Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pažiūrėk, kiek laiko autostradoje fūros lenkia viena kitą, kai jų greičiai skiriasi 5 km/h. Kilometrą. Tai autostrada, ten iš priekio niekas neatlėks. O paprastame kelyje negalima šitaip ilgai lenkti.
    Nieko blogo neatsitiks, jeigu visas srautas važiuos 70 km/h ten, kur leidžiama važiuoti 90 kmh (nes nėra galimybės aplenkti).

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
      Man tikrai kol kas neskauda, kad mane kažkas seka, ar jau sekė, nes aš nieko nelegalaus nedarau.
      "Kam man žodžio laisvė, jei aš nieko nenoriu pasakyti? Kam man religijos laisvė, jei tikiu tuo, kuo dauguma tiki? Kam man spaudos laisvė, jei nieko neskaitau? " Na ir taip toliau. Klaidinga argumentacija.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        Taip nebus. Nebent pasaulis išprotėtų ir pasiduotų žaliai psichozei. Bet tada kiekvienas oro gurkšnis bus apmokestintas ir jei tik intensyviau kvėpuosi, mokėsi už oro limito viršijimą...
        Bus, dėl paprasčiausios priežasties. Toks eismas užtikrins maksimalų saugumą ir žūtys keliuose taps praeities reliktais. Jau nekalbant apie daug didesnius pralaidumus ir visos transporto sistemos efektyvumą. O visa kita jau tik jūsų fantazijos, kuri, žinome, tam tikrose srityse yra labai laki.

        Comment


          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
          Na, ateitis bus tokia, kad norėdamas pavairuoti automobilį, turėsi važiuoti kur nors į tam pritaikytą trasą, o gatvėmis visur važiuosi autonominiais automobiliais/autobusais, nes tai bus pats saugiausias ir greičiausias būdas keliauti. Siaubas, ar ne?
          Ganėtinai siaubas. Kiekvieno totalitarinio režimo svajonė. Tik keista, kad A1 nepritartų.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Visai nesvarbu kas, svarbu, kad jie važiuoja. Ir lėtai nevažiuoja tie, kas laksto. Tiek, kas lekia, tie ir toliau lekia. Dar kartą kartoju, kad lenkimas, nesvarbu koks ten tas greitis, 80 ar 90 km/h, yra pavojingesnis dalykas už nedidelį greičio viršijimą.
            Jeigu nesvarbu kas tai kodėl jūs jau kelintą postą pabrėžiate kas? Ir ne, jie nelekia toliau, būtent po kameromis jie ir velkasi lėčiau už kitus nes nėra pratę normaliai važiuoti.

            Tai nelenk ir nebus pavojingas.

            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kameros turi riboti tik pavojingus ruožus, o ne visur. Pats nežinai, kas yra diktatūra. Tai ir yra diktatūra, o šiuolaikinės priemonės ją padaro visaesinčia. Prie praeities diktatūrų žmonės daugeliu atveju buvo laisvesni, nei dabar, nes prie kiekvieno nepastatysi nei mento, nei saugumiečio su naganu.
            Kameros turi riboti visus ruožus kuriuose yra pažeidinėjama. Greitį viršijančio nubaudimas nėra diktatūra.

            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Greičio viršijimas nėra blogiau, nei avarinių situacijų tegul ir su šiek tiek mažesniu greičiu sudarymo potencialo didinimas. Aš puikiai žinau kelią Vilnius - Alytus ir tuose ruožuose, kur dabar įrengtos kameros, pavojingi yra tik po kelis kilometrus. Visur kitur yra geri kelio ruožai.
            Taip, saugų, bet jei kas nors mano, kad jam su 70 ar 80 yra saugu, tai jis turi suprasti, kad visgi ne jis vienas eisme ir jis savo lėtu važiavimu sudaro nesaugų važiavimą kitiems. Anksčiau neturintiems vairavimo 2 metų stažo buvo ribojimas greitis iki 70 km/h. Dabar jau to neliko paprastuose keliuose. Ir gerai, nes tokie trukdė eismui. Dar kartą kartoju - TRUKDĖ, versdami juos lenkti.

            Gal reikia kovoti su neigiamas dalykais nesudarant naujų, o ne vien tik bukai pirštu baksnoti į įstatymus ar taisykles.
            Nelenk kur negalima ir nesukelsi avarinės situacijos. Neviršyk greičio ir nesukelsi avarinės situacijos. Patys sukeliat problemą ir tada skundžiatės kad problema egzistuoja. Ir jokia kūno dlais nenukris jeigu tuos kelis kilometrus pavažiuosi 85 vietoj 90 nelenkdamas.

            Jeigu kažkam saugu 90 tai jis turi suprasti kad visgi ne jis vienas eisme ir galbūt kitam saugu yra kitoks greitis.

            Greičio kameros nesudaro jokių neigiamų dalykų išskyrus nemalonumą tiems kurie nebegali nesaugiai vairuoti.

            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kokie dar 5 km/h. jei dalis velkasi po kameromis ir ant 70-80 km/h...

            Nereikia kabinėtis prie žodžių. Aš iliustravau pavyzdžiu autostradoje lenkimo manevro ilgį, kai greičių skirtumai nedideli.
            Klausyk, tai apsispręsk, jis trukdo tau važiuojant 70 ar 85? Jei 70 tai tau lenkiant greičio viršyti tikrai nereikės. Jei 85 tai tada gali ir nelenkti. Jeigu greičių skirtumai nedidelis - nelenk.

            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Ganėtinai siaubas. Kiekvieno totalitarinio režimo svajonė. Tik keista, kad A1 nepritartų.
            Kiekvieno totalitarinio režimo svajonė kad jo gyventojai būtų maksimaliai saugūs? Gal ne tokie blogi tie rėžimai tada..

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              Va čia yra kelių gaidelio mastymas, kad nedidelis viršijimas maksimalaus leistino greičio yra nieko tokio, kas nuspręs kiek tas yra "nedidelis" vienam 5 km/h, kitam 20 km/h, trečiam 30 km/h. Kiek Jums? Jeigu dar neišstudijavai žemėlapio, tai jau yra daugiau tokių ruožų ir iki 2022 bus visa atkarpa nuo Prienų iki Kauno, bus ir Kauno vakarinis aplinkelis su vidutinio greičio ruožais.
              MikasRidikas puikiai pasakė kad bus ateitis, kai pavairuot mašiną galėsi tik aptvertoje teritorijoje, kur savo gyvybę galėsi rizikuoti ten ir gal būt pabūti privačiai, bet ir tai abejoju.
              Man tikrai kol kas neskauda, kad mane kažkas seka, ar jau sekė, nes aš nieko nelegalaus nedarau.
              Jokioje kitoje šalyje tikriausiai tokio marazmo dar neplanuojama, kai dešimtys ar šimtai kilometrų bus po kameromis su greičio matavimu...
              Saugumo požiūriu, dar kartą kartoju, nedidelis greičio viršijimas yra saugiau nei vilkimasis lipant ant šiknos ar vėžlių lenkimas, nes dauguma nori važiuoti maksimaliai leistinu greičiu, o ne vilktis.

              Čia tik tau atrodo, o režimui atrodo kitaip ir suras tokiems kaip tu straipsniu, tai tik laiko klausimas. Tada neklausk už ką ir kodėl. Pats atidavei savo teises ir laisves. Viskas, kas daroma tipo dėl tavo saugumo, daroma dėl režimo gaujos saugumo išlikti valdžioje ir kontroliuoti kiekvieną tavo žingsnį.

              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

              Bus, dėl paprasčiausios priežasties. Toks eismas užtikrins maksimalų saugumą ir žūtys keliuose taps praeities reliktais. Jau nekalbant apie daug didesnius pralaidumus ir visos transporto sistemos efektyvumą. O visa kita jau tik jūsų fantazijos, kuri, žinome, tam tikrose srityse yra labai laki.
              Tai yra kliedesiai. Kaip žuvo taip ir žus žmonės, nes nėra tobulų sistemų. Niekam ta gyvybė valdžioje nėra nesvarbi. Rūpėtų, seniai būtų uždraudę al;kohol, rūkymą ir narkotikus, chemizuotą maistą. Svarbi yra kontrolė, totali ir visaapimanti, be alternatyvų. Kai reikės neįtinkančius režimui pašalinti, tai labai lengvai surengs autokatastrofą, net jei žus ir dešimtys kitų žmonių, važiavusių kartų. Svarbu, kad būtų likviduotas taikinys.
              Paskutinis taisė Al1; 2021.05.10, 14:26.

              Comment


                Man regis jūs truputi per daug Black Mirror prisižiūrėjot.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Kiekvieno totalitarinio režimo svajonė kad jo gyventojai būtų maksimaliai saugūs? Gal ne tokie blogi tie rėžimai tada..
                  Iš principo visi genocidai ir represijos vyko ir vyksta dėl noro užtikrinti vienos ar kitos žmonių grupės maksimalų saugumą. KGB = Kad Geriau Būtų

                  Bet šitoj vietoj turiu omeny kitką. Kaip būtų patogu, jei valdžia galėtų lengvai apriboti gyventojų judėjimą. Privatus transportas yra didelis šiknaskaudis. Bet jei pereitume prie autonominio transporto, kuris turėtų būti nuolat prisijungęs prie tinklo, kad atsinaujintų greičio ribojimų duomenų bazę...

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Jeigu nesvarbu kas tai kodėl jūs jau kelintą postą pabrėžiate kas? Ir ne, jie nelekia toliau, būtent po kameromis jie ir velkasi lėčiau už kitus nes nėra pratę normaliai važiuoti.

                    Tai nelenk ir nebus pavojingas.
                    Nelenk kur negalima ir nesukelsi avarinės situacijos. Neviršyk greičio ir nesukelsi avarinės situacijos. Patys sukeliat problemą ir tada skundžiatės kad problema egzistuoja. Ir jokia kūno dlais nenukris jeigu tuos kelis kilometrus pavažiuosi 85 vietoj 90 nelenkdamas.

                    Kameros turi riboti visus ruožus kuriuose yra pažeidinėjama. Greitį viršijančio nubaudimas nėra diktatūra.
                    Iš kur tokios žinios, kad tie, kurie laksto ir velkasi? Tai demagogija ir nesąmonė.

                    Kelyje ne vienas ir jei aš nelenksiu, tai nereiškia, kad kiti nelenks. Negi sunku suvokti?

                    Tik ten, kur tikrai to reikia, o ne visuose keliuose.

                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Kiekvieno totalitarinio režimo svajonė kad jo gyventojai būtų maksimaliai saugūs? Gal ne tokie blogi tie rėžimai tada..
                    Saugumu prisidengiama, o rūpi tik kontrolė ir dar gešeftą padaryti iš to, jei galima.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Iš principo visi genocidai ir represijos vyko ir vyksta dėl noro užtikrinti vienos ar kitos žmonių grupės maksimalų saugumą. KGB = Kad Geriau Būtų

                      Bet šitoj vietoj turiu omeny kitką. Kaip būtų patogu, jei valdžia galėtų lengvai apriboti gyventojų judėjimą. Privatus transportas yra didelis šiknaskaudis. Bet jei pereitume prie autonominio transporto, kuris turėtų būti nuolat prisijungęs prie tinklo, kad atsinaujintų greičio ribojimų duomenų bazę...
                      Na autonominis transportas išliks privatus. Ir aš netikiu kad viskas pereis ant visokio carsharingo nes žmonės nori turėti savo automobilį ir nori jį naudoti savo reikmėms. Na nebent apmokestins juos taip kad tiesiog dauguma neįpirks.

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Iš kur tokios žinios, kad tie, kurie laksto ir velkasi? Tai demagogija ir nesąmonė.
                      Asmeninė patirtis.

                      Kelyje ne vienas ir jei aš nelenksiu, tai nereiškia, kad kiti nelenks. Negi sunku suvokti?
                      Tai kiti irgi gali pasimokyti nelenkti. Jūsų argumentas yra maždaug tokio lygio kad kam reikia rakinti duris juk vis tiek vagių bus.

                      Tik ten, kur tikrai to reikia, o ne visuose keliuose.
                      Visur, kur yra viršijamas greitis, to reikia.

                      Saugumu prisidengiama, o rūpi tik kontrolė ir dar gešeftą padaryti iš to, jei galima.
                      Tai kontrolė ir reikalinga užtikrinti saugumą. Reikia kontroliuoti kelių erelius kad nevažiuotų nesaugiai.


                      Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2021.05.10, 14:37.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Išspręs, nes dauguma avarijų kyla dėl vairuotojo klaidos, kurios autonominis nedarys. Taip pat avaringoje sitaucijo autonominis jau dabar reaguoja kelis kartus greičiau nei žmogus. Dabartinė autonominių testavimo statistika rodo kad jie yra kelis kartus saugesni net važinėdami tarp ranka vairuojamų.
                        Rimtos avarijos būna ne dėl klaidos, o galimybių pervertinimo. Per didelis greitis prastu oru, debiliški lenkimai ir t.t. Autonominiai tą išsprendžia važiuodami ultrakonservatyviai. Arba nevažiuodami išvis kai kelias užsnigtas nuo krašto iki krašto ir nesimato juostų.

                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        O ir šiaip kam nulaužinėti? Kad kompas važiuotu 20 km greičiau ir atvažiuotum keliom minutėm greičiau? Kai vairavimas pavirs tiesiog valanda pasėdėti su telefonu/plančete/laptopu ar tos kelios minutės kam rupės?
                        O kam viršyt greitį? Ir dabar nėra prasmės visą kelią kabėt ant skiriamosios juostos ir šlapia nugara atvažiuot į tikslą 5min anksčiau. Arba net tuo pačiu metu. Ne kartą grįžęs į Vilnių prie pirmo šviesoforo sutikau tas pačias auto, kurios mane naglai lenkė ties Varėna ar Aukštadvariu. Bet kai kuriem žmonėm matyt yra kiti prioritetai...

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Rimtos avarijos būna ne dėl klaidos, o galimybių pervertinimo. Per didelis greitis prastu oru, debiliški lenkimai ir t.t. Autonominiai tą išsprendžia važiuodami ultrakonservatyviai. Arba nevažiuodami išvis kai kelias užsnigtas nuo krašto iki krašto ir nesimato juostų.
                          Šiuo atveju tai tas pats. Galimybių pervertinimas yra sprendimo priėmimo klaida. Bet kokiu atveju autonominis savo galimybių nevertins.

                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          O kam viršyt greitį? Ir dabar nėra prasmės visą kelią kabėt ant skiriamosios juostos ir šlapia nugara atvažiuot į tikslą 5min anksčiau. Arba net tuo pačiu metu. Ne kartą grįžęs į Vilnių prie pirmo šviesoforo sutikau tas pačias auto, kurios mane naglai lenkė ties Varėna ar Aukštadvariu. Bet kai kuriem žmonėm matyt yra kiti prioritetai...
                          Na dabar yra daugybe faktorių tokių kaip greitai važiuojant mažiau nuobodu, trumpesnį laiką reikia išlaikyti dėmesį ir suteikia pasitenkinimą. Tuo tarpu viso to neliks jeigu robotas važiuos greičiau o tu browsinsi forumą telefone.

                          Comment


                            Aš tai tik už kuo didesnį tinklą vidutinio greičio matuoklių. Tenka dažnai susidurti su esančiu kelyje Trakai-Aukštadvaris. Prasideda matuojamas ruožas - visi gražiai važiuoja vienod ugreičiu be jokių prilipimų prie šiknos ir t.t. Atsiranda lėčiau važiuojantis apsilenki ir tiek. Baigiasi greičio matavimas tada ir prasideda prilipimas prie šiknos, kai atsiranda važiuojančių žymiai greičiau...

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Šiuo atveju tai tas pats. Galimybių pervertinimas yra sprendimo priėmimo klaida. Bet kokiu atveju autonominis savo galimybių nevertins.
                              Jei elektromobiliai labai konservatyviai vertins savo galimybes, tada bus daugiau noro patiuninguoti jų galimybių vertinimą

                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Na dabar yra daugybe faktorių tokių kaip greitai važiuojant mažiau nuobodu, trumpesnį laiką reikia išlaikyti dėmesį ir suteikia pasitenkinimą. Tuo tarpu viso to neliks jeigu robotas važiuos greičiau o tu browsinsi forumą telefone.
                              Tai man ir dabar važiuot lėčiau nėra nuobodu. Čia jau reiktų rimtesnių tyrimų kodėl viršyjamas greitis. Nenustebčiau jei daug svarbiau statusas, organų pasimatavimas ir t.t.

                              Comment


                                Parašė karak Rodyti pranešimą
                                Aš tai tik už kuo didesnį tinklą vidutinio greičio matuoklių. Tenka dažnai susidurti su esančiu kelyje Trakai-Aukštadvaris. Prasideda matuojamas ruožas - visi gražiai važiuoja vienod ugreičiu be jokių prilipimų prie šiknos ir t.t. Atsiranda lėčiau važiuojantis apsilenki ir tiek. Baigiasi greičio matavimas tada ir prasideda prilipimas prie šiknos, kai atsiranda važiuojančių žymiai greičiau...
                                Sakyčiau lipimo prie šiknos padaugėjo šitam kelyje. Kelios seniau buvusios saugios lenkimui vietos dabar yra radaro zonoje.

                                Comment


                                  Delfi.lt 2021.08.26
                                  Kaune greičio matuoklis ir vėl pyškina kiekvieną pravažiuojantį
                                  https://m.delfi.lt/miestai/kaunas/ar...hp?id=88041345

                                  Comment


                                    Kad be kažkokios cituotos FB grupės ten straipsnyje nelabai ko ir yra. Ar pakalbino bent vieną nufotografuotą vairuotoją?

                                    Comment


                                      Aš galvojau tas matuoklis neveikia, ne kartą keliű pastarųjų metų laikotarpyje kokiais 65+ pralėkęs, bet būdavo ir mane lenkiančių dažnai be jokių blyksčių.

                                      Comment


                                        smulkus, bet reikalingi pakeitimai.
                                        • Siaurinamas nuvaziavimas nuo Akropolio i Ozo g. (is 2 juostu, gale susiaures iki 1 juostos)
                                        • Siaurinamas nuvaziaviams nuo Ozo g. i Gelezinio Vilko g. (link centro).

                                        Comment


                                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                          smulkus, bet reikalingi pakeitimai.
                                          • Siaurinamas nuvaziavimas nuo Akropolio i Ozo g. (is 2 juostu, gale susiaures iki 1 juostos)
                                          va, gatvės pačios nenori, kad būtų siaurinamos, priešinasi technikai!!
                                          Vilniaus policijoje lrytas.lt sužinojo, kad žmonės per incidentą nenukentėjo, buvo iškviesta sunkiasvorė technika, galinti pakelti apvirtusį įrengį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X