Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Viskas. Vilniuje mirs turbūt visos močiutės, kurioms galimai iškilęs poreikis greit atsidurti ligoninėje

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kokie komentarai po postu?
    Deja, jokių. Tikėjausi pasilinksmint..

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Balandžio 19 - Atminimo nukentėjusiems nuo vairuotojų genocido diena.
    Kokie komentarai po postu?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Balandžio 19 - Atminimo nukentėjusiems nuo vairuotojų genocido diena.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240418_165717_Facebook.jpg
Views:	235
Size:	205,5 kB
ID:	2125035

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kelyje 1906, ties Pagynės kaimu įvyko nematytas dalykas: kaimo ribos perkeltos nuo 1906 kelio į įvažiavimus į kaimą. Pagynė yra šone nuo pačio kelio, todėl greičio ribojimų retai kas laikydavosi. Dabar greitis ties Pagyne pasidarė 90km/h.
    Gal ateina supratimas (kurį reiktų priminti), kad gyvenvietės ženklas yra plius minus lygu greičio apribojimo ženklas, tokia Zona 50, tik pritaikytas gyvenvietei.
    Ilgą laiką buvo požiūris, kad ai geriau tegul neskuba, nesvarbu, kad vietom rimtai neadekvačiai apribotas greitis. Gyvenvietės ženklinimas daugmaž parenkamas pagal gyvenvietės ribas su visais laukais ir miškais. Prasmės mažai.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ai tai pala, vos ne kasdien pilti pamazgas, vadinti idiotais, nušvitimai bei kitais epitetais, nereikia jokių įrodymų, norminių dokumentų citavimų, užtenka tamstos asmeninio nusistatymo, būgtai čia idiotų suokalbis kažkoks. O pamėginus rasti logišką paaiškinimą jau įrodymų reikalauji. Ir dar kitus paranoja kaltini?
    Tai va pala pala... sukonkretinam kur ką išvadinau idiotais, kur pripyliau pamazgų, kur idiotų suokalbius rašiau? Pacituok, kuriuo remiantis norminiu dokumentu tokioj vietoj buvo suprojektuota nefunkcionali perėja, kokia metodika buvo naudotasi. Pateiksi, viešai atsiprašysiu, kad klydau...
    O aš galiu pacituoti "numatyta naikinti esamą pėsčiųjų perėją, nes esamoje situacijoje nėra išvystytos pėsčiųjų infrastruktūros abipus kelio ir jos plėtra artimiausiu metu nėra suplanuota". Pati kelio valdytoja pripažįsta, kad perėja betikslė.
    O tu įrodinėji ale logiškais argumentais "bemwe skundų sąmokslu"? Ar tai ne paties asmeninis nusistatymas prieš kažką?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai ar radai ta skundą ar sukeltą šaršalą? Ar čia dabar taip siūlai man jį parašyti, kad turėtum kuo pagrįsti savo repliką? Žinok užtruks, nes pirma man reik dar ir bemwą nusipirkt
    Kokia paranoja kankina, kad spaudimai vaidenasi, kai naikinami kelių nesusipratimai?
    Pajuosčio pl. – „Google“ žemėlapiai Čia perėjos nieks nenaikina ir bemvistai tikriausiai nespaudė, tik pėsčiuosius saugojo, kad pievos neištryptų ir kojų griovį nesušlaptų. Bet kažkam reikėjo labai, labai ilgai spaust, kad pagaliau parengtų projektą perėjos rekonstrukcijai ir takui iki stotelės įrengt.
    Ai tai pala, vos ne kasdien pilti pamazgas, vadinti idiotais, nušvitimai bei kitais epitetais, nereikia jokių įrodymų, norminių dokumentų citavimų, užtenka tamstos asmeninio nusistatymo, būgtai čia idiotų suokalbis kažkoks. O pamėginus rasti logišką paaiškinimą jau įrodymų reikalauji. Ir dar kitus paranoja kaltini?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Deja taip, vis dažniau vadovaujamasi visokių Karen sukeltais šaršalais, ir tada jau politikai ima nurodinėti kur kokį ženklą pastatyti ar panaikinti. Šiuo atveju galimai pasiduota spaudimui ne iki galo ir kalniuką paliks. Lauks naujų argumentų, kodėl ten nereikalinga greičio mažinimo priemonė. Rašysi?
    Tai ar radai ta skundą ar sukeltą šaršalą? Ar čia dabar taip siūlai man jį parašyti, kad turėtum kuo pagrįsti savo repliką? Žinok užtruks, nes pirma man reik dar ir bemwą nusipirkt
    Kokia paranoja kankina, kad spaudimai vaidenasi, kai naikinami kelių nesusipratimai?
    Pajuosčio pl. – „Google“ žemėlapiai Čia perėjos nieks nenaikina ir bemvistai tikriausiai nespaudė, tik pėsčiuosius saugojo, kad pievos neištryptų ir kojų griovį nesušlaptų. Bet kažkam reikėjo labai, labai ilgai spaust, kad pagaliau parengtų projektą perėjos rekonstrukcijai ir takui iki stotelės įrengt.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Šiuo atveju galimai pasiduota spaudimui ne iki galo ir kalniuką paliks. Lauks naujų argumentų, kodėl ten nereikalinga greičio mažinimo priemonė.
    O kokie gali būti argumentai, kad greičio mažinimo priemonė yra nereikalinga? Neįsivaizduoju kaip būtų įmanoma iki to pritempti.
    Kad pėsčiųjų perėja nereikalinga, atrodo absurdiškai ir juokingai, tai nesunku įrodyti. Man visur kelia juoką perėjos, kurios jungia kokias pievas ar krūmynus abiejose kelio/gatvės pusėse. Jeigu nėra pėsčiųjų infrastruktūros ar bent kokio praminto takelio iki tokios perėjos, tai akivaizdu, kad ji nereikalinga. Tokia ne tik, kad ne padeda (kai niekas ja nesinaudoja), bet dar ir trukdo, nes pagal taisykles žmonės kitur pereiti gatvės nebegali ir jau turi kulniuoti iki pastarosios.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O koks skirtumas po kokių taisyklių galiojimo... aj juk pas mus logika ir sveiku protu nesivadovaujam, darom perėją iš pievos į žmogaus kiemą.

    Na ir kaip gi be advokatavimo VIA*** Panaikinus iškilią perėją įrengiamas greičio mažinimo kalnelis. Tai toliau ieškok bemvisto skundo
    Deja taip, vis dažniau vadovaujamasi visokių Karen sukeltais šaršalais, ir tada jau politikai ima nurodinėti kur kokį ženklą pastatyti ar panaikinti. Šiuo atveju galimai pasiduota spaudimui ne iki galo ir kalniuką paliks. Lauks naujų argumentų, kodėl ten nereikalinga greičio mažinimo priemonė. Rašysi?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Ir prie VT stotelės jokio ribojimo nepastatė? Automarozai įveikė pėsčiuosius? Genocidu pakvipo
    Ne, nebeliko jokio greičio ribojimo. Bet dabar bent jau ryte autobusas užsuka į pačią Pagynę. Gal ta stotelę išvis panaikins? Nors atkarpoje nuo Labūnavos iki Pagynės ten yra kelios VT stotelės. Visos be greičio ribojimų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kelyje 1906, ties Pagynės kaimu įvyko nematytas dalykas: kaimo ribos perkeltos nuo 1906 kelio į įvažiavimus į kaimą. Pagynė yra šone nuo pačio kelio, todėl greičio ribojimų retai kas laikydavosi. Dabar greitis ties Pagyne pasidarė 90km/h.
    Ir prie VT stotelės jokio ribojimo nepastatė? Automarozai įveikė pėsčiuosius? Genocidu pakvipo

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Ant pagrindinio kelio yra autobusų stotelės, ten eismas tikrai intensyvesnis negu kiemuose, todėl ten bus ir pėsčiųjų, ir automobilių. Kažkur kiemuose šaligatvis nėra toks vertingas, nes ten maži transporto kiekiai.
    Ne apie kiemus yra kalba. Didžiąjai daliai gyvenvietės parduotuvė, bažnyčia, kapinės ir pan. yra pasiekiamos vietinės reikšmės gatvėmis. Likusiai daliai, tik kertant pagrindinį kelią, o ne einant lygiagrečiai jo, nes visi šie objektai yra ne prie šio kelio.
    Su tokia logika ir atsirado pėsčiųjų perėjos ties tomis vietomis, kur gyventojams reikia kirsti kelią. Tik bėda, kad kai eini vietine gatvele, kuri neturi šaligatvio, tai ir kelią kirsi per sankryžą eidamas važiuojamąja dalimi, o ne darysi vingį į šoną, kad žygiuotum per perėją. Juo labiau poreikio turėti pirmumą, dėl mažo eismo intensyvumo, tikriausiai net nėra.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šiaip reikia ir į situaciją, bei kontekstą kartais atsižvelgti. Toje gyvenvietėje prie to RK praktiškai nėra namų, didžioji dalis namų prie kitų gatvių/kelių. Tai ir infrastruktūra reikalinga ten, kur ja būtų naudojamasi. Jeigu palei pastarąjį kelią mažai kas vaikšto, nelabai racionalu įrenginėti šaligatvius ar atskirus takus. Įrengus pastaruosius, atsiranda poreikis ir žiemos priežiūrai, sniego valymui, barstymui. O jeigu tokie takai nelabai reikalingi, tuomet sukuriamas tik poreikis švaistyti pinigus bereikalingai priežiūrai. Berods seniūnija šaligatvius prižiūrėtų, tai jie tiesiog išleistų pinigus, kuriuos galėtų panaudoti naudingiau.
    Tiesiog keista, kad ten neaiškioje vietoje išdygo perėja.
    Ant pagrindinio kelio yra autobusų stotelės, ten eismas tikrai intensyvesnis negu kiemuose, todėl ten bus ir pėsčiųjų, ir automobilių. Kažkur kiemuose šaligatvis nėra toks vertingas, nes ten maži transporto kiekiai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Kai pinigai liejasi laisvai....
    Pirma suprojektuojam nesąmonę, po įrengiam betikslę perėją, palaukiam keletą metų.... ateina nušvitimas "reik kažką daryti" bingo...darom projektą perėjos naikinimui... viską išardom, nufrezuojam ir išliejam naują greičio kalnelį. Visi patenkinti... vieni pliusiukais saugumo vizijų ataskaitose, kiti darbų užsakymais.
    Nu bet gi specialistams geriau žinoti
    O kur parašyta, kad bus frezuojama ir iš naujo liejamas tokių pačių geometrinių parametrų kalnelis? Tiesiog nutrins perėjos ženklinimą ir taip vietoje perėjos bus įrengtas plato.

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Didžiausia nesąmonė yra nestatyti pėsčiųjų infrastruktūros. Suprantu gatveles tarp namų kur dalintis plotu nėra jokios problemos net ir didmiesčiuose, tačiau KK gyvenvietėje tikrai turėtų turėti šaligatvius bei gatvės apšvietimą.
    Šiaip reikia ir į situaciją, bei kontekstą kartais atsižvelgti. Toje gyvenvietėje prie to RK praktiškai nėra namų, didžioji dalis namų prie kitų gatvių/kelių. Tai ir infrastruktūra reikalinga ten, kur ja būtų naudojamasi. Jeigu palei pastarąjį kelią mažai kas vaikšto, nelabai racionalu įrenginėti šaligatvius ar atskirus takus. Įrengus pastaruosius, atsiranda poreikis ir žiemos priežiūrai, sniego valymui, barstymui. O jeigu tokie takai nelabai reikalingi, tuomet sukuriamas tik poreikis švaistyti pinigus bereikalingai priežiūrai. Berods seniūnija šaligatvius prižiūrėtų, tai jie tiesiog išleistų pinigus, kuriuos galėtų panaudoti naudingiau.
    Tiesiog keista, kad ten neaiškioje vietoje išdygo perėja.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Kelyje 1906, ties Pagynės kaimu įvyko nematytas dalykas: kaimo ribos perkeltos nuo 1906 kelio į įvažiavimus į kaimą. Pagynė yra šone nuo pačio kelio, todėl greičio ribojimų retai kas laikydavosi. Dabar greitis ties Pagyne pasidarė 90km/h.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    O įrengta kada? Prieš ar po taisyklių įsigaliojimo?

    Tamsta pasirodo dar ir telepatas. Aš tai būčiau spėjęs, kad nesąmonę daro būtent dabar, nes kažkokiam bemevistui kalniukas trukdė prasnešt, tai pareportino, kad čia tos perėjos nereikia.
    O koks skirtumas po kokių taisyklių galiojimo... aj juk pas mus logika ir sveiku protu nesivadovaujam, darom perėją iš pievos į žmogaus kiemą.

    Na ir kaip gi be advokatavimo VIA*** Panaikinus iškilią perėją įrengiamas greičio mažinimo kalnelis. Tai toliau ieškok bemvisto skundo

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3115 Smilgiai-Porijai ties 1,890 km numatyta naikinti esamą pėsčiųjų perėją, nes esamoje situacijoje nėra išvystytos pėsčiųjų infrastruktūros abipus kelio ir jos plėtra artimiausiu metu nėra suplanuota. Atsižvelgiant į tai, vadovaujantis Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių reikalavimais, priimtas sprendimas pėsčiųjų perėją panaikinti.
    https://www.google.lt/maps/@55.97753...8192?entry=ttu
    O įrengta kada? Prieš ar po taisyklių įsigaliojimo?

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Kai pinigai liejasi laisvai....
    Pirma suprojektuojam nesąmonę, po įrengiam betikslę perėją, palaukiam keletą metų.... ateina nušvitimas "reik kažką daryti" bingo...darom projektą perėjos naikinimui... viską išardom, nufrezuojam ir išliejam naują greičio kalnelį. Visi patenkinti... vieni pliusiukais saugumo vizijų ataskaitose, kiti darbų užsakymais.
    Nu bet gi specialistams geriau žinoti
    Tamsta pasirodo dar ir telepatas. Aš tai būčiau spėjęs, kad nesąmonę daro būtent dabar, nes kažkokiam bemevistui kalniukas trukdė prasnešt, tai pareportino, kad čia tos perėjos nereikia.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Via Radarlita nėra Šaligatvių Direkcija. Situacija su KK miestuose ir miesteliuose galimai pradės keistis tik tada, kai bus įgyvendinta siūloma reforma - kelius einančius per gyvenvietes atiduoti savivaldybėms.
    Na taip, automobilių direkcija ir pėsčiųjų infrastruktūra nedera gaila kad ten sėdi moliai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Via Radarlita nėra Šaligatvių Direkcija. Situacija su KK miestuose ir miesteliuose galimai pradės keistis tik tada, kai bus įgyvendinta siūloma reforma - kelius einančius per gyvenvietes atiduoti savivaldybėms.

    Komentuoti:

Working...
X