Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
    O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
    1. kas galėtų paneigti kad konsultantai neblogi žmonės?
    2. kam prisiimti atsakomybę ant savo užpakalio?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
    O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
    Pasiteiravus, kodėl papildomas greičio ribojimo ženklas nebuvo įrengtas ir ar LAKD galėtų jį įrengti, kad vairuotojai galėtų aiškiai suprasti, koks leistinas greitis yra skirtinguose ruožuose, įmonės atstovė nurodė, kad kelio ženklinimo keisti neplanuojama, mat atitinka reglamentą, o klaidų vairuotojai išvengtų prisiminę Kelių eismo taisykles.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...itima-95226265

    Gražus visų pasiuntimas ant trijų raidžių Viskas pagal reglamentą. Ar ženklai statomi dėl reglamento ar dėl vairuotojų?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
    O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima
    Čia turbūt ta pati metodika, kuria ir trikojų vietas parenka

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai dėkim ant stalo tuos "kažkokius tyrimus ir rekomendacijas". Ar čia su grafa "slaptai"? Gal kas pasidalintų, kaip knygnešiai perneštų Susisiekimo ministerijos sienas? Gal tada visiems supratimas ateis kodėl vienur statom, o kitur net nepriprašysi.
    Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
    Žiūrint kur pastatyta - nepanašu.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
    Tai dėkim ant stalo tuos "kažkokius tyrimus ir rekomendacijas". Ar čia su grafa "slaptai"? Gal kas pasidalintų, kaip knygnešiai perneštų Susisiekimo ministerijos sienas? Gal tada visiems supratimas ateis kodėl vienur statom, o kitur net nepriprašysi.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Ribojimai gal ir kvaili, bet viešai pripažįstama, kad dabartinis reglamentavimas irgi šakėmis ant vandens rašytas arba gal jo nelabai ir yra.
    Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
    Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis,

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Apie tai jau kalbėta, kad siūlyti ribojimai labai kvaili (yra šioje temoje).
    Ribojimai gal ir kvaili, bet viešai pripažįstama, kad dabartinis reglamentavimas irgi šakėmis ant vandens rašytas arba gal jo nelabai ir yra.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Apie tai jau kalbėta, kad siūlyti ribojimai labai kvaili (yra šioje temoje).

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Vyriausybė pritaria grupės parlamentarų siūlymui geriau reglamentuoti stacionarių greičio matuoklių įrengimą, tačiau nepritaria pasiūlymams sumažinti jų skaičių keliuose.

    Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis, todėl jie gerokai sumažins matuoklių skaičių keliuose, nebus galima kovoti su greičio pažeidėjais.

    Tai kaip čia išeina? Kai naujai statyti bet kur, tai nereikėjo nei reglamentų, nei tyrimų. O siūlomiems ribojimams reik mokslininkų konferencijos?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...
    1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
    Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus
    Juk problema ne to kilometro eismo juostų skaičiuje, susiaurėjime - kuomet iš dviejų juostų reikia visiems susirikiuoti į vieną. Dėl šios vietos atsiranda kamštis, kurio ilgis priklauso nuo eismo intensyvumo.

    Jei eismo juostų kiekis nesiskiria (ir žmonės moka į tas juostas įvažiuoti), kamštis kardinaliai mažėja, nes čia susiaurėjime srauto greitis išlieks didesnis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Vokietijoje, ar bent kai kuriose jos dalyse, gerokai lengviau apvažiuoti kelio darbus alternatyviais maršrutais.
    Nėra reikalo kažką apvažinėti.
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    kiek teko važiuoti remontuojamais ruožais - visada būdavo dvi juostos viena kryptim. Pirmoji platesnė, antroji siauresnė ir priešingo eismo juostas skyrė betoninis atitvaras.

    Ir tas "išsitenka" tai labai ciniškas - piko laiku kamščiai ties remontuojamais ruožais būna belekokio ilgumo.
    Man teko nemažai ir 1 juostos počio remontuose važiuoti. Vat priešingo eismo atskyrimas tikrai buvo, ir to lietuvoje tikrai reikėtu. bent jau dažnais stulpeliais.


    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...
    1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
    Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus
    Autobanuose ir virš 10 km ilgis būna, su ženklais informuojančiais kiek KM dar bus remontas su vis didėjančia šypsenėle link pabaigos.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Tai gal visai išardom tą antrą juostą - nėra čia didelio reikalo dviem juostom važiuoti, užteks vienos?
    Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...
    1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
    Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pagrindinė problema ne važiavimas tiesiame ruože (nes nu antra juosta būtina, kad APLENKTI pavojingame ruože?), o kad žmogiškasis faktorius neleidžia išmokti tvarkingai susirikiuoti vienon juoston užtrauktuko principu ir nuvilnija banga į kilometrinį stand still
    Tai gal visai išardom tą antrą juostą - nėra čia didelio reikalo dviem juostom važiuoti, užteks vienos?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai reikia daryti nesąmones todėl kad 1 dieną per metus eismo daugiau pasitaiko?


    Vokietijos auutobanai išstenka ssu 1 juosta remontų metu o mūsų autostrada neišsiteks?
    kiek teko važiuoti remontuojamais ruožais - visada būdavo dvi juostos viena kryptim. Pirmoji platesnė, antroji siauresnė ir priešingo eismo juostas skyrė betoninis atitvaras.

    Ir tas "išsitenka" tai labai ciniškas - piko laiku kamščiai ties remontuojamais ruožais būna belekokio ilgumo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kelių kilometrų remontuojamame ruože, kuriame vyksta sklandus eismas 70-90 km/h greičiu, visai nereikalinga galimybė lenkti.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Vokietijos auutobanai išstenka ssu 1 juosta remontų metu o mūsų autostrada neišsiteks?
    Vokietijoje, ar bent kai kuriose jos dalyse, gerokai lengviau apvažiuoti kelio darbus alternatyviais maršrutais.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Kaip A2 kelyje puikiai veikia 1+1 galima buvo įsitikinti vėlinių dieną. Jei 1+1 padarytų A1 kelyje - ten tokie kamščiai būtų kasdien.
    Tai reikia daryti nesąmones todėl kad 1 dieną per metus eismo daugiau pasitaiko?
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Kiek pastebėjau, Lenkijoje būdinga problema yra minimalūs kelio darbai, kurių metų panaikinama viena juosta, ir dėl to atsiranda daugelio kilometrų kamščiai. Yra tekę net ir gerą valandą stovėti prie, kaip paaiškėjo, visiškai beprasmiško aptvėrimo. Taigi 1 juosta tikrai nėra optimalus sprendimas greitkeliuose.
    Vokietijos auutobanai išstenka ssu 1 juosta remontų metu o mūsų autostrada neišsiteks?

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pagrindinė problema ne važiavimas tiesiame ruože (nes nu antra juosta būtina, kad APLENKTI pavojingame ruože?), o kad žmogiškasis faktorius neleidžia išmokti tvarkingai susirikiuoti vienon juoston užtrauktuko principu ir nuvilnija banga į kilometrinį stand still
    Kiek pastebėjau, Lenkijoje būdinga problema yra minimalūs kelio darbai, kurių metų panaikinama viena juosta, ir dėl to atsiranda daugelio kilometrų kamščiai. Yra tekę net ir gerą valandą stovėti prie, kaip paaiškėjo, visiškai beprasmiško aptvėrimo. Taigi 1 juosta tikrai nėra optimalus sprendimas greitkeliuose.

    Komentuoti:

Working...
X