Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Kazkodel uzsieni nekyla tokiu problemu niekada, nei pl nei de nei nl, kad atvaziavus remontuojamoj atkarpoj dar sudvejotum kur cia man vaziuoti...
    Tai gal įvardinsit tuos skirtumus, kas ten kitaip suženklinama? Ar tiediog vairuotojai laikosi ribojimo?

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Kazkodel uzsieni nekyla tokiu problemu niekada, nei pl nei de nei nl, kad atvaziavus remontuojamoj atkarpoj dar sudvejotum kur cia man vaziuoti...

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Galimai ir kelininkų kaltė, tačiau truputį per kitą pusę. Greičio ribojimo ruožai būna pernelyg ilgi, tad vairuotojai neiškenčia jo laikytis, ima lėkt ir tuomet jau nebespėja sužiūrėt, ypač jei atsiranda krypčių išsiskyrimas. Pats taip esu papuolęs, kai priekyje važiuojantis staiga nusuko nuo kelio, o aš - jam iš paskos.
    Toje vietoje nėra kur lėkti, pastoviai pilna automobilių ir sunkvežimių.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vis dėlto kažkur kažko nesužiūrėjo kelininkai, jei net fūras vairuojantys profesionalai išvažiuoja į priešingą juostą.Dar blogaiu kai tai kartojasi ir blogai, kai artėja tamsiauisias metų laikas.
    Kai jie nepasirūpina eismo saugumu, tai kaltinimai vairuotojams labiau panašūs įmokinio išsisukinėjimus nepadarous namų darbų.
    Galimai ir kelininkų kaltė, tačiau truputį per kitą pusę. Greičio ribojimo ruožai būna pernelyg ilgi, tad vairuotojai neiškenčia jo laikytis, ima lėkt ir tuomet jau nebespėja sužiūrėt, ypač jei atsiranda krypčių išsiskyrimas. Pats taip esu papuolęs, kai priekyje važiuojantis staiga nusuko nuo kelio, o aš - jam iš paskos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vis dėlto kažkur kažko nesužiūrėjo kelininkai, jei net fūras vairuojantys profesionalai išvažiuoja į priešingą juostą.Dar blogaiu kai tai kartojasi ir blogai, kai artėja tamsiauisias metų laikas.
    Kai jie nepasirūpina eismo saugumu, tai kaltinimai vairuotojams labiau panašūs įmokinio išsisukinėjimus nepadarous namų darbų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Čia rangovai susistatė tuos vidutinio matavimo ruožo ženklus, visam darbų ruožui. Nepamenu kuri čia kelininkų įmonė, bet jie nuolat tokius suistato jau kelis metus (buvo ir A2 tvarkant ruožą, ir A1). Nors realiai ten jokių matuoklių nėra ir nebuvo. O po to galime kalbėti, kad žmonės nesivadovauja ženklais, nes ženklai būna apie nieką ir neteisingi.
    Gal tie kurių darbuotoją dirbantį numušė greičio viršytojai prieš kelis metus?

    Kur jau kur, bet ties vykstančiais kelio darbais reiktų sektorinių matuoklių.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    O LAKD kaip visada viskas gerai, jie toliau radarų nesupranta/nemato, pvz. sudėjo sektorinio matuoklio ženklus vienam iš rekonstruojamų ruožų. LMAO.
    Čia rangovai susistatė tuos vidutinio matavimo ruožo ženklus, visam darbų ruožui. Nepamenu kuri čia kelininkų įmonė, bet jie nuolat tokius suistato jau kelis metus (buvo ir A2 tvarkant ruožą, ir A1). Nors realiai ten jokių matuoklių nėra ir nebuvo. O po to galime kalbėti, kad žmonės nesivadovauja ženklais, nes ženklai būna apie nieką ir neteisingi.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Ženklas įspėja, kad priekyje kelio ruožas, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami)nustatyto greičio režimo ar kitus pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O tai jei už EMSI nematuoja, tuomet kam ten ženklas pastatytas?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    tada vėl staigiai šoka į priekį, o bet tačiau, šitoj vietoj gauna trikojo pasveikinimą (mačiau, kaip raudona šviesa kameroj užsidegė). Avensis, kaip pabartas mokinukas numeta greitį, apsilenkiu ir daugiau jo nebematau.
    jei greta važiavot, neaišku kuris baudą gausit

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Šįryt savo akim mačiau šiame forume nuolat linksnuojamą chrestomatinį pavyzdį apie dėjimą ant stabdžių pamačius kameras. Vilnius - Kaunas ties Grigiškėmis už EMSI. Važiuoju pirma juosta, antra agresyviai pralekia Avensis. Ties kintamos informacinės ženklais, deda ant stabdžių (matyt galvoja, kad ten matuoja greitį), aš jį pirma juosta "pralenkiu", tada vėl staigiai šoka į priekį, o bet tačiau, šitoj vietoj gauna trikojo pasveikinimą (mačiau, kaip raudona šviesa kameroj užsidegė). Avensis, kaip pabartas mokinukas numeta greitį, apsilenkiu ir daugiau jo nebematau.

    https://www.google.com/maps/@54.6733...8192?entry=ttu
    O tai jei už EMSI nematuoja, tuomet kam ten ženklas pastatytas?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Šįryt savo akim mačiau šiame forume nuolat linksnuojamą chrestomatinį pavyzdį apie dėjimą ant stabdžių pamačius kameras. Vilnius - Kaunas ties Grigiškėmis už EMSI. Važiuoju pirma juosta, antra agresyviai pralekia Avensis. Ties kintamos informacinės ženklais, deda ant stabdžių (matyt galvoja, kad ten matuoja greitį), aš jį pirma juosta "pralenkiu", tada vėl staigiai šoka į priekį, o bet tačiau, šitoj vietoj gauna trikojo pasveikinimą (mačiau, kaip raudona šviesa kameroj užsidegė). Avensis, kaip pabartas mokinukas numeta greitį, apsilenkiu ir daugiau jo nebematau.

    https://www.google.com/maps/@54.6733...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Gyvenviete čia dar nekvepia. Bet 50 kmh apribojimai už sankryžos/ posūkio į abi puses yra stipru. Gal kažką stipraus rūkė.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Dar vienas lietuviškas kelių remonto "perliukas" mano "subjektyvia nuomone".... 3017 – „Google“ žemėlapiai
    Atvažiuoji į posūkį ženklas 50km/h - ok sutinku be diskusijų, išvažiuoji iš posūkio į tiesų kelią dar kart gauni ženklą 50 km/h, už 80m gauni ženklą 70 km/h ir dar už 80m gauni galiojimo pabaigą. Čia sąmatoje pinigų buvo likę ar kaip?
    Toliau sankryža - apribojimų nulis.. Ir už sankryžos gyvenvietės ženklas. Tai ar sunku gyvenvietės ženklą buvo prieš sankryžą įbesti? nei papildomų ženklų ir sankryža "saugesnė".

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Ok, tai kaip supratau, citatos kur aš atseit sakiau kad visi privalo taikytis prie viršijančių greitį sraute, iš Mediniostrazdo nesulauksiu. Tuomet diskusiją su tamsta teks nutraukti, prašyčiau ateityje ignoruoti mano postus. Aš jūsiškius irgi ignoruosiu - neturiu jokio noro diskutuoti su žmogumi, negalinčiu atsakyti už savo žodžius.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pažeidžia būtent tie, kurie pavojingoje vietoje daro lenkimą.
    1. Tipinis eilinis oponavimo pavyzdys. Traukiu iš lempos teiginį ir komentuoju jį, lyg jis būtų išsakytas oponuojančio. Šiap niekas prieš tai nei kalbėjo, nei pateisino lenkimų pavojingoje vietoje.

    2. KET taisyklė ne dėl pavojaus, o dėl kelionės laiko yra???... gal galima plačiau pakomentuoti...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Jūs matyt ir parduotuvėje/pas gydytoją užleidžiate visus prieš save, nes jums kaifas laukti. Žmonės taupo savo laiką ir tai yra normalu, kol tai nepažeidžia įstatymų. Dabar gi pažeidžia KET ne tie, kurie nori važiuoti greičiau, o jūs, važiuojantis per lėtai be priežasties. Todėl gaunasi kad ne jie yra marozai (šiame kontekste marozas - piktybinis taisyklių pažeidėjas), o jūs.
    Pažeidžia būtent tie, kurie pavojingoje vietoje daro lenkimą.
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Vėl suvedimas į absurdą. FYI apvažiuoti kamščius galima nebūtinai per A juostas ar stovėjimo aikšteles, tam kitos gatvės puikiai tinka. Aš pvz, dabar visada važiuodamas Vilniuje įsijungiu navigaciją, kad pagal galimybę aplenkti kamščius važiuojant kitokiu maršrutu.
    Nelabai tinka. Daugma gatvių yra vidinės kvartalo gatvės kurios neturėtu būti tranzitinės.
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Jei nekeltų pavojaus - KET nebūtų teigiama kad važiuoti lėtai be priežasties yra negerai. O KET taip teigia.
    KET taisyklė ne dėl pavojaus, o dėl kelionės laiko yra.
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Jūs matyt, net kai naujokas dėl savo kaltės įvažiuoja jums į mašiną persirikiuodamas, prisiimate kaltę ant savęs? Nes nu tęskime aną analogiją - jam gi sunku, jis dar gerai nevaldo mašinos, mes turime prie jo taikytis.
    Aš netikiu kad kažkas rimtu veidu gali parašyti tokį absurdą.
    aš irgi netikėjau, bet jūs parašėte.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Nekreipk dėmesio į nuolatinius Didžasalio šokių lygio išsišokimus žmogaus, kuris pasaulį mato vien per troleibuso langą ir dar neaišku, ar kada nors turėjo vairavimo teises.

