Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    LRT Panorama pranešė apie radarų direkcijos grybus šioje vietoje ir anonsavo rytdienos straipsnį LRT portale

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Susidaro toks įspūdis, kad su tokiu darbų organizavimu anglosaksų šalyse Kelių direkcija sulauktų tokių ieškinių teisme, kad niekaip neišsimokėtų. Negi Lietuvoje neįmanoma teisme įrodyti, kad kelininkai grybai pjauna?

    PS.: Aš laikau save pakankamai ramiu vairuotoju, bet kai pamatau tokius „vaiduokliškus“ greičio ribojimus, ar be jokios aiškios priežasties nupieštas geltonas linijas, mane apima įsiūtis.
    Sveikas įstojęs į "automarozų" gretas nes pasak kelių direkcijos viskas pagal planą ir net daugiau buvo atlikta.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    „Neretai tenka pamatyti ir neteisingų kelininkų spendimų tiek dėl pačio ženklinimo, tiek dėl atvejų, kai nepašalinamas ženklinimas nors kelio darbai nebevyksta. Kelias dienas jokie darbai nebevykdomi, tačiau greičio ribojimas iki 30 km/val. paliktas magistraliniame kelyje. Kaip tai reikia suprasti? Juk vairuotojai mato, kad niekas nevyksta ir tas ribojimas yra paliktas be priežasties. Tuomet susidaro situacija, jog vieni to ribojimo paiso, kiti – ne, o vėliau ir tie kurie paisė, supratę, kad iš tiesų ženklus kelininkai veikliausiai pamiršo, ima jų nepaisyti ir ribojimų nesilaiko netgi tose vietose, kur iš tiesų reikėtų į juos atsižvelgti ir jų paisyti.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435
    Susidaro toks įspūdis, kad su tokiu darbų organizavimu anglosaksų šalyse Kelių direkcija sulauktų tokių ieškinių teisme, kad niekaip neišsimokėtų. Negi Lietuvoje neįmanoma teisme įrodyti, kad kelininkai grybai pjauna?

    PS.: Aš laikau save pakankamai ramiu vairuotoju, bet kai pamatau tokius „vaiduokliškus“ greičio ribojimus, ar be jokios aiškios priežasties nupieštas geltonas linijas, mane apima įsiūtis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Kaip A2 kelyje puikiai veikia 1+1 galima buvo įsitikinti vėlinių dieną. Jei 1+1 padarytų A1 kelyje - ten tokie kamščiai būtų kasdien.
    Bbž, realiai vis vien ten visi važiuoja į šonus išsibarsčiusia vorele - vieni geltonai nužymėta dešine kraštine juosta, kiti per vidurį.
    Na, o tie kurie bando važiuoti greičiau nei srautas - gauna Darvino apdovanojimą.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nelabai supratau, kam reikia į vieną autostrados pusę sugrūsti 2+2 juostas (Vilniaus-Panevėžio remontai puikiai išsiverčia su 1+1), kurios vis vien neveikia.
    Kaip A2 kelyje puikiai veikia 1+1 galima buvo įsitikinti vėlinių dieną. Jei 1+1 padarytų A1 kelyje - ten tokie kamščiai būtų kasdien.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Vakar kaip tik važiavau "probleminiu" Lazdėnų ruožu nuo Kauno Vilniaus link. Nelabai supratau, kam reikia į vieną autostrados pusę sugrūsti 2+2 juostas (Vilniaus-Panevėžio remontai puikiai išsiverčia su 1+1), kurios vis vien neveikia. Bet matyt pagrindinė problema ne neteisinguose kelininkų reglamentuose - nesugebantys išsilaikyti 5,5-6 m pločio asfalto juostoje apskritai neturėtų vairuoti.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    „Neretai tenka pamatyti ir neteisingų kelininkų spendimų tiek dėl pačio ženklinimo, tiek dėl atvejų, kai nepašalinamas ženklinimas nors kelio darbai nebevyksta. Kelias dienas jokie darbai nebevykdomi, tačiau greičio ribojimas iki 30 km/val. paliktas magistraliniame kelyje. Kaip tai reikia suprasti? Juk vairuotojai mato, kad niekas nevyksta ir tas ribojimas yra paliktas be priežasties. Tuomet susidaro situacija, jog vieni to ribojimo paiso, kiti – ne, o vėliau ir tie kurie paisė, supratę, kad iš tiesų ženklus kelininkai veikliausiai pamiršo, ima jų nepaisyti ir ribojimų nesilaiko netgi tose vietose, kur iš tiesų reikėtų į juos atsižvelgti ir jų paisyti.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Toj vietoj važiuoju palei kraštą, nes važiuoti "2" juostoj man baisu, ypač naktį. Esu matęs mašinas su prakirstais ratai, nes už baltos ljnijjos yra keletas šulinių.
    https://maps.app.goo.gl/v9WjwECA9MSS9NNu9
    Kelio darbų ruožuose beveik visada važiuoju laikina pirma juosta. Jau vien dėl to, kad visi lenkia mane mažiausiai +10-20 km/h, jei ne daugiau. Nėra taip, kad aš visą laiką važiuoju griežtai tik leidžiamu greičiu, bet tai, kaip KET ignoruoja turbūt 95-99 proc. vairuotojų, tiesiog šokiruoja.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tyčiojimasi atviru tekstu iš LIetuvos radarų direkcijos (buv. Kelių direkcijos), kuri niekaip nesugeba sutvarkyti A14 "betonkės". Tačiau A14 sutvarkytame 8 km ruože nuo Mokslininkų gatvės iki HBH yra 5 greičio matuokliai ir dar "trikojis".

    15min.lt 2023.11.14.
    Mįslė. Kiek greičio matuoklių telpa 8-uose km kelio, neskaitant "trikojo"
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...o-1662-2143814

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Toj vietoj važiuoju palei kraštą, nes važiuoti "2" juostoj man baisu, ypač naktį. Esu matęs mašinas su prakirstais ratai, nes už baltos ljnijjos yra keletas šulinių.
    https://maps.app.goo.gl/v9WjwECA9MSS9NNu9

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Akivaizdu, kad reikia siaurinti kuo daugiau "prospektų" miestuose, nes per daug plačiai važiuoti įpratę vairuotojai nebesugeba prasilenkti autostradoje.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    11.08 buvo 15min straipsnis, kad ištiks nelaimė...

    Jei važiuoji grupėje, pvz. vėlai vakare, ilgais tarpais nieko nėra iš priekio. Kažkokie ženklai, kažkokie persirikiavimai, po to nieko nėra tik geltonos apsitrynusios linijos. Ir staiga ateina iš priekio, o į šoną negali pasitraukti...

    Tragiškas laikinojo žymėjimo "naujasis standartas". Nurašys aišku ant "nepasirinktas saugus greitis". Nors kalti SM, LAKD ir nevykėliai kelininkai.


    Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Štai ilgai nereikėjo laukti. "Viskas pas mus pagal STR".

    Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę


    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    12 galūnė lyg nurodo 2012 m., bet tik 2021 m. atkreipiau dėmesį į tokią praktiką.
    Matyt nusprendė atšvaitus dump'inti per visus karus ir karantinus ("reikia sutaupyti" )
    Su geltonais skydais gi lygiai taip pat buvo. 2012 patvirtinti nauji, o 2021 gal nustojo senus kabint

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Reikia rimtai peržiūrėti kaip įrengtos pėsčiųjų perėjos visoje Lietuvoje ir nesisackinti.

    Nereguliuojamos perėjos tik iki 30 km/h gatvėse. Salelės vidury gatvės. Jei netelpa salelė, tada kalnelis.
    Didesnio greičio gatvėse - kalnelis su ribojimu iki 30, arba šviesoforas. Su iškvietimu, be mirksinčios žalios vairuotojams, kad greičiau užsidegtų. Nebūtina derinti su žalia banga.

    Yra vietų, kur neįmanomi šviesoforai perėjose, pvz. prieš žiedines sankryžas. Tada kalnelis per perėjas prieš žiedus, kur eina bent 2 juostom.


    Nežiūrėti atskirai saugi ar nesaugi perėja, tiesiog tikslingai perdaryt perėjas.
    Turėtų sumažėti grubus vairuotojų elgesys per perėjas.

    Dabar, ypač mažesniuose miestuose, pilna labai skirtingai padarytų perėjų, viena lyg saugi ir "normali", kitos iš sovietyno bardako laikų.

    Šiaip galiu pagirti, kad Vilnius iš tikrųjų priekyje. Nėra =Centrinė Europa, bet geriau nei likusi Lietuva. Labiausiai gelbėja daug šviesoforinių perėjų ir bendrai nemažas pėsčiųjų srautas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.08, 23:16.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    O jeigu elektromobilis važiuos ir partrenks vizionistą, tai čia jau pateisinama? Kažkaip sunkiai sekasi suvokti aplinką nekuriems forumiečiams. Su privačiais pilotuojamais automobiliais mes dar gyvensim ilgai. Technologijos eina ne taip sparčiai kaip norėtųsi, o ir jos brangios. O ką čia norima prigąsdinti ar pažeminti? Tuos žmonės, kurie kas rytą važiuoja į darbus, dirba visą dieną ir vakare grįžta namo, kurie nenori nieko daugiau kaip tik saugiai be streso parsirasti į namus ir viskas? Tai čia tokių žmonių reikia nekęsti? Vadinti benzingalviais ir kitokiais žeminančiais žodžiais? Apie ką mes čia?
    Nusiraminkite. Sako "nesiginčykite su durniumi, nes tuoj nusirisite iki jo lygio, o ten jis užspaus savo patirtimi".

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Perėja ar ne, bet kur, kur vairuotojas daro posukį, privalo praleisti ta pačia kryptimi judnačius tiesiai, įskaitant pėsčiuosius einančius per kelią į kurį suki. Taigi pėstieji ten turi pirmenybę.
    Tai tą ir bando pasakyti. Kuo mažiau dviprasmybių arba pilkų zonų, tuo visiems geriau. KET irgi parašyta, kad nepaisant pirmenybės, pėstysis turi į kelią įžengti įsitikinęs, kad tai daryti saugu. Taip nesielgdamas pėstysis bus teisus, bet biški nebesveikas. Kam nuo to geriau?

    Ir nereikia lialia, kad vairuotojai turi mokėti KET. Turi, nieks nesiginčija. O pėstieji turi turėti sveiką galvą ant pečių. Nes skauda dažniausiai jiems.
    Paskutinis taisė goolfietis; 2023.11.08, 10:28.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Visiems kas moka skaityti ir dalyvauja eisme turi vadovautis KET, kur aiškiai apibrėžta kas yra pėsčiųjų perėja - visa kita, kas nepažymėta ženklais, nėra pėsčiųjų perėja ir jeigu tai yra ne Gyvenamoji teritorija, visais atvejais pėsčiasis turi praleisti a/m. Nors dabar teismuose, kiek teko skaityti, kartais teisėjai vadovaujasi labiau empatija, o ne kodeksu
    Perėja ar ne, bet kur, kur vairuotojas daro posukį, privalo praleisti ta pačia kryptimi judnačius tiesiai, įskaitant pėsčiuosius einančius per kelią į kurį suki. Taigi pėstieji ten turi pirmenybę.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Pamiršot dar ženklą su geltonu skydu ir šalia stovintį bendruomenės narį, kuris patartų pėstiesiems eiti tada kai nieko nėra, kad netrukdyti benzingalviams.
    O jeigu elektromobilis važiuos ir partrenks vizionistą, tai čia jau pateisinama? Kažkaip sunkiai sekasi suvokti aplinką nekuriems forumiečiams. Su privačiais pilotuojamais automobiliais mes dar gyvensim ilgai. Technologijos eina ne taip sparčiai kaip norėtųsi, o ir jos brangios. O ką čia norima prigąsdinti ar pažeminti? Tuos žmonės, kurie kas rytą važiuoja į darbus, dirba visą dieną ir vakare grįžta namo, kurie nenori nieko daugiau kaip tik saugiai be streso parsirasti į namus ir viskas? Tai čia tokių žmonių reikia nekęsti? Vadinti benzingalviais ir kitokiais žeminančiais žodžiais? Apie ką mes čia?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Pamiršot dar ženklą su geltonu skydu ir šalia stovintį bendruomenės narį, kuris patartų pėstiesiems eiti tada kai nieko nėra, kad netrukdyti benzingalviams.
    Toks jausmas, kad forume likę paskutinieji "pėstieji" pikti ir išgyvenę po totalaus "benzingalvių" genocido. "Dyzelgalviai" vis dar tyliai rūko kamputyje
    Ir važinėti tenka, ir pėsčiomis vaikščioti, nu keistai vis dar pilnos gatvės tų išgyvenusiųjų "begalvių", drasiai šokančių po ratais. Tai matyt nereikia eiti į kraštutinumus. Kažkodėl kertant geležinkelį proto atsiranda žymiai daugiau saugotis, nei kelią.

    Komentuoti:

Working...
X