Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man irgi keista kaip jie čia paskičiavo 0,75 transporto priemonės. Kaikuriuose gatvėse ir 0,03 transporto priemonių pasitaiko....

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Man irgi keista kaip jie čia paskičiavo 0,75 transporto priemonės. Kaikuriuose gatvėse ir 0,03 transporto priemonių pasitaiko....
      Padalino vidurkį ir tiek.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Vienas dalykas, kuris, kaip pastebėjau, veikia geriau už absoliučiai viską, yra vodutinio greičio matavimo sektoriai. Kaip koks stebuklas: visi BMWistai, lenkikai ir panaši fauna staiga tampa pavyzdingais vairuotojais, kaip kokioje Švedijoje. Visi kaip susitarę važiuoja -5km/h mažiau leistino greičio, apie lenkimą net kalbos nėra. Nu nebent atsiranda koks važiuojantis 50km/h. Bent jau iki tol, kol baigiasi kontrolės sektorius. Išvada manau aiški: Lietuvoje turi būti kuo daugiau vidutinio greičio matavimo sektorių. Nebereiks jokių registratorių, nes nebeliks ką įdavinėti, bo visi ir taip ramūs kaip avinėliai vairuos.
        Geriausiai veikia trikojai, nes niekada nežinai, kurioje vietoje jis stovės. Vidutinio greičio matuokliai irgi gerai, bet turi trūkumų, pvz. sustoji degalinėje ar kažkur turi nusukti, tada gali lėkti, arba pasibaigus atkarpai vėl spausti kaip už inkilo. Geriausia, kai nėra konkrečių vietų su matavimais, o random visur kasdien mėtomi trikojai.
        Flickr

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Turbūt dėl to, kad darant kalniuką/gulintį policininką prieš perėją, kitoje kelio pusėje jis bus tik už perėjos, ir vairuotojai pradės stabdyti vėliau. Tokiu atveju reikia dviejų kalniukų, kas, mano nuomone, būtų šiek tiek too much.
          Kad nebūtų "too much" galima padaryti klaipėdietiškus kvadratus. Kiekvienai eismo juostai po vieną prieš perėją.

          Comment


            Parašė KEdas Rodyti pranešimą
            Perskaičiau metų įrašus ir nepastebėjau klausimo „kodėl perėja sutapdinama su greičio mažinimo kalneliu“?
            Mano manymu, greitis turi būti sumažintas IKI perėjos, kad kuo mažiau apkrauti vairuotojo smegenis pašaliniais dirgikliais ir ties perėja jis koncentruotųsi tik į pėsčiųjų praleidimą, o ne vien į savo automobilio pakabos ar bamperių saugojimą.
            Panašiai juk rašo ir R ISEP 10, ką jau kalbėti apie Duurzaam Veilig.
            Na, iškili perėja juk irgi skatina pristabdyti prieš ją, o ne ant jos. Jos gana aukštos, per jas greit važiuojant pašokdina kaip reikiant. IMO žymiai geriau, negu "gulintys policininkai" - per tuos didesnės transporto priemonės važiuoja nestabdydamos.

            Comment


              Yra pavyzdžių su kalniukais prieš perėją: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N

              Tik įdomu ar nėra panaikintos trinkelės ir ar išliko pačios perėjos iškylumas (nors vizualiai panašu, jo ten nelabai ir buvo). Iš orto foto panašu, kad išasfaltuota ir galimai kalniuko nebėra: https://www.google.com/maps/@54.7171...7i13312!8i6656

              Beje, mūsų John pramušė tuos kalniukus.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Yra pavyzdžių su kalniukais prieš perėją: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N

                Tik įdomu ar nėra panaikintos trinkelės ir ar išliko pačios perėjos iškylumas (nors vizualiai panašu, jo ten nelabai ir buvo). Iš orto foto panašu, kad išasfaltuota ir galimai kalniuko nebėra: https://www.google.com/maps/@54.7171...7i13312!8i6656

                Beje, mūsų John pramušė tuos kalniukus.
                Yra ten trinkelės. Tik tie iškilumai ne tokie dideli, kaip dabar daro.

