Kapitaliniam remontui uždaromas aukščiausias Kauno tiltas
Plačiau: https://sa.lt/kapitaliniam-remontui-...-kauno-tiltas/
Beveik metams visai uždaro Trijų mergelių tiltą.
Atrodo daug dangos ir turėklų tvarkymui...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kęstučio g. jau civilizuotai padarė, lyg nemačiau tvorelių.
Realiai idėja fix būtų priklijuoti kaip nors Kęstučio g. dviračių takus kitoms miesto centro gatvėms.
Važiuojama dalis sumažėtų, bet nereikėtų tvorelės, gal ir kokią augmeniją būtų galima priderinti šalia parkavimo vietų.
Donelaičio g. dabar realiai autostrada, ir nelabai tenka matyt daug eismo ta gatve, tai daugiau VT gatvė kur automobilis svečias.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
Na tos grandines sulaiko dalies pesciuju sokinejima i gatve nepageidaujamose zonose o ka tokiu atveju daryt? Ar jums geriau tie atitvarai is vamzdziu baisus? Kokia kita priemone panaudot? O su ta zaluma, na grazu vietoj ir gerai irengta, bet viso miesto ja neapraizgysi, nes ta zalumyna reik priziuret, pjaut, persodint ir t.t. ir cia pinigeliu nemazai susidarytu. Ne tokie dar turtingi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Beprasmiska gincytis, vakaru europoje tokiu dalyku nera, arba augalais arba masinomis (paralelinis parkavimas) atskiriama kad butu jaukiau, daromos infiltracines sistemos isemus plyteles. Sakau padaryta tik tiek kad padaryta, zmoniu gyvenimo kokybe nuo ismetamu duju ir masinu uzesio tik pablogejo.
Elementariai priestarauja gerai urbanistikai ty kas destoma antram treciam kurse uzsienio universitetuose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia gal skonio reikalas, bet nematau problemos su grandinėm, galkma net diskutuot ar negalima tai traktuoti kaip mažosios architektūros elemento, kai būna gražesnės jos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
As sneku apie visa miesto centra, kur buvo vykdomos gatviu rekonstrukcijos. Viskas ok, bet vizualiai tas visas reikalas atrodo prastokai o tos grandines tai isvis juokingos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Kalpoko gatvėje trūksta žalumos ir įrengė atitvarus?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
bet nei vieno augalelio, visur plyteles ir tie juokingi atitvarai su grandinem.
Komentuoti:
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
Geros tos grandinės,geriau nei tūkstančiai nesąmoningų krūmokšnių būtų,kuriuose mėtytusi nuorūkos ir pan.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
bet nei vieno augalelio, visur plyteles ir tie juokingi atitvarai su grandinem.
Geros tos grandinės,geriau nei tūkstančiai nesąmoningų krūmokšnių būtų,kuriuose mėtytusi nuorūkos ir pan.
Komentuoti:
-
Skaitant tas infrastruktūros problemų straipsnius mane jau apima toks keistas jausmas, atrodo viskas sukasi apie automobilį.
Tai juostų skaičiaus trūksta, tai parkovkių.
Tik mažesnė dalis apie pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūrą, jos problemas. Beveik nieko apie pėsčiųjų saugumą iš pačių pėsčiųjų perspektyvos, kad perėjos ne visur saugios, įvažiavimai kai kurie nesaugūs ir t.t.
Automobilis yra infrastruktūros integrali dalis, bet nebus šimtui metui į priekį vienintelė panacėja. Visų kelių išarti nepavyks, bet reikės gatves daryt jaukesnes bendrai, nes dabar netgi su auto važiuojant pridaryta nesaugių sprendimų iš senų 1970-1980 standartų.
Dėl pačios Akacijų gatvės. Aš suprantu kodėl pyksta ant 5 m pločio. Tiesiog ko dar nepasimoko vad. siaurintojai, kad siaurinamos tranzitinę funkciją atliekančios gatvės, žmonės pyksta, masės automobilių, nėra kaip prasilenkt. Ne veltui greičiausiai visur ateityje bus išvystomi superblocks automobiliams, kur tranzitą bus stengiamasi nukreipti į pagrindines gatves (kaip Veiverių, Europos ir dar kelias), taip pat ir pačias tranzitines gatves reiks tvarkyt, pvz. išmanesni šviesoforai, gal net eismo organizavimas dviem aukštais (deimantinės sankryžos), o dar reikės nepamiršti VT tokiomis gatvėmis. Jei su Europos pr. bus paprasta, tai su Veiverių g. bus sudėtingiau.Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.20, 13:57.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Va kaip Kauno inteligentija norėtų išspręsti visas problemas:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...s-nesileidzia/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Siaurinamos, bet stengiamasi ieškoti būdų kaip nesudeginti vietinės savivaldos reitingų.
Taigi ieškoma kompromicinių variantų, kur lyg vengiama ekstremalių pavyzdžių kaip Vilniaus Naujamiesčio pavyzdžiai su žiedukais, bet pastebėjau, kad bando šį bei tą humanizuot. Pavyzdžiui, platesni šaligatviai Kalpoko g., dabar Nemuno gatvę susiaurino, Linkuvos gatvę, Lukšio g. perdarė į 2x2 vietoje 2x3 (2 kart trys juostos arba 3+3).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip įdomu, kad Kaune gatvės irgi yra siaurinamos, gal tik mažiau afišuojama tai. Centre geriausias pavyzdys Kęstučio g.
Taigi ieškoma kompromicinių variantų, kur lyg vengiama ekstremalių pavyzdžių kaip Vilniaus Naujamiesčio pavyzdžiai su žiedukais, bet pastebėjau, kad bando šį bei tą humanizuot. Pavyzdžiui, platesni šaligatviai Kalpoko g., dabar Nemuno gatvę susiaurino, Linkuvos gatvę, Lukšio g. perdarė į 2x2 vietoje 2x3 (2 kart trys juostos arba 3+3).
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąLiudeselis... neseis prasinest greitai per miegamaji rajona atvaziavusiems ir vilniaus rajono ar Kauno.
Tarp kitko Kaune gatves placios? bet ar jauku? NOPE. Pastebejau labai nemalonu vaikscioti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė simsim Rodyti pranešimąŠiandien užmačiau, kad tvarkomoje K. Baršausko šioje vietoje (kuri realiai naudojama nemokamai "parkofkei padarė (paliko) įvažą (arba jungtį) į Studentų gatvę
https://www.google.lt/maps/@54.89974...7i16384!8i8192
Kiek pamenu judėjimo per Studentų gatvę lyg buvo atsisakyta. Gal kas žinote daugiau.
Komentuoti:
-
Šiandien užmačiau, kad tvarkomoje K. Baršausko šioje vietoje (kuri realiai naudojama nemokamai "parkofkei padarė (paliko) įvažą (arba jungtį) į Studentų gatvę
https://www.google.lt/maps/@54.89974...7i16384!8i8192
Kiek pamenu judėjimo per Studentų gatvę lyg buvo atsisakyta. Gal kas žinote daugiau.
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimąLinkuvos gatves pradzioje bus viena eismo juosta, desinej saligatvis, kairej saligtavis + dvirtakis. Mazdaug ties viduriu isplates iki dvieju eismo juostu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai klausimas gali apimti tik tą pusę su 2 juostom.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Desiu i sia tema. Visame Zaliakalny prie ivaziavimu i gatveles atsirado tokie zenklai. Labai matyta vakaru Europoj.
Paskutinis taisė Sklansky; 2022.10.31, 16:26.
- 11 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: