Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Ten D kategorija, tai nereikia atskirų takų.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

    https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/

    Išties, jokių sprendinių dviračiams. Nepaisant, kad Krokuvos g. nuo Rinktinės g. yra dviračių gatvė. O jeigu tą vienpusio eismo gatvelę darytų irgi dviračių gatvę, tik be jokių techninių šaligatvių ir viskas viename lygmenyje? Kita vertus, tiesiausias kelias vis tiek išliks važiuoti siauru šaligatviu tiesiai kirtus Kalvarijų g. per perėją.
    Bent jau pasiūlytų dviračių taką toje "tiesioje" atkarpoje, dabar išvis nieko, nes dviračių plėtros planas jų nereikalauja. Kita vertus, būtų gerai kad Krokuvos g. Žirmūnų pusėje būtų dvipusė dviratininkams, bet įtariu kad ten dėl parkingo nepavyktų prasilenkti. Reiktų papildomai įrengti juostą palei pietinę gatvės pusę važiuojantiems priešinga kryptimi.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2023.02.21, 15:41.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Toliau, dėl esamo riboto žemės juostos pločio tarp statomo verslo centro ir esamo administracinio pastato sklypų gatvė projektuojama vienpusio eismo. Projekte taip pat numatoma pėsčiųjų jungtis tarp Krokuvos ir Kalvarijų gatvių. Pėsčiųjų jungtis projektuojama esamo riboto pločio žemės juostoje
    https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/

    Išties, jokių sprendinių dviračiams. Nepaisant, kad Krokuvos g. nuo Rinktinės g. yra dviračių gatvė. O jeigu tą vienpusio eismo gatvelę darytų irgi dviračių gatvę, tik be jokių techninių šaligatvių ir viskas viename lygmenyje? Kita vertus, tiesiausias kelias vis tiek išliks važiuoti siauru šaligatviu tiesiai kirtus Kalvarijų g. per perėją.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    O su Daugėliškio gatve niekas nejuda? Atrodo reikšmingesnė, negu šita atkarpėlė.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Jeigu jau buvo kalbama apie pilnavertę sankryžą, tai teismų pastato nugriauti būtų gaila. Senas, mūrinis, paišosi į kontekstą su kitais senais ir mūriniais toje Kalvarijų g. vietoje. O tuo tarpu kitoje Kalvarijų g. pusėje medinės pirkios su tikrai žemesne architektūrine verte, ir gatvės sujungimas vietoj jų atrodytų geresnis variantas. Aišku, klausimas dar ar gyventojai sutiktų kalbėtis.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.
    Įdomu kad neliks. Nei kad ten tos sankryžos apskritai reikia. Bet dviračiams eilinį kartą nieko nenumatyta toje vietoje.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Prieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
    Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
    Turbūt pirmą kartą gyvenime sutiksiu su Romu infrastruktūros klausimais, bet tikrai nesąmonė, kad leidžiamas posūkis kairėn. Na bent jau tada turėtų būti draudžiantis ženklas su lentele 8-18 val., ar kažkas tokio. Pats ten gyvai ne vieną ir ne du incidentus mačiau. Klasikinis atvejis, kai eismas link centro stovi, tada kas nors įleidžia įvažiuot iš Lvivo gatvės, o tas žmogus užsistresavęs, kad stovi statmenai vidury kamščio bando greičiau pralėkt ir nepasižiūri normaliai dešinėn.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.
    Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.
    Prieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
    Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
    Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų
    Tai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.
    Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.19, 09:17.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    Išvažiavimas bus tik link centro pusės (į dešinę), nes tai sufleruoja į dešinę kampu suformuotas išsukimas.

    Ar būtų galima sulaukti argumentų, kuo naudinga nugriauti Vilniaus raj. teismo pastatą ir įrengti sankryžą?

    Čia labiau diskutuotina, ar išvis reikalingas vienpusis eismas nuo Hero link Kalvarijų. Sakyčiau, kad taip - nukrautų tikėtiną srautą iš Flow, Burių ir kitų ofisynų ties Konstitucijos - L. Kačynskio sankryža. O, bet, tačiau iš D kategorijos gatvės reikės įsukti į Kalvarijų gatvės antrąją juostą, kurioje jau dabar toje vietoje formuojasi kamščiai.
    Nukrautų srautą turbūt tam pusvalandžiui, kai visi ten dirbantys skubiai evakuojasi iš darbo vietos maždaug apie 17 valandą
    Ten tos gatvės išvis nereikia. Išvažiuotų patogiai per Giedraičių ir Lvivo g. Geriau padarytų normalų pėsčiųjų/dviračių taką toje vietoje.
    Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
    Savo pasiūlyme atkreipiau dėmesį, kad dviračiams nieko nepasiūlyta šitam projekte, nors ten numatyta trasa pagal Darnaus judumo planą.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Išvažiavimas bus tik link centro pusės (į dešinę), nes tai sufleruoja į dešinę kampu suformuotas išsukimas.

    Ar būtų galima sulaukti argumentų, kuo naudinga nugriauti Vilniaus raj. teismo pastatą ir įrengti sankryžą?

    Čia labiau diskutuotina, ar išvis reikalingas vienpusis eismas nuo Hero link Kalvarijų. Sakyčiau, kad taip - nukrautų tikėtiną srautą iš Flow, Burių ir kitų ofisynų ties Konstitucijos - L. Kačynskio sankryža. O, bet, tačiau iš D kategorijos gatvės reikės įsukti į Kalvarijų gatvės antrąją juostą, kurioje jau dabar toje vietoje formuojasi kamščiai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Krokuvos gatvės dalies nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g., Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Aš norėčiau matyti normalią keturšalią sankryžą tuo labiau, kad rajonas tai vystosi ir vystysis.
    Tam reikėtų namą arba vienoje pusėje nugriauti arba kitoje. Manau vertėtų ieškoti sprendimo kaip tai įgyvendinti.
    Keliukas numatytas į iš kitos pusės nuo buv. Vilniaus rajono teismo.
    Jei ten bus leidžiama sukti į visas puses, o ne tik į dešinę, tai lygioje vietoje bus padaryta sudėtinga Kalvarijų - Krokuvos g. sankryža.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Tiesą sakant Turto bankas jau nuo 2019 pardavinėja tą pastatą... Tai galbūt būtų prasmingiau paaukoti tą pastatą gatvei, ir vystyti sklypą šalia.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Aš norėčiau matyti normalią keturšalią sankryžą tuo labiau, kad rajonas tai vystosi ir vystysis. Tam reikėtų namą arba vienoje pusėje nugriauti arba kitoje. Manau vertėtų ieškoti sprendimo kaip tai įgyvendinti.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Visiškai nereikalinga ta atkarpa tarp Kalvarijų g. ir burių, kuri ir taip būtų vienos krypties, perteklinė infrastruktūra, tą vietą ir taip patogu pasiekti automobiliu iš Lvivo gatvės. Dviračiams visiškai nieko, bet pavyzdžiui Krokuvos g. galėtų būti alternatyva Šeimyniškių - Konstitucijos koridoriui (Šeimyniškių g. neatsirado vietos dviračių juostai ar takui).
    Rašysiu pasiūlymus atsisakyti vienpusės jungties išvažiavimui iš kvartalo, nes čia nesąmonė totali.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2023.02.17, 19:53.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Krokuvos gatvės dalies nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g., Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-statiniu-projektavimo-viesumas/krokuvos-gatves-dalies-nuo-giedraiciu-g-iki-kalvariju-g-ir-jungiamojo-kelio-nuo-krokuvos-g-iki-kalvariju-g-vilniaus-m-statybos-projekto-projektiniu-pasiulymu-pristatymas/

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	341
Size:	145,2 kB
ID:	2031028
    Attached Files

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ką jie veikia ant bortų Vokietijoje ar Nyderlanduose? Esmė, kad nuo jų bortai trupa kažkodėl tik Vilniuje.
    Nieko neveikia, jie vidiniais bortais nevžinėja Vokietijoje ar Nyderlanduose. Aš šneku ne apie ta grindinį kuris skirtas didesnės transporto priemonės prasisukti o vidinį, už kurio prasideda žolynas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O ką sunkvežimiai veikia ant vidinio žiedo borto? Tipo užmigęs kiaurai pravažiavo ar kas?
    O ką jie veikia ant bortų Vokietijoje ar Nyderlanduose? Esmė, kad nuo jų bortai trupa kažkodėl tik Vilniuje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai jie net FB atrašė, kad "bortai nepritaikyti sunkvežimiams", kurie neva ten tuos bortus sugadino. Paklausus, kodėl betoniniai bortai netrupa kitose šalyse, nors ant jų irgi važinėja sunkvežimiai, nebeatsakė.
    O ką sunkvežimiai veikia ant vidinio žiedo borto? Tipo užmigęs kiaurai pravažiavo ar kas?

    Komentuoti:

Working...
X