    Tai kiekvienas, kuris važiuodamas mašina važiuoja greičiau nei senas troleibusas, jam tampa "automarozu" ar kitokiu keiksmažodžiu,.

    Grįžtame į temą.
    Nu blemba, gal nesiriskime į tokį lygį. Nenoriu užimti nei vienos pusės, bet gėdinti žmogų už tai, kad važiuoja troleibusu yra visiška nesąmonė. Pats važinėju tiek viešuoju, tiek turiu vairavimo teises. O čia tai visiškas maroziškumas dėti argumentą, kuris alternatyvus tam pačiam "tik varg0liai važinėja trulais".

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Ne "pas mus", o Vilniuje. Niekur kitur LT tokio nevaldomo lakstymo nėra. Nors imho ir Vilniuje padėtis kažkiek pagerėjusi. Tarkim, kai paskutinį kartą važiavau į Ikea net nustebau, kad srauto greitis nebe 120 km/h, o gal tik 100.
    Dabar gyvenu Klaipėdoje ir teko gyventi nemažai Vilniuje, tai galiu palyginti ir pasakyti, kad Vilnius nelabai skiriasi lakstymo prasme nuo Klaipėdos. Tik Vilniuje liaudis dar truputį labiau išmoko pėsčiuosius praleidinėti perėjose (gal dėl to, kad tiesiog pėsčiųjų daugiau).

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Tavo pamąstymai daugiau mažiau galioja magistralėse, kur saugus greitis neretai, priklausomai nuo paties automobilio savybių, yra didesnis nei leistinas. Krašto keliuose saugus greitis jau labai dažnai yra mažesnis už leistiną. Ir jau visiškai netinka toks aiškinimas gyvenvietėms, kur saugumas (visų eismo dalyvių, bet ypač – pažeidžiamiausių) privalo dominuoti visose diskusijose ir, atitinkamai, planavime. Lietuvoje šito vis dar labai ir labai trūksta.
    Jei saugus greitis yra labai dažnai mažesnis už leistiną, tai leistinas greitis tokioj atkarpoj turi būti sumažintas iki saugaus, arba įrengtos priemonės, kad saugus greitis pakiltų iki leistino. Bet pagrindinė mano mintis - kiekvienas vairuotojas turi teises ir pareigas. Važiuodamas krašto keliu 50, 60 km/h tu gal ir esi saugesnis, bet eismo saugesniu nedarai. Ir ne, visi aplink neturi prie tavęs taikytis.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nieko aš neprovokuoju. Važiuoju saugiu greičiu, o jeigu kažkokiam marozui nelaiko nervai tai čia yra jo beda.
    Jūs matyt ir parduotuvėje/pas gydytoją užleidžiate visus prieš save, nes jums kaifas laukti. Žmonės taupo savo laiką ir tai yra normalu, kol tai nepažeidžia įstatymų. Dabar gi pažeidžia KET ne tie, kurie nori važiuoti greičiau, o jūs, važiuojantis per lėtai be priežasties. Todėl gaunasi kad ne jie yra marozai (šiame kontekste marozas - piktybinis taisyklių pažeidėjas), o jūs.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Apvažiuojantiems kamščius per stovėjimo aikšteles ar A juostas išvis reises reikia atimti, Gal tada mažiau bepročių kelyje būtų.
    Vėl suvedimas į absurdą. FYI apvažiuoti kamščius galima nebūtinai per A juostas ar stovėjimo aikšteles, tam kitos gatvės puikiai tinka. Aš pvz, dabar visada važiuodamas Vilniuje įsijungiu navigaciją, kad pagal galimybę aplenkti kamščius važiuojant kitokiu maršrutu.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, važiuojantys lėčiau nekelia pavojaus.
    Jei nekeltų pavojaus - KET nebūtų teigiama kad važiuoti lėtai be priežasties yra negerai. O KET taip teigia.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pamiršote pacituoti tą vietą kur jūs teigėte kad saugus greitis yra viršijant ribą nes taip srautas važiuoja.
    O čia prašom pacituoti. Screenshot'ą kur aš sakiau, kad visiems reikia taikytis prie viršijančių greitį arba visiems matant pripažįstate, kad esate balabolas. Nes gana jau prisiklausiau teiginių iš lempos, kur mano teiginiai kažkaip išvartomi, bandant perskaityti tarp eilučių to, ko nerašiau.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jūs turite taikytis prie pradedančiojo. Nes taip yra tiesiog daug saugiau.
    Jūs matyt, net kai naujokas dėl savo kaltės įvažiuoja jums į mašiną persirikiuodamas, prisiimate kaltę ant savęs? Nes nu tęskime aną analogiją - jam gi sunku, jis dar gerai nevaldo mašinos, mes turime prie jo taikytis.
    Aš netikiu kad kažkas rimtu veidu gali parašyti tokį absurdą.

    Komentuoti:

Working...
X