Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...kliu-irengimo/ čia bent tvarkingiau atrodantis sarašas, bet nėra pririotitetų.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      bent jau antroje prioritetų eilėje privelta visiškų nesąmonių:

      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200814-083225_Drive.jpg
Views:	1030
Size:	252,6 kB
ID:	1821234
      Čia spėju tiesiog visos savivaldybės yra pasislinkusios per vieną eilutę žemyn nuo to, kur jos iš tiesų turėtų būti

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        ilguoju laikotarpiu taip. Bet pas mus nei vieno iš šių kolkas nėra. Išvis nesu girdėjęs kad kas nors bet kurioje šalyje būtų nubaustas už tai, kad neprilėtino prieš perėjos kalniuką.
        Kalniukas turi būti toks, kad per jį greitai važiuoti būtų tiesiog nemalonu.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          sunkioji pusė yra sukurti smegenų plovimo programą kuri pakeis visus vairuotojų įpročius nes kitaip jie ir toliau lakstys, kaip ir dabar lapsto per pakeltas perėjas.
          Nu kad nelaksto per pakeltas. Su sąlyga, kad normaliai pakeltos. Tiek amortikai, tiek bamperiai greit šaibom išlakstys, jei lakstysi per kalniukus. Net vienas mūsų gerbiamas forumietis skundėsi, kad Lukšio g. Šiaurės miestelyje uždėjo tokį didelį kalniuką, kad nebegalima normaliai per jį persinešti ant 70, nes bamperis asfaltą ima

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą

            Kalniukas turi būti toks, kad per jį greitai važiuoti būtų tiesiog nemalonu.
            Tai tas būtų gerai jeigu visų automobiliai būtų vienodi. Dabar paprastas sedanas dugnu pasikabins, kol parketinis džipas ką pajus.

            Parašė John Rodyti pranešimą

            Nu kad nelaksto per pakeltas. Su sąlyga, kad normaliai pakeltos. Tiek amortikai, tiek bamperiai greit šaibom išlakstys, jei lakstysi per kalniukus. Net vienas mūsų gerbiamas forumietis skundėsi, kad Lukšio g. Šiaurės miestelyje uždėjo tokį didelį kalniuką, kad nebegalima normaliai per jį persinešti ant 70, nes bamperis asfaltą ima
            Vakar mane iš dešinės aplenkė perėjoje nes aš drįsau pristabdyti prieš kalniuką, o jam norėjosi 50+ lėkti. Nepanašu, kad jam amortikai ar bamperiai išlėkė kur nors. Dar papypsėjo nuvažiuodamas. Ten yra 40 greičio zona prie mokyklos.



            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Tai tas būtų gerai jeigu visų automobiliai būtų vienodi. Dabar paprastas sedanas dugnu pasikabins, kol parketinis džipas ką pajus.



              Vakar mane iš dešinės aplenkė perėjoje nes aš drįsau pristabdyti prieš kalniuką, o jam norėjosi 50+ lėkti. Nepanašu, kad jam amortikai ar bamperiai išlėkė kur nors. Dar papypsėjo nuvažiuodamas. Ten yra 40 greičio zona prie mokyklos.


              Didesnę dalį vis tiek prilėtina, kas jau gerai. Bet, aišku, visada galima daryti protingiau. Pvz. labai neblogi yra Klaipėdos kvadratiniai kalneliai, kurie netrukdo viešajam transportui, bet yra labai skausmingi lengviesiems automobiliams.

              Ir nors jokios priemonės nėra 100% veiksmingos, versti vairuotojus važiuoti kultūringai yra daug geriau nei patraukti pėsčiuosius jiems iš kelio, kad ramiai galėtų lakstyti.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą

                Didesnę dalį vis tiek prilėtina, kas jau gerai. Bet, aišku, visada galima daryti protingiau. Pvz. labai neblogi yra Klaipėdos kvadratiniai kalneliai, kurie netrukdo viešajam transportui, bet yra labai skausmingi lengviesiems automobiliams.

                Ir nors jokios priemonės nėra 100% veiksmingos, versti vairuotojus važiuoti kultūringai yra daug geriau nei patraukti pėsčiuosius jiems iš kelio, kad ramiai galėtų lakstyti.
                Aš tai manau kad klaipėdos kalneliai nėra geri nes duslintuvą suvariau ir nesvarbu koks greitis tiesiog kalnelis buvo per aukštas ir persiauras, tilpo tarp ratų.

                Reiktu visus eismo dalyvius (įskaitant ir pėsčiuosius) versti elgtis kultūringai.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Tai tas būtų gerai jeigu visų automobiliai būtų vienodi. Dabar paprastas sedanas dugnu pasikabins, kol parketinis džipas ką pajus.



                  Vakar mane iš dešinės aplenkė perėjoje nes aš drįsau pristabdyti prieš kalniuką, o jam norėjosi 50+ lėkti. Nepanašu, kad jam amortikai ar bamperiai išlėkė kur nors. Dar papypsėjo nuvažiuodamas. Ten yra 40 greičio zona prie mokyklos.


                  Manyčiau visiškai atipinis atvejis. Pats kasdien važiuoju gatvėmis, kur yra ne vienas kalniukas jau ne pirmus metus ir dar nė karto neteko susidurti su tokiaus atvejais. Kitoje vietoje (Siemens arena) netgi video buvau įdėjęs, kaip tvarkingai ir gražiai sulėtina iki maždaug 20km/h prie perėjos po to, kai mano rpašymu VMS įrengė kalniukus, nors anksčiau ir 50 ir 60 nebuvo riba.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Aš tai manau kad klaipėdos kalneliai nėra geri nes duslintuvą suvariau ir nesvarbu koks greitis tiesiog kalnelis buvo per aukštas ir persiauras, tilpo tarp ratų.

                    Reiktu visus eismo dalyvius (įskaitant ir pėsčiuosius) versti elgtis kultūringai.
                    Na, tai padaryk panašius, bet truputi protingiau įrengtus (kad būtų galima pataikyti ratais sulėtinus ir truputi pakoregavus trajektoriją) ir visi tikrai prilėtins, nes kitaip liks be buferio.

                    Kokie skandinavai prieš perėjas mėgsta gatvėje padaryti salelių zigzagą, tarp kurių tenka iš lėto pramanevruoti, kad aš salelės neužšoktum. Ir esant tokiai infrastruktūrai pėstieji gali jaustis drąsiai, nes vairuotojai tiesiog fiziškai nebeturi galimybės "nespėti sureaguoti".
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Na, tai padaryk panašius, bet truputi protingiau įrengtus (kad būtų galima pataikyti ratais sulėtinus ir truputi pakoregavus trajektoriją) ir visi tikrai prilėtins, nes kitaip liks be buferio.

                      Kokie skandinavai prieš perėjas mėgsta gatvėje padaryti salelių zigzagą, tarp kurių tenka iš lėto pramanevruoti, kad aš salelės neužšoktum. Ir esant tokiai infrastruktūrai pėstieji gali jaustis drąsiai, nes vairuotojai tiesiog fiziškai nebeturi galimybės "nespėti sureaguoti".
                      Na jeigu padarytu protingesnius aš būčiau už, bet klaipėdoje esantys - netinkami. Salelių zigzagą teko matyti Upės gatvėje vilniuje tai buvau labai nustebęs nes pirmą (ir paskutinį) kartą tai mačiau vilniuje. Bet, kad privertė prilėtinti tai tiesa.

                      Comment


                        LRT.lt 2020.11.21
                        Dygsta dešimtys greičio matuoklių, tačiau iš karto veiks ne visi – dalis jų taps kalėdine staigmena vairuotojams
                        Šalies keliuose ir didmiesčiuose masiškai dygsta naujutėlaičiai greičio matuokliai, tačiau dalis jų dar neveikia, o ir veiks ne visi iš karto. Tam, kad greičio matuokliai pradėtų darbą, neužtenka juos įrengti, todėl dalis greičio matuoklių turėtų pradėti veikti jau gruodį, o kiti – kitąmet.

                        Pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos pateikiamą informaciją, šiemet darbą turėtų pradėti 70 naujų greičio matuoklių. Greičiausiai šie greičio matuokliai pradės veikti gruodžio pabaigoje. Taip pat dygsta 100 vidutinio greičio matuoklių (50 ruožų). Iki kitų metų pavasario planuojama įrengti dar 112 vidutinio greičio matuoklių, jie matuos greitį 56 ruožuose.
                        Kitų metų balandį planuojama įrengti ir dalį vidutinio greičio matuoklių, 2022-aisiais – likusius.

                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-vairuotojams
                        Žemėlapis, kuriame pavaizduota, kuriose vietose gruodžio mėnesį turėtų pradėti veikti momentiniai greičio matuokliai, kada - vidutinio greičio matuokliai


                        Išdidintas Vilniaus apylinkių vaizdas

                        https://gis.eismoinfo.lt/arcgis/apps...63ae0d166505a4

                        Comment


                          Kol kelio rekonstrukcija skendi migloje, ten taikomos kitokios eismo tobulinimo inovacijos.
                          Kaip viename anekdote, kur kažkas 30-ojo gimtadienio proga gavo ženklą su skaičiumi "30".

                          Lrytas.lt 2021.02.22
                          Vairuotojas neištvėrė: „Alytaus policijos pareigūnai elgiasi labai negarbingai“
                          Keliu Prienai-Alytus važinėjantys vairuotojai stebisi, kodėl ties Genių kaimu (Alytaus r.) stovintys kelio ženklai reikalauja sumažinti greitį net iki 30 kilometrų per valandą, nors šis ruožas niekuo neišsiskiria. Dar daugiau – šioje vietoje įrengtas stacionarus greičio matuoklis
                          (...)

                          „Alytaus pareigūnai elgiasi labai negarbingai. Greitį reikalaujama mažinti ne todėl, kad tai pavojingas ruožas. Jie skirti sulėtinti greitį prieš postą, tačiau to posto nebėra“, – stebėjosi vairuotojas.

                          Alytaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos grupės vadovė Kristina Janulevičienė paaiškino, kad dažniausiai pareigūnai naudoja kilnojamus ženklus, tačiau ties Genių kaimu nuspręsta statyti stacionarius. „Ženklai turėtų stovėti, kol bus taikomi apribojimai gyventojams judėti tarp savivaldybių“, – pranešė K.Janulevičienė. Ji negalėjo atskleisti tokio sprendimo motyvų
                          ​​​​​
                          https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...gai--18386863/

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Kol kelio rekonstrukcija skendi migloje, ten taikomos kitokios eismo tobulinimo inovacijos.
                            Kaip viename anekdote, kur kažkas 30-ojo gimtadienio proga gavo ženklą su skaičiumi "30".
                            Na, tiesą sakant, ten jau Alytaus r. riba, tai ta atkarpa visai normalios būklės, rekonstrukcijos pirmiausia turbūt reikėtų Kaunas - Prienai atkarpoje.
                            O grįžtant prie tų ženklų, teko važiuoti ir tikrai buvo nejauku stabdyti lygioj kelio atkarpoj, kad kas neįvažiuotų į galą. Tikrai, kad gimtadienio dovana ten.

                            Comment


                              Nežinau, bet man tokie dalykai primena kažkokias sovietines tradicijas, paliekant ženklą 30 visoms gyvenimo situacijoms. Pvz. prieš kelis metus dėl Rumšiškių Užgavenių renginio, lygioje atkarpoje buvo palikti ženklai 40 autostradoje.

                              Panašiai kaip ant mikriukų ar sunkvežimių Rytuose (nuo Baltarusijos iki Turkmėnistano) deda registracijos numerių skaičius duplikatus, nežinau kokia iš to nauda, bet mačiau tik posovietinėje erdvėje.

                              ---
                              Galvoju, kas liečia laikinus ribojimus, manau užtektų įspėjamųjų ženklų, manau, dauguma pristabdytų ir taip. Užmiesčio remontuose būtų kruopčiau sužiūrimi esami ribojimai, o miestuose greitį ribojančių ženklų dėl remontų gal net nereikia, kiek teko matyti, visada jie kažkokie butaforiniai, užtektų remonto ženklo, būtų reaguojama pagal situaciją, o "debilai" į ženklus ir taip nežiūri, kam dėl jų kelių įkalinėt 30 ar 40, aš nesuprantu Turbūt sovietinis noras valdyti kitą.

                              Comment


                                Parašė Austras Rodyti pranešimą
                                O grįžtant prie tų ženklų, teko važiuoti ir tikrai buvo nejauku stabdyti lygioj kelio atkarpoj, kad kas neįvažiuotų į galą. Tikrai, kad gimtadienio dovana ten.
                                Ten iš karto 30 įkalta ar yra 50 ir 70 ženklai einantys prieš jį?

                                Comment


                                  Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                  Ten iš karto 30 įkalta ar yra 50 ir 70 ženklai einantys prieš jį?
                                  50 tikrai yra, dėl 70 tiksliai nepamenu, bet rodos buvo.

                                  Comment


                                    Jei ten išties stovi 30 km/val. ženklas, tai situacija kaip iš anekdoto - kažkas gavo dovaną 30-mečio proga,

                                    Lrytas.lt 2021.03.17
                                    Naujas greičio matuoklis mirksi nesustodamas

                                    „Būkite atidūs! Važiuojantiems Tuskulėnų gatve nuo „Iki“ parduotuvės pastatytas naujas ženklas – 30 km/val. prieš greičio matuoklį.
                                    Konkreti gaudyklė, pastovėjau, pažiūrėjau – fotografuoja visus“,



                                    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...amas-18660299/

                                    Comment


                                      Tai nuotraukoje akivaizdžiai matosi, kad šalia iškili pėsčiųjų perėja. Tai normalu prie jos pristabdyti, o ne šokti kaip per tramplyną.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Įdomus sutapimas, Klaipėdoje irgi šviežiai įrengė matuoklį kur greitis ribojamas iki 30 km/val

                                        Pokyčiai klaipėdiečiams: Pilies tiltu – 30 km/val. greičiu
                                        https://www.diena.lt/naujienos/klaip...reiciu-1012406

                                        Comment


                                          Preliminariai šiose vietose (ar netolies) artimiausiais metais ar pan. gali atsirasti greičio matuokliai. Geltonai - vienpusis, Raudonai - abipusis.

                                          Click image for larger version

Name:	Greicio matuokliai.png
Views:	243
Size:	680,4 kB
ID:	1871494
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X