Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Turint neribotą biudžetą, galima daug ką prigalvoti, bet tai nerealu, o išplatinus A1 viskas išsispręs, problema dėl to, kad jau >10 metų apie tai tik šneka, gal pagaliau pajudės ir ekskavatoriai....
    Nemanau , kad viskas išsispręs, jei greitkelyje atsiras krūva įvažiavimų su dideliais srautais. O kaina turbūt panaši - greitkelio platinimas ar nauja gatvė šalia. O miesto tiltas tai tikrai būtų pigesnis, nei greitkelio.

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

      Nemanau , kad viskas išsispręs, jei greitkelyje atsiras krūva įvažiavimų su dideliais srautais. O kaina turbūt panaši - greitkelio platinimas ar nauja gatvė šalia. O miesto tiltas tai tikrai būtų pigesnis, nei greitkelio.
      O tai nuo kur iki kur ta nauja gatvė turėtų eiti, ir dar su greičiu iki 120? Ir kieno/kokiomis žemėmis?
      As much power as necessary, as much freedom as possible

      Comment



        Pažiūrėjau šiandiena žinias, ir pamačiau ir pagalvojau koks "kuklus" mūsu meras. Labai butu įdomu, kaip jis pralėktu su savo "Ferrari" Vievio gatve.

        Comment


          Bet juk reikia keisti beveik visas miesto gatves su šaligatviais, puse šimto metų Kaune tik duobės darėsi, o dabar jau užkilo visiems ambicijos merui prikaišioti. Nes yra iš ko reikalauti. Anksčiau tai iš viso- kaip į sieną.
          Русский военный корабль, иди нахуй!

          Comment


            Parašė liux Rodyti pranešimą
            Bet juk reikia keisti beveik visas miesto gatves su šaligatviais, puse šimto metų Kaune tik duobės darėsi, o dabar jau užkilo visiems ambicijos merui prikaišioti. Nes yra iš ko reikalauti. Anksčiau tai iš viso- kaip į sieną.
            Čia ne ambicijos, parašiau repliką. Ar prieš uždarant Prancūzų g. nebuvo galima "palopinti" apvažiuojamas gatves (tokia dabar yra Vievio). Po stipraus lietaus geriau nevažiuoti nes nežinai į kokią duobę "įkrisi".

            Comment


              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

              Čia ne ambicijos, parašiau repliką. Ar prieš uždarant Prancūzų g. nebuvo galima "palopinti" apvažiuojamas gatves (tokia dabar yra Vievio). Po stipraus lietaus geriau nevažiuoti nes nežinai į kokią duobę "įkrisi".
              pritariu, nes aš pats gyvenu netoli ir situaciją matau O ir šiaip rekonstrukcija įdomiai atrodo, iškasinėjo visas pagrindines gatves, o tempai itin lėti. Atrodo, kad vietomis imituojama kiek čia daug yra daroma.

              Comment


                Parašė Tomkis Rodyti pranešimą

                pritariu, nes aš pats gyvenu netoli ir situaciją matau O ir šiaip rekonstrukcija įdomiai atrodo, iškasinėjo visas pagrindines gatves, o tempai itin lėti. Atrodo, kad vietomis imituojama kiek čia daug yra daroma.
                aš į šitą ir atkreipiau dėmesį. Daug iškasta, daug daroma, tačiau sunkiai einama iki pabaigos. Užtat piaras gali vykti, kad "daug" projektų.

                Comment


                  Sustabdyti kadrai. Šių metų Šv. Velykų dieną nepasisekė Audi vairuotojui L. Ivinskio gatvėje (man nusileidus Prancūzų gatve.).






                  Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.08.01, 18:51.

                  Comment


                    Užtat bent pagrindinėmis gatvėmis važiuot jau galima. Ateis laikas ir periferijai, kantrybės, jei tik tempų nelėtins... Ne tik tos Vievio, bet ir daug kitų (tos pačios Verkių) nieks nejudino bent 30-40 metų, tai ko norėt, visko vienu metu išasfaltuot neįmanoma. Bet mažos gatvelės irgi gauna dėmesio, Žaliakalny nemažai perasfaltavo, ten buvo tokių, su kuriomis palyginus ta Vievio dar visai neblogai atrodo...
                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                    Comment


                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                      Užtat bent pagrindinėmis gatvėmis važiuot jau galima. Ateis laikas ir periferijai, kantrybės, jei tik tempų nelėtins... Ne tik tos Vievio, bet ir daug kitų (tos pačios Verkių) nieks nejudino bent 30-40 metų, tai ko norėt, visko vienu metu išasfaltuot neįmanoma. Bet mažos gatvelės irgi gauna dėmesio, Žaliakalny nemažai perasfaltavo, ten buvo tokių, su kuriomis palyginus ta Vievio dar visai neblogai atrodo...
                      Periferija? Pats auto srautą matęs/bandęs A.Šančiuose? Lygini truputį nesulyginamus dalykus... Apskritai A. Šančiai labiausiai užmirštas rajonas Kaune, nors netoli centro, šalia ąžuolynas ir daug kitų privalumų.

                      Comment


                        Amalių apvažiavimo kelias iki būsimo tunelio iš kalantos g. pusės. Ten kur traktoriai vis dar siurbamas kiaurą parą vanduo - sausinama būsimiems šuliniams, kurie nutraukinės vandenį iš būsimo tunelio.

                        Comment


                          Ten kelias bus normalus? Ne laikinas privažiavimas technikai?

                          Comment


                            Kaune planuojama statyti du Nemuno krantus sujungsiantį tiltą

                            Kauno savivaldybės atstovai iš stalčių traukia daugybę metų juose išgulėjusią Kėdainių tilto idėją – netrukus bus skelbiamas šio tilto projekto konkursas, penktadienį rašo „Kauno diena“.

                            <...>

                            Kol kas neaišku, kokia gali būti apytikslė tilto statybos sąmata. Nenuspręsta ir tai, ar pati savivaldybė tiltui statyti skolintųsi iš banko ir paskola būtų finansuojama iš miesto biudžeto, ar bus skelbiama koncesija. Daugiau konkretumo, anot G.Petrausko, bus tik tuomet, kai visi norintieji konkurse dalyvauti projektuotojai sugrįš su parengtais tilto projektais.
                            Šaltinis: 15min.lt

                            Comment


                              Įdomu kiek tiesos, bet tilto manau ten tikrai reiktų.

                              Comment


                                Tiltas ten bus, nes jis butinas

                                Comment


                                  Parašė Tomkis Rodyti pranešimą

                                  Periferija? Pats auto srautą matęs/bandęs A.Šančiuose? Lygini truputį nesulyginamus dalykus... Apskritai A. Šančiai labiausiai užmirštas rajonas Kaune, nors netoli centro, šalia ąžuolynas ir daug kitų privalumų.
                                  Taip. Matęs ir bandęs ir ne kartą, ir paprastai rašau tik apie tai ką žinau. Ir jei tamsta pasikapstysite praeities postuose, tai rasite mano postą apie apverktiną Verkių gatvės būklę tuo metu kai visi džiūgavo apie išasfaltuotą Jonavos gatvę. Dabar kai remontuojamos Verkių ir Prancūzų gatvės jie čia varo apie ne periferiją.... Gal tamstai reiktų parodyt kaip reikėjo važinėtis kai remontavo Parodos kalną arba Juozapavičiaus pr.?
                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Prisidedu prieTomkio. Taip bandęs važiavęs manau daugiu negu pats. Laukiu eilės kada bamperi už 3 savaičių sutvarkys (kainuos apie 250 eur.). Matosi Mero gerbėjas. Pasidomėk gal viska ir taip gerai žinai, kaip pasisekė mero šeimai privatizuoti Lampėdžių krantus, Šventosios Kauno Vandenų poilsio namus ir t.t..Laukiu atsakymo.
                                    Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.08.04, 23:18.

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Tiltas ten bus, nes jis butinas
                                      Nebūčiau toks tikras tiek dėl būtinumo, tiek dėl jo buvimo. Sužinojus kainą, gali viskas ir baigtis....
                                      Tiltas žiauriai subjaurotų Santaką, kuri dabar yra gražiausiai Kauno vieta
                                      Nemunas toje vietoje yra bene plačiausias, taiga kaina bus arti max.
                                      Jungtis su Marvele (Užnemunio g.) bus komplikuota, jei šviesoforas arba labai brangi, jei viadukų sistema.

                                      Kiek srautas juda iš Vilijampolės būtent į Aleksotą irgi didelis klausimas. Tokie pasinaudoja A5 tiltu ir nuvažiuoja kuo puikiausiai ir be jokių kamščių.
                                      Visi kiti kemša Lituanikos žiedą sukdami į Jonavos g. arba prie Karaliaus Mindaugo šviesoforo suka į kairę ir jiems tas naujas tiltas duos mažai naudos.

                                      Jei dėl tiltų tai daug labiau reiktų kažko per Nerį (Šilainiai - Jonavos g.), buvo labai puiki idėja čia rašyta.
                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                        Taip bandęs važiavęs manau daugiu negu pats. Laukiu eilės kada bamperi už 3 savaičių sutvarkys (kainuos apie 250 eur.). Matosi Mero gerbėjas. Pasidomėk, kaip pasisekė mero šeimai privatizuoti Lampėdžių krantus, Šventosios Kauno Vandenų poilsio namus ir t.t..Laukiu atsakymo.
                                        Prie ko čia meras, Parodos ir Juozapavičiaus priminsiu tvarkė prie Kupčinsko. Mes čia kalbam apie gatves ir prašau nepainioti politikos su kažkieno kieme esančiomis duobėmis, nes aš pats kasdien žvirkeliu (duobėtu) Kauno mieste važiuoju. Daugiau šia nieko diskusijos netęsiu, o įžeidinėjimus tegul vertina moderatoriai.
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          Sveikas. Skaitau ir matau, kad esi labai jautrios sielos. Parašyk kuriame žodyje ar sakinyje aš tave įžeidžiau. Jeigu Moderatoriai ir Forumo dalyviai nuspręs ir įrodys, kad aš Jus įžeidžiau, tikrai atsiprašysiu. Politiką į šoną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X