Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Aš nesuprantu, ką jūs turit prieš radarus? Greitis žudo, technologinės priemonės pinga, kodėl neužpildžius radarais visos šalies? Galime nustoti lakstyti ir tiesiog pasikliauti greičio palaikymo sistemomis su kelio ženklų atpažinimu.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ar tikrai? Šiaip tai ženklas vadinasi taip:
    Kad kitus pažeidimus fiksuojantys tai faktas, važiuok be draudimo, gausi baudelę.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Na bet uždėti ženklai, kad greičio matuoklis. Kai vinjetes skaito, tai nededa informacinio ženklo, kad greičio matuoklis.
    Ar tikrai? Šiaip tai ženklas vadinasi taip:
    Automatinė eismo kontrolė - Kelio ruožas, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami)nustatyto greičio režimo ar kitus pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Vieniems ten radarai, kitiems tik kameros dėl kelių mokesčio vinječių kontroliuoti. Bet kiekvienas gali traktuoti kaip tik nori
    Na bet uždėti ženklai, kad greičio matuoklis. Kai vinjetes skaito, tai nededa informacinio ženklo, kad greičio matuoklis.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Nuoroda duota nerodo iš vis jokių radarų, bet nu panašiai tikrai, va radau kažkokį maps, tai suskaičiuoju aštuonis 90 km atkarpoje, dabar gal dar jau daugiau.
    Vieniems ten radarai, kitiems tik kameros dėl kelių mokesčio vinječių kontroliuoti. Bet kiekvienas gali traktuoti kaip tik nori

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ar tikrai? Kažkaip nesimato tų matuoklių:
    LAKD greičio kontrolės priemonės (ktvis.lt)
    Nuoroda duota nerodo iš vis jokių radarų, bet nu panašiai tikrai, va radau kažkokį maps, tai suskaičiuoju aštuonis 90 km atkarpoje, dabar gal dar jau daugiau.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-02-07 132331.png
Views:	313
Size:	659,3 kB
ID:	2109447

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Jūs turbūt juokaujat.
    Važinėju šiuo keliu 1-2 kartus per savaitę.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Na taip. Šiaip keistoka kodėl šiame kelyje jų prismaigstė. Nors aišku A2 atitikimas AM kategorijai kelia šiokių tokių klausimų.
    Iki Ukmergės - tik poroj vietų kelio danga prasta. Arčiau Panevėžio tai taip, tie vieno lygio apsisukimai nekažką. Prie jų ir vertėtų statyt matuoklius. O ne gerose dalyse.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet A2 visa nusmaigstyta matuokliais.
    Na taip. Šiaip keistoka kodėl šiame kelyje jų prismaigstė. Nors aišku A2 atitikimas AM kategorijai kelia šiokių tokių klausimų.

    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    A1 irgi dabar kas 10 km turbūt turi matuoklį bent KNS-VLN.
    Ar tikrai? Kažkaip nesimato tų matuoklių:
    LAKD greičio kontrolės priemonės (ktvis.lt)

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    A1 irgi dabar kas 10 km turbūt turi matuoklį bent KNS-VLN.
    A2 sektorinius turi kurie padengia didžiąją dalį bent tarp Vilniaus ir Ukmergės.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet A2 visa nusmaigstyta matuokliais.
    A1 irgi dabar kas 10 km turbūt turi matuoklį bent KNS-VLN.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Čia viskas susiję su pavojumi. Važiuoti šiek tiek greičiau nei leistina AM keliuose nėra didelio pavojaus, tikriausiai todėl A1 kelyje ir nėra greičio matuoklių (išskyrus pradžioje, pabaigoje ir ties tiltu per Kruną). Jeigu kažkas traktuotų, kad aukščiausio lygio kelyje greitis keltų didelį pavojų, taip kaip kokiame dviejų juostų plente su daugybe sankryžų, vingių ir t.t., tai situacija būtų kiek kitokia.
    Bet A2 visa nusmaigstyta matuokliais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Čia viskas susiję su pavojumi. Važiuoti šiek tiek greičiau nei leistina AM keliuose nėra didelio pavojaus, tikriausiai todėl A1 kelyje ir nėra greičio matuoklių (išskyrus pradžioje, pabaigoje ir ties tiltu per Kruną). Jeigu kažkas traktuotų, kad aukščiausio lygio kelyje greitis keltų didelį pavojų, taip kaip kokiame dviejų juostų plente su daugybe sankryžų, vingių ir t.t., tai situacija būtų kiek kitokia.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Ten jo nereikia, nėra lakstančių, ypač vasarą, kai leidžiamas 130 km/h.
    Jūs turbūt juokaujat.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Bet įdomu, kad nuo Minsko pusės apribojimas prasideda tik jau gerokai pasibaigus lėtėjimo juostai: https://www.google.com/maps/@54.6529...8192?entry=ttu

    Taip kad šitas paaiškinimas netinka.
    Sutinku. Užtat čia nesimato, kad iškart už vingio stovi kolona ir reiks mint per stabdį. Yra jau buvę ten traukinukų

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    jei Vilnius-Kaunas neatsirado sektorinio matuoklio.
    Ten jo nereikia, nėra lakstančių, ypač vasarą, kai leidžiamas 130 km/h.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nes pastoviai kas nors neįsipaišo, nespėja persirikiuot prieš ir už tunelio. Na o viduriuke belieka suvienodint greitį
    Bet įdomu, kad nuo Minsko pusės apribojimas prasideda tik jau gerokai pasibaigus lėtėjimo juostai: https://www.google.com/maps/@54.6529...8192?entry=ttu

    Taip kad šitas paaiškinimas netinka.

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Visa mano paverkimo esmė yra ne tai, kad kažkam baudą įkalė už greičio viršyjimą. Paverkimo esmė yra tai, kad baudos už greičio viršyjimą yra tik lengvas pasipinigavimas, kuriam reikia minimaliai pastangų. Trikojai visiškai neprisideda prie saugumo keliuose, nes visi žino kur jie stovi ir kada stovi. Niekas net nesiruošia gerinti situacijos keliuose kai galima lengvai rinkti baudas už greičio viršyjimą. Naujausias baudų pakėlimas tai tik įrodo. Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį kartą per 5 metus - susimoku tą 20 eurų ir toliau skraidau. Jeigu jau kovoti su greičiu, tai bauda turi būti bauda, o ne mokestis. 20km/h viršyjimas mieste - 200 eurų, užmiestyje - 300 eurų, kaip minimum. Bet kai net ir padidintos baudos yra juokingos ir jų dydis tik palaiko pastovias įplaukas į biudžetą, daugiau nėra jokios kontrolės keliuose tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų atžvilgiu, tai chaosas ir yra.
    Visiškai sutinku. Dabartinės baudos tėra mokestis už leidimą važinėti greičiau. Bet jei Vilnius-Kaunas neatsirado sektorinio matuoklio, tai apie baudų pakėlimą kalbėti irgi nėra labai realu.

    Visos KET baudos turėtų būti pakeltos 10 kartų, o 10km/h tolerancija sumažinta iki 5 km/h.
    Paskutinis taisė abruo; 2024.02.06, 18:05.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Artėjimas link žiedo, užmiesčio kelias. Vakarų Europoje turbūt su adekvatumu ir suvokimu problemos? ​​​​​​​
    Turbūt problemos.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nu nereik nusiristi iki tokių absurdiškų pavyzdžių. Ar kada kas matė jog kažkas matuotų greitį degalinės teritorije, arba ten stovėtų trikojis? Jau realiai ir dabar galima būtų visus bausti, nes tikriausiai retas ten važiuoja mažiau nei 30 km/h.
    Tai apie tai ir kalba, pristato absurdiškų ženklų ir pratina pažeidinėti.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Lėtinimai yra adekvatūs, tik kai kurie vairuotojai to nesuvokia.
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	218
Size:	205,9 kB
ID:	2109186 Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	222
Size:	116,8 kB
ID:	2109187

    Artėjimas link žiedo, užmiesčio kelias. Vakarų Europoje turbūt su adekvatumu ir suvokimu problemos? ​​​​​​​

    Komentuoti:

Working...
X