Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąRibojimai gal ir kvaili, bet viešai pripažįstama, kad dabartinis reglamentavimas irgi šakėmis ant vandens rašytas arba gal jo nelabai ir yra.
Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis,
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąApie tai jau kalbėta, kad siūlyti ribojimai labai kvaili (yra šioje temoje).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Apie tai jau kalbėta, kad siūlyti ribojimai labai kvaili (yra šioje temoje).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vyriausybė pritaria grupės parlamentarų siūlymui geriau reglamentuoti stacionarių greičio matuoklių įrengimą, tačiau nepritaria pasiūlymams sumažinti jų skaičių keliuose.
Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis, todėl jie gerokai sumažins matuoklių skaičių keliuose, nebus galima kovoti su greičio pažeidėjais.
Tai kaip čia išeina? Kai naujai statyti bet kur, tai nereikėjo nei reglamentų, nei tyrimų. O siūlomiems ribojimams reik mokslininkų konferencijos?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...
1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus
Jei eismo juostų kiekis nesiskiria (ir žmonės moka į tas juostas įvažiuoti), kamštis kardinaliai mažėja, nes čia susiaurėjime srauto greitis išlieks didesnis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Vokietijoje, ar bent kai kuriose jos dalyse, gerokai lengviau apvažiuoti kelio darbus alternatyviais maršrutais.
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
kiek teko važiuoti remontuojamais ruožais - visada būdavo dvi juostos viena kryptim. Pirmoji platesnė, antroji siauresnė ir priešingo eismo juostas skyrė betoninis atitvaras.
Ir tas "išsitenka" tai labai ciniškas - piko laiku kamščiai ties remontuojamais ruožais būna belekokio ilgumo.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...
1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai gal visai išardom tą antrą juostą - nėra čia didelio reikalo dviem juostom važiuoti, užteks vienos?
1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pagrindinė problema ne važiavimas tiesiame ruože (nes nu antra juosta būtina, kad APLENKTI pavojingame ruože?), o kad žmogiškasis faktorius neleidžia išmokti tvarkingai susirikiuoti vienon juoston užtrauktuko principu ir nuvilnija banga į kilometrinį stand still
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai reikia daryti nesąmones todėl kad 1 dieną per metus eismo daugiau pasitaiko?
Vokietijos auutobanai išstenka ssu 1 juosta remontų metu o mūsų autostrada neišsiteks?
Ir tas "išsitenka" tai labai ciniškas - piko laiku kamščiai ties remontuojamais ruožais būna belekokio ilgumo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kelių kilometrų remontuojamame ruože, kuriame vyksta sklandus eismas 70-90 km/h greičiu, visai nereikalinga galimybė lenkti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVokietijos auutobanai išstenka ssu 1 juosta remontų metu o mūsų autostrada neišsiteks?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kaip A2 kelyje puikiai veikia 1+1 galima buvo įsitikinti vėlinių dieną. Jei 1+1 padarytų A1 kelyje - ten tokie kamščiai būtų kasdien.
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Kiek pastebėjau, Lenkijoje būdinga problema yra minimalūs kelio darbai, kurių metų panaikinama viena juosta, ir dėl to atsiranda daugelio kilometrų kamščiai. Yra tekę net ir gerą valandą stovėti prie, kaip paaiškėjo, visiškai beprasmiško aptvėrimo. Taigi 1 juosta tikrai nėra optimalus sprendimas greitkeliuose.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pagrindinė problema ne važiavimas tiesiame ruože (nes nu antra juosta būtina, kad APLENKTI pavojingame ruože?), o kad žmogiškasis faktorius neleidžia išmokti tvarkingai susirikiuoti vienon juoston užtrauktuko principu ir nuvilnija banga į kilometrinį stand still
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Bbž, realiai vis vien ten visi važiuoja į šonus išsibarsčiusia vorele - vieni geltonai nužymėta dešine kraštine juosta, kiti per vidurį.
Na, o tie kurie bando važiuoti greičiau nei srautas - gauna Darvino apdovanojimą.
Komentuoti:
-
LRT Panorama pranešė apie radarų direkcijos grybus šioje vietoje ir anonsavo rytdienos straipsnį LRT portale
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Susidaro toks įspūdis, kad su tokiu darbų organizavimu anglosaksų šalyse Kelių direkcija sulauktų tokių ieškinių teisme, kad niekaip neišsimokėtų. Negi Lietuvoje neįmanoma teisme įrodyti, kad kelininkai grybai pjauna?
PS.: Aš laikau save pakankamai ramiu vairuotoju, bet kai pamatau tokius „vaiduokliškus“ greičio ribojimus, ar be jokios aiškios priežasties nupieštas geltonas linijas, mane apima įsiūtis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Neretai tenka pamatyti ir neteisingų kelininkų spendimų tiek dėl pačio ženklinimo, tiek dėl atvejų, kai nepašalinamas ženklinimas nors kelio darbai nebevyksta. Kelias dienas jokie darbai nebevykdomi, tačiau greičio ribojimas iki 30 km/val. paliktas magistraliniame kelyje. Kaip tai reikia suprasti? Juk vairuotojai mato, kad niekas nevyksta ir tas ribojimas yra paliktas be priežasties. Tuomet susidaro situacija, jog vieni to ribojimo paiso, kiti – ne, o vėliau ir tie kurie paisė, supratę, kad iš tiesų ženklus kelininkai veikliausiai pamiršo, ima jų nepaisyti ir ribojimų nesilaiko netgi tose vietose, kur iš tiesų reikėtų į juos atsižvelgti ir jų paisyti.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435
PS.: Aš laikau save pakankamai ramiu vairuotoju, bet kai pamatau tokius „vaiduokliškus“ greičio ribojimus, ar be jokios aiškios priežasties nupieštas geltonas linijas, mane apima įsiūtis.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: