Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nešaudyk tuščiais šoviniais pirma reik matyt visą situaciją, kur tai, koks tai kelias, kas randasi šalia. Va tada ir galėsim padiskutuoti. Įtariu tikrai ne šalia varlių bendruomenės.
    Būna avarijų ir dėl varlių. True story. Bet gi visvien neįdomu priežastys, svarbu pasitaškyt purslais
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.21, 20:37.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    vidurį miško? beveik tiesiam kelį? užsienį? nesamonė!!!11!!!11!!!1 genocidas!!1!
    Nešaudyk tuščiais šoviniais pirma reik matyt visą situaciją, kur tai, koks tai kelias, kas randasi šalia. Va tada ir galėsim padiskutuoti. Įtariu tikrai ne šalia varlių bendruomenės.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Babaras Rodyti pranešimą
    Ai, tai jūs čia tik apie rajonius kelius diskutuojat? Na, tada atsiprašau. Beprasmių ženklų tikrai pas mus per daug. Ko reikėtų, tai daugiau fizinių kliūčių. Pvz., kaip Švedijoje, važiuojant pro nedidelę gyvenvietę ar turistinę vietovę:


    Click image for larger version Name:	 Views:	0 Size:	282,6 kB ID:	2079367
    vidurį miško? beveik tiesiam kelį? užsienį? nesamonė!!!11!!!11!!!1 genocidas!!1!

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Kad suvokt, man man ir minutės nereikia. Jei ne automobilis, aš arba neatvyksiu į darbą, arba vėluosiu po valandą, nes ponas retenybė viešasis tik taip važiuoja. Ir taip didžiojoje Lietuvos dalyje. Tai kodėl diskutuojant apie rajoninius kelius turi būti svarbios sostinės verkšlentojų nuoskaudos? Juk tie patys greičio ribojimo ženklai galioja tiek automobiliams, tiek viešajam vienodai. Tad paties "šūvis" pro šalį kažkur į žvirblius
    Tipinis rajono VT:

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Ai, tai jūs čia tik apie rajonius kelius diskutuojat? Na, tada atsiprašau. Beprasmių ženklų tikrai pas mus per daug. Ko reikėtų, tai daugiau fizinių kliūčių. Pvz., kaip Švedijoje, važiuojant pro nedidelę gyvenvietę ar turistinę vietovę:


    Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	282,6 kB ID:	2079367

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Babaras Rodyti pranešimą
    Nuoskaudos nebent tik dėl to, kad mūsų šalyje ne tik buitiniu, bet ir instituciniu lygmeniu yra visiška automobiliofilija. Jei kas nors to dar nesupranta, siūlau atlikti eksperimentą ir paaukoti kokią savaitėlę (o dar geriau – mėnesėlį) ir pagyventi įprastą gyvenimą be automobilio. Nenorit, negalit? Štai jums ir atsakymas.
    Kad suvokt, man man ir minutės nereikia. Jei ne automobilis, aš arba neatvyksiu į darbą, arba vėluosiu po valandą, nes ponas retenybė viešasis tik taip važiuoja. Ir taip didžiojoje Lietuvos dalyje. Tai kodėl diskutuojant apie rajoninius kelius turi būti svarbios sostinės verkšlentojų nuoskaudos? Juk tie patys greičio ribojimo ženklai galioja tiek automobiliams, tiek viešajam vienodai. Tad paties "šūvis" pro šalį kažkur į žvirblius

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Nuoskaudos nebent tik dėl to, kad mūsų šalyje ne tik buitiniu, bet ir instituciniu lygmeniu yra visiška automobiliofilija. Jei kas nors to dar nesupranta, siūlau atlikti eksperimentą ir paaukoti kokią savaitėlę (o dar geriau – mėnesėlį) ir pagyventi įprastą gyvenimą be automobilio. Nenorit, negalit? Štai jums ir atsakymas.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Aš siūlau dar labiau - atsisakom mašinų ir grįžtame prie arklių su vežimais. Tada bus ir saugu, ir greičio ribojimo ženklų nereikės, ir bus labai ekologiška. Ir nereikės kuro importuotis iš rusų.
    O jei rimtai - man kartais labai keistas kai kurių forumiečių požiūris, kad reikia viską lėtinti ir šiaip, kuo labiau sunkinti gyvenimą automobiliams. Ir ne mieste (kur tą galima suprasti, nes yra konfliktas tarp automobilių, pėsčiųjų ir kitų transporto priemonių), o bet kur, net ten kur to objektyviai žiūrint daryti nėra jokio poreikio. Kartais tai dar būna nors kažkaip logiškai argumentuojama, bet dažnai už tų taip vadinamų argumentų slypi kažkokia automobiliofobija arba šiaip, susikaupusios nuoskaudos. Nes objektyviai žiūrint, žmonių laikas yra ribotas resursas (dažnai sakoma kad pats svarbiausias žmogaus turimas resursas) ir visos valstybės dėl to maksimaliai stengiasi jį žmonėms taupyti. Dėl to yra kuriamos informacinės savitarnos sistemos (jeigu kalbame ne apie kelius), tiesiamos autostrados, asfaltuojami žvyrkeliai (jei grįžtant prie kelių), t.y. daroma viskas, kad tas laikas būtų naudojamas kuo optimaliau. Suprantama, kad kalbant apie greitį keliuose turi būti išlaikytas balansas tarp greičio ir saugumo, bet kada tuščiame kelyje arba ant nedidelio posūkio masiškai statomi ženklai 30 ar 40, tai kvepia nebe saugumu, o idiotizmu.
    Dažnai tie, kuriuos ištinka epilepsijos priepuolis, išgirdus apie didesnį kelionės greitį (laiko prasme), nesuvokia, kad į kelionę įeina ir stovėjimas kamščiuose. Būtų šiaip įdomu įvertinti, kiek pinigų išvaistyta per tuos metus, kai pvz. prie Kauno tūkstančiai mašinų stovi kamščiuose. Turint omenyje, kad net šitam forume yra 2007-2008m temos apie A1 rekonstrukciją tie Kaunu. Pagal tuos projektus, jei gerai pamenu, atkarpa nuo Muravos iki IX forto turėjo būti baigta rekonstruoti ar ne 2011.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Siūlau galvoti toliaregiškiau: 10km/h greitis visur visoje Lietuvoje. Vieni privalumai - sutaupysim ant greičio ribojimo ženklų, avarijos išnyks (tiesa greičio viršijimo atvejų smarkiai padaugės). Kuro sąnaudos (tarša) drastiškai sumažės. Žmonės išmoks neskubėti, mėgautis gyvenimu.
    Aš siūlau dar labiau - atsisakom mašinų ir grįžtame prie arklių su vežimais. Tada bus ir saugu, ir greičio ribojimo ženklų nereikės, ir bus labai ekologiška. Ir nereikės kuro importuotis iš rusų.
    O jei rimtai - man kartais labai keistas kai kurių forumiečių požiūris, kad reikia viską lėtinti ir šiaip, kuo labiau sunkinti gyvenimą automobiliams. Ir ne mieste (kur tą galima suprasti, nes yra konfliktas tarp automobilių, pėsčiųjų ir kitų transporto priemonių), o bet kur, net ten kur to objektyviai žiūrint daryti nėra jokio poreikio. Kartais tai dar būna nors kažkaip logiškai argumentuojama, bet dažnai už tų taip vadinamų argumentų slypi kažkokia automobiliofobija arba šiaip, susikaupusios nuoskaudos. Nes objektyviai žiūrint, žmonių laikas yra ribotas resursas (dažnai sakoma kad pats svarbiausias žmogaus turimas resursas) ir visos valstybės dėl to maksimaliai stengiasi jį žmonėms taupyti. Dėl to yra kuriamos informacinės savitarnos sistemos (jeigu kalbame ne apie kelius), tiesiamos autostrados, asfaltuojami žvyrkeliai (jei grįžtant prie kelių), t.y. daroma viskas, kad tas laikas būtų naudojamas kuo optimaliau. Suprantama, kad kalbant apie greitį keliuose turi būti išlaikytas balansas tarp greičio ir saugumo, bet kada tuščiame kelyje arba ant nedidelio posūkio masiškai statomi ženklai 30 ar 40, tai kvepia nebe saugumu, o idiotizmu.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Aš tau kaip pavyzdį rodau, kad kas prieš 10 metų vienoje vietoje buvo normalu, tai šių dienų akimis atrodo visai kitaip. Kažkada milijoniniame mieste buvo normalu važinėti 60km/h greičiu, dabar 30, kituose milijoniniuose miestuose kol kas nepriėjo prie to, bet kažkada prieis. Kažkada jūsų pateiktose vietoje buvo normalu pravažiuoti 70, dabar teks ir iki 30 nusimesti.
    Siūlau galvoti toliaregiškiau: 10km/h greitis visur visoje Lietuvoje. Vieni privalumai - sutaupysim ant greičio ribojimo ženklų, avarijos išnyks (tiesa greičio viršijimo atvejų smarkiai padaugės). Kuro sąnaudos (tarša) drastiškai sumažės. Žmonės išmoks neskubėti, mėgautis gyvenimu.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ir šiaip nėra taip blogai, nes po keletos vingių įveiktų ant 40 km/h, prieš paskutinį vingį duoda atsipalaiduoti, "pasileisti plaukus" ir įsibėgėti iki 50 km/h.
    4910 – „Google“ žemėlapiai
    Tai kad ne tik pasileist plaukus gali, bet ir adrenalino nemokamai apturėt. Už 50m dingsta lenkimo ribojimas, juk kaip smagu lenkt ant 50km/h, net delnai prakaituoja

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    7. 4910 – „Google“ žemėlapiai kalniukas status, galima neįvažiuoti reik jungti 3 pavarą.
    Čia jeigu išvažiuoji iš šalutinio, prieš tai dvigubai davęs kelią, gali ir neįsibėgėti iki daugiau nei 40
    4910 – „Google“ žemėlapiai

    Ir šiaip nėra taip blogai, nes po keletos vingių įveiktų ant 40 km/h, prieš paskutinį vingį duoda atsipalaiduoti, "pasileisti plaukus" ir įsibėgėti iki 50 km/h. Ką toks pokytis nuo 40 km/h iki 50 km/h duoda, tai veikiausiai niekas logiškai nesugebėtų paaiškinti, nes tas 10 km/h skirtumas turbūt reikšmingas tik važiuojantiems klasikiniais ~1930-1940 m. gamybos automobiliais ar kokiais Moskvič.
    4910 – „Google“ žemėlapiai
    Paskutinis taisė sleader; 2024.03.20, 13:22.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kažkada jūsų pateiktose vietoje buvo normalu pravažiuoti 70, dabar teks ir iki 30 nusimesti.
    Ar teks, ar tiesiog bus visuotinai ignoruojama dėl nelogiškumo ir tada vėl verksim oj kiek greičio viršytojų, dar radarų užsakykim...

    Keletą vietų pabandysiu nekompetentingai paimprovizuoti
    1. 3018 – „Google“ žemėlapiai varlių bendruomenės prašymu pagerinome eismo saugumą.
    2. 3018 – „Google“ žemėlapiai niekados per saugu nebūna... atspėkim kiek ilgai reikės važiuoti 30km/h.
    3. 3018 – „Google“ žemėlapiai lenkti ar nelenkti, va kur klausimas.
    4. 3612 – „Google“ žemėlapiai čia "kairys 0" ar "kairys 5"
    5. 3612 – „Google“ žemėlapiai elektra per kelią laksto saugiai.
    6. 3612 – „Google“ žemėlapiai akių patikra: iš kokio atstumo matai sekantį ribojimo ženklą. Matau 30... 50 ... 70... vėl 50... 30.... 50... 70.. per 1,2km atkarpą.
    7. 4910 – „Google“ žemėlapiai kalniukas status, galima neįvažiuoti reik jungti 3 pavarą.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai pala, kai kiti suabejoja greičio ribojimo ženklo reikalingumu, tai jie "gaideliai". Ir kad juos gaideliais pavadinti, spėlioti kažkodėl jau nereikia, bet kai paaiškinti kodėl tas ženklas ten pastatytas, tada jau "negyvenu, nevažinėju, galiu pateikti savo neprofesionalią nuomonę "...
    taip esu nekompetetingas paaiškinti kodėl saugaus eismo komisija ar kaip ji vadinasi, pastato tokį ar kitokį ženklą, taip mes turime teisę užklausti komisijos, kodėl buvo nuspręsta pasatytį tokį ar kitokį ženklą, o ne teigti forume kokie jie durniai o mes protingi ir mes darytume kitaip. Ir taip jei kiti abojoje jo reikalingumu ir mano, kad savo nuožiūra gali juos ignoruoti, tada taip aš tokius laikau kelių gaideliais.

    Ten buvę kolūkio garažai, dabar kažkoks vietinis ūkininkas naudoja savo reikmėms. "Konteineriai" irgi jo, stovi jo teritorijoje. Žvyro krūvos likę nuo kelio rekonstrukcijos laikų. Jei būtų remontas, tada turėtų stovėti ženklai indikuojantys kelio remontą...
    tai nuvažiuok pas ūkinininką ar vietinius gyventojus, gal jie prašė, kad būtų sumažintas greitis, dėl kažkokių objektyvių priežasčių.

    Vieno didžiausių Europos miesto, kuriame gyvena 4x Lietuvos gyventojų, palyginimas su dievo užmirštu kampeliu, kur 10km spinduliu gyvena gal 2-3 tūkst. žmonių, tik parodo pačio minčių (ne)nuoseklumą....
    Aš tau kaip pavyzdį rodau, kad kas prieš 10 metų vienoje vietoje buvo normalu, tai šių dienų akimis atrodo visai kitaip. Kažkada milijoniniame mieste buvo normalu važinėti 60km/h greičiu, dabar 30, kituose milijoniniuose miestuose kol kas nepriėjo prie to, bet kažkada prieis. Kažkada jūsų pateiktose vietoje buvo normalu pravažiuoti 70, dabar teks ir iki 30 nusimesti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    LT daug pakelės gyventojų niekaip nesusitaiko, kad išvažiavimas iš jo kiemo plentan nėra pagrindinis kelias. Aišku dėdė Darvinas gali problemą išspręsti, bet tada ir šalutinis poveikis didelis.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Jo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h. Svarbu aš ten negyvenu ir mano vaikai ne. ✌️
    Esmė tame, kad klausimas kam skiriam prioritetą. Ar vienam gyventojui, kuris ŽINO, kad gyvena prie kelio, ar tūkstančiams pravažiuojančių vairuotojų? Austrijoj kažkodėl ne problema, kad kiemo išvažiavimas tiesiai į kelią kur greitis 90(ar100).

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tamsta kaltini kitus nedraugaujant su logika, bet pačiam reikia aiškinti, kaip šitai vyksta? Ta prasme nu tikrai niekas nesivažinėja ir nesprendžia, kad gal ai va čia kažką pakeičiam. Kai kažkas susidėvi - suremontuojama. Gaunama juodoji dėmė - įrengiamos saugumo priemonės. Sulaukiama eilės rekonstravimui - praeidinėja auditą, o ten labai žiūri eismo saugos priemones.
    Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.
    Į mane galima ir "tu", aš paprastas Apie kokią logiką kalbam? Tai aišku, kad nieks nevažinėja ir neieško kur čia kokį dar ženklą smeigt. Jei tame kelyje neįvyksta besikartojantys eismo įvykiai dėl greičio, tai kokio velnio kiekvienam vingiui smeigt po ženklą. Ar naujo asfalto perklojimas kardinaliai keičia pavojaus lygį? Gerom oro salygom tokius posūkius saugiai gali įveikti tik prilėtindamas, blogom tenka ir žymiai stipriau už ribojantį ženklą numest. Žinoma gali sakyti, kad tai mano asmeninė nuomonė apie tą saugumą. Bet kai kituose keliuose šimtus tokių posūkių įveikinėji be jokių nustatytų ribojimų, tai ir kyla klausimas "Kokia logika tokio ženklo"? Diskusija ir yra ar ne per skrupulingai kiekvieną posūkį matuojam ir švaistom pinigus, ar čia autonominėm mašinom kelius ruošiam?, Ir čia kalba ne apie skraidančius gaidelius. Tokiuose keliuose niekados radarai nestovi ir turbūt ateitį nestovės, nes srauto nėra. Todėl argumentas, kad skraidyt trukdo nelabai limpa. Spausk ten kiek nori.
    Pasirinkau kaip paminėjai Švedijos vingiuotą kelią W 735 – „Google“ žemėlapiai Visas kelias 70km/h ir viskas, jokių papildomų ribojimų ties kiekvienu posūkiu. W 735 – „Google“ žemėlapiai net sankryžos įspėjamųjų ženklų nėra. Ar pas mus negalim jei jau buvo baisiai vingiuotas žvyrkelis po asfaltavimo ir palikt visam 70km/h. O jau kiekvieną posūkį įveikinėsime pagal kelio būklę, transporto rūšį ir turimą patirtį. Ar tai labai nesaugiai atrodo?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Via-Radarlita yra valstybė valstybėje atsakinga tik pati sau. Todėl gali smaigstyti kiek nori ženklų,. kad tik įsisavintų daugiau lėšų. O kartu tarsi rodo, kad kašką daro dėl eismo saugumo (nors perteklinis reguliavimas ir ženklinimas neturi nieko bendra su eismo saugumu).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tamsta kaltini kitus nedraugaujant su logika, bet pačiam reikia aiškinti, kaip šitai vyksta? Ta prasme nu tikrai niekas nesivažinėja ir nesprendžia, kad gal ai va čia kažką pakeičiam. Kai kažkas susidėvi - suremontuojama. Gaunama juodoji dėmė - įrengiamos saugumo priemonės. Sulaukiama eilės rekonstravimui - praeidinėja auditą, o ten labai žiūri eismo saugos priemones.
    Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.
    Labai gerai pastebėta, kad Švedijoje, kaip ir daug kur kitur, yra tam tikra logika ribojime ir netgi pagal aplinką galima nuspėti greičio limitą, bei matant ribojimą iki tam tikro greičio, galima suprasti kodėl jis ten toks yra (pvz. sankryža, apgyvendinta zona, centras ar pan.). Pas mus tame nėra jokio algoritmo (logikos) ir greičio ribojimų paletė yra tokia: 90-80-70-60-50-40-30. T.y. nepriklausomai nuo aplinkos (ar tai miškas, ar tai apgyvendinta zona, ar viena troba prie kelio) galima tikėtis ir praktiškai sutikti bet kokios reikšmės greičio ribojimo ženklą.

    Miestų centrinėse dalyse, kur daug eismo, daug pėsčiųjų įvedamas 30 km/h ribojimas, nes turbūt visiems akivaizdu kodėl jis toks.
    O vat čia toks absurdo pvz. iš gyvenvietės pavadinimu Skirsnemunė pakraščio.

    Skirsnemunė, Tauragė County - Google Maps

    Gal kas gudras gali paaiškinti kodėl ir ką čia reiškia tie 30 km/h ? Ženklas pastatytas prieš pat sankryžą (iš kairės pusės irgi yra toks pats ribojimas). Kaip žinia, greičio ribojimai galioja iki sankryžos. Taigi šis ribojimas galioja 5 metrų ilgio atkarpoje. KAM IR KODĖL jis čia? Nes iki sankryžos asfaltu visur 50 km/h (ten kur namai ir įvažiavimai į kiemus), o už sankryžos žvyras ne gyvenvietėje - 70 km/h.

    Arba jeigu bandoma apsimesti, kad pertekliniai ir nelogiški greičio ribojimo ženklai yra kažkuom naudingi, tai visų pirma tikriausiai reikia pradėti nuo aiškiai matomų, vienodo dydžio ženklų, kurie žymi gyvenvietės pradžią. Nes tokie ženklai yra svarbūs ir dažnu atveju greitį nuo 90 km/h mažina iki 50 km/h dėl visiems suprantamų priežasčių.
    Ir nedaryti taip kaip čia, kai gyvenvietės ženklas pakabintas belekur ir mažesnis už gatvės pavadinimo lentelę:

    1 Galinės g. - Google Maps

    Arba čia, kai ženklas kažkur toli šone ir "užmaskuotas" kitais reklaminiais stendais. Aišku norint "padirbėti su trikoju" tokie variantai labai geri:

    120 Vydūno al. - Google Maps

    Kažkur irgi krūmuose įsmeigta gatvės pavadinimio dydžio lentelė:

    68 1906 - Google Maps

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis.
    Nežinau ar yra kažkokie standartai (tikiuosi yra), bet kartais atrodo, kad tie kurie rengia rekonstrukcijas, susilažina, kas daugiau ženklų sugebės prismaigstyti, pvz: Pašiliai netoli Kėdainių. Pašiliai yra sodai palei 1906 kelią. Tame ruože atsišakoja mažytės (daugiausia neasfaltuotos) gatvelės. Atstumai tarp jų 60-100m. Prie kiekvienos sankryžos pastatyti 5 ženklai: ant kelio 1906 - 2x 201, sodo keliukui - 1x 203. Kadangi šalia dar eina dviračių takas, tai jam pastatyti dar 2x 413. Ir toks miškas ženklų kas ~80m. Ypač gerai atrodo tamsiu paros metu, kai visa ta kakofonija spindi nuo lempų, kaip koks pakilimo takas.



    Attached Files

    Komentuoti:

Working...
X