Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Lėtinimai yra adekvatūs, tik kai kurie vairuotojai to nesuvokia.
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	218
Size:	205,9 kB
ID:	2109186 Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	222
Size:	116,8 kB
ID:	2109187

    Artėjimas link žiedo, užmiesčio kelias. Vakarų Europoje turbūt su adekvatumu ir suvokimu problemos? ​​​​​​​

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Šiaip tai nenustebčiau kad problemą sudaro ištisai greičio lėtinimai.
    1. Žmonės matydami neadekvačius lėtinimus, ima juos ignoruoti ir nebelėtina ten kur iš ties reiktų. Pvz Austrijoj jei jau ženklas lėtina, tai aišku kad ten kažkas yra. O pas mus vat šiaip., dėl viso pikto.
    2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.
    Lėtinimai yra adekvatūs, tik kai kurie vairuotojai to nesuvokia.
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Jo jo, dar daugiau bauskim vairuotujus, nu nes ką gi lengviausia nubausti nesukant kiaušinių - vairuotojus.
    Tai kad kolkas jie išvis nebaudžiami ir daro ką nori.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kai vietoje trijų trikojų mieste bus daugiau pareigūnų gatvėse, kurie atliktų savo darbą - prižiūrėtų tvarką.
    Kaip ir darbuotojų šiais laikais, taip ir policininkai nesimėto, kad galėtum į gatves paleisti tūkstančiais patruliuoti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atsakau į bandymą patrolinti Lietuvos tiltų temoje
    Aš galvojau, kad tamstos Kelių direkcijos vadinimas Radarų direkcija yra trolinimas, pasirodo atvirkščiai.
    Dėl to LAKD galima vadinti ir Kelių direkcija, ypač kai ji kartais stengiasi, pvz., įdeda gražias tilto nuotraukas.
    Aišku - kai užsiima tuo, kas jums patinka, vadinate Kelių, kai ne - Radarų. Bet trolinu pasirodo aš.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD greičio kontrolės priemonių žemėlapių pokyčiai

    1. Straipsnis apie LAKD planus 2023-iesiems
    LRT.lt 2022.11.27
    Nuo kelio Vilnius–Utena iki šimtų naujų matuoklių pažeidėjams fiksuoti: Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus

    Žemėlapis 2023.02.05 d.

    https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

    2. Paskelbtas konkursas 50 porų sektorinių radarų
    Delfi. lt 2023.08.02
    Vairuotojų laukia daugiau nei pusšimtis naujų greičio matuoklių: pirmą kartą jie pradės veikti ir pagrindinėje magistralėje

    Buvo ir radarų žemėlapis su planuojamais ruoais
    Panašus radarų žemėlapis su planuojamais radarų ruožais buvo ir LAKD puslapyje iki 2023 m. Kalėdų

    https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...aleje-94091975

    3. Pristabdoma radarų plėtra
    TV3.lt 2023.12.13
    Po kilusios audros stabdomi ilgai planuoti pokyčiai
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...yciai-n1277398

    Dabartinis LAKD radarų žemėlpis

    https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atsakau į bandymą patrolinti Lietuvos tiltų temoje
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Graži Krunos tilto nuotrauka. Kai nori, ir kelių direkcija gali pasitengti
    LAKD 2024.02.02 Ties Kaunu prasidės tilto per Kruną remontas
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kodėl ne radarų [direkcija]?
    Kol LAKD statė radarus - net prieš remontuojamus tiltus, kelių būklė Lietuvoje toliau blogėjo, o tiltai byrėjo

    Žemėlapio pagrindas (2023.02.05 būklė): https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

    Tiltų būklė


    Kelių būklė

    Todėl LAKD kartais buvo labiau panaši ne į Kelių , o į Radarų direkciją

    Tačiau kai kas pasikeitė.

    2023 metais LAKD buvo užsimojusi pastatyti dar 50 sektorinių radarų porų.
    15min.lt 2023.08.02
    LAKD pranešė, kiek naujų greičio matuoklių pastatys 2023-2024 metais
    2023-2024 m. Lietuvos keliuose planuojama įrengti 6 momentinio greičio matuoklius ir 54 vidutinio greičio matavimo sistemas, pradedant nuo avaringiausių, daugiausia gyvybių nusinešančių vietų
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2095120#_
    Po kritikos LAKD atsisakė planų ir nutraukį radarų

    CVPP 2023-12-16
    Skelbimas apie sutarties skyrimą
    Pirkimo vykdytojas: AB Lietuvos automobilių kelių direkcija
    Vidutinio greičio matavimo sistemų įrengimas, III etapas
    Pirkimo numeris: 678121 Skelbimo kodas: 2023-653396
    V dalis: Sutarties skyrimas Sutartis/pirkimo dalis skiriama: NE
    V.1) Informacija apie neskirtas sutartis. Kitos priežastys (pirkimo procedūra nutraukta)

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-653396
    Apie tai buvo ir pranešimas spaudai
    LAKD: nauji greičio matuokliai šalyje kol kas statomi nebus
    Valstybinės reikšmės keliuose iki kitų metų pabaigos buvo numatyta papildomai įrengti 50 momentinių greičio matuoklių bei greičio matavimo sistemų. Vis tik, Kelių direkcija priėmė sprendimą nutraukti planuotą pirkimą, metodiką pakartotinai peržiūrėti, įvertinti ir atnaujinti pagal naujausią nelaimių keliuose statistiką

    https://lakd.lt/naujienos/naujienos-...-statomi-nebus
    Dėl to LAKD galima vadinti ir Kelių direkcija, ypač kai ji kartais stengiasi, pvz., įdeda gražias tilto nuotraukas.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.02.06, 10:10. Priežastis: [quote]Citavimas [/quote]

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    100x nereikia. Užpildžius reikalingus etatus turėtų atsilaisvint pakankamai laiko, kad būtų laiko ir patruliuoti, ne tik važinėt į iškvietimus. Ir kiek man teko matyt - neignoruoja. Net ir negražaus elgesio su dviratininkais netoleravo.
    Reikia. Norint kad būtų nubaustas bent koks reikšmingas pažeidėjų skaičius reikia. Todėl patruliai ir yra daug mažiau praktiškesnė priemonė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Norint turėti realia galimybę, kad būtų ne tik pastebėta, bet nubaustą, tai reikėtu didinti patrulių skaičių kokiu 100 kartų ir juos visus perauklėti kad ne, chuliganiško vairavimo ignoruoti nereikia.
    100x nereikia. Užpildžius reikalingus etatus turėtų atsilaisvint pakankamai laiko, kad būtų laiko ir patruliuoti, ne tik važinėt į iškvietimus. Ir kiek man teko matyt - neignoruoja. Net ir negražaus elgesio su dviratininkais netoleravo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nereikia 24/7. Reikia realios galimybės, kad tai gali būti pastebėta. Yra tekę matyt atvejų kai įjungia diskoteką panašais atvejais. Tiesiog tikimybė per maža su esamu patrulių kiekiu.
    Norint turėti realia galimybę, kad būtų ne tik pastebėta, bet nubaustą, tai reikėtu didinti patrulių skaičių kokiu 100 kartų ir juos visus perauklėti kad ne, chuliganiško vairavimo ignoruoti nereikia.

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Nu tai yra sureguliuota. Maksimalus leistinas (ne privalomas) greitis yra X. Jei tokiu greičiu važiuoti nėra saugu (tamsu, lyja, sninga, ledas, briedžiai ar dar milijonas priežasčių), vairuotojas turėtų rinktis greitį, kuris sumažintų tikimybę sudalyvauti natūralioje atrankoje.

    Jei vairuotojas renkasi natūralią atranką - ką gi, gyvename laisvoje šalyje, beveik visi pasirinkimai gerbtini. Svarbu, kad natūralios atrankos procese nenukentėtų kiti žmonės.
    Gavus briedį nepadės važiavimas autostradoje 90 km/h, o dar lėčiau tikrai trukdysi eismui ir kelsi avarines situacijas. Taip kad sprendimas yra tvoros ir žvėrių tiltai. O kai priosmaigstai visą kelią įspėjamųjų ženklų kad tik nusikratyt atsakomybės už nesprendimą, pasieki jog žmonės nustoja į tuos ženklus reaguoti ir kuomet yra tikrai vieta kur dėl kelių dierekcijos įdiotų padaryta žvėrių perėja, bet be tilto (tvoros tarpas ties Širvintais kuris sukoncentruoja žvėriu perbėgimus) nebeturi kokio ženklo dėti, kad žmonės reguotu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Vat būtent kad patrulis nėra geriausia, nes nei jis patruliuos tą sankrižą 24/7, nei jis įjungs diskoteką tokiu atveju.
    Nereikia 24/7. Reikia realios galimybės, kad tai gali būti pastebėta. Yra tekę matyt atvejų kai įjungia diskoteką panašais atvejais. Tiesiog tikimybė per maža su esamu patrulių kiekiu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Geriausia yra nežymėtas patrulis kai niekad nežinai kur įsijungs diskoteka. Ir žmogaus akis tokius atvejus gali pastebėt daug geriau nei bet koks algoritmas.
    Vat būtent kad patrulis nėra geriausia, nes nei jis patruliuos tą sankrižą 24/7, nei jis įjungs diskoteką tokiu atveju.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pradžiai gerai būtų kiekvienoje sankryžoje/kelių susikirtime. Ypač jeigu tikslas yra chuliganiško vairavimo gaudymas.
    čia tik Vilniumi apsiribojate ar fantazija bando aprėpti visas Lietuvos sankryžas?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai kas geriau, tokį atvejį užfiksuojanti kamera ar kartą į 2 mėnesius pro tą sankryžą pravažiuojantis patrulis?
    Geriausia yra nežymėtas patrulis kai niekad nežinai kur įsijungs diskoteka. Ir žmogaus akis tokius atvejus gali pastebėt daug geriau nei bet koks algoritmas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kodėl ne apie kamščius? Kamščiuose n+k situacijų būna.

    Bent man atrodo, kad yra didelis skirtumas tarp įlindimo abiejų pusių sutarimu nors ir ant ribos atstumu ir netikėto įlindimo didesniu atstumu. Pvz kai riedu link šviesoforo pasiskaičiavęs kada sustosiu, iš toli atskrenda, mane apvažiuoja, užlenda ir tenka netikėtai stabdyt.
    Tai kas geriau, tokį atvejį užfiksuojanti kamera ar kartą į 2 mėnesius pro tą sankryžą pravažiuojantis patrulis?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Atstumas rikiuojantis nėra svarbus saugumui? Nu jau nejuokaukit. Čia gi ne apie kanščio situaciją kalbame, nors ten irgi tenka matyti nardančių. Beje todėl ir paminėjau kad galutinį klipą peržiūrės pareigūnas, jis galės atmesti false-positive atvejus
    Kodėl ne apie kamščius? Kamščiuose n+k situacijų būna.

    Bent man atrodo, kad yra didelis skirtumas tarp įlindimo abiejų pusių sutarimu nors ir ant ribos atstumu ir netikėto įlindimo didesniu atstumu. Pvz kai riedu link šviesoforo pasiskaičiavęs kada sustosiu, iš toli atskrenda, mane apvažiuoja, užlenda ir tenka netikėtai stabdyt.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Atstumas nėra svarbu. Lėtai riedant prie šviesoforo galima ir labai mažu atstumu įleist norintįjį persirikiuoti. Bet esmė, kad būtų įleidžiama kai įleidžiančiam patogu (nors ir su mažu tarpu), o ne naglai netikėtai lendama.
    Atstumas rikiuojantis nėra svarbus saugumui? Nu jau nejuokaukit. Čia gi ne apie kanščio situaciją kalbame, nors ten irgi tenka matyti nardančių. Beje todėl ir paminėjau kad galutinį klipą peržiūrės pareigūnas, jis galės atmesti false-positive atvejus

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne kiekis svarbus, o kokiu atstumu tai daroma. T.y. ar yra keliamas pavojus priešpriešiniam susidūrimui, ar yra rikiuojamasi nesaugiu atstumu ir pan.
    Atstumas nėra svarbu. Lėtai riedant prie šviesoforo galima ir labai mažu atstumu įleist norintįjį persirikiuoti. Bet esmė, kad būtų įleidžiama kai įleidžiančiam patogu (nors ir su mažu tarpu), o ne naglai netikėtai lendama.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Koks kiekis persirikiavimų ar lenkimų jau nelegalu tokiam algoritmui?
    Ne kiekis svarbus, o kokiu atstumu tai daroma. T.y. ar yra keliamas pavojus priešpriešiniam susidūrimui, ar yra rikiuojamasi nesaugiu atstumu ir pan.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Vizualiai galim matyti kokiu atstumu nardo. Ypač kai užmiestyje yra atstumo matuokliai (stulpeliai kas 100m) pagal kuriuos galima išskaičiuoti atstumą video. Čia aišku reikia algoritmo kuris atpažįsta ir tada tik relevant klipus peržiūri gyvas pareigūnas.
    Koks kiekis persirikiavimų ar lenkimų jau nelegalu tokiam algoritmui?

    Komentuoti:

Working...
X