Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tų policininkų Lietuvoj ir taip pats velnias. Važiavau šiemet į 5000km kelionę po Europą, savaime suprantama daug šalių, daug miestelių, bet per visą kelionę buvo tikrai ne daugiau kaip PENKI gulintys policininkai. Mano nuomone, dideliuose keliuos, kaip va Baltijos prospekte, reikia naikinti nereguliuojamas perėjas ir panaikinti tuos kalnelius. Kartais tenka matyti, kad skaudūs kalneliai padaryti ir visiškose provincijose, kur pravažiuoja 3 mašinos per minutę, tokiose gyvenvietėse su 15 namų būna kalneliai kas 500m, kam nėra visai jokios prasmės.
    Sakysite, ogi be kalnelių laksto visokie begalviai, tai čia jau problema ta, kad neskiriamos normalios baudos. Kai kuriose šalyse už piktybinį greičio viršijimą atima pažymėjimą ir pasodina dviem savaitėm.
    Noriu pasakyti, kad gulintys policininkai yra tik mašinų laužymui

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą

      Baltijos prospekte užkliuvo „skaudūs“ kalneliai
      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...lneliai-839956


      Konkrečiai šitie labai "skaudūs", reikia gerai pristabdyti. Bet yra ir tokių, kur galima prašokt nemažinant greičio. Blogai tik, kad fūroms ir autobusams tokie kvadratai neveiksmingi.
      OMG, jie tikrai sudėjo kalniukus magistralinėje greito eismo gatvėje? Stebuklų šalis

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        man nepatinka kad uzvaziuoji vienu sonu, nemalonus jausmas, pataikyt kad butu tiksliai per centra faktiskai be sansu.
        O aš (ir ne tik aš) kaip tik visada stengiuosi dešiniu ratu pravažiuoti tarp gulinčio policininko ir šaligatvio.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Grinda



          Tai visgi leido palaidot grindini antra karta.
          O šaligatvį leido palikti truputį praplatintą ar įsakė atstatyt?
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            OMG, jie tikrai sudėjo kalniukus magistralinėje greito eismo gatvėje? Stebuklų šalis
            Nes debilai vairuotojai Lietuvoje nesupranta kaip reikia elgtis kelyje. Tik naujai isasfaltuotas kelias ir tiesi gatve, reikia metalo lauzo pedala spausti iki dugno.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              OMG, jie tikrai sudėjo kalniukus magistralinėje greito eismo gatvėje? Stebuklų šalis
              Iki jų atnaujinimo matėsi stabdymo ir tepalo žymių. Nuo medžių krenta šešėlis ir nieko nesimato, o kai pasimato jau būna kai kam per vėlu. Spąstus įrengė ne vietiniams.
              Paskutinis taisė andyour; 2018.08.28, 17:51.

              Comment


                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                Nes debilai vairuotojai Lietuvoje nesupranta kaip reikia elgtis kelyje. Tik naujai isasfaltuotas kelias ir tiesi gatve, reikia metalo lauzo pedala spausti iki dugno.
                Kelio įrenginiai negali tyčia gadinti transporto priemonių, jei tu važiuoji pagal taisykles. Sunkiai pastebimi.
                Paskutinis taisė andyour; 2018.08.28, 18:03.

                Comment


                  Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                  Nes debilai vairuotojai Lietuvoje nesupranta kaip reikia elgtis kelyje. Tik naujai isasfaltuotas kelias ir tiesi gatve, reikia metalo lauzo pedala spausti iki dugno.
                  Čia eilinis pavyzdys, kai nutiesiama plati autostrada, o po to pristatoma ženklų Gyvenamoji zona bei kalniukų. Banana!!!
                  p.s. 1. visi žinome, kad negali būti pėsčiųjų perėjų per tris eismo juostas, reikalinga saugumo dalelė. 2. Kokie eismo juostų pločiai, koks leistinas greitis? Jei visvien reik mažint greitį, tai gal užtenka siauresnių?
                  Kai infrastruktūra bent išoriškai bus panaši į adekvačią keliamiems saugumo expectations, tuomet gal ir buduliai pastebės, kad čia ne autostrada. Kita vertus jeigu autostradą norima paversti saugia pėstiesiems, tai paprastai projektuojami viadukai. Tuo tarpu autostradoje statyti kvadratinius kalnelius yra absoliutus nonsensas.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2018.08.28, 18:54.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Čia eilinis pavyzdys, kai nutiesiama plati autostrada, o po to pristatoma ženklų Gyvenamoji zona bei kalniukų. Banana!!!
                    p.s. 1. visi žinome, kad negali būti pėsčiųjų perėjų per tris eismo juostas, reikalinga saugumo dalelė. 2. Kokie eismo juostų pločiai, koks leistinas greitis? Jei visvien reik mažint greitį, tai gal užtenka siauresnių?
                    Kai infrastruktūra bent išoriškai bus panaši į adekvačią keliamiems saugumo expectations, tuomet gal ir buduliai pastebės, kad čia ne autostrada. Kita vertus jeigu autostradą norima paversti saugia pėstiesiems, tai paprastai projektuojami viadukai. Tuo tarpu autostradoje statyti kvadratinius kalnelius yra absoliutus nonsensas.
                    Sutinku su tavo nuomone. Kame problema, kaip atliekami infrastrukturos darbai, nelabai kas atkreipia demesi i reglamentus pagal kutriuos reikia atlikti darbus - pesciuju perejos, gatves plotis, parkavimas, gatviu kategorijos ir panasiai,

                    Comment


                      Ar tokie kalneliai žemesnei mašinai karterio ir duslintuvo nepramuša? Aš per tokius tik ratu per kalną važiuoju, nors mašina aukštesnė. Nesinori į servisą keliauti.

                      Comment


                        Tokie kalneliai galimi kaip laikina priemone. Bet remontuojant kelia, kaip siuo atveju, reikejo juos naikinti. Visu pirma taip, negali buti nereguliuojamos perejos per 3 juostas. Jeigu nenori apskritai panaikinti vienos juostos, cia reiketu statyti sviesofora, kuris reaguotu tik i iskvietima ir tai aiskiai nurodyti pestiesiems kokia nors maza informacine lentele. Bei su sekundziu countdown'u, kad jie matytu kad zalia tikrai uzsidegs.

                        Comment


                          Stereo pavadinimuose akcentuojamos BAUDOS ir NUOBAUDOS

                          Kelių direkcija 2018.08.31
                          Nuo rugsėjo 1-osios sektoriniais greičio matuokliais užfiksuoti pažeidėjai sulauks NUOBAUDŲ

                          lrytas.lt 2018.08.31
                          Vidutinio greičio matuokliai jungiami visu pajėgumu: vairuotojų laukia BAUDOS
                          https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...audos-7415695/

                          Delfi.lt 2018.08.31
                          Greičio mėgėjų laukia BAUDOS: Nuo rugsėjo 1-osios pradeda veikti vidutinio greičio matuokliai
                          https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=78945871

                          15min.lt 2018.08.31
                          Kokia naujųjų sektorinių matuoklių tolerancija viršytam greičiui?
                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...io-787-1022860

                          vz.lt 2018.08.31
                          Nuo rugsėjo 1 d. – BAUDOS sektoriniais greičio matuokliais užfiksuotiems pažeidėjams
                          https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5PvJAeYhJ

                          15min.lt 2018.09.01
                          Kaip veikia sektoriniai greičio matuokliai ir kodėl jie turi po dvi kameras bei du laikrodžius?
                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...us-787-1023318


                          Sprendžiant iš Kelių direkcijos veiklos šiuo metu ten vyrauja ne kelininkai, o eismo saugumo "Talibanai", kuriems sunkiai suprantamą malonumą teikia absurdiškų greičio ribojimų ženklų sustatymas ir sektorinių matuoklių pastatymas mažai avaringose vietose.
                          Per penkis šių metų mėnesius vidutinio greičio matuokliai užfiksavo net 2.835.918 pažeidimus. 685 953 vairuotojai greitį viršijo 10-20 km/val, 164 537 vairuotojai lėkė vidutiniškai 20-30 km/val. greičiau, 39 821 vairuotojas viršijo greitį 30-40 val, net 10 138 automobiliai skriejo 40-50 km/val. greičiau, o 4886 vairuotojai greitį viršijo 50 km/val. ir daugiau.
                          https://www.lrytas.lt/auto/naujienos...datos-6520060/
                          Kelių direkcija galės girtis savo intensyvia veikla, t.y., baudimu dėl baudimo.
                          Ypač kai tų "pažeidimų" statistika per metus suras daugiau nei Lietuvoje yra gyventojų.

                          Comment


                            Avaringumas priklauso ne tik dėl viršijamo greičio. Gali būti kokia nors sankryža, kur greičiai nėra dideli, bet avaringumas didelis. Esmė ta, kad deja, bet daug važiuoja viršydami greitį virš 10 km/h. Todėl ir pažeidimų bus surašyta daugiau nei gyventojų.

                            Comment


                              Žinant, kad mažiausia bauda yra apie 10 EUR, tikimasi, kad bus surenkama mažiausiai keliolika milijonų eurų per metus.

                              Comment


                                Na, ta statistika, kuri surinkta, tokia, kol baudų nebuvo. Kai visi žinos, kad baudą galima gauti, tai nesiardys. Aišku, bus tų, kurie užmirš, bus tų, kurie dėjo, kurie nežino. Tai tie ir gaus baudas.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Na, ta statistika, kuri surinkta, tokia, kol baudų nebuvo. Kai visi žinos, kad baudą galima gauti, tai nesiardys. Aišku, bus tų, kurie užmirš, bus tų, kurie dėjo, kurie nežino. Tai tie ir gaus baudas.
                                  Kiek teko važinėti per sektorinius ruožus, visi važiuoja tvarkingai. Bet tik pasibaigia ruožas, tada prasideda lakstymai. Mano nuomone, avaringumas gali tik padidėti.
                                  Pigiau yra riboti, drausti, nei gerinti infrastruktūrą.

                                  Tas pats ir dėl tų greičio kalnelių Klaipėdoje, padaroma nesąmonė, kad pigiau ir bet kaip, su idėja pykdyt vairuotojus. Bent jau įspėtų informaciniais ženklais, nes aš kaip nevietinis irgi buvau "prigautas" šito šedevro.
                                  Paskutinis taisė Smalsuolis; 2018.09.08, 22:06.

                                  Comment


                                    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                                    Kiek teko važinėti per sektorinius ruožus, visi važiuoja tvarkingai. Bet tik pasibaigia ruožas, tada prasideda lakstymai. Mano nuomone, avaringumas gali tik padidėti
                                    Lakstymas dar pusė velnio. Neretai tas ruožas yra viena iš nedaugelio vietų tinkamų lenkti. Nebegali aplenkti +/- saugiai - drąsesni lenkia mažiau saugiose vietose ir dar kolonas tų, kurie nebelenkia išvis.

                                    Comment


                                      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                      Bet tik pasibaigia ruožas, tada prasideda lakstymai. Mano nuomone, avaringumas gali tik padidėti.
                                      Jei tie sektoriniai ruožai parinkti teisingai kur atkarpa avaringa, tuomet jie savo darbą padaro.

                                      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                      Tas pats ir dėl tų greičio kalnelių Klaipėdoje, padaroma nesąmonė, kad pigiau ir bet kaip, su idėja pykdyt vairuotojus. Bent jau įspėtų informaciniais ženklais, nes aš kaip nevietinis irgi buvau "prigautas" šito šedevro.
                                      Tokie kalneliai A6 kelyje Ukmergės-Zarasų atkarpoje ypatingai paplitę, ženklinimas nusitrynęs, jei nepastebėsi naktį ženklo su kalniuku, gali gerai pakilt į orą... įrengta preiš miestelius, kur dar laukai ir susimažint iki 50 yra ne logiška

                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Lakstymas dar pusė velnio. Neretai tas ruožas yra viena iš nedaugelio vietų tinkamų lenkti. Nebegali aplenkti +/- saugiai - drąsesni lenkia mažiau saugiose vietose ir dar kolonas tų, kurie nebelenkia išvis.
                                        Juk nedraudžiama tam ruože lenkti, kaip tik gerai gaunasi važiuojančius mažiau 90km/h aplenkti. Trumpalaikiai pagreitėjimai vidutiniam atkarpos greičiui labai mažai prideda.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                          Juk nedraudžiama tam ruože lenkti, kaip tik gerai gaunasi važiuojančius mažiau 90km/h aplenkti. Trumpalaikiai pagreitėjimai vidutiniam atkarpos greičiui labai mažai prideda.
                                          Važiuojančio 85km/h juk nelenksi lygiai 90km/h. Turbūt bus ir 100, ir 110. Reiks įsibėgėt ir po to kirst ant stabdžių irgi nesinori. O dar jei nori aplenkti kelias auto per tą patį ruoža. Matuojama vos kelių kilometrų ruože, tad prie vidutinio greičio prisidės ne tiek ir mažai. Kažkuriam straipsnyje buvo minėta, kad atseit tolerancija bus mažesnė nei įprasti 20km/h.

                                          Bet labiau turėjau omenyje tuos, kurie važiuoja ryškiai greičiau. Seniau skraidantys važiuojančius 90-100 ramiai aplenkdavo tokiose vietose ir nuskubėdavo savais keliais. Dabar lenks kitose vietose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X