Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
vidurį miško? beveik tiesiam kelį? užsienį? nesamonė!!!11!!!11!!!1 genocidas!!1!
Komentuoti:
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kad suvokt, man man ir minutės nereikia. Jei ne automobilis, aš arba neatvyksiu į darbą, arba vėluosiu po valandą, nes ponas retenybė viešasis tik taip važiuoja. Ir taip didžiojoje Lietuvos dalyje. Tai kodėl diskutuojant apie rajoninius kelius turi būti svarbios sostinės verkšlentojų nuoskaudos? Juk tie patys greičio ribojimo ženklai galioja tiek automobiliams, tiek viešajam vienodai. Tad paties "šūvis" pro šalį kažkur į žvirblius
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimąNuoskaudos nebent tik dėl to, kad mūsų šalyje ne tik buitiniu, bet ir instituciniu lygmeniu yra visiška automobiliofilija. Jei kas nors to dar nesupranta, siūlau atlikti eksperimentą ir paaukoti kokią savaitėlę (o dar geriau – mėnesėlį) ir pagyventi įprastą gyvenimą be automobilio. Nenorit, negalit? Štai jums ir atsakymas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nuoskaudos nebent tik dėl to, kad mūsų šalyje ne tik buitiniu, bet ir instituciniu lygmeniu yra visiška automobiliofilija. Jei kas nors to dar nesupranta, siūlau atlikti eksperimentą ir paaukoti kokią savaitėlę (o dar geriau – mėnesėlį) ir pagyventi įprastą gyvenimą be automobilio. Nenorit, negalit? Štai jums ir atsakymas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš siūlau dar labiau - atsisakom mašinų ir grįžtame prie arklių su vežimais. Tada bus ir saugu, ir greičio ribojimo ženklų nereikės, ir bus labai ekologiška. Ir nereikės kuro importuotis iš rusų.
O jei rimtai - man kartais labai keistas kai kurių forumiečių požiūris, kad reikia viską lėtinti ir šiaip, kuo labiau sunkinti gyvenimą automobiliams. Ir ne mieste (kur tą galima suprasti, nes yra konfliktas tarp automobilių, pėsčiųjų ir kitų transporto priemonių), o bet kur, net ten kur to objektyviai žiūrint daryti nėra jokio poreikio. Kartais tai dar būna nors kažkaip logiškai argumentuojama, bet dažnai už tų taip vadinamų argumentų slypi kažkokia automobiliofobija arba šiaip, susikaupusios nuoskaudos. Nes objektyviai žiūrint, žmonių laikas yra ribotas resursas (dažnai sakoma kad pats svarbiausias žmogaus turimas resursas) ir visos valstybės dėl to maksimaliai stengiasi jį žmonėms taupyti. Dėl to yra kuriamos informacinės savitarnos sistemos (jeigu kalbame ne apie kelius), tiesiamos autostrados, asfaltuojami žvyrkeliai (jei grįžtant prie kelių), t.y. daroma viskas, kad tas laikas būtų naudojamas kuo optimaliau. Suprantama, kad kalbant apie greitį keliuose turi būti išlaikytas balansas tarp greičio ir saugumo, bet kada tuščiame kelyje arba ant nedidelio posūkio masiškai statomi ženklai 30 ar 40, tai kvepia nebe saugumu, o idiotizmu.
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Siūlau galvoti toliaregiškiau: 10km/h greitis visur visoje Lietuvoje. Vieni privalumai - sutaupysim ant greičio ribojimo ženklų, avarijos išnyks (tiesa greičio viršijimo atvejų smarkiai padaugės). Kuro sąnaudos (tarša) drastiškai sumažės. Žmonės išmoks neskubėti, mėgautis gyvenimu.
O jei rimtai - man kartais labai keistas kai kurių forumiečių požiūris, kad reikia viską lėtinti ir šiaip, kuo labiau sunkinti gyvenimą automobiliams. Ir ne mieste (kur tą galima suprasti, nes yra konfliktas tarp automobilių, pėsčiųjų ir kitų transporto priemonių), o bet kur, net ten kur to objektyviai žiūrint daryti nėra jokio poreikio. Kartais tai dar būna nors kažkaip logiškai argumentuojama, bet dažnai už tų taip vadinamų argumentų slypi kažkokia automobiliofobija arba šiaip, susikaupusios nuoskaudos. Nes objektyviai žiūrint, žmonių laikas yra ribotas resursas (dažnai sakoma kad pats svarbiausias žmogaus turimas resursas) ir visos valstybės dėl to maksimaliai stengiasi jį žmonėms taupyti. Dėl to yra kuriamos informacinės savitarnos sistemos (jeigu kalbame ne apie kelius), tiesiamos autostrados, asfaltuojami žvyrkeliai (jei grįžtant prie kelių), t.y. daroma viskas, kad tas laikas būtų naudojamas kuo optimaliau. Suprantama, kad kalbant apie greitį keliuose turi būti išlaikytas balansas tarp greičio ir saugumo, bet kada tuščiame kelyje arba ant nedidelio posūkio masiškai statomi ženklai 30 ar 40, tai kvepia nebe saugumu, o idiotizmu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Aš tau kaip pavyzdį rodau, kad kas prieš 10 metų vienoje vietoje buvo normalu, tai šių dienų akimis atrodo visai kitaip. Kažkada milijoniniame mieste buvo normalu važinėti 60km/h greičiu, dabar 30, kituose milijoniniuose miestuose kol kas nepriėjo prie to, bet kažkada prieis. Kažkada jūsų pateiktose vietoje buvo normalu pravažiuoti 70, dabar teks ir iki 30 nusimesti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir šiaip nėra taip blogai, nes po keletos vingių įveiktų ant 40 km/h, prieš paskutinį vingį duoda atsipalaiduoti, "pasileisti plaukus" ir įsibėgėti iki 50 km/h.
4910 – „Google“ žemėlapiai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą7. 4910 – „Google“ žemėlapiai kalniukas status, galima neįvažiuoti reik jungti 3 pavarą.
4910 – „Google“ žemėlapiai
Ir šiaip nėra taip blogai, nes po keletos vingių įveiktų ant 40 km/h, prieš paskutinį vingį duoda atsipalaiduoti, "pasileisti plaukus" ir įsibėgėti iki 50 km/h. Ką toks pokytis nuo 40 km/h iki 50 km/h duoda, tai veikiausiai niekas logiškai nesugebėtų paaiškinti, nes tas 10 km/h skirtumas turbūt reikšmingas tik važiuojantiems klasikiniais ~1930-1940 m. gamybos automobiliais ar kokiais Moskvič.
4910 – „Google“ žemėlapiaiPaskutinis taisė sleader; 2024.03.20, 13:22.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kažkada jūsų pateiktose vietoje buvo normalu pravažiuoti 70, dabar teks ir iki 30 nusimesti.
Keletą vietų pabandysiu nekompetentingai paimprovizuoti
1. 3018 – „Google“ žemėlapiai varlių bendruomenės prašymu pagerinome eismo saugumą.
2. 3018 – „Google“ žemėlapiai niekados per saugu nebūna... atspėkim kiek ilgai reikės važiuoti 30km/h.
3. 3018 – „Google“ žemėlapiai lenkti ar nelenkti, va kur klausimas.
4. 3612 – „Google“ žemėlapiai čia "kairys 0" ar "kairys 5"
5. 3612 – „Google“ žemėlapiai elektra per kelią laksto saugiai.
6. 3612 – „Google“ žemėlapiai akių patikra: iš kokio atstumo matai sekantį ribojimo ženklą. Matau 30... 50 ... 70... vėl 50... 30.... 50... 70.. per 1,2km atkarpą.
7. 4910 – „Google“ žemėlapiai kalniukas status, galima neįvažiuoti reik jungti 3 pavarą.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai pala, kai kiti suabejoja greičio ribojimo ženklo reikalingumu, tai jie "gaideliai". Ir kad juos gaideliais pavadinti, spėlioti kažkodėl jau nereikia, bet kai paaiškinti kodėl tas ženklas ten pastatytas, tada jau "negyvenu, nevažinėju, galiu pateikti savo neprofesionalią nuomonę "...
Ten buvę kolūkio garažai, dabar kažkoks vietinis ūkininkas naudoja savo reikmėms. "Konteineriai" irgi jo, stovi jo teritorijoje. Žvyro krūvos likę nuo kelio rekonstrukcijos laikų. Jei būtų remontas, tada turėtų stovėti ženklai indikuojantys kelio remontą...
Vieno didžiausių Europos miesto, kuriame gyvena 4x Lietuvos gyventojų, palyginimas su dievo užmirštu kampeliu, kur 10km spinduliu gyvena gal 2-3 tūkst. žmonių, tik parodo pačio minčių (ne)nuoseklumą....
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LT daug pakelės gyventojų niekaip nesusitaiko, kad išvažiavimas iš jo kiemo plentan nėra pagrindinis kelias. Aišku dėdė Darvinas gali problemą išspręsti, bet tada ir šalutinis poveikis didelis.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąJo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h. Svarbu aš ten negyvenu ir mano vaikai ne. ✌️
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tamsta kaltini kitus nedraugaujant su logika, bet pačiam reikia aiškinti, kaip šitai vyksta? Ta prasme nu tikrai niekas nesivažinėja ir nesprendžia, kad gal ai va čia kažką pakeičiam. Kai kažkas susidėvi - suremontuojama. Gaunama juodoji dėmė - įrengiamos saugumo priemonės. Sulaukiama eilės rekonstravimui - praeidinėja auditą, o ten labai žiūri eismo saugos priemones.
Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.
Pasirinkau kaip paminėjai Švedijos vingiuotą kelią W 735 – „Google“ žemėlapiai Visas kelias 70km/h ir viskas, jokių papildomų ribojimų ties kiekvienu posūkiu. W 735 – „Google“ žemėlapiai net sankryžos įspėjamųjų ženklų nėra. Ar pas mus negalim jei jau buvo baisiai vingiuotas žvyrkelis po asfaltavimo ir palikt visam 70km/h. O jau kiekvieną posūkį įveikinėsime pagal kelio būklę, transporto rūšį ir turimą patirtį. Ar tai labai nesaugiai atrodo?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Via-Radarlita yra valstybė valstybėje atsakinga tik pati sau. Todėl gali smaigstyti kiek nori ženklų,. kad tik įsisavintų daugiau lėšų. O kartu tarsi rodo, kad kašką daro dėl eismo saugumo (nors perteklinis reguliavimas ir ženklinimas neturi nieko bendra su eismo saugumu).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tamsta kaltini kitus nedraugaujant su logika, bet pačiam reikia aiškinti, kaip šitai vyksta? Ta prasme nu tikrai niekas nesivažinėja ir nesprendžia, kad gal ai va čia kažką pakeičiam. Kai kažkas susidėvi - suremontuojama. Gaunama juodoji dėmė - įrengiamos saugumo priemonės. Sulaukiama eilės rekonstravimui - praeidinėja auditą, o ten labai žiūri eismo saugos priemones.
Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.
Miestų centrinėse dalyse, kur daug eismo, daug pėsčiųjų įvedamas 30 km/h ribojimas, nes turbūt visiems akivaizdu kodėl jis toks.
O vat čia toks absurdo pvz. iš gyvenvietės pavadinimu Skirsnemunė pakraščio.
Skirsnemunė, Tauragė County - Google Maps
Gal kas gudras gali paaiškinti kodėl ir ką čia reiškia tie 30 km/h ? Ženklas pastatytas prieš pat sankryžą (iš kairės pusės irgi yra toks pats ribojimas). Kaip žinia, greičio ribojimai galioja iki sankryžos. Taigi šis ribojimas galioja 5 metrų ilgio atkarpoje. KAM IR KODĖL jis čia? Nes iki sankryžos asfaltu visur 50 km/h (ten kur namai ir įvažiavimai į kiemus), o už sankryžos žvyras ne gyvenvietėje - 70 km/h.
Arba jeigu bandoma apsimesti, kad pertekliniai ir nelogiški greičio ribojimo ženklai yra kažkuom naudingi, tai visų pirma tikriausiai reikia pradėti nuo aiškiai matomų, vienodo dydžio ženklų, kurie žymi gyvenvietės pradžią. Nes tokie ženklai yra svarbūs ir dažnu atveju greitį nuo 90 km/h mažina iki 50 km/h dėl visiems suprantamų priežasčių.
Ir nedaryti taip kaip čia, kai gyvenvietės ženklas pakabintas belekur ir mažesnis už gatvės pavadinimo lentelę:
1 Galinės g. - Google Maps
Arba čia, kai ženklas kažkur toli šone ir "užmaskuotas" kitais reklaminiais stendais. Aišku norint "padirbėti su trikoju" tokie variantai labai geri:
120 Vydūno al. - Google Maps
Kažkur irgi krūmuose įsmeigta gatvės pavadinimio dydžio lentelė:
68 1906 - Google Maps
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: