Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Kapitaliniam remontui uždaromas aukščiausias Kauno tiltas

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/kapitaliniam-remontui-...-kauno-tiltas/

    Beveik metams visai uždaro Trijų mergelių tiltą.
    Atrodo daug dangos ir turėklų tvarkymui...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kęstučio g. jau civilizuotai padarė, lyg nemačiau tvorelių.
    Realiai idėja fix būtų priklijuoti kaip nors Kęstučio g. dviračių takus kitoms miesto centro gatvėms.
    Važiuojama dalis sumažėtų, bet nereikėtų tvorelės, gal ir kokią augmeniją būtų galima priderinti šalia parkavimo vietų.

    Donelaičio g. dabar realiai autostrada, ir nelabai tenka matyt daug eismo ta gatve, tai daugiau VT gatvė kur automobilis svečias.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    Na tos grandines sulaiko dalies pesciuju sokinejima i gatve nepageidaujamose zonose o ka tokiu atveju daryt? Ar jums geriau tie atitvarai is vamzdziu baisus? Kokia kita priemone panaudot? O su ta zaluma, na grazu vietoj ir gerai irengta, bet viso miesto ja neapraizgysi, nes ta zalumyna reik priziuret, pjaut, persodint ir t.t. ir cia pinigeliu nemazai susidarytu. Ne tokie dar turtingi.
    Jei pėstieji kažkur nuolatos šokinėja po ratais, reikia užduoti klausimą, kodėl taip yra. Ir kas iš tikrųjų toje vietoje yra nepageidaujamas.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Beprasmiska gincytis, vakaru europoje tokiu dalyku nera, arba augalais arba masinomis (paralelinis parkavimas) atskiriama kad butu jaukiau, daromos infiltracines sistemos isemus plyteles. Sakau padaryta tik tiek kad padaryta, zmoniu gyvenimo kokybe nuo ismetamu duju ir masinu uzesio tik pablogejo.

    Elementariai priestarauja gerai urbanistikai ty kas destoma antram treciam kurse uzsienio universitetuose.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Čia gal skonio reikalas, bet nematau problemos su grandinėm, galkma net diskutuot ar negalima tai traktuoti kaip mažosios architektūros elemento, kai būna gražesnės jos.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    As sneku apie visa miesto centra, kur buvo vykdomos gatviu rekonstrukcijos. Viskas ok, bet vizualiai tas visas reikalas atrodo prastokai o tos grandines tai isvis juokingos.
    Na tos grandines sulaiko dalies pesciuju sokinejima i gatve nepageidaujamose zonose o ka tokiu atveju daryt? Ar jums geriau tie atitvarai is vamzdziu baisus? Kokia kita priemone panaudot? O su ta zaluma, na grazu vietoj ir gerai irengta, bet viso miesto ja neapraizgysi, nes ta zalumyna reik priziuret, pjaut, persodint ir t.t. ir cia pinigeliu nemazai susidarytu. Ne tokie dar turtingi.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Kalpoko gatvėje trūksta žalumos ir įrengė atitvarus?
    As sneku apie visa miesto centra, kur buvo vykdomos gatviu rekonstrukcijos. Viskas ok, bet vizualiai tas visas reikalas atrodo prastokai o tos grandines tai isvis juokingos.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    bet nei vieno augalelio, visur plyteles ir tie juokingi atitvarai su grandinem.
    Kalpoko gatvėje trūksta žalumos ir įrengė atitvarus?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą


    Geros tos grandinės,geriau nei tūkstančiai nesąmoningų krūmokšnių būtų,kuriuose mėtytusi nuorūkos ir pan.
    Va susipazintikite ... estetas

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    bet nei vieno augalelio, visur plyteles ir tie juokingi atitvarai su grandinem.

    Geros tos grandinės,geriau nei tūkstančiai nesąmoningų krūmokšnių būtų,kuriuose mėtytusi nuorūkos ir pan.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Skaitant tas infrastruktūros problemų straipsnius mane jau apima toks keistas jausmas, atrodo viskas sukasi apie automobilį.
    Tai juostų skaičiaus trūksta, tai parkovkių.
    Tik mažesnė dalis apie pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūrą, jos problemas. Beveik nieko apie pėsčiųjų saugumą iš pačių pėsčiųjų perspektyvos, kad perėjos ne visur saugios, įvažiavimai kai kurie nesaugūs ir t.t.


    Automobilis yra infrastruktūros integrali dalis, bet nebus šimtui metui į priekį vienintelė panacėja. Visų kelių išarti nepavyks, bet reikės gatves daryt jaukesnes bendrai, nes dabar netgi su auto važiuojant pridaryta nesaugių sprendimų iš senų 1970-1980 standartų.

    Dėl pačios Akacijų gatvės. Aš suprantu kodėl pyksta ant 5 m pločio. Tiesiog ko dar nepasimoko vad. siaurintojai, kad siaurinamos tranzitinę funkciją atliekančios gatvės, žmonės pyksta, masės automobilių, nėra kaip prasilenkt. Ne veltui greičiausiai visur ateityje bus išvystomi superblocks automobiliams, kur tranzitą bus stengiamasi nukreipti į pagrindines gatves (kaip Veiverių, Europos ir dar kelias), taip pat ir pačias tranzitines gatves reiks tvarkyt, pvz. išmanesni šviesoforai, gal net eismo organizavimas dviem aukštais (deimantinės sankryžos), o dar reikės nepamiršti VT tokiomis gatvėmis. Jei su Europos pr. bus paprasta, tai su Veiverių g. bus sudėtingiau.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.20, 13:57.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Va kaip Kauno inteligentija norėtų išspręsti visas problemas:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221120_131201.png Views:	1 Size:	34,8 kB ID:	2006553

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...s-nesileidzia/

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Siaurinamos, bet stengiamasi ieškoti būdų kaip nesudeginti vietinės savivaldos reitingų.

    Taigi ieškoma kompromicinių variantų, kur lyg vengiama ekstremalių pavyzdžių kaip Vilniaus Naujamiesčio pavyzdžiai su žiedukais, bet pastebėjau, kad bando šį bei tą humanizuot. Pavyzdžiui, platesni šaligatviai Kalpoko g., dabar Nemuno gatvę susiaurino, Linkuvos gatvę, Lukšio g. perdarė į 2x2 vietoje 2x3 (2 kart trys juostos arba 3+3).
    bet nei vieno augalelio, visur plyteles ir tie juokingi atitvarai su grandinem.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip įdomu, kad Kaune gatvės irgi yra siaurinamos, gal tik mažiau afišuojama tai. Centre geriausias pavyzdys Kęstučio g.
    Siaurinamos, bet stengiamasi ieškoti būdų kaip nesudeginti vietinės savivaldos reitingų.

    Taigi ieškoma kompromicinių variantų, kur lyg vengiama ekstremalių pavyzdžių kaip Vilniaus Naujamiesčio pavyzdžiai su žiedukais, bet pastebėjau, kad bando šį bei tą humanizuot. Pavyzdžiui, platesni šaligatviai Kalpoko g., dabar Nemuno gatvę susiaurino, Linkuvos gatvę, Lukšio g. perdarė į 2x2 vietoje 2x3 (2 kart trys juostos arba 3+3).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Liudeselis... neseis prasinest greitai per miegamaji rajona atvaziavusiems ir vilniaus rajono ar Kauno.

    Tarp kitko Kaune gatves placios? bet ar jauku? NOPE. Pastebejau labai nemalonu vaikscioti.
    Šiaip įdomu, kad Kaune gatvės irgi yra siaurinamos, gal tik mažiau afišuojama tai. Centre geriausias pavyzdys Kęstučio g.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė simsim Rodyti pranešimą
    Šiandien užmačiau, kad tvarkomoje K. Baršausko šioje vietoje (kuri realiai naudojama nemokamai "parkofkei padarė (paliko) įvažą (arba jungtį) į Studentų gatvę

    https://www.google.lt/maps/@54.89974...7i16384!8i8192

    Kiek pamenu judėjimo per Studentų gatvę lyg buvo atsisakyta. Gal kas žinote daugiau.

    Jungties nebus

    Komentuoti:


  • simsim
    replied
    Šiandien užmačiau, kad tvarkomoje K. Baršausko šioje vietoje (kuri realiai naudojama nemokamai "parkofkei padarė (paliko) įvažą (arba jungtį) į Studentų gatvę

    https://www.google.lt/maps/@54.89974...7i16384!8i8192

    Kiek pamenu judėjimo per Studentų gatvę lyg buvo atsisakyta. Gal kas žinote daugiau.


    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
    Linkuvos gatves pradzioje bus viena eismo juosta, desinej saligatvis, kairej saligtavis + dvirtakis. Mazdaug ties viduriu isplates iki dvieju eismo juostu.
    gal projektą gali įmesti?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai klausimas gali apimti tik tą pusę su 2 juostom.
    jeigu važiavęs ta gatve, tai neklaustum. Tai pabandykim įsivaizduoti kiek ten ir kur A juostos būtų galima įrengti? Nuo Mažvydo g. kur platės gatvė iki sąjungos aikštės dešinėje pusėje? Toliau dauguma autobusų rikijuosi į kairę pusę nes važiuos į Milikonių kalną.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Desiu i sia tema. Visame Zaliakalny prie ivaziavimu i gatveles atsirado tokie zenklai. Labai matyta vakaru Europoj.

    Click image for larger version  Name:	EB2131CC-D4A7-4CA5-9DB1-031CB852C963.jpeg Views:	0 Size:	1,79 MB ID:	2002914
    Paskutinis taisė Sklansky; 2022.10.31, 16:26.

    Komentuoti:

Working...
X