                Įsrūties g. neseniai padaryta taip:

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Na, iškili perėja juk irgi skatina pristabdyti prieš ją, o ne ant jos. Jos gana aukštos, per jas greit važiuojant pašokdina kaip reikiant. IMO žymiai geriau, negu "gulintys policininkai" - per tuos didesnės transporto priemonės važiuoja nestabdydamos.
                  Tame ir problema, kad vienu metu reikia ir žiūrėti į pėsčiuosius, ir sekti, kad ne per aukštai šokteltum.
                  Sakyčiau, Lietuvoje yra smarkiai perlenkta tiek su iškiliomis perėjomis, tiek su visokiais plastikiniais kuoliukais ir guminėmis salelėmis. Vakaruose tokių dalykų yra žymiai mažiau ir vertikalios greičio mažinimo priemonės dažniausiai tapdinamos su nežymėtomis perėjomis, o kuoliukų ir guminių salelių beveik nėra.
                  Net ir mūsiškis R ISEP 10 rašo, kad plato negali būti įrengiamas ten, kur važiuoja VT ar sunkusis transportas, A, B kategorijų gatvėse. Senasis R ISEP, kuriuo vis dar deklaruoja besinaudojantis Vilniius, reikalavo gulinčius mentus dėti 10m iki perėjos. Gal ne be reikalo?
                  https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.375622/asr
                  Valstybinės reikšmės magistralinių ir krašto kelių ruožuose, kurie yra gyvenvietėse ir turi gatvės požymių (šaligatviai, apšvietimas ir pan.) ir kurių paskirtis yra tranzitinė ar skirstomoji, iškilios greičio mažinimo priemonės yra taikomos tik tokiais atvejais, kai yra tenkinamos visos toliau išvardytos sąlygos:
                  75.1. leistinas greitis visame kelio ruože, esančiame gyvenvietėje, yra ≤ 50 km/h;
                  75.2. nustatytas faktinis važiavimo greitis pagal 85-ojo procentilio reikšmę (t. y. greičio ribą, kurios neviršija 85 % automobilių) ne mažiau kaip 8 km/h didesnis už leistiną;
                  75.3. kelio ruožas, kuriame norima įrengti iškilią greičio mažinimo priemonę, nėra horizontalioje ar vertikalioje kreivėje, netenkinančioje matomumo reikalavimo pagal kelių techninį reglamentą KTR 1.01:2008 [4.1];
                  75.4. vidutinis metinis paros eismo intensyvumas < 2000 aut./parą, o vidutinis metinis sunkiojo transporto paros eismo intensyvumas < 150 aut./parą;
                  75.5. 30 m spinduliu aplink planuojamą iškilios greičio mažinimo priemonės taikymo vietą nėra gyvenamųjų pastatų;
                  75.6. dėl techninių kliūčių, aplinkinių žemės sklypų ir kitų priežasčių nėra galimybės įrengti horizontalių greičio mažinimo priemonių, arba jei tokių priemonių taikymas nedavė laukiamo rezultato.
                  Paskutinis taisė KEdas; 2020.06.21, 13:44.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Yra pavyzdžių su kalniukais prieš perėją: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N

                    Tik įdomu ar nėra panaikintos trinkelės ir ar išliko pačios perėjos iškylumas (nors vizualiai panašu, jo ten nelabai ir buvo). Iš orto foto panašu, kad išasfaltuota ir galimai kalniuko nebėra: https://www.google.com/maps/@54.7171...7i13312!8i6656

                    Beje, mūsų John pramušė tuos kalniukus.
                    Exactly, šituos John pastatė. Ir jie tikrai padeda, nes anksčiau ten tikrai dauguma net nepristabdydavo ir lėkdavo 50-70km/h, nors visą laiką ten stovėjo 20km/h Gyvenamosios zonos ženklas. Dabar praktiškai visi pristabdo iki realiai saugaus greičio: 30-20km/h. Ir tikrai netiesa, kad tokio tipo kalniukai nepadeda. Dar ir kaip padeda. Svarbu, kad jie neįdubtų ar kitaip nenusidėvėtų.

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Kad nebūtų "too much" galima padaryti klaipėdietiškus kvadratus. Kiekvienai eismo juostai po vieną prieš perėją.
                      Gal galima nuorodą?

                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Yra pavyzdžių su kalniukais prieš perėją: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N

                      Tik įdomu ar nėra panaikintos trinkelės ir ar išliko pačios perėjos iškylumas (nors vizualiai panašu, jo ten nelabai ir buvo). Iš orto foto panašu, kad išasfaltuota ir galimai kalniuko nebėra: https://www.google.com/maps/@54.7171...7i13312!8i6656

                      Beje, mūsų John pramušė tuos kalniukus.
                      Tai kad čia tiesiog iškyli sankryža, o ne kalniukas prieš perėją. Kalniukas prieš perėją būtų toks variantas: https://goo.gl/maps/2rbBAtm4Z684oKqu7

                      Comment


                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                        Tame ir problema, kad vienu metu reikia ir žiūrėti į pėsčiuosius, ir sekti, kad ne per aukštai šokteltum.
                        Sakyčiau, Lietuvoje yra smarkiai perlenkta tiek su iškiliomis perėjomis, tiek su visokiais plastikiniais kuoliukais ir guminėmis salelėmis. Vakaruose tokių dalykų yra žymiai mažiau ir vertikalios greičio mažinimo priemonės dažniausiai tapdinamos su nežymėtomis perėjomis, o kuoliukų ir guminių salelių beveik nėra.
                        Net ir mūsiškis R ISEP 10 rašo, kad plato negali būti įrengiamas ten, kur važiuoja VT ar sunkusis transportas, A, B kategorijų gatvėse. Senasis R ISEP, kuriuo vis dar deklaruoja besinaudojantis Vilniius, reikalavo gulinčius mentus dėti 10m iki perėjos. Gal ne be reikalo?
                        Be reikalo. Man atrodo nieko nesuprantat apie eismo saugumą ir netgi apie vairavimą, nes arba per greitai įveikinėjant kalniukus, arba trūksta vairavimo įgūdžių stengiantis nepašokti per aukštai (žiūrėkit į kosmosą neišskriskit) ir matyti pėsčiuosius.

                        Greičio megėjai labai mėgsta lyginti su vakarais, bet dažniausiai kažkodėl lygina paprastą lietuvišką miesto gatvę arba regioninį kelią per gyvenvietę su vakarų autobanais arba USA didmiesčiais. Vakarų Europos miestuose pilna kuoliukų siaurinančių eismo juostas, salelių, žiedelių, kalnelių ir ko tik nepanorėsi. Olandijoje netgi yra užtvarai, kurie pasikelia tik pilnai sustojus ir skirti tik lėtinti greitį ir apsunkinti eismą, t.y. eismo nefiltruoja ir numerių nefiksuoja.
                        Paskutinis taisė themanual; 2020.06.21, 14:28.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Exactly, šituos John pastatė. Ir jie tikrai padeda, nes anksčiau ten tikrai dauguma net nepristabdydavo ir lėkdavo 50-70km/h, nors visą laiką ten stovėjo 20km/h Gyvenamosios zonos ženklas.
                          Reikėjo pastatyti radarą ir siųsti kelių gaidžiams baudos laiškus - tai greit atpratintų juos nuo didelio greičio.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Reikėjo pastatyti radarą ir siųsti kelių gaidžiams baudos laiškus - tai greit atpratintų juos nuo didelio greičio.
                            Iš principo turbūt galimas variantas, bet spėju žymiai brangesnis.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Iš principo turbūt galimas variantas, bet spėju žymiai brangesnis.
                              Baudos tikrai atpirktų.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Gal galima nuorodą?
                                Greituoju būdu sugooglintos nuotraukos.


                                https://www.ve.lt/naujienos/ekonomik...iu-dar-dauges/


                                https://www.15min.lt/naujiena/aktual...liutys-56-4208

                                Raudonieji egzistavo kelis metus, vėliau dėl nuolatinės priežiūros poreikio buvo pakeisti asfaltiniais.

                                https://www.ve.lt/naujienos/ekonomik...o-iki-vasaros/


                                https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...lneliai-839956


                                https://kauno.diena.lt/naujienos/kla...inimo-kalnelis



                                https://www.diena.lt/naujienos/klaip...lneliai-846467

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Kad nebūtų "too much" galima padaryti klaipėdietiškus kvadratus.
                                  Vienas iš lietuviško absurdo pavydžių. Užuojauta klaipėdiečiams.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Vienas iš lietuviško absurdo pavydžių. Užuojauta klaipėdiečiams.
                                    Ir Stokholme tokie kvadratai yra ir plastikiniai taip pat. VT juos apzergia, o lengvieji turi mazint greiti.

                                    Comment


                                      Šito kažkodėl neapžergia.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Vienas iš lietuviško absurdo pavydžių. Užuojauta klaipėdiečiams.
                                        Tai nėra lietuviškas išradimas, o Vakarietiška praktika.

                                        Comment


                                          Lietuviškas įgyvendinimas.
                                          Kai Klaipėdoje nusibrauksi karterį, nepasakosi servise apie Stokholmus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X