Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atidžiau pažiūrėjau, tai berods visi radarai stovi ties 90km/h ribojimu. Tai reikia smarkiai viršyti, kad suveiktų blykstė. Prieš tai maniau, kad stebimas vaizdas po viadukais. Taip yra tik ties Perkūnkiemiu, kur dabar nusuktas į nuvažiuojančius.
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.14, 13:14.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė Riedis
      Vidutinio greičio matuoklių (VGM) preliminarūs sektoriai iš Vilniaus perspektyvos.
      Būtų galimybė kur nors pamatyti visą žemėlapį?

      Comment


        2018 metais leistiną važiavimo greitį daugiau nei 10 km/h magistraliniuose keliuose viršijo 13,80 % vairuotojų, krašto keliuose – 23,80 %, o rajoniniuose keliuose – 28,20 % vairuotojų
        Tai bendrai paemus penktadalis-ketvirtadalis visu vairuotoju uzmiescio keliuose virsija greiti 10+ kmh ir .... nieko. Kaip suprantu, nebaudimas tai nauja norma?

        Šaltinis: https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._2015-2018.pdf puslapis 63-65

        Comment


          Austrijoje dar ne tiek vingiuoti keliai, vienos juostos, ir greitis 100 km/h. Kur reikia - sumažintas.
          Kodėl pas mus negali padaryti 100 kmh?

          Nemenčinės plėntas, už miesto ribos, 4 juostos, sankryžų nėra, 70 kmh įdės kamerą. Valio.

          Autostradose greitis 130 kmh ir viršija vos kas dešimtas. Švedijoje autostradose net negaudo. Bet prie mokyklos 30 yra 30 kmh. Yra prioritetai ir tada priemonės.

          Apie kameras įspėja GPS. Tiesiog pristabdoma, pavažiuojama lėčiau, ir tiek. Be to, kameros įrengiamos ruožuose be išsukimų. O įvykių daugiausiai prie miestų, įsukimų ir išsukimų. Bet prie mokyklos niekas nieko nematuos.
          Nėra logikos. Einama per aplink.
          Paskutinis taisė Fulgur; 2020.01.04, 20:29.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Austrijoje dar ne tiek vingiuoti keliai, vienos juostos, ir greitis 100 km/h. Kur reikia - sumažintas.
            Kodėl pas mus negali padaryti 100 kmh?

            Nemenčinės plėntas, už miesto ribos, 4 juostos, sankryžų nėra, 70 kmh įdės kamerą. Valio.

            Autostradose greitis 130 kmh ir viršija vos kas dešimtas. Švedijoje autostradose net negaudo. Bet prie mokyklos 30 yra 30 kmh. Yra prioritetai ir tada priemonės.

            Apie kameras įspėja GPS. Tiesiog pristabdoma, pavažiuojama lėčiau, ir tiek. Be to, kameros įrengiamos ruožuose be išsukimų. O įvykių daugiausiai prie miestų, įsukimų ir išsukimų. Bet prie mokyklos niekas nieko nematuos.
            Nėra logikos. Einama per aplink.
            Nu tai kadangi yra toleruojamas pas mus greičio viršijimas, tai 100kmph ir yra faktinis greitis. Ar jūs norit 110?

            Comment


              Dar pasižiūrėjęs atkarpas aplink Vilnių manau, kad VGM planuojami adekvačiose vietose atsižvelgiant, kad planuojama matuoti tik užmiestyje.

              - Molėtų/Nemenčinės pl. 80-90km/h vidutinis greitis, nėr ten ko lėkt greičiau. Skubantys tuose ruožuose tikėtinai ir atitinkamose miesto atkarpose Geležiniu Vilko bei Milašiaus gatve toliau skrieja. Bus ženkliai ramiau važiuoti 2 juosta, kai už nugaros nebemirksės ilgosiom ir galų gale gauti "drive-by fuck you" ar blogiausiu atveju specialaus stabdymo prieš nosį.

              -Pietrytinėje dalyje aplink Nemėžį, Skaidiškes ir Šumsko pl. bus skaudžiausia lakstūnams. Visur 70km/h, teks krauti nervus į konservus ir išmokti nelenkti per ištisines ir siauruose posūkiuose miškuose.

              -Vakarinėje dalyje važiuojant į Trakus ir Druskininkus berods visur 90km/h, tad gal aprims nardytojai. Blogiausia aplink šventes, kai tokių, kurie prikuria nemalonių situacijų, padaugėja. Bei gerai mokantys tą daryti provokuoja nemokančius tai bandyti.

              -Analogiškai autostradose galima bus adekvačiu greičiu "aplenkti" pirma juosta važiuojančius, kai nereikės taip dažnai saugotis atlekiančio ant 140-160km/h, kuriam pastojus kelią nebelaiko nervai.


              Norėčiau, kad nereiktų tokių matuoklių, bet deja yra per daug vairuotojų, kurie neadekvačiai vertina situacijas (paros laiką, matomumą, eismo intensyvumą, kitų dalyvių manevrus, galimybę aplenkti)
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Tai bendrai paemus penktadalis-ketvirtadalis visu vairuotoju uzmiescio keliuose virsija greiti 10+ kmh ir .... nieko. Kaip suprantu, nebaudimas tai nauja norma?
                Na, gal ne visai nieko. Jeigu dabar nauji matuokliai buadas rašys automatiškai, tai kaip ir keliaujam tinkama linkme.


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Austrijoje dar ne tiek vingiuoti keliai, vienos juostos, ir greitis 100 km/h. Kur reikia - sumažintas.
                Kodėl pas mus negali padaryti 100 kmh?
                Palygink Lietuvos ir Australijos infrastruktūros kokybę ir vidutinio automobilio techninę būklę (kad ir padangų kokybę sukibimui) tada pamatysi kad pas mus net 90 perdaug.

                Comment


                  Mobilieji greičio matuokliai Klaipėdoje jau dirba visu pajėgumu

                  Klaipėdos policijos įrašo nuoroda

                  Per porą dienų jais jau užfiksuota daugiau kaip 100 greičio viršijimo atvejų, vidutiniškai - maždaug po 14-ka pažeidimų per valandą. Tarp pažeidėjų yra ir itin stipriai greitį viršijusių vairuotojų – miesto gatvėse skriejusių 80 km/h, ar daugiau kaip 100 km/h greičiu, kai leistinas greitis buvo 50 km/h.
                  Briedis panašu bus skaudi kontrolė.

                  Su tokia statistika per 2 dienas tokia praktika gali pereiti ir į kitus didmiesčius.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Lietuvos automobilių kelių direkcija
                    2020.01.02
                    Paskelbtas konkursas dėl sektorinių greičio matuoklių įrengimo 56 ruožuose
                    Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) paskelbė atvirą tarptautinį viešųjų pirkimų konkursą dėl 112 sektorinio greičio matuoklių (56 ruožų) įrengimo valstybinės reikšmės keliuose. Pasiūlymus tiekėjai gali teikti iki š. m. vasario 12 dienos.


                    Pagal vykdomą Lietuvos Respublikos Vyriausybės programą iki 2020 m. pabaigos valstybinės reikšmės keliuose turi būti įrengta 130 vidutinio greičio kontrolės ruožų (iš viso 260 įrenginių) ir 70 momentinių greičio matuoklių.
                    (...)
                    Šiuo metu Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose veikia 50 vidutinio greičio matuoklių, kurie matuoja greitį 25-iuose ruožuose. Artimiausiu metu ketinama sudaryti sutartį dar dėl 100 sektorinių greičio matuoklių įrenginių (50 ruožų) įrengimo. 2019 m. gruodžio mėn. sudaryta sutartis dėl 70 momentinių greičio matuoklių įrengimo šalyje.
                    (...)
                    Konkurso sąlygos – pridėtoje nuorodoje: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-689340.

                    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pask...mo-56-ruozuose

                    LAKD pirkimas
                    Vidutinio greičio matavimo sistemų įrengimas, II etapas
                    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-689340

                    Naujų 56 greičio matuoklių ruožų sąrašas yra techninėje specifikacijoje

                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=493122

                    Comment


                      "Trikojai" vaidenasi ir Vilniuje. Nežinau ar čia sutapimas, bet važiuodamas leistinu maksimaliu greičiu "lenkiau" labai daug automobilių - nieks nespaudė iš nugaros. Įspūdinga, ką potencialiai padaro baimė. Jeigu taip ir toliau, tai čia gali būti labai gera investicija į tvarkingesnį eismą.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Man visada labai juokingi tie vairuotojai, kurie aplenkia tave greitį viršydami 20km/h, tada pamato (neveikiančio) radaro ženklą, peršika, važiuoja 10km/h lėčiau nei leistina. Tada tu juos aplenki toliau sau važiuodamas leistinu greičiu. Pravažiavę radarą anie vėl skrenda. Dar parašo klausimą į 15min ar tikrai radaras neveikia.

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          "Trikojai" vaidenasi ir Vilniuje. Nežinau ar čia sutapimas, bet važiuodamas leistinu maksimaliu greičiu "lenkiau" labai daug automobilių - nieks nespaudė iš nugaros. Įspūdinga, ką potencialiai padaro baimė. Jeigu taip ir toliau, tai čia gali būti labai gera investicija į tvarkingesnį eismą.
                          Aha, pastebėjau (konkrečiai Ozo g. nuo Akropolio link Kalvarijų g.). Galvojau, gal šiaip atsitiktinumas? Bet aš, važiuodamas 60km/h buvau vienas greitesnių.Įprastai ten greitis būna gerokai didesnis.

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą
                            Man visada labai juokingi tie vairuotojai, kurie aplenkia tave greitį viršydami 20km/h, tada pamato (neveikiančio) radaro ženklą, peršika, važiuoja 10km/h lėčiau nei leistina. Tada tu juos aplenki toliau sau važiuodamas leistinu greičiu. Pravažiavę radarą anie vėl skrenda. Dar parašo klausimą į 15min ar tikrai radaras neveikia.
                            Dar būna tokių, kurie dar prie vėjo ir orų matavimo stočių ar šiaip bet ko ant stulpo pristabdo Bet čia jau daugiau užmesty.

                            Comment


                              Parašė Briedis
                              Labai gerai, seniai laikas tam. FB verda nuo diskusijų. Kažin, kokia šių matuoklių tolerancija?..

                              Antiradarų pardavimai auga
                              „Su tolerancija – dalykas subtilus. Kai mes dirbame tamsiu paros metu, lyjant, esant blogoms oro sąlygoms, toleranciją mažiname iki minimumo. Kada eismo sąlygos pakankamai geros, tolerancija gali siekti ir iki 10 kilometrų“, – žurnalistams antradienį sakė Kauno apskrities policijos Kelių policijos valdybos Kelių patrulių kuopos vadas Ramūnas Kemzūra."

                              Šaltinis: LRT.lt


                              Adekvačiau nei tikėjausi. Mini kad dauguma viršija 20-40km/h.
                              Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.14, 17:32.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

                                Dar būna tokių, kurie dar prie vėjo ir orų matavimo stočių ar šiaip bet ko ant stulpo pristabdo Bet čia jau daugiau užmesty.
                                Dar būtina pristabdyti prie šalikelėje įtartiniau numestų mašinų. Bet čia jau tikra istorija, ypač kokiuose Šiauliuose, kur nuolat medžioja pora fotografuojančių automobilių.

                                Comment


                                  Delfi.lt 2020.01.20
                                  Nauji greičio matuokliai Vilniuje: „trikojai“ fiksuos ne visus, o apie jų buvimo vietą bus pranešta
                                  Pareigūnas teigė, jog naujieji greičio matuokliai geba pažeidimą užfiksuoti 70-80 metrų atstumu nuo transporto priemonės bei tai padaryti gali ne tik automobiliui artėjant, bet ir tolstant.
                                  Tiesa, jis pripažino, kad kol kas fiksuojami ne visi, o tik tie, kurie važiuoja 20 km/val. greičiau nei leistina.

                                  „Šiuo metu tolerancija yra 20 km/val. tačiau jei ją mažintume ir fiksuotume visus kurie viršija bent 10 km/val. tokių pažeidėjų būtų kur kas daugiau. Tačiau kol kas tokių planų neturime, greičio viršijimo pažeidimai fiksuojami nuo 21 km/val., kaip ir stacionariuose greičio matuokliuose, tačiau tikrai bus akcijų, kurių metu tolerancija mažės ir bus baudžiami visi važiuojantys 11 km/val. didesniu greičiu ir daugiau“ – aiškino D. Šalomskas.

                                  Pareigūnas pasakojo, jog pagrindinis tikslas yra prevencija, mat jau yra sudarytas vietų žemėlapis, kuriose bus matuojamas greitis naudojant mobiliuosius greičio matuoklius, todėl kiekvienas vairuotojas galės iš anksto sužinoti, kur gali dirbti pareigūnai.
                                  „Bus išplatintas žemėlapis, kur taškais bus sužymėtos gatvės, kuriose gali būti mobilus matuoklis“, – sakė D. Šalomskas.

                                  https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=83319925

                                  Comment


                                    Ir taip vienu labai draugišku ir šmaikščiu interviu nubloškė aršiausius sostinės internautus

                                    Neįsigalės komendanto para, veiksmingumas daug kur akivaizdus - neįtikėtinai daugiau aplinkos vertinimo vairuojant.
                                    Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.20, 19:27.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Smalsu kaip atrodys tas žemėlapis - kokiu saugumo atžvilgiu telks dėmesį.
                                      Žemėlapyje aišku bus tos vietos, kuriose įmanoma važiuoti greičiau, bet jose greitis apribotas nelogiškai.
                                      Pompastiškai skelbia, kad matuos tik pavojingose vietose ir dar sudarys viešą žemėlapį, bet jau kelintą dieną sėdi ir matuoja greitį Vakariniame aplinkkelyje, ties ženklais 70. Koks ten realus pavojus ir rizika, turbūt paaiškinti nesugebėtų, bet vat "pelninga" vieta, todėl ir sėdi.
                                      Nors mieste pilna vietų, kur reikėtų tikrai važiuoti tik 40 ar 50, bet dėl nelogiškai plačios važiuojamosios dalies yra ne vienas viršyjantis tą greitį. Tik ten niekada niekas nematuoja, nes matyti pagauti tik 2 pažeidėjus per valandą yra pernelyg mažai pasitenkinimo.

                                      Comment


                                        Kiek suprantu taip pat atsižvelgs ir į gyventojų skundu/prašymus, bene minėjo. Aišku, sulaukti konkrečios gatvės akcijos užtruks - todėl dabar ir bandys susiaurinti matuojamų vietų sektorius prisidengdami įvairiomis priežastimis kaip juodosios dėmės ir kitos iniciatyvos.

                                        Sutinku, kad dažnai atrodo adekvatu vakariniame aplinkkelyje po viaduku važiuoti palaikant tą patį 90km/h kaip yra ties keliais iš jų, bet jei toleracijos riba yra 20km/h (kol kas) - tai kaip ir problemos laikinai nėra. Bet juk esmė, kad tarkim piko ar šventiniu laikotarpiu aplinkkelis ties viaduku turi pakankamai daug automobilių, tačiau jei dar lieka pakankamai vietos išoriausia juosta lėkti 90km/h+ (jau nekalbu apie nardytojus per visas). Tai tokiomis sąlygomis važiuos kiek gali greičiau iki kitos kliūties priekyje, o tuo pačiu metu po viaduku eismas stoja perpus, nes nesklandžiai vyksta užtrauktuko principo eismų susikirtimas dėl netolygaus srauto ir kai kurie negali ramiai bent 70km/h nespaudžiami apvažiuoti spūsties. Manau tinkamas pavyzdys kontrolei. Ypač su Šiaurinio aplinkkelio ir Šiaurinės gatvės plėtra perspektyvoje eismas tik intensyvės jūsų minėtoje vietoje.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Kažkokia skysta Vilniaus policininkų pozicija, maždaug pasiskaitėm delfi komentarus ir stengsimės nieko nenuskriausti. Vaikosi pigaus populiarumo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X