Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Bet jeigu maksimaliai leistinas greitis yra 90 ir kolona važiuoja 100, tai kiekvienas kolonos dalyvis sukelia daug didesnį pavojų nei vienas automobilis, važiuojantis 90.
    Jeigu leistinas greitis yra 90, o srauto greitis (V85) siekia netgi 100 km/h, tai reiškia, kad su tokio kelio skersiniu profiliu ar kt. elementais yra kažkas negerai. Ir čia lokalios reguliavimo priemonės: kelio ženklai, salelė ar koks greičio matuoklis, nieko neišspręs. Jeigu leidžiama 90, o kelias yra plačiais kelkraščiais ir tiesus, su geru matomumu, be krūvos nuovažų ir t.t., tai nereikia tikėtis, kad bus važiuojama tais 90 km/h.

    Comment


      #62
      Lrytas 2018.04.02
      Navigacija per programėlę "Waze" besinaudojantys vairuotojai jau įspėjami apie ruožus, kuriuose bus įjungti vidutinio greičio matuokliai.


      Žemėlapio nuoroda su pažymėtais radarais ir 25 sektorinių greičio matuoklių porų sąrašu: https://www.google.com/maps/d/viewer...7257812518&z=8

      https://auto.lrytas.lt/radaras/2018/...kliai-5554476/

      Comment


        #63
        Įdomu, kokia bus sektorinių matuoklių tolerancijos riba? Ar išvis jos nebus? Momentiniai matuokliai leidžia berods 5 (ar 10?) paklaidą.

        Comment


          #64
          Parašė John Rodyti pranešimą
          Įdomu, kokia bus sektorinių matuoklių tolerancijos riba? Ar išvis jos nebus? Momentiniai matuokliai leidžia berods 5 (ar 10?) paklaidą.
          Spėčiau, kad bent 10 km/h bus. Ir tai ne dėl techninių niuansų, o tiesiog dėl administracinės naštos sumažinimo, nes už tiek skiriamas tik įspėjimas, o daugybei pažeidėjų niekas nespės tiek įspėjimų siuntinėti

          Comment


            #65
            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Spėčiau, kad bent 10 km/h bus. Ir tai ne dėl techninių niuansų, o tiesiog dėl administracinės naštos sumažinimo, nes už tiek skiriamas tik įspėjimas, o daugybei pažeidėjų niekas nespės tiek įspėjimų siuntinėti
            Gal klystu, bet Estijoje yra kiekvienam prilipdytas valstybinis emailas ir ten siunčia visus pranešimus apie baudas net ir viršijus keliais km/h. Padarytų ir pas mus automatinį siuntimą ir tavo problema, jei nesitikrini, juk ir dabar yra tam tikrais atvejais pranešimų spausdinimas laikraščiuose ir nesvarbu ar nors vieną laikraštį buvai paėmęs į rankas per metus.
            Nesicackinant užsuktų automatinį mechanizmą, laiku nepateikei pretenzijos ar savanoriškai skubiai nesumokėjai per 10 dienų 50% baudos ir žinokis. Turi skolų - jokių paslaugų iš valstybės (pašalpos, dokumentų tvarkymas,registravimas ir t.t.). Čia tik vaizduotės truputį reikia ir valios. Problemų didelių nebūtų.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              #66
              Čia ne pirminio automatinio pranešimo išsiuntimo klausimas. Tokių pranešimų, kurie siunčiami automobilio savininkui, automatizavimas nėra sudėtingas. Po pranešimo, kad toks ir toks automobilis užfiksuotas pažeidęs taisykles įsijungia gyvų pareigūnų darbas, nes savininkas (pvz. įmonė) arba nurodo kas vairavo ir tą info reikia apdoroti, arba jau į policiją kreipiasi pats nusižengęs asmuo, kad jam paskirtų nuobaudą. Taigi jeigu tokių, kurie kreipiasi į nuobaudas nagrinėjančius pareigūnus dėl protokolo surašymo, padaugėtų dvigubai, tai baudų paskyrimas vėluotų kokį pusę metų, nes reikėtų skirti krūvą įspėjimų, kurie iš esmės nieko neduoda.

              Comment


                #67
                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Gal klystu, bet Estijoje yra kiekvienam prilipdytas valstybinis emailas ir ten siunčia visus pranešimus apie baudas net ir viršijus keliais km/h. Padarytų ir pas mus automatinį siuntimą ir tavo problema, jei nesitikrini, juk ir dabar yra tam tikrais atvejais pranešimų spausdinimas laikraščiuose ir nesvarbu ar nors vieną laikraštį buvai paėmęs į rankas per metus.
                Nesicackinant užsuktų automatinį mechanizmą, laiku nepateikei pretenzijos ar savanoriškai skubiai nesumokėjai per 10 dienų 50% baudos ir žinokis. Turi skolų - jokių paslaugų iš valstybės (pašalpos, dokumentų tvarkymas,registravimas ir t.t.). Čia tik vaizduotės truputį reikia ir valios. Problemų didelių nebūtų.
                Lietuvoje taip pat yra kažkas panašaus - pranešimą apie paskirtą baudą gauna VMI, patalpina manoVMI, o jau VMI siunčia pranešimą į tavo e-mailą (jeigu tu esi ten prisiregistravęs).
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  #68
                  Studijuojant radarų žemėlapį susidarė įspūdis , kad sektorinių greičio radarų montavimas mažai ką bendro turi su eismo saugumu ir avaringumu.

                  Jau pirmasis radaras buvo pastatytas vieninteliame A5 ruože, kur galima buvo saugiai aplenkti.
                  Tos priemonėms iniciatoriams svarbiausia buvo kuo daugiau nubausti "pažeidėjų" ir kuo daugiau pasiPiaRrinti apie vad. "eismo saugumą", o ne realiai sumažinti avaringumą.

                  Palyginimui 2007 ir 2017 metų "juodųjų dangų" TKTI žemėlapiai:



                  https://www.ktti.lt/naudinga-informa...iu-zemelapiai/
                  Paskutinis taisė Romas; 2018.04.03, 01:18.

                  Comment


                    #69
                    O dabar dar kartą palyginkime su numatomų sektorinių grečio matuoklių žemėlapiu
                    Kadangi sąraše surašytas kilometražas, tai preliminariai pažymėtos kryptys.
                    Dar neaišku, ar tie vidutinio greičio matuokliai veiks abiem kryptimis

                    https://www.google.com/maps/d/viewer...4746885213&z=9

                    Vidutinio greičio (sektorinių) radarų sarąšas su nurodytais atkarpų ilgiais:


                    Labai lengva įkliūti ir itin ilguose ruožuose (A4, A ir A11), ir labai trumpuose ruožuose (A7 prie Marijampolės), kur ir buvo fiksuoti didžiausi pažeidimai.

                    Kai kurių sektorių vietos yra akivaizdžai savitikslės. Tie radarai specialiai statomi ten, kur sumažėja eismo intensyvumas ir daugelis "pažeidėjų" nejučia spaužia gazą:
                    Abu A6 ruožai yra suremontuoti po 2008 metų, ištiesinti ir toli nuo gyvenviečių
                    A10 iškart už Pasvalio Neste degalinės, kai pusė eismo nusuka į Biržus, o kelio danga yra puiki.
                    A11 už Kuršėnų - be komentarų. Šis kelias dėl salelių, greičio ribojimų ir šviesoforų gali vadintis ne tik "Via Luxoforica", bet ir kokiu nors vaizdingesniu pavadinimu.
                    KK130 už Prienų - radaras įrengiams pasibagus blogos būklės intensyvaus eismo ruožui Garliava -Prienai
                    KK141 už Seredžiaus - pasibaigus Kauno priemiesčio eismui prastos būklės kelyje iki Vilkijos Vilkija. Ruožas už Seredžiaus yra nekonlfliktiškas - nėra gyvenviečių , o iš vienos pusės teka Nemunas
                    Ir t.t. ir pan.

                    Panašu, kad šie matuoklai neblogai atliks asignavimų įsisavinimo funkciją.
                    Reikia pasistengti surasti ruožą (gal nebent A8 ir A9 šalia Panevėžio ar kai kurie ruožai šalia didesnių miestų), kur tie matuokliai turės kažkokį poveikį avaringumo sumažėjimui.
                    Paskutinis taisė Romas; 2018.04.04, 08:10.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Lietuvos radarų žemėlapis

                      Didesnė kopija: http://foto.terpe.lt/inkelti/2018032...darai_2018.jpg
                      102 kelyje trūksta 60 km. esančio radaro.

                      Comment


                        #71

                        Vakar Kelių direkcija pasiPiaRino sovietinių 1937-ųjų stiliumi

                        lrt.lt 2018.04.03
                        Keis greičio mėgėjų įpročius: kai gaus baudas – efektas bus dar didesnis
                        http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/4...s-dar-didesnis

                        Lrytas.lt 2018.04.03
                        Keis greičio mėgėjų įpročius: kai gaus baudas – efektas bus dar didesnis

                        https://auto.lrytas.lt/saugus-eismas...esnis-5654540/

                        Delfi.lt 2018.04.03
                        Keis greičio mėgėjų įpročius: kai gaus baudas – efektas bus dar didesnis
                        https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=77602977

                        Sputnik
                        Sektoriniai matuokliai keis greičio mėgėjų įpročius
                        https://sputniknews.lt/society/20180...-iprocius.html

                        Comment


                          #72
                          Lrytas 2018.04.11
                          Klastingas matuoklis Vilniaus centre siutina vairuotojus: pažeidėjų skaičius – neįtikėtinas

                          Vilniaus savivaldybė oficialiai taip ir nepranešė, kada pradėjo veikti kovo pradžioje į kitą Konstitucijos prospekto vietą perkeltas naujos kartos matuoklis. Tačiau sostinės vairuotojai permainas netruko pastebėti ir patys – vos per dvi savaites daugiau nei 1000 jų įsiamžino skaitmeninėse nuotraukose

                          https://auto.lrytas.lt/saugus-eismas...tinas-5848345/

                          Comment


                            #73
                            Jeigų pažeidimų tūkstančiai, bet nėra jokių autoįvykių, nėra jokių nukentėjusiųjų, iš esmės netrikdomas eismas, tai ar nevertėtų pagalvoti, kad apribojimai yra pertekliniai ir dirbtiniai?

                            Pats dažniausiais, kasdienis pavyzdys yra KET p.126 praktinis nesilaikymas. Jei visi laikytųsi teoriškai "saugios" distancijos, tai miesto kamščiai driektųsi toli už Riešės, Grigiškių ir Naujosios Vilnios.

                            Comment


                              #74
                              Vakar Kelių direkcija pasiPiaRino sovietinių 1937-ųjų stiliumi
                              Tai nereikia važinėti kaip laukiniuose vakaruose ir nebus baisūs tie matuokliai. Taisyklės ne šiaip sau rašomos. Manau, kad netgi nereiktų nieko skelbti apie matuoklių stovėjimo vietas kol visi neišmoks važinėti pagal KET.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Jeigų pažeidimų tūkstančiai, bet nėra jokių autoįvykių, nėra jokių nukentėjusiųjų, iš esmės netrikdomas eismas, tai ar nevertėtų pagalvoti, kad apribojimai yra pertekliniai ir dirbtiniai?

                                Pats dažniausiais, kasdienis pavyzdys yra KET p.126 praktinis nesilaikymas. Jei visi laikytųsi teoriškai "saugios" distancijos, tai miesto kamščiai driektųsi toli už Riešės, Grigiškių ir Naujosios Vilnios.
                                Yra nukentėjusių. Kiek matome atvejų kai plepama telefonu ir trenkiamasi į priekyje važiuojančio galą. Štai Prancūzijoje jau seniai neleidžiama kalbėti net su laisvų rankų įranga, išskyrus atvejus kai mašinoje originaliai sumontuota ant vairo. Žiūrima labai griežtai. O čia važiuoji ir reikia pastoviai stebėti ar koks telefonistas nesėdi per 2m. iš galo.
                                P.S.
                                Kamščių problemą reikia spręsti infrastruktūros gerinimu, o ne KET pažeidinėjimu.
                                Paskutinis taisė J.U.; 2018.04.12, 08:22.

                                Comment


                                  #76
                                  Delfi.lt 2018.04.11
                                  Išbandomi nauji radarai Kaune: atsiras aštuoniose vietose
                                  Ne vienas kaunietis antradienį pastebėjo įrangos, panašios į greičio matavimo radarus, sankaupą Nuokalnės gatvėje. "Kas vyksta Kaune" duomenimis trečiadienį įrenginiai bus išbandomi, o remiantis surinktais duomenimis bus nustatyta, kurio tiekėjo aštuoni radarai šiemet atsiras įvairiose miesto vietose. (...)

                                  Bandymai bus atliekami tik Nuokalnės gatvėje, o jau paaiškėjus šio viešojo pirkimo laimėtojui, per šešis mėnesius nauji stacionarūs greičio radarai bus įrengti aštuoniose miesto vietose:
                                  Baltų prospekte ties sankryža su Žemaičių plentu,
                                  Šiaurės prospekto įkalnėje,
                                  Jonavos gatvėje ties stotele „Mokyklos bendrabučiai“,
                                  Nuokalnės gatvės nuokalnėje,
                                  Savanorių prospekto įkalnėje,
                                  Karaliaus Mindaugo prospekte ties S. Daukanto pėsčiųjų tiltu,
                                  K. Baršausko gatvės nuokalnėje
                                  ir Europos prospekto nuokalnėje.

                                  Taip pat yra ketinimų Tunelio gatvėje įrengti sektorinį greičio matuoklį, nors šis prietaisas vykdomame viešajame pirkime nefigūruoja.

                                  Galima pridurti, kad pagal praėjusių metų spalį paskelbtą pirkimo techninės specifikacijos projektą, įsigyti ruošiamasi penkis greičio matuoklius su korpusais ir tris matuoklių korpusus – vadinasi, pažeidėjai fiksuojami ir transporto srautai matuojami bus tik penkiose iš minėtų aštuonių vietų.

                                  https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=77674515

                                  Kauno diena 2018.04.11
                                  Kaune išbandė greičio matuoklius: kuriose vietose atsiras?
                                  http://www.diena.lt/naujienos/kaunas...uoklius-858857

                                  Comment


                                    #77
                                    Tie kas planavo radarų vietas Kaune aiškiai apsiskaičiavo, nes matyt manė, kad surinktos baudos patenka į savivaldybės biudžetą, bet iš tikrųjų jos keliauja į VMI sąskaitą

                                    4 vietos yra nuokalnėse, kur greitis natūraliai yra didesnis, bet blogiausia, kad tai nėr problematiškos vietos, kuriose reikėtų mažesnio greičio, gal tik K.Baršausko nuokalnė yra arčiau tos, kur reikėtų radaro. Europos pr., Šiaurės pr. ir Nuokalnės g. vietos tai klasikinis pinigų rinkimo atvejis.... Nieko bendro su eismo saugumu.

                                    O ten kur nuolat nuskina perėjose žmones: pvz. Juozapavičiaus pr. ir radaras tikrai tarnautų eismo ir žmonių saugumui, tai ten jokio veiksmo nėra.
                                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                                    Comment


                                      #78
                                      Baršausko nuokalnė tai kuri? Link Tunelio g. ar link Kalantos g.?

                                      Comment


                                        #79
                                        Iki šiol galvojau, kad Baršausko g. yra tik viena nuokalnė, bet ne, pasirodo jos ten dvi. Ten kur radaras būtų gerai, yra link Dainų slėnio, bet jei įdės link Petrašiūnų, tai tuomet bus eilinė lesykla. Iš tikrųjų, būtų sunku sugalvoti blogesnes vietas radarams nei tos pasiūlytos....
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė PoDV

                                          Techniškai Baršausko g. turi vieną nuokalnę, t.y. į Petrašiūnus. Nuokalnė ties Dainų slėniu yra Tunelio g.
                                          Iki Radvilėnų pl yra Baršausko g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X