Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    A1 jokių matuoklių nenumatoma??

    Comment


      ... bet tuo tarpu pačiam mazge jokio matuoklio nebus? T.y. kaip važiavai 140, taip ir per probleminę vietą praskrendi

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        A1 jokių matuoklių nenumatoma??
        Kažkuriam straipsnyje rašė, kad bus, bet vėliau, ne prioritetas.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          /\ O prie ko čia eismo saugumas?
          O autostrados skirtos nustatyto greičio viršijimui?

          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          A1 jokių matuoklių nenumatoma??
          Galėtų ir visą A1 padengti, bet patys sau zapadlo juk nedarys.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            A1 jokių matuoklių nenumatoma??
            Pirmas A1 paminėjimas:
            442 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 95,520 Kauno r. sav. 101,400 Kauno m. sav. 5,880 57393 6247 20 25 30 Ne 0 0,000 0,00 5 55

            per 14 numatomų ruožų susirenka 175.9 km ( 7 psl. VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ )
            ir, vėlgi, o stebuklas - NĖ VIENAME ruože įvykių priežastimi nebuvo nesaugus greitis ...

            http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...etine_eile.pdf
            Paskutinis taisė Shernas; 2019.02.12, 02:05. Priežastis: pdf,o įkelti nepavyksta, papildyta nuoroda.

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Prie ko čia 70? Važiuoji leistinu greičiu ir ramu.
              Važiuoti būtina SAUGIU greičiu.

              O kad pernelyg sumažintas leistinas greitis skatina teisinį nihilizmą ( aka BBD ) - RKB buvo lengviau pripažinti kad Žemė sukasi aplink Saulę.

              Comment


                Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                Važiuoti būtina SAUGIU greičiu.
                Tikrai taip. Leistinas greitis ne visada yra saugus greitis.

                Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                O kad pernelyg sumažintas leistinas greitis skatina teisinį nihilizmą ( aka BBD ) - RKB buvo lengviau pripažinti kad Žemė sukasi aplink Saulę.
                Bet matuokliai juk leistino greičio nesumažino - jis lieka toks koks yra.

                Comment


                  Prisimenu diskusiją Via Baltica temoje apie tai kaip reikia nedaryt nuvažiavimų "prie kiekvieno kaimo", tai dabar turesim puikius "matavimo" ruožus po 20km. Ir pinigų kelio statyboms sutaupem ir pinigelio gražaus iš baudžiauninkų bus galima surinkti.

                  Dar pamenu lozingus prieš statant pirmuosius sektorinius matuoklius, kad motyvacija yra skatinti saugumą keliuose, iš ruožų sąrašo tikrai puikiai matosi, kad saugumas ir tik saugumas "pirmoje" vietoje.

                  Comment


                    Įdomu ar įranga primityvi ar teisinis sprendimas nedaryti papildomų kombinuotų sektorių iš kelių skirtingų ruožų matuoklių. Būtų galima tuomet tais pačiais matuokliais matuoti ir trumpą ir ilgą sektorių.

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Tikrai taip. Leistinas greitis ne visada yra saugus greitis.
                      Ir dauguma atveju leistiną būtų galima padidinti 10-50km/h . Mažiau būtų pagundų į išmanaus ekraną žiurėti ...

                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Bet matuokliai juk leistino greičio nesumažino - jis lieka toks koks yra.
                      Sumažins FAKTINĮ ir prikurs aibes avarinių situacijų: kamerą išvydę per stabdžius kalantys mulkiai, 89km/h greičiu lenkiantis 88 km/h greičiu važiuojantį, į spidometrą vėpsantis o ne į kelią žiūrintis savaitgalinis vairuotojas .

                      Ir prisiminus kiek truko jau esamų sektorinių matuoklių "pridavimas" metrologams .... sėkmės įrodinėjant automatizuotai baudų sistemai kad neviršijai leistino.

                      Comment


                        Gal kas žinote, kokios čia naujoviškos kameros pastatytos Vilniuje - Ateities ir Baltupio gatvių sankryžoje? Panašu, kad filmuoja automobilius, važiuojančius nuo Jeruzalės link Fabijoniškių.

                        Comment


                          Brangus karas keliuose: jei „inkilas“ – kaip butas, kiek kainuos sektoriniai matuokliai?
                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326

                          Vienas greitį matuojantis „inkilas“ valstybei per dešimtmetį kainavo maždaug 84 tūkstančius eurų. Anksčiau už tokią sumą buvo galima pastatyti namą, o šiuo metu – nupirkti butą. Žadama, kad naujieji sektoriniai matuokliai yra pigesni, bet jau įrengimo metu vienas sektorius atsiėjo 60 tūkst. eurų, o jo priežiūra teks valstybei. Numatoma įrengti daugiau ruožų, kurie didins bendrą kainą.

                          Comment


                            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                            Brangus karas keliuose: jei „inkilas“ – kaip butas, kiek kainuos sektoriniai matuokliai?https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326
                            Taip, yra valstybės išlaidos "inkilo" įrengimui bei jo eksploatacijai. Bet tuo pačiu į biudžetą yra surenkami pinigai (t.y. baudos už greičio viršijimą), taip pat nemažai vairuotojų šitame ruože sumažina greitį, t.y. mažėja avaringumas ir t.t. (kas taip pat į naudą Lietuvai).

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Taip, yra valstybės išlaidos "inkilo" įrengimui bei jo eksploatacijai. Bet tuo pačiu į biudžetą yra surenkami pinigai (t.y. baudos už greičio viršijimą), taip pat nemažai vairuotojų šitame ruože sumažina greitį, t.y. mažėja avaringumas ir t.t. (kas taip pat į naudą Lietuvai).
                              Ten kur aš važinėju ir buvo įrengti sektoriniai matuokliai, mano subjektyvia nuomone avaringumas padidėjo.

                              Comment


                                Avaringumas - labai objektyvus ir jišmatuojamas dydis.


                                Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                Ten kur aš važinėju ir buvo įrengti sektoriniai matuokliai, mano subjektyvia nuomone avaringumas padidėjo.

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                  Avaringumas - labai objektyvus ir jišmatuojamas dydis.



                                  Kol nebuvo radaro, visi daugmaž važinėjo tvarkingai. Pasitatė radaras, atsirado važinėjančiu 70km/h greičiu ruože kur greitis 90km/h (duok Dieve nenubaustų). Matomumas prastas, ruožas 4km, daug ištisinių linijų, eismas intensyvus, daugybę pavojingų lenkimų mačiau ir pačiam teko. Pastoviai važinėju tuo ruožu ir prieš radaro pastatymą niekas ten 70km/h nevažinėjo. Statistikoj tokie dalykai neatsispindi.

                                  Comment


                                    BNS 2019.06.12
                                    LAKD įrengs dar 100 vidutinio greičio matuoklių, matuos net automagistralėje
                                    Viešųjų pirkimų puslapyje Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė, kad dar 50-tyje Lietuvos kelių ruožų įrengs vidutinio greičio (sektorinius) matuoklius.

                                    Bus 260 vidutinio greičio ir 70 stacionarių greičio matuoklių
                                    10 metų veikusius 139 stacionarius matuoklius keičia papildomi (prie dabar 25-iose zonose veikiančių) sektoriniai ir momentiniai matuokliai, kurie bus įsigyjami viešųjų pirkimų būdu.
                                    Iki šiol Lietuvoje veikė 50 sektorinių matuoklių 25 atkarpose. Daugiausiai jų veikia apie Vilnių, Panevėžį, Prienus, Marijampolę. Vidutiniai greičio matuokliai šiemet per keturis mėnesius užfiksavo 37.193 Kelių eismo taisyklių pažeidimus.

                                    Iš viso, LAKD pateiktais duomenimis, šiemet ketinama įrengti 130 vidutinio greičio matuoklių ruožų (arba 260 vienetų).
                                    Taip pat planuojama įsigyti dar 70 momentinio greičio matuoklių.

                                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
                                    BNS 2019.06.12
                                    Paskelbė, kur stovės 100 naujų vidutinio greičio matuoklių
                                    Naujieji sektoriniai matuokliai šalies keliuose turėtų būti įrengti iki 2020 metų. Maksimali suma, kurią pagal kokurso sąlygas gali mokėti LAKD, – 2,6 mln. eurų.
                                    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...-jusu-10703985

                                    Comment


                                      A2 tikrai labai pavojingas kelias. Laukiam kada A1 padarys sektorinį nuo Vilniaus iki Klaipėdos.

                                      Comment


                                        Tame BNS - LAKD pranešime yra įdėti prastos kokybės žemėlapiai
                                        Tai pat kažkodėl bet kokia tvarka surašyti kelių ruožai, kur bus statomi vidurinio greičio matuokliai. Gal tam ,kad mažiau matytųsi keliai s ukeletu matavimo ruožų.
                                        Surašiau tuos radarų ruožus iš eilės pagal kelių numerius.
                                        1. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 11,77 iki 24,85 km (13,08),
                                        2. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 26,24 iki 44,55 km (18,31 km),
                                        3. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 45,46 iki 64,07 km (18,61 km),

                                        4. A3: Vilnius-Minskas, nuo 9,1 iki 11,4 km (2,3 km),
                                        5. A4: Vilnius-Varėna-Gardinas, nuo 24,58 iki 31,56 km (6,98 km),
                                        6. A5: Kaunas-Marijampolė-Suvalkai, nuo 7,02 iki 15,22 km (8,2 km),

                                        7. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 14,83 iki 17,67 km (2,84 km),
                                        8. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 28,43 iki 30,08 (1,65 km),
                                        9. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 7 iki 10,05 km (3,05 km),

                                        10. A8: Panevėžys-Aristava-Sitkūnai, nuo 36,23 iki 45,49 km (9,26 km),

                                        11. A9: Panevėžys-Šiauliai, nuo 6,8 iki 8,26 km (1,46 km),
                                        12. A9: Panevėžys-Šiauliai, nuo 61,73 iki 67,13 km (5,4 km),

                                        13. A10: Panevėžys-Pasvalys-Ryga, nuo 23,57 iki 33,13 km (9,56 km),
                                        14. A10: Panevėžys-Pasvalys-Ryga, nuo 9,57 iki 22,61 km (13,04 km),

                                        15. A11: Šiauliai-Palanga, nuo 137,36 iki 141,5 km (4,14 km),
                                        16. A11: Šiauliai-Palanga, nuo 69,69 iki 89,240 km (19,55 km),
                                        17. A11: Šiauliai-Palanga, nuo 97,67 iki 118,38 km (20,71 km),

                                        18. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 0,73 iki 2,86 km (2,13 km),
                                        19. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 11,8 iki 18,62 km (6,82 km).
                                        20. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 3,9 iki 9,66 km (5,76 km),

                                        21. A14: Vilnius-Utena, nuo 11,72 iki 13,89 km (2,17 km),

                                        22. A15: Vilnius-Lyda, nuo 24,45 iki 27,48 km (3,03 km),
                                        23. A15: Vilnius-Lyda, nuo 29,34 iki 34,42 km (5,08 km),

                                        24. A16: Vilnius-Prienai-Marijampolė, nuo 18,42 iki 24,66 km (6,24 km),
                                        25. A16: Vilnius-Prienai-Marijampolė, nuo 29,59 iki 36,65 km (7,06 km),
                                        26. A16: Vilnius-Prienai-Marijampolė, nuo 43,52 iki 55,14 km (11,62 km),

                                        27. A18: Šiaulių aplinkkelis, nuo 1,03 iki 8,2 km (7,17 km),
                                        28. A18: Šiaulių aplinkkelis, nuo 10,2 iki 13,39 km (3,19 km),

                                        29. 101: Vilnius-Šumskas, nuo 25,02 iki 27,64 km (2,62 km),
                                        30. 102: Vilnius-Švenčionys-Zarasai, nuo 17,38 iki 21,04 km (3,66 km),
                                        31. 119: Molėtai-Anykščiai, nuo 1,36 iki 14,23 km (12,87 km),
                                        32. 128: Valkininkų g. st.-Daugai-Alytus, nuo 40,69 iki 43,84 km (3,15 km),

                                        33. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 11,79 iki 20,06 km (8,27 km),
                                        34. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 21,04 iki 23,19 km (2,15 km),
                                        35. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 23,55 iki 30 km (6,45 km),

                                        36. 132: Alytus-Seirijai-Lazdijai, nuo 3,4 iki 11,48 km (8,08 km),
                                        37. 134: Leipalingis-Lazdijai-Kalvarija, nuo 0,94 iki 10,31 km (9,37 km),
                                        38. 141: Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda, nuo 216,9 iki 222,9 km (6 km),
                                        39. 141: Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda, nuo 223,68 iki 228,56 km (4,88 km),
                                        40. 158: Kelmė-Užventis, nuo 2,3 iki 14,26 km (11,960 km),
                                        41. 164: Mažeikiai-Plungė-Tauragė, nuo 135,4 iki 139,15 km (3,75 km),
                                        42. 166: Plungė-Vėžaičiai, nuo 5,7 iki 11,69 km (5,99 km),
                                        43. 167: Smiltynė-Nida, nuo 18,98 iki 20,9 km (1,92 km).
                                        44. 172: Raudondvaris-Giedraičiai-Molėtai, nuo 4,99 iki 12,04 km (7,05 km),
                                        45. 188: Rumšiškės-Tadarava, nuo 6,59 iki 10,07 km (3,48 km),
                                        46. 196: Ariogala-Raseiniai-Kryžkalnis, nuo 40,39 iki 50,91 km (10,52 km),
                                        47. 213: Aleksandrija-Ginkūnai, nuo 0,15 iki 3,66 km (3,51 km),
                                        48. 220: Trakai-Rūdiškės-Pivašiūnai-Alytus, nuo 1,32 iki 13,33 km (12,01 km),
                                        49. 229: Aristava-Kėdainiai-Cinkiškis, nuo 1 iki 4,6 km (3,6 km),
                                        50. 232: Vilijampolė-Žeimiai-Šėta, nuo 2,74 iki 8,42 km (5,68 km)


                                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
                                        https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...jusu-10703985/


                                        Absurdų tame radarų sąraše toli ieškoti nereikia:
                                        Kelias KK 102 nuo Vilniaus m. ribos iki Nemennčinės rekonstruotas į 2*2 juostų kelią. Ten pristatyta greičio ribojimo ženklų "70", o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
                                        Kelias A14 tarp Riešės ir HBH yra 2*2 juostų. Pristatyta kelio ženklų "80" o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
                                        Kelią KK 130 Kaunas - Prienai LAKD numato taisyti tik po 15 metų, o greičiui matuoti numato tris ruožus, kur dėl prastos kelio būklės net fiziškai neįmanoma išvystyti leistino 70 km / h greičio.
                                        Keli greičio matavimo ruožai autostradoje A2 išvis odiozinis atvejis

                                        Radarai dažnai tėra pinigų įsisavinimas neturintis nieko bendro su eismo saugumu. Sektoriniai matuokliai dažniausiai yra statomi bei bus statomi saugiuose ruožuose, kur yra normali danga, geras matomumas, ir galima aplenkti susitvenkusius kamščius.

                                        LAKD kelių tiesimo ir rekonstrukcijos ambicijos žemiau plintuso net strateginiame plane, o radarams pinigai bus švaistomi jau dabar.
                                        Kelių direkcija daro viską, kad būtų pervardinta į Lietuvos Greičio Matuoklių direkciją.

                                        Comment


                                          Naujų 50 vidurinio greičio matavimo radarų žemėlapis

                                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630


                                          Kažkaip mažai bendro su avaringiausių ruožų žemėlapiu
                                          2017 metų "Juodųjų dėmių" žemėlapis

                                          https://www.ktti.lt/naudinga-informa...iu-zemelapiai/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X