Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Viskas. Vilniuje mirs turbūt visos močiutės, kurioms galimai iškilęs poreikis greit atsidurti ligoninėje
- 2 patinka
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kokie komentarai po postu?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBalandžio 19 - Atminimo nukentėjusiems nuo vairuotojų genocido diena.
Komentuoti:
-
Balandžio 19 - Atminimo nukentėjusiems nuo vairuotojų genocido diena.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKelyje 1906, ties Pagynės kaimu įvyko nematytas dalykas: kaimo ribos perkeltos nuo 1906 kelio į įvažiavimus į kaimą. Pagynė yra šone nuo pačio kelio, todėl greičio ribojimų retai kas laikydavosi. Dabar greitis ties Pagyne pasidarė 90km/h.
Ilgą laiką buvo požiūris, kad ai geriau tegul neskuba, nesvarbu, kad vietom rimtai neadekvačiai apribotas greitis. Gyvenvietės ženklinimas daugmaž parenkamas pagal gyvenvietės ribas su visais laukais ir miškais. Prasmės mažai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ai tai pala, vos ne kasdien pilti pamazgas, vadinti idiotais, nušvitimai bei kitais epitetais, nereikia jokių įrodymų, norminių dokumentų citavimų, užtenka tamstos asmeninio nusistatymo, būgtai čia idiotų suokalbis kažkoks. O pamėginus rasti logišką paaiškinimą jau įrodymų reikalauji. Ir dar kitus paranoja kaltini?
O aš galiu pacituoti "numatyta naikinti esamą pėsčiųjų perėją, nes esamoje situacijoje nėra išvystytos pėsčiųjų infrastruktūros abipus kelio ir jos plėtra artimiausiu metu nėra suplanuota". Pati kelio valdytoja pripažįsta, kad perėja betikslė.
O tu įrodinėji ale logiškais argumentais "bemwe skundų sąmokslu"? Ar tai ne paties asmeninis nusistatymas prieš kažką?
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai ar radai ta skundą ar sukeltą šaršalą? Ar čia dabar taip siūlai man jį parašyti, kad turėtum kuo pagrįsti savo repliką? Žinok užtruks, nes pirma man reik dar ir bemwą nusipirkt
Kokia paranoja kankina, kad spaudimai vaidenasi, kai naikinami kelių nesusipratimai?
Pajuosčio pl. – „Google“ žemėlapiai Čia perėjos nieks nenaikina ir bemvistai tikriausiai nespaudė, tik pėsčiuosius saugojo, kad pievos neištryptų ir kojų griovį nesušlaptų. Bet kažkam reikėjo labai, labai ilgai spaust, kad pagaliau parengtų projektą perėjos rekonstrukcijai ir takui iki stotelės įrengt.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Deja taip, vis dažniau vadovaujamasi visokių Karen sukeltais šaršalais, ir tada jau politikai ima nurodinėti kur kokį ženklą pastatyti ar panaikinti. Šiuo atveju galimai pasiduota spaudimui ne iki galo ir kalniuką paliks. Lauks naujų argumentų, kodėl ten nereikalinga greičio mažinimo priemonė. Rašysi?
Kokia paranoja kankina, kad spaudimai vaidenasi, kai naikinami kelių nesusipratimai?
Pajuosčio pl. – „Google“ žemėlapiai Čia perėjos nieks nenaikina ir bemvistai tikriausiai nespaudė, tik pėsčiuosius saugojo, kad pievos neištryptų ir kojų griovį nesušlaptų. Bet kažkam reikėjo labai, labai ilgai spaust, kad pagaliau parengtų projektą perėjos rekonstrukcijai ir takui iki stotelės įrengt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąŠiuo atveju galimai pasiduota spaudimui ne iki galo ir kalniuką paliks. Lauks naujų argumentų, kodėl ten nereikalinga greičio mažinimo priemonė.
Kad pėsčiųjų perėja nereikalinga, atrodo absurdiškai ir juokingai, tai nesunku įrodyti. Man visur kelia juoką perėjos, kurios jungia kokias pievas ar krūmynus abiejose kelio/gatvės pusėse. Jeigu nėra pėsčiųjų infrastruktūros ar bent kokio praminto takelio iki tokios perėjos, tai akivaizdu, kad ji nereikalinga. Tokia ne tik, kad ne padeda (kai niekas ja nesinaudoja), bet dar ir trukdo, nes pagal taisykles žmonės kitur pereiti gatvės nebegali ir jau turi kulniuoti iki pastarosios.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O koks skirtumas po kokių taisyklių galiojimo... aj juk pas mus logika ir sveiku protu nesivadovaujam, darom perėją iš pievos į žmogaus kiemą.
Na ir kaip gi be advokatavimo VIA*** Panaikinus iškilią perėją įrengiamas greičio mažinimo kalnelis. Tai toliau ieškok bemvisto skundo
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ir prie VT stotelės jokio ribojimo nepastatė? Automarozai įveikė pėsčiuosius? Genocidu pakvipo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKelyje 1906, ties Pagynės kaimu įvyko nematytas dalykas: kaimo ribos perkeltos nuo 1906 kelio į įvažiavimus į kaimą. Pagynė yra šone nuo pačio kelio, todėl greičio ribojimų retai kas laikydavosi. Dabar greitis ties Pagyne pasidarė 90km/h.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ant pagrindinio kelio yra autobusų stotelės, ten eismas tikrai intensyvesnis negu kiemuose, todėl ten bus ir pėsčiųjų, ir automobilių. Kažkur kiemuose šaligatvis nėra toks vertingas, nes ten maži transporto kiekiai.
Su tokia logika ir atsirado pėsčiųjų perėjos ties tomis vietomis, kur gyventojams reikia kirsti kelią. Tik bėda, kad kai eini vietine gatvele, kuri neturi šaligatvio, tai ir kelią kirsi per sankryžą eidamas važiuojamąja dalimi, o ne darysi vingį į šoną, kad žygiuotum per perėją. Juo labiau poreikio turėti pirmumą, dėl mažo eismo intensyvumo, tikriausiai net nėra.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiaip reikia ir į situaciją, bei kontekstą kartais atsižvelgti. Toje gyvenvietėje prie to RK praktiškai nėra namų, didžioji dalis namų prie kitų gatvių/kelių. Tai ir infrastruktūra reikalinga ten, kur ja būtų naudojamasi. Jeigu palei pastarąjį kelią mažai kas vaikšto, nelabai racionalu įrenginėti šaligatvius ar atskirus takus. Įrengus pastaruosius, atsiranda poreikis ir žiemos priežiūrai, sniego valymui, barstymui. O jeigu tokie takai nelabai reikalingi, tuomet sukuriamas tik poreikis švaistyti pinigus bereikalingai priežiūrai. Berods seniūnija šaligatvius prižiūrėtų, tai jie tiesiog išleistų pinigus, kuriuos galėtų panaudoti naudingiau.
Tiesiog keista, kad ten neaiškioje vietoje išdygo perėja.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąKai pinigai liejasi laisvai....
Pirma suprojektuojam nesąmonę, po įrengiam betikslę perėją, palaukiam keletą metų.... ateina nušvitimas "reik kažką daryti" bingo...darom projektą perėjos naikinimui... viską išardom, nufrezuojam ir išliejam naują greičio kalnelį. Visi patenkinti... vieni pliusiukais saugumo vizijų ataskaitose, kiti darbų užsakymais.
Nu bet gi specialistams geriau žinoti
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąDidžiausia nesąmonė yra nestatyti pėsčiųjų infrastruktūros. Suprantu gatveles tarp namų kur dalintis plotu nėra jokios problemos net ir didmiesčiuose, tačiau KK gyvenvietėje tikrai turėtų turėti šaligatvius bei gatvės apšvietimą.
Tiesiog keista, kad ten neaiškioje vietoje išdygo perėja.
Komentuoti:
-
Kelyje 1906, ties Pagynės kaimu įvyko nematytas dalykas: kaimo ribos perkeltos nuo 1906 kelio į įvažiavimus į kaimą. Pagynė yra šone nuo pačio kelio, todėl greičio ribojimų retai kas laikydavosi. Dabar greitis ties Pagyne pasidarė 90km/h.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO įrengta kada? Prieš ar po taisyklių įsigaliojimo?
Tamsta pasirodo dar ir telepatas. Aš tai būčiau spėjęs, kad nesąmonę daro būtent dabar, nes kažkokiam bemevistui kalniukas trukdė prasnešt, tai pareportino, kad čia tos perėjos nereikia.
Na ir kaip gi be advokatavimo VIA*** Panaikinus iškilią perėją įrengiamas greičio mažinimo kalnelis. Tai toliau ieškok bemvisto skundo
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąValstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3115 Smilgiai-Porijai ties 1,890 km numatyta naikinti esamą pėsčiųjų perėją, nes esamoje situacijoje nėra išvystytos pėsčiųjų infrastruktūros abipus kelio ir jos plėtra artimiausiu metu nėra suplanuota. Atsižvelgiant į tai, vadovaujantis Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių reikalavimais, priimtas sprendimas pėsčiųjų perėją panaikinti.
https://www.google.lt/maps/@55.97753...8192?entry=ttu
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąKai pinigai liejasi laisvai....
Pirma suprojektuojam nesąmonę, po įrengiam betikslę perėją, palaukiam keletą metų.... ateina nušvitimas "reik kažką daryti" bingo...darom projektą perėjos naikinimui... viską išardom, nufrezuojam ir išliejam naują greičio kalnelį. Visi patenkinti... vieni pliusiukais saugumo vizijų ataskaitose, kiti darbų užsakymais.
Nu bet gi specialistams geriau žinoti
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVia Radarlita nėra Šaligatvių Direkcija. Situacija su KK miestuose ir miesteliuose galimai pradės keistis tik tada, kai bus įgyvendinta siūloma reforma - kelius einančius per gyvenvietes atiduoti savivaldybėms.
Komentuoti:
-
Via Radarlita nėra Šaligatvių Direkcija. Situacija su KK miestuose ir miesteliuose galimai pradės keistis tik tada, kai bus įgyvendinta siūloma reforma - kelius einančius per gyvenvietes atiduoti savivaldybėms.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: