Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lietuviškas įgyvendinimas.
    Kai Klaipėdoje nusibrauksi karterį, nepasakosi servise apie Stokholmus.
    Servise gales prisimint posaki SKUBEK LETAI

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Šito kažkodėl neapžergia.
      Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
      Ir Stokholme tokie kvadratai yra ir plastikiniai taip pat. VT juos apzergia, o lengvieji turi mazint greiti.
      UK irgi tokį principą teko matyti.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        Kad nebūtų "too much" galima padaryti klaipėdietiškus kvadratus. Kiekvienai eismo juostai po vieną prieš perėją.
        Čia tuos kur priklausomai nuo ratų ploto arba važiuosi nestabdydamas arba pasikabinsi dugnu?

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Lietuviškas įgyvendinimas.
          Kai Klaipėdoje nusibrauksi karterį, nepasakosi servise apie Stokholmus.
          Vienas iš tų atvejų, kai turiu pritarti Romui. Įgyvendinimas tikrai kreivom rankom. Vien iš nuotraukų matosi, kad plastikiniai buvo platesni ir žemesni. Bet vat prižiūrėti tingėjosi - įrengė asfaltinius, bet jau statesnius.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2020.06.22, 20:01.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Man atrodo nieko nesuprantat apie eismo saugumą ir netgi apie vairavimą, nes arba per greitai įveikinėjant kalniukus, arba trūksta vairavimo įgūdžių stengiantis nepašokti per aukštai (žiūrėkit į kosmosą neišskriskit) ir matyti pėsčiuosius.
            Aišku, kad man trūksta patirties, tai ir skaitau manualus bei iš jų traukiu info, kad nereikėtų savu užpakaliu dviračiui sėdynės išradinėti.
            Kiti, tuo tarpu, daro iš savo patirties, tad ir greičio kalnelius įvardina ne „pritaikytais VT“, bet „klaipėdietiškais“, o jų matmenis iš akies parinkinėja. O juk, atrodytų, visiems daug naudingiau būtų atsiversti dar 1995-ais išleistą knygą ir pažiūrėti kokias geriausia greičio mažinimo priemones parinkti priklausomai nuo spręstinos problemos. ten net ir priemonių parinkimo algoritmai duoti.Click image for larger version

Name:	Clipboard01.jpg
Views:	843
Size:	141,0 kB
ID:	1811155

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Lietuviškas įgyvendinimas.
              Kai Klaipėdoje nusibrauksi karterį, nepasakosi servise apie Stokholmus.
              Važiuojant lėtai niekaip nenubrauksi net su žemu automobiliu, galiu iš patirties pasakyti.
              Flickr

              Comment


                Kaip "netikėta", Kaune nupiešti šachmatai prieš perėjas niekaip negerina saugumo.

                Sunkiai sužaloto 9-mečio mama: „Partrenkęs mano sūnų, taksistas jį dar apšaukė – labiau rūpėjo mašina“

                „Vairuotojas nepristabdė. Automobilis po smūgio sustojo 6 metrai už perėjos.

                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1336880?copied




                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Važiuojant lėtai niekaip nenubrauksi net su žemu automobiliu, galiu iš patirties pasakyti.
                  Važiuojant lėtai padidėja automobilio prošvaista? Juolab pamatuoti tokius dalykus yra elementaru. Virš 15 cm jau kabins nemažai miesto automobilių ypač bent kažkiek pakrautų. Pvz.: VW Golf 142 mm, GTI 133 mm. Toyota Auris 140 mm ir t.t.
                  Per tuos gumbus tiesiog reikia vienu ratu važiuoti per juos.
                  Paskutinis taisė Sula; 2020.06.24, 10:31.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Kaip "netikėta", Kaune nupiešti šachmatai prieš perėjas niekaip negerina saugumo.

                    Sunkiai sužaloto 9-mečio mama: „Partrenkęs mano sūnų, taksistas jį dar apšaukė – labiau rūpėjo mašina“




                    Naikint reikia po 2 juostas V. Krėvės pr., palikt tik po vieną juostą. Niekada ten kamščiai nesusidaro. Padaryt juostas dviratininkams, kur įmanoma, kairiuosius posūkius, atskirtas horizontaliu ženklinimu kaip kai kur Vilniuje. Perėjoms įrengti kalnelius. Sumažinti greitį iki 30 km/h. Jei trūksta didelio greičio zonų, galima būtų tokias padaryti gretimas Pramonės pr. ir Savanorių pr., perstatant sankryžas į skirtingų lygių, o vidinės mikrorajonų gatvės neturėtų būti autostrados.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Naikint reikia po 2 juostas V. Krėvės pr., palikt tik po vieną juostą. Niekada ten kamščiai nesusidaro. Padaryt juostas dviratininkams, kur įmanoma, kairiuosius posūkius, atskirtas horizontaliu ženklinimu kaip kai kur Vilniuje. Perėjoms įrengti kalnelius. Sumažinti greitį iki 30 km/h. Jei trūksta didelio greičio zonų, galima būtų tokias padaryti gretimas Pramonės pr. ir Savanorių pr., perstatant sankryžas į skirtingų lygių, o vidinės mikrorajonų gatvės neturėtų būti autostrados.
                      Tikrai pritariu, bet lietuviskoje realybeje deja realiau sulaukti pozemines pesciuju perejos nei nereikalingos juostos panaikinimo

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Kaip "netikėta", Kaune nupiešti šachmatai prieš perėjas niekaip negerina saugumo.


                        Kaunas ne tik savo rombus paišo, bet ir nepaiso nustatytų taisyklių.

                        1.25. Šachmatų tvarka išdėstyti langeliai žymi greičio mažinimo priemones, įrengtas važiuojamojoje dalyje.
                        Važinėjant Kaune mačiau prie daugumos perėjų tokį žymėjimą, nors kalniukų ten nė kvapo.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          Tikrai pritariu, bet lietuviskoje realybeje deja realiau sulaukti pozemines pesciuju perejos nei nereikalingos juostos panaikinimo
                          Kauno valdžia šiuo metu yra ekstremaliai populistiška mano požiūriu.

                          Kaune valdo TIK automobilis ir niekas kitas. Šaligatviai skirti nueiti kur reikia nuo automobilių, geriausia, kuo trumpiau.

                          Vilniuje problemą kelia reljefas (judėjimui tarp rajonų), tai didžiausias automobilizmo išvešėjimas Lietuvoje yra Kaune

                          Pabūsiu supratingas, gal idėjos ateis natūraliai, nuo Centro po truputį pereinant į rajonus. Nujaučiu, kad užtruks kokį dešimtmetį ar du.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.25, 11:13.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Kauno valdžia šiuo metu yra ekstremaliai populistiška mano požiūriu.

                            Kaune valdo TIK automobilis ir niekas kitas. Šaligatviai skirti nueiti kur reikia nuo automobilių, geriausia, kuo trumpiau.

                            Vilniuje problemą kelia reljefas (judėjimui tarp rajonų), tai didžiausias automobilizmo išvešėjimas Lietuvoje yra Kaune

                            Pabūsiu supratingas, gal idėjos ateis natūraliai, nuo Centro po truputį pereinant į rajonus. Nujaučiu, kad užtruks kokį dešimtmetį ar du.
                            Geras pastebėjimas, šiaip turbūt dėl to ir butų Kaune stato mažai, tik individualius namus, nes visur autostrados be jokių greičio apribojių, kalniukų ir pan. Kaunas toks truputį miestas, kuriame nėra vietos žmonėms, tik automobiliams.
                            Flickr

                            Comment


                              Na kodėl. Būtent mero su ferariu laikais pradėti masiškai remontuoti šaligatviai (netgi su nužemintais bortais prie perėjų), daugėja dviračių takų ir t.t. Tokioj centre esančioje A. Mickevičiaus g. automobiliai net buvo nuvaryti nuo šaligatvio į negarbingą pakelę,

                              Prie mero dviratininko nieko panašaus nebuvo
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Na gerai, tas labiausiai galioja miegamųjų rajonų gatvėms, kurios buvo nutiestos kaip autostrados ir patyrusiam vairuotojui normalus greitis yra apytiksliai 80 km/h, kai nėra didelio eismo. Nebūtų šulinių, tai gal ir 120 km/h tiesioje atkarpoje. "Deja, 50 km/h", kaip vienoje senoje jau panaikintoje Kauno savivaldybės stendinėje reklamoje Tik drąsiausi išdrįsta

                                Partizanų g. įrengė kalniukus (nors ir skirtus 50 km/h greičiui), tai chuliganiško vairavimo sumažėjo. Dar labiau tų kalniukų reikia V. Krėvės pr. nes nauji šviesoforai stabdo ir taip lėtą VT, kuris nespėja su žaliomis bangomis.

                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Geras pastebėjimas, šiaip turbūt dėl to ir butų Kaune stato mažai, tik individualius namus, nes visur autostrados be jokių greičio apribojių, kalniukų ir pan. Kaunas toks truputį miestas, kuriame nėra vietos žmonėms, tik automobiliams.
                                Jei ne sovietmetis, o tik Tarpukaris ir Šiandiena, tai koks 98% Kauno už Naujamiesčio/Senamiesčio ribų būtų individuali statyba Nori gyventi bute, kraustykis į Vilnių
                                Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.25, 23:55.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Jei ne sovietmetis, o tik Tarpukaris ir Šiandiena, tai koks 98% Kauno už Naujamiesčio/Senamiesčio ribų būtų individuali statyba Nori gyventi bute, kraustykis į Vilnių
                                  O sąlyga, kad Vilniuje irgi irgi tik Tarpukaris ir Šiandiena? Manau, kad, jei Kaunas liktų sostine, tai situacija būtų visai kitokia. Miestas, ko gero, būtų didesnis nei Vilnius.
                                  Paskutinis taisė Sula; 2020.06.26, 08:30.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Na gerai, tas labiausiai galioja miegamųjų rajonų gatvėms, kurios buvo nutiestos kaip autostrados ir patyrusiam vairuotojui normalus greitis yra apytiksliai 80 km/h, kai nėra didelio eismo. Nebūtų šulinių, tai gal ir 120 km/h tiesioje atkarpoje. "Deja, 50 km/h", kaip vienoje senoje jau panaikintoje Kauno savivaldybės stendinėje reklamoje Tik drąsiausi išdrįsta
                                    Net nežinau kam skaitau ir atsakinėju į tokius kliedesius, bet tiek to.

                                    Kaune apskritai nėra greitojo eismo gatvių, tokių kaip GV Vilniuje. Taip, yra visokie Taikos. Šiaurės, Baltų ir pan. prospektai, bet žiūrint iš šiuolaikinės perspektyvos plati juosta palikta gatvei nėra blogai - pvz. nebūtų problemų įrengti normalius dviračių takus ir pan.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      O sąlyga, kad Vilniuje irgi irgi tik Tarpukaris ir Šiandiena? Manau, kad, jei Kaunas liktų sostine, tai situacija būtų visai kitokia. Miestas, ko gero, būtų didesnis nei Vilnius.
                                      Daugiabučiai buvo statomi Kaune ir tarpukariu. Netgi miestas buvo išleidęs įsakymą centrinėmse gatvėse minimalaus aukščio ribas, kad būtų statomi daugiabučiai. Taip pat centrinėse gatvėse buvo uždrausta statyti medinius namus, nors faktiškai tikrai juos statė.

                                      Comment


                                        Pasirašyta sutartis dėl 112 naujų vidutinio greičio matuoklių įrengimo

                                        Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) pasirašė rangos darbų sutartį dėl 112 (56 ruožų) vidutinio greičio matavimo sistemų (VGMS) įrengimo valstybinės reikšmės keliuose. Sutartis, kurios vertė 1,9 mln. eurų, sudaryta su UAB „Fima“. Minėtus VGMS planuojama įrengti per 7 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
                                        Šiuo metu, pagal anksčiau pasirašytas sutartis, valstybinės reikšmės keliuose jau įrenginėjama 70 naujos kartos momentinių greičio matuoklių ir 100 VGMS (50 ruožų).
                                        MGM prioritetinė eilė (3500 vietų!)
                                        VGM prioritetinė eilė (4000 ruožų!)

                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          bent jau antroje prioritetų eilėje privelta visiškų nesąmonių:

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200814-083225_Drive.jpg
Views:	1030
Size:	252,6 kB
ID:	1821234

                                          Comment

                                          Working...
                                          X