Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Didžiausia nesąmonė yra nestatyti pėsčiųjų infrastruktūros. Suprantu gatveles tarp namų kur dalintis plotu nėra jokios problemos net ir didmiesčiuose, tačiau KK gyvenvietėje tikrai turėtų turėti šaligatvius bei gatvės apšvietimą.
- 4 patinka
-
Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3115 Smilgiai-Porijai ties 1,890 km numatyta naikinti esamą pėsčiųjų perėją, nes esamoje situacijoje nėra išvystytos pėsčiųjų infrastruktūros abipus kelio ir jos plėtra artimiausiu metu nėra suplanuota. Atsižvelgiant į tai, vadovaujantis Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių reikalavimais, priimtas sprendimas pėsčiųjų perėją panaikinti.
https://www.google.lt/maps/@55.97753...8192?entry=ttu
Kai pinigai liejasi laisvai....
Pirma suprojektuojam nesąmonę, po įrengiam betikslę perėją, palaukiam keletą metų.... ateina nušvitimas "reik kažką daryti" bingo...darom projektą perėjos naikinimui... viską išardom, nufrezuojam ir išliejam naują greičio kalnelį. Visi patenkinti... vieni pliusiukais saugumo vizijų ataskaitose, kiti darbų užsakymais.
Nu bet gi specialistams geriau žinoti
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šitų dizainas kitoks nei buvau radęs informaciją apie matuoklių funkcionalumus. Šitie TA ir draudimus turbūt fiksuoja?
Komentuoti:
-
Gerai, kad nebebijo daryt sektorinio net jei per vidurį yra nusukimas. Sekanti vieta - vakariniam aplinkelyje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąViskas. Oficialiai vairocojų genocyyyydas atkeliavo ir į Geležiaką. Kaip dabar reikės praskrist 130 km/h viduryje miesto?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra jau LNK video reportažas apie naujuosius sektorinius matuoklius, įrengimo vietas, planus, ir kainą: https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...uokliai/245024
Geležinio Vilko gatvėje vidutinio greičio matuokliai veiks abiem kryptimis. Taip pat matuokliai vidutinį greitį matuos Vakariniame aplinkkelyje nuo Pilaitės prospekto iki Oslo gatvės, Teodoro Narbuto gatvėje nuo Laisvės prospekto iki Sėlių gatvės. Tačiau vienas ruožas vietą kas kurį laiką keis.
„Bus vienas (10 imitacinių korpusų), į kurį bus kilnojamas vienas sektorinis greičio matuoklis. Suplanuota 60 vietų, į kurias bus galima perkelti ir tas imitacines dėžes, į kurias bus montuojama kamera“, – pasakojo Vilniaus Infrastruktūros grupės vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas.
Tose vietose, pasak savivaldybės atstovo, matuokliai įrengti ne be reikalo.
„Yra nusiskundimų, daug avarinių situacijų, juodosios dėmės... Atsižvelgiant į visą situaciją, matome, kad ne viską sprendžia stacionarūs greičio matuokliai. Buvo nuspręsta išbandyti ir sektorinius greičio matuoklius mieste“, – aiškino A. Visockas.
Tiesa kol kas matuokliai dar neveikia, bet jau greitai prasidės įrangos testavimas.
„Manau, kad testavimo darbai ilgai neužtruks, iki poros mėnesių gali užtrukti ir paskui jau vairuotojai gali gauti pranešimus... Planuojame, kad vasarą jau turėtų pradėti veikti jau pilnu pajėgumu“, – žadėjo A. Visockas.
Vidutinio greičio matuoklių įrengimas su priežiūra kainavo kiek daugiau nei 400 tūkstančių eurų.
Kol kas sprendimas dar nepriimtas, tačiau neatmetama, kad tokių vidutinio greičio matuoklių sostinėje ateityje daugės.
Komentuoti:
-
Viskas. Oficialiai vairocojų genocyyyydas atkeliavo ir į Geležiaką. Kaip dabar reikės praskrist 130 km/h viduryje miesto?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Vidutinio greičio matuokliai Geležinio Vilko gatvėje.
Ženklų nėra, vyksta kalibracija (pagal žymas ant bortelių).
Atkarpos tęsiasi šitaip:- Važiuojant nuo Savanorių: nuo švieslentės (60 km/h) iki Seimo tunelio pabaigos (60 km/h). Pagal kalibracijos žymas - įvažiavimas į atkarpą fiksuojamas iki ženklo 50 km/h.
- Važiuojant nuo Šeškinės: nuo Seimo tunelio pradžios (60 km/h) iki Vingio parko tilto (60 km/h).
Nuotraukos mano
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ką rūkai? Gal mažink? Ne mano teiginys, bet veganas - įžeidimas?
Po avataru užrašas "Žinovas"... diskusijoje aš ne ekspertas, nebuvau vietoje ir tam param, param. Neužtenka nuotraukų, neužtenka maps 360 vaizdo? Ko trūksta, asfalto šiurkstumo palaižius?
Netinka ale posūkiai... prašom tiesios atkarpos... ir čia kažkokios slaptos informacijos reik?
Praeita savaitė prie medžio prilipo minimaliame posūkyje su ribojimu 70. Jis "tikrai" laikėsi ribojimų Ir turim vieną iš tų 200. Ką darom? dar po STOP ženklą į kiekvieną posūkį?
Prieš tris savaites naktis, kelias su šalia pėsčiųjų dviračių taku ir du "šilti" vaiduokliai kelyje. Nedaug trūko iki 202. Ka darom? Gal man išlipt ir atsiprašyt reikėjo?
Ir ant viešų trijų pakopų reglamentuotų laiptų gali sprandą nusisukti ar dantis išsibarškint. Tai kur pro šalį? Kaip sprendžiam? Kiekvienam po apraišus prie turėklų?
Kurio savo teiginio išsižadėjau?
"tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą." Čia kažkas KITAS rašė ar jūs? Siūlyti ir pritarti siūlymui keičia situaciją?
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąMan patinka kai gaideliai įsižeidžia ir čia toliau pradeda šiauštis, taip tik save parodo
Vienas gali vadinti kitus veganais ar dar ten kuo, o kai tave pavadina jau skauda ir siunčia kur pačiam seniai vieta
......
......
......
Dabar atsirado laiptai, taip pas save namuose gali daryti kokius nori laiptus. O viešose vietose laiptai pagal reglamentus daromi su poilsio aikštelėmis su "pertekliniais" ženklinimais akliesiems, dviratininkams ir t.t. tad vėl šūvis pro šalį, kurio vėliau vėl bandys išsižadėti ir pripaišyti kitiems kaip ir siūlymai sumažinti greitį iki 10, ar uždrausti automobilizmą buvo ne mano, bet jei jums netinka esami ribojimai tada palaikau jūsų kraštutinumus.
Po avataru užrašas "Žinovas"... diskusijoje aš ne ekspertas, nebuvau vietoje ir tam param, param. Neužtenka nuotraukų, neužtenka maps 360 vaizdo? Ko trūksta, asfalto šiurkstumo palaižius?
Netinka ale posūkiai... prašom tiesios atkarpos... ir čia kažkokios slaptos informacijos reik?
Praeita savaitė prie medžio prilipo minimaliame posūkyje su ribojimu 70. Jis "tikrai" laikėsi ribojimų Ir turim vieną iš tų 200. Ką darom? dar po STOP ženklą į kiekvieną posūkį?
Prieš tris savaites naktis, kelias su šalia pėsčiųjų dviračių taku ir du "šilti" vaiduokliai kelyje. Nedaug trūko iki 202. Ka darom? Gal man išlipt ir atsiprašyt reikėjo?
Ir ant viešų trijų pakopų reglamentuotų laiptų gali sprandą nusisukti ar dantis išsibarškint. Tai kur pro šalį? Kaip sprendžiam? Kiekvienam po apraišus prie turėklų?
Kurio savo teiginio išsižadėjau?
"tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą." Čia kažkas KITAS rašė ar jūs? Siūlyti ir pritarti siūlymui keičia situaciją?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąMan patinka kai gaideliai įsižeidžia ir čia toliau pradeda šiauštis, taip tik save parodo
Vienas gali vadinti kitus veganais ar dar ten kuo, o kai tave pavadina jau skauda ir siunčia kur pačiam seniai vieta
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Aviacijoje tinka dubliuojancios sistemos, kelyje kad pridėta daugiau ženklų ar kur ypač pavojinga lenkti tai ištisines linijas padubliuoja ženklais jau blogis, jau perteklius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Siūlau pagalvoti apie lašinių, čipsų, batono į kurį pridėta plunksnų pūkų, valgomųjų ledų iš visokių aliejų uždraudimą. Nes kiek žmonių miršta dėl cholesterolio pasekmių....
Aš tikiuosi, kad nepaisant skambių šūkių, vis tik kažkur giliau yra suvokimas, kad 0 žuvusiųjų yra nepasiekiamas tikslas. Kad ir kaip graudžiai tai skambėtų. Net jei visą transportą sujungtum į skynet`ą, vis tiek bus žmonės, kurie nebus to tinklo dalimi. Ar bus?
Kiekvienas žuvęs žmogus yra 1 žuvusiu žmogum per daug. Bet reikia suvokti tokių siekių "kainą".
Aviacija su savo eksploatacijos kaina (dubliuotom sistemom lėktuvuose, sertifikavimais, įgulos paruošimais ir (re)sertifikavimais, ir t.t.), vis tiek nėra 100% saugus transportas. Incidentai įvyksta, žmonės žūsta. Reikia turėti omenyje, kad visame pasaulyje vienu metu skrenda ~20 000 lėktuvų. Kalbant apie automobilių transportą Lietuvoje, mes kalbam apie dešimtis kartų daugiau žmonių, kurie dalyvauja eisme. Elementari tikimybių teorija sako, kad norint pasiekti bent tą patį saugumo lygi, kaip aviaciją, reikės dešimtimis, ar šimtais kartų daugiau pastangų....
Vėl pusę teiginio ignoruojama ir pasiimama kas naudinga, sakiau ne tik 0 bet ir arti to.
Aviacijoje tinka dubliuojancios sistemos, kelyje kad pridėta daugiau ženklų ar kur ypač pavojinga lenkti tai ištisines linijas padubliuoja ženklais jau blogis, jau perteklius.
Temoje A1 ir panašiose, remonto darbuose jau per mažai ženklų, čia per daug. Ten kažkaip reikia kartoti ženklus kas 100 metrų nes užsimirsta, čia jau daug ženklų klaidina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man patinka kai gaideliai įsižeidžia ir čia toliau pradeda šiauštis, taip tik save parodo
Vienas gali vadinti kitus veganais ar dar ten kuo, o kai tave pavadina jau skauda ir siunčia kur pačiam seniai vieta
Kai bandai paaiškinti kaip ne ekspertas ir nebuvęs toj vietoje, tik iš vienos foto, tada netinka, einama į kraštutinumus varlės, visoje Lietuvoje greitis 10 ir t.t. kiti pabando pasakyti, kad netinka posūkių kampai, aukščių pokyčiai ir kiti veiksniai, tai ir netinka nes jis ekspertas mato, kad su savo gelda tą posūkį tuščiam kelį šiandien išemė, nesvarbu, kad ryt ten gali būti pėsčiasis, dviratininkas ar sunkvežimis. Nesvarbu nes tai prieštarauja jo logikai. Jį tenkina saugumo kaina apie 200 žuvusių per metus, manęs netenkina.
Dabar atsirado laiptai, taip pas save namuose gali daryti kokius nori laiptus. O viešose vietose laiptai pagal reglamentus daromi su poilsio aikštelėmis su "pertekliniais" ženklinimais akliesiems, dviratininkams ir t.t. tad vėl šūvis pro šalį, kurio vėliau vėl bandys išsižadėti ir pripaišyti kitiems kaip ir siūlymai sumažinti greitį iki 10, ar uždrausti automobilizmą buvo ne mano, bet jei jums netinka esami ribojimai tada palaikau jūsų kraštutinumus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
va varlių bendruomenės tai netušti šoviniai
Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.
Aš tikiuosi, kad nepaisant skambių šūkių, vis tik kažkur giliau yra suvokimas, kad 0 žuvusiųjų yra nepasiekiamas tikslas. Kad ir kaip graudžiai tai skambėtų. Net jei visą transportą sujungtum į skynet`ą, vis tiek bus žmonės, kurie nebus to tinklo dalimi. Ar bus?
Kiekvienas žuvęs žmogus yra 1 žuvusiu žmogum per daug. Bet reikia suvokti tokių siekių "kainą".
Aviacija su savo eksploatacijos kaina (dubliuotom sistemom lėktuvuose, sertifikavimais, įgulos paruošimais ir (re)sertifikavimais, ir t.t.), vis tiek nėra 100% saugus transportas. Incidentai įvyksta, žmonės žūsta. Reikia turėti omenyje, kad visame pasaulyje vienu metu skrenda ~20 000 lėktuvų. Kalbant apie automobilių transportą Lietuvoje, mes kalbam apie dešimtis kartų daugiau žmonių, kurie dalyvauja eisme. Elementari tikimybių teorija sako, kad norint pasiekti bent tą patį saugumo lygi, kaip aviacija, reikės dešimtimis, ar šimtais kartų daugiau pastangų ir lėšų....Paskutinis taisė goolfietis; 2024.03.22, 10:27.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Būna avarijų ir dėl varlių. True story. Bet gi visvien neįdomu priežastys, svarbu pasitaškyt purslais ir čia forume kažką pavaidint
Jei alergija diskusijai apie greičius. Tai gal atsakymas yra klausimui: Po naujai pastatyto ženklo "Lenkti draudžiama pabaigos" toliau piešiama ištisinė linija.... čia ką nuo ko saugo? nuo sveiko proto?
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
va varlių bendruomenės tai netušti šoviniai
Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.
Nulipt laiptais 99 kartus pavyks, o šimtąjį gali ir sprandą nusisukti. Tai gal reik ženklo ant kas antro laiptelio pauzes daryti?
Tikiuosi teiginys apie auto uždraudimą čia silpnumo akimirka buvo ar taurė rankoje pasimaišė?Paskutinis taisė PredatorGTR; 2024.03.22, 07:39.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai, kad kažkokiose FB grupėse atmarozkai prisneka nesąmonių, nepateisina chamiško elgesio ir ad hominem čia, forume. IMHO.
Asmeniškai man tiek pamačius "kėglius", tiek "gaidelius" ar kitokius tokio pobūdžio epitetus prapuola bet koks noras su tuo žmogum diskutuoti. Nes įsigilinus pasidaro aišku, kad arba tas žmogus yra pilnas nuoskaudų ir šiaip nevaldantis savo emocijų, arba kompleksuotas paauglys, pasididindamas savo vertę per kitų žeminimą. Bet kokiu atveju, tolesnė diskusija su juo yra beprasmė.
Todėl siūlau nenusiristi iki Delfi komentarų lygio ir gerbti savo pašnekovus, neprklausomai nuo jų pozicijos.
P.S. Žmogus kuris teigia kad pritaria pilnam automobilių draudimui Lietuvoje (arba greičio apribojimui iki 10 km/h, kas yra beveik tas pats) yra objektyviai radikalas. Žodį "fanatikas" naudojau tik siame kontekste.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.03.22, 00:44.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nu jo, gi FB rašinėjantys apie numuštus kėglius, šposijantys apie premijas už numuštus paspirtukininkus, komentuojantys straipsnius apie nužudytus ar suluošintus žmones ar siūlantys atidaužyt už kaziolinimą dėl ne vietoje pastatyto automobilio yra normalūs piliečiai, o ne kažkokie fanatikai. Gal čia tik man taip atrodo, bet smurtinės kalbos iš „automobiliofobų fanatikų“ girdžiu ir matau daug mažiau nei iš tų normalių vairuojančių bachūrų ar diedų.
Nesiūlau veltis į žodžių karus. Tik atsakau į klausimą, pateiktą kaip retorinįKodėl kaip žmogus fanatikas (ar tai automobiliufobas, ar tai veganas, ar tai dar koks kraštutinis), tai būtinai trykšte trykšta neapykanta aplinkiniems?Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.22, 00:35.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.
Nu tikrai dugnas, be komentarų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nešaudyk tuščiais šoviniais pirma reik matyt visą situaciją, kur tai, koks tai kelias, kas randasi šalia. Va tada ir galėsim padiskutuoti. Įtariu tikrai ne šalia varlių bendruomenės.
Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: