Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Viskas pagal T DVAER 12. Tvirtino LAKD direktorius SKIRMANTAS SKRINDKAS
    12 galūnė lyg nurodo 2012 m., bet tik 2021 m. atkreipiau dėmesį į tokią praktiką.
    Matyt nusprendė atšvaitus dump'inti per visus karus ir karantinus ("reikia sutaupyti" )

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Vakar pradėjo remontą A1 ties nusukimu į A8. Eismas suvestas į vieną pusę (link Kauno). Geltonom linijom suformuotos po 2 juostas abiem kryptimis. Kairiosios juostos abiem kryptim - 2,5m. Geltona dviguba juosta, atskirianti priešpriešius srautus - be jokio atspindžio,. Vakar vakare važiuojant tamsoje tos dvigubos juostos visiškai nesimatė.
    Šįryt važiuojant ta atkarpa 2 didelės avarijos: vienoj vietoj susikalę kelios lengvosios, šalia fūra sudraskius kažkokį Citroeną.

    Aišku, kalti vairuotojai, nes nemoka važiuoti....
    Viskas pagal T DVAER 12. Tvirtino LAKD direktorius SKIRMANTAS SKRINDKAS

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Visada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.
    Vakar pradėjo remontą A1 ties nusukimu į A8. Eismas suvestas į vieną pusę (link Kauno). Geltonom linijom suformuotos po 2 juostas abiem kryptimis. Kairiosios juostos abiem kryptim - 2,5m. Geltona dviguba juosta, atskirianti priešpriešius srautus - be jokio atspindžio,. Vakar vakare važiuojant tamsoje tos dvigubos juostos visiškai nesimatė.
    Šįryt važiuojant ta atkarpa 2 didelės avarijos: vienoj vietoj susikalę kelios lengvosios, šalia fūra sudraskius kažkokį Citroeną.

    Aišku, kalti vairuotojai, nes nemoka važiuoti....

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai ką tu darytum privažiavęs va tokią vietą (kažkur Stokholmo pakraštyje)?
    1. O ką aš turėčiau daryti? Jei matysiu, kad stovi ir laukia - praleisiu, man ne problema šiaip, bet jei nestabdydami šoks ir lys po ratais bus loterija.
    2. Na kaip matau Panevėžio nemažo srauto standartinė gatvė nelabai "tempia" iki paties pateiktos Stokholmo, kuri būtų arčiau kokio nors lietuviško senamiesčio lygio.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.
    O tai ką tu darytum privažiavęs va tokią vietą (kažkur Stokholmo pakraštyje)?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Šiuolaikiniai vairuotojai itin atsargiai važinėja, todėl kėgliai ir įsidrąsino. Eina bele kur bele kaip, net nežiūrėdami ir nereaguodami į aplinką. Trūksta normalių pacanų už vairo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O kas tau aišku? A? Žinom visi kaip "tyrimai" vyksta. Sėkmės įrodinėjant, kad nesi kaltininkas ir negalėjai išvengti vietoje, kuri niekaip nepažymėta. Pėstysis juk silpnoji pusė, automobilis padidinto pavojaus šaltinis... ane?
    Galimos švelninančios aplinkybės:
    1) buvo tamsus paros metas ir gatvė neapšviesta;
    2) apakino abiejose pusėse esančiose VT stotelėse stovėjusių autobusų žibintai;
    3) kelio ženklą, įspėjantį apie kalniuką užstojo medis, tad netikėtas šuolis neleido ore stabdyti;
    4) akligatvio ženklas nebuvo "užtvirtintas" papildomais gyvenamosios zonos ir/arba greičio ribojimo ženklais todėl nebuvo galutinai aišku kad nereiktų gazuot;
    5) autoservisas išleido su neveikiančiais stabdžiais;
    6) pėstieji lopai, traiškyt juos!

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Nu blemba, perėja miegamąjame rajone be jokio tranzito su iškelta trapecija užtverta tvorelėmis, kad nieks neįbėgtų ir kažkam visvien atrodo, kad nu kažkaip ten neteisingai gatvę kerta ir kėsinasi į prigimtinę teisę nenaudoti stabdžių pedalo. Pirmenybė aukščiau už pagarbą? Then YOU are the problem

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Pats pacitavai "Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas.", kas dar tau neaišku?
    O kas tau aišku? A? Žinom visi kaip "tyrimai" vyksta. Sėkmės įrodinėjant, kad nesi kaltininkas ir negalėjai išvengti vietoje, kuri niekaip nepažymėta. Pėstysis juk silpnoji pusė, automobilis padidinto pavojaus šaltinis... ane?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.
    Pats pacitavai "Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas.", kas dar tau neaišku?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia civilizuotų šalių perėja. UK tokių daug būna, kitur irgi. Kai vienintelės KET ir vairavimo žinios apsiriboja gazo mynimu iki dugno, tai tikrai gali būti sunku išsiaiškinti, kieno gi čia dabar tas pirmumas.
    Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Bet pas mus tokių mažai, todėl tikrai dauguma pėsčiųjų galvoja, kad jų pirmenybė. Tkrai tokios perėjos pas mus yra nesaugios.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    „Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas. Visai nesvarbu, kad tokiose perėjose pirmumas yra vairuotojams, tačiau įvykus skaudžiam eismo įvykiui vertinama, kieno kaltė.

    Ne perėja, bet kaltininkas priklausys nuo piniginės storio.. wow..

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...eHAVks6BhSVs8w
    Čia civilizuotų šalių perėja. UK tokių daug būna, kitur irgi. Kai vienintelės KET ir vairavimo žinios apsiriboja gazo mynimu iki dugno, tai tikrai gali būti sunku išsiaiškinti, kieno gi čia dabar tas pirmumas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    „Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas. Visai nesvarbu, kad tokiose perėjose pirmumas yra vairuotojams, tačiau įvykus skaudžiam eismo įvykiui vertinama, kieno kaltė.

    Ne perėja, bet kaltininkas priklausys nuo piniginės storio.. wow..

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...eHAVks6BhSVs8w

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Vizija 0 tsakant...
    Atšaukta gi. LAKD tikslas būti pelno siekiančia organizacija, o ne besirūpinančia saugumu

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pažiūrėjau darbo vietų aptvėrimo taisykles, tai taip ir nurodyta magistralėse tik persitikiavimo vietose gairės. Toliau tik linijos ir kas 1km greitis primenamas. Matomai dėl ekonomijos.
    Vizija 0 tsakant...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Visada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.
    Pažiūrėjau darbo vietų aptvėrimo taisykles, tai taip ir nurodyta magistralėse tik persitikiavimo vietose gairės. Toliau tik linijos ir kas 1km greitis primenamas. Matomai dėl ekonomijos.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.11.05, 12:36.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Visada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai aišku, nes kalti tai vairuotojai, kurie įlekia... Bet skauda tai tiem, kuriuos žaloja. Va šito aš nesuprantu, kodėl jie išvadų nedaro...
    Na nieko nuostabaus, kai kelyje Panevėžys-Vilnius pamatai pakelėje su mirksinčiais avariniais paprastą net nežymėtą, be oranžinio švyturėlio autobusiuką iš kurio išsikraudinėjami stulpeliai tiesiamai tvorai. Vienintelis ženklas prieš kokį kilometrą "Kelio darbai". Bičiukai kas antras be liemenių.... kaip į bulviakasi susirinkę. Matyt kelininkai kokius eilinius statybininkus subrangai pasisamdę.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Net buvau suabejojęs ar teisingai supratau tą kelio ženklą, kai prieš tai arčiau Vilniaus buvo papaišytų linijų su dalimi uždengtų ženklų ir dalimi paliktų ženklų, kurių nieks nebepaiso po pirmojo ruožo pamatę, kad nevyksta jokie remontai tuo metu.
    Kaip pasakytų forumo "eismo ekspertai".. čia tik jūsų subjektyvi nuomonė Specialistai su patirtimi viską puikiai sudėliojo ir linijas supaišė.

    Komentuoti:

Working...
X