Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
LRT Panorama pranešė apie radarų direkcijos grybus šioje vietoje ir anonsavo rytdienos straipsnį LRT portale
- 4 patinka
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Susidaro toks įspūdis, kad su tokiu darbų organizavimu anglosaksų šalyse Kelių direkcija sulauktų tokių ieškinių teisme, kad niekaip neišsimokėtų. Negi Lietuvoje neįmanoma teisme įrodyti, kad kelininkai grybai pjauna?
PS.: Aš laikau save pakankamai ramiu vairuotoju, bet kai pamatau tokius „vaiduokliškus“ greičio ribojimus, ar be jokios aiškios priežasties nupieštas geltonas linijas, mane apima įsiūtis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Neretai tenka pamatyti ir neteisingų kelininkų spendimų tiek dėl pačio ženklinimo, tiek dėl atvejų, kai nepašalinamas ženklinimas nors kelio darbai nebevyksta. Kelias dienas jokie darbai nebevykdomi, tačiau greičio ribojimas iki 30 km/val. paliktas magistraliniame kelyje. Kaip tai reikia suprasti? Juk vairuotojai mato, kad niekas nevyksta ir tas ribojimas yra paliktas be priežasties. Tuomet susidaro situacija, jog vieni to ribojimo paiso, kiti – ne, o vėliau ir tie kurie paisė, supratę, kad iš tiesų ženklus kelininkai veikliausiai pamiršo, ima jų nepaisyti ir ribojimų nesilaiko netgi tose vietose, kur iš tiesų reikėtų į juos atsižvelgti ir jų paisyti.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435
PS.: Aš laikau save pakankamai ramiu vairuotoju, bet kai pamatau tokius „vaiduokliškus“ greičio ribojimus, ar be jokios aiškios priežasties nupieštas geltonas linijas, mane apima įsiūtis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kaip A2 kelyje puikiai veikia 1+1 galima buvo įsitikinti vėlinių dieną. Jei 1+1 padarytų A1 kelyje - ten tokie kamščiai būtų kasdien.
Na, o tie kurie bando važiuoti greičiau nei srautas - gauna Darvino apdovanojimą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNelabai supratau, kam reikia į vieną autostrados pusę sugrūsti 2+2 juostas (Vilniaus-Panevėžio remontai puikiai išsiverčia su 1+1), kurios vis vien neveikia.
Komentuoti:
-
Vakar kaip tik važiavau "probleminiu" Lazdėnų ruožu nuo Kauno Vilniaus link. Nelabai supratau, kam reikia į vieną autostrados pusę sugrūsti 2+2 juostas (Vilniaus-Panevėžio remontai puikiai išsiverčia su 1+1), kurios vis vien neveikia. Bet matyt pagrindinė problema ne neteisinguose kelininkų reglamentuose - nesugebantys išsilaikyti 5,5-6 m pločio asfalto juostoje apskritai neturėtų vairuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Neretai tenka pamatyti ir neteisingų kelininkų spendimų tiek dėl pačio ženklinimo, tiek dėl atvejų, kai nepašalinamas ženklinimas nors kelio darbai nebevyksta. Kelias dienas jokie darbai nebevykdomi, tačiau greičio ribojimas iki 30 km/val. paliktas magistraliniame kelyje. Kaip tai reikia suprasti? Juk vairuotojai mato, kad niekas nevyksta ir tas ribojimas yra paliktas be priežasties. Tuomet susidaro situacija, jog vieni to ribojimo paiso, kiti – ne, o vėliau ir tie kurie paisė, supratę, kad iš tiesų ženklus kelininkai veikliausiai pamiršo, ima jų nepaisyti ir ribojimų nesilaiko netgi tose vietose, kur iš tiesų reikėtų į juos atsižvelgti ir jų paisyti.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąToj vietoj važiuoju palei kraštą, nes važiuoti "2" juostoj man baisu, ypač naktį. Esu matęs mašinas su prakirstais ratai, nes už baltos ljnijjos yra keletas šulinių.
https://maps.app.goo.gl/v9WjwECA9MSS9NNu9
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tyčiojimasi atviru tekstu iš LIetuvos radarų direkcijos (buv. Kelių direkcijos), kuri niekaip nesugeba sutvarkyti A14 "betonkės". Tačiau A14 sutvarkytame 8 km ruože nuo Mokslininkų gatvės iki HBH yra 5 greičio matuokliai ir dar "trikojis".
15min.lt 2023.11.14.
Mįslė. Kiek greičio matuoklių telpa 8-uose km kelio, neskaitant "trikojo"
https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...o-1662-2143814
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Toj vietoj važiuoju palei kraštą, nes važiuoti "2" juostoj man baisu, ypač naktį. Esu matęs mašinas su prakirstais ratai, nes už baltos ljnijjos yra keletas šulinių.
https://maps.app.goo.gl/v9WjwECA9MSS9NNu9
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠtai ilgai nereikėjo laukti. "Viskas pas mus pagal STR".
Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠtai ilgai nereikėjo laukti. "Viskas pas mus pagal STR".
Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
Jei važiuoji grupėje, pvz. vėlai vakare, ilgais tarpais nieko nėra iš priekio. Kažkokie ženklai, kažkokie persirikiavimai, po to nieko nėra tik geltonos apsitrynusios linijos. Ir staiga ateina iš priekio, o į šoną negali pasitraukti...
Tragiškas laikinojo žymėjimo "naujasis standartas". Nurašys aišku ant "nepasirinktas saugus greitis". Nors kalti SM, LAKD ir nevykėliai kelininkai.
Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Štai ilgai nereikėjo laukti. "Viskas pas mus pagal STR".
Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
12 galūnė lyg nurodo 2012 m., bet tik 2021 m. atkreipiau dėmesį į tokią praktiką.
Matyt nusprendė atšvaitus dump'inti per visus karus ir karantinus ("reikia sutaupyti" )
Komentuoti:
-
Reikia rimtai peržiūrėti kaip įrengtos pėsčiųjų perėjos visoje Lietuvoje ir nesisackinti.
Nereguliuojamos perėjos tik iki 30 km/h gatvėse. Salelės vidury gatvės. Jei netelpa salelė, tada kalnelis.
Didesnio greičio gatvėse - kalnelis su ribojimu iki 30, arba šviesoforas. Su iškvietimu, be mirksinčios žalios vairuotojams, kad greičiau užsidegtų. Nebūtina derinti su žalia banga.
Yra vietų, kur neįmanomi šviesoforai perėjose, pvz. prieš žiedines sankryžas. Tada kalnelis per perėjas prieš žiedus, kur eina bent 2 juostom.
Nežiūrėti atskirai saugi ar nesaugi perėja, tiesiog tikslingai perdaryt perėjas.
Turėtų sumažėti grubus vairuotojų elgesys per perėjas.
Dabar, ypač mažesniuose miestuose, pilna labai skirtingai padarytų perėjų, viena lyg saugi ir "normali", kitos iš sovietyno bardako laikų.
Šiaip galiu pagirti, kad Vilnius iš tikrųjų priekyje. Nėra =Centrinė Europa, bet geriau nei likusi Lietuva. Labiausiai gelbėja daug šviesoforinių perėjų ir bendrai nemažas pėsčiųjų srautas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.08, 23:16.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
O jeigu elektromobilis važiuos ir partrenks vizionistą, tai čia jau pateisinama? Kažkaip sunkiai sekasi suvokti aplinką nekuriems forumiečiams. Su privačiais pilotuojamais automobiliais mes dar gyvensim ilgai. Technologijos eina ne taip sparčiai kaip norėtųsi, o ir jos brangios. O ką čia norima prigąsdinti ar pažeminti? Tuos žmonės, kurie kas rytą važiuoja į darbus, dirba visą dieną ir vakare grįžta namo, kurie nenori nieko daugiau kaip tik saugiai be streso parsirasti į namus ir viskas? Tai čia tokių žmonių reikia nekęsti? Vadinti benzingalviais ir kitokiais žeminančiais žodžiais? Apie ką mes čia?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Perėja ar ne, bet kur, kur vairuotojas daro posukį, privalo praleisti ta pačia kryptimi judnačius tiesiai, įskaitant pėsčiuosius einančius per kelią į kurį suki. Taigi pėstieji ten turi pirmenybę.
Ir nereikia lialia, kad vairuotojai turi mokėti KET. Turi, nieks nesiginčija. O pėstieji turi turėti sveiką galvą ant pečių. Nes skauda dažniausiai jiems.Paskutinis taisė goolfietis; 2023.11.08, 10:28.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąVisiems kas moka skaityti ir dalyvauja eisme turi vadovautis KET, kur aiškiai apibrėžta kas yra pėsčiųjų perėja - visa kita, kas nepažymėta ženklais, nėra pėsčiųjų perėja ir jeigu tai yra ne Gyvenamoji teritorija, visais atvejais pėsčiasis turi praleisti a/m. Nors dabar teismuose, kiek teko skaityti, kartais teisėjai vadovaujasi labiau empatija, o ne kodeksu
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Pamiršot dar ženklą su geltonu skydu ir šalia stovintį bendruomenės narį, kuris patartų pėstiesiems eiti tada kai nieko nėra, kad netrukdyti benzingalviams.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Pamiršot dar ženklą su geltonu skydu ir šalia stovintį bendruomenės narį, kuris patartų pėstiesiems eiti tada kai nieko nėra, kad netrukdyti benzingalviams.
Ir važinėti tenka, ir pėsčiomis vaikščioti, nu keistai vis dar pilnos gatvės tų išgyvenusiųjų "begalvių", drasiai šokančių po ratais. Tai matyt nereikia eiti į kraštutinumus. Kažkodėl kertant geležinkelį proto atsiranda žymiai daugiau saugotis, nei kelią.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: