Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/
Išties, jokių sprendinių dviračiams. Nepaisant, kad Krokuvos g. nuo Rinktinės g. yra dviračių gatvė. O jeigu tą vienpusio eismo gatvelę darytų irgi dviračių gatvę, tik be jokių techninių šaligatvių ir viskas viename lygmenyje? Kita vertus, tiesiausias kelias vis tiek išliks važiuoti siauru šaligatviu tiesiai kirtus Kalvarijų g. per perėją.
Paskutinis taisė Zefyras; 2023.02.21, 15:41.
Komentuoti:
-
Toliau, dėl esamo riboto žemės juostos pločio tarp statomo verslo centro ir esamo administracinio pastato sklypų gatvė projektuojama vienpusio eismo. Projekte taip pat numatoma pėsčiųjų jungtis tarp Krokuvos ir Kalvarijų gatvių. Pėsčiųjų jungtis projektuojama esamo riboto pločio žemės juostoje
Išties, jokių sprendinių dviračiams. Nepaisant, kad Krokuvos g. nuo Rinktinės g. yra dviračių gatvė. O jeigu tą vienpusio eismo gatvelę darytų irgi dviračių gatvę, tik be jokių techninių šaligatvių ir viskas viename lygmenyje? Kita vertus, tiesiausias kelias vis tiek išliks važiuoti siauru šaligatviu tiesiai kirtus Kalvarijų g. per perėją.
Komentuoti:
-
O su Daugėliškio gatve niekas nejuda? Atrodo reikšmingesnė, negu šita atkarpėlė.
Komentuoti:
-
Jeigu jau buvo kalbama apie pilnavertę sankryžą, tai teismų pastato nugriauti būtų gaila. Senas, mūrinis, paišosi į kontekstą su kitais senais ir mūriniais toje Kalvarijų g. vietoje. O tuo tarpu kitoje Kalvarijų g. pusėje medinės pirkios su tikrai žemesne architektūrine verte, ir gatvės sujungimas vietoj jų atrodytų geresnis variantas. Aišku, klausimas dar ar gyventojai sutiktų kalbėtis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.
Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.
Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąBeje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų
Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.Paskutinis taisė Romas; 2023.02.19, 09:17.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimąIšvažiavimas bus tik link centro pusės (į dešinę), nes tai sufleruoja į dešinę kampu suformuotas išsukimas.
Ar būtų galima sulaukti argumentų, kuo naudinga nugriauti Vilniaus raj. teismo pastatą ir įrengti sankryžą?
Čia labiau diskutuotina, ar išvis reikalingas vienpusis eismas nuo Hero link Kalvarijų. Sakyčiau, kad taip - nukrautų tikėtiną srautą iš Flow, Burių ir kitų ofisynų ties Konstitucijos - L. Kačynskio sankryža. O, bet, tačiau iš D kategorijos gatvės reikės įsukti į Kalvarijų gatvės antrąją juostą, kurioje jau dabar toje vietoje formuojasi kamščiai.
Ten tos gatvės išvis nereikia. Išvažiuotų patogiai per Giedraičių ir Lvivo g. Geriau padarytų normalų pėsčiųjų/dviračių taką toje vietoje.
Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
Savo pasiūlyme atkreipiau dėmesį, kad dviračiams nieko nepasiūlyta šitam projekte, nors ten numatyta trasa pagal Darnaus judumo planą.
Komentuoti:
-
Išvažiavimas bus tik link centro pusės (į dešinę), nes tai sufleruoja į dešinę kampu suformuotas išsukimas.
Ar būtų galima sulaukti argumentų, kuo naudinga nugriauti Vilniaus raj. teismo pastatą ir įrengti sankryžą?
Čia labiau diskutuotina, ar išvis reikalingas vienpusis eismas nuo Hero link Kalvarijų. Sakyčiau, kad taip - nukrautų tikėtiną srautą iš Flow, Burių ir kitų ofisynų ties Konstitucijos - L. Kačynskio sankryža. O, bet, tačiau iš D kategorijos gatvės reikės įsukti į Kalvarijų gatvės antrąją juostą, kurioje jau dabar toje vietoje formuojasi kamščiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKrokuvos gatvės dalies nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g., Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/Parašė spekas Rodyti pranešimąAš norėčiau matyti normalią keturšalią sankryžą tuo labiau, kad rajonas tai vystosi ir vystysis.
Tam reikėtų namą arba vienoje pusėje nugriauti arba kitoje. Manau vertėtų ieškoti sprendimo kaip tai įgyvendinti.
Jei ten bus leidžiama sukti į visas puses, o ne tik į dešinę, tai lygioje vietoje bus padaryta sudėtinga Kalvarijų - Krokuvos g. sankryža.
Komentuoti:
-
Tiesą sakant Turto bankas jau nuo 2019 pardavinėja tą pastatą... Tai galbūt būtų prasmingiau paaukoti tą pastatą gatvei, ir vystyti sklypą šalia.
Komentuoti:
-
Aš norėčiau matyti normalią keturšalią sankryžą tuo labiau, kad rajonas tai vystosi ir vystysis. Tam reikėtų namą arba vienoje pusėje nugriauti arba kitoje. Manau vertėtų ieškoti sprendimo kaip tai įgyvendinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visiškai nereikalinga ta atkarpa tarp Kalvarijų g. ir burių, kuri ir taip būtų vienos krypties, perteklinė infrastruktūra, tą vietą ir taip patogu pasiekti automobiliu iš Lvivo gatvės. Dviračiams visiškai nieko, bet pavyzdžiui Krokuvos g. galėtų būti alternatyva Šeimyniškių - Konstitucijos koridoriui (Šeimyniškių g. neatsirado vietos dviračių juostai ar takui).
Rašysiu pasiūlymus atsisakyti vienpusės jungties išvažiavimui iš kvartalo, nes čia nesąmonė totali.Paskutinis taisė Zefyras; 2023.02.17, 19:53.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Krokuvos gatvės dalies nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g., Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-statiniu-projektavimo-viesumas/krokuvos-gatves-dalies-nuo-giedraiciu-g-iki-kalvariju-g-ir-jungiamojo-kelio-nuo-krokuvos-g-iki-kalvariju-g-vilniaus-m-statybos-projekto-projektiniu-pasiulymu-pristatymas/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O ką jie veikia ant bortų Vokietijoje ar Nyderlanduose? Esmė, kad nuo jų bortai trupa kažkodėl tik Vilniuje.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O ką sunkvežimiai veikia ant vidinio žiedo borto? Tipo užmigęs kiaurai pravažiavo ar kas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai jie net FB atrašė, kad "bortai nepritaikyti sunkvežimiams", kurie neva ten tuos bortus sugadino. Paklausus, kodėl betoniniai bortai netrupa kitose šalyse, nors ant jų irgi važinėja sunkvežimiai, nebeatsakė.
Komentuoti:
Komentuoti: