Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Šiandien Linkuvos g. jau visa išasfaltuota, šaligatviai dar nesutvarkyti. Tad tikėtina bent viešąjį transportą paleis greičiau? Click image for larger version

Name:	IMG_20221230_144903.jpg
Views:	2323
Size:	2,28 MB
ID:	2020263

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jei daryt B kategorijos gatvėse skirtingus lygius tai sankryžos tipas turėtų būti deimanto, kaip pvz. Vilniuje A3 Minsko pl.-A15 Liepkalnio g, sankryža,

    Sutinku, kad esamas pasiūlymas greičiau gadins vaizdą nei gerins. Jaučiu bus kokia 200X sankryžų dizainų iškasena. Tikrai nereik statyt. Kai ateis laikas, tikiuosi bus civilizuotos deimantinės sankryžos.

    Tuos planuojamus sankryžos "lapiukus" galėtų tiesiog panaudoti kokiom jungiamoj gatvelėm, o Žemaičių pl. vystyti labiau free flow.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.20, 18:30.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Galbūt geriau pradžiai Taikos ir 6 forto žieduose padaro estakadas, ten poreikis didesnis

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kam ten ta estakada? Pakankamai neblogai susitvarko tas eismas ir dabar. Neįsivaizduoju tokio griozdo šitoj vietoj. Vaizdas būtų tragedija.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Nei ten poreikis viadukui yra, nei pinigų jam atsiras (visa laimė). Nuojauta, kad gali būti tie sklypai panaudoti gražinti žemę buvusiems savininkams. Milikonių kalno platinimas (1+2 juosta kylant į kalną) sena svajonė, kuri leistų įgyvendinti troleibusų linijos pratesimą iki Šilainių, bet kadangi tektų iškirsti daug medžių reiškia yra visiškai nereali.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Tada kartu reiktų sutvarkyti Milikonių įkalnę (nuo Varnių g. iki čia), bent jau padarant 2+1 (tik nežinau į kurią pusę būtų geriau tos 2 juostos, bet tikrai reiktų juostos kariniam posūkiui į Apuolės g.).
    Užtektų 1+1 Milikonių kalnui, platint nebent VT pravažumo naudai (A juostos, gal net bėginis tr., kai subręsim)
    Apuolės gatvei padaryt kairiojo posūkio juostą, o tą įvažą į garažus naikinti, įrengti įvažiavimą iš Pryšmančių gatvės pusės jiems.

    Dar vieną kairiojo posūkio juostą įrengčiau į Milikonių kalno aikštelę (Tverų gatvę), o likusiose gatvėse tam kalne būtų galimybė tik pasukt į dešinę.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Tada kartu reiktų sutvarkyti Milikonių įkalnę (nuo Varnių g. iki čia), bent jau padarant 2+1 (tik nežinau į kurią pusę būtų geriau tos 2 juostos, bet tikrai reiktų juostos kariniam posūkiui į Apuolės g.).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pradžioje skeptiškai vertinau Žemaičių pl.-Baltijos g. sankryžos perdarymą į skirtingų lygių, bet dabar įžvelgiu galimybę B kategorijos gatves tokias kaip Žemaičių pl. paversti dalinai grade separated (dažnu atveju nesusikertančiomis viename lygyje) gatvėmis, miesto 1+1 arba 2+2 greitkeliais.
    Dalis sankryžų skirtingame lygyje, dalis sankryžų vienam lygyje. Tai palengvintų eismo organizavimo sprendinius mieste, padėtų labiau atskirti esmines nuo ne esminių gatvių, kas neretai maišosi, visokios neesminės gatvės naudojamos intensyviam tranzitui ir t.t.

    Tiesa, norėtųsi, kad visas perteklinio pločio Žemaičių pl. būtų sutvarkytas, galbūt būtų ok boulevard tipo gatvės idėja, kur šone eitų aptarnaujančios vienpusės gatvelės, o per vidurį tranzitas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.17, 16:53.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    CVPP užtikau savivaldybės pirkimus Žemaičių pl. 30 ir 32 ir Žemaičių pl. 13A griovimo darbams. Visi pastatai stovi valstybinėje žemėje ir pagal BP patenka į inžinerinės infrastruktūros koridorių zoną, ten kur numatyta kelių lygių sankryža (Žemaičių pl. - J. Grušo g. - Baltijos g.).

    Situacijos planas iš BP (raudona - griaunami pastatai, geltona - kaip mano manymu galėtų atrodyti sankryža):
    Click image for larger version  Name:	Inked2022-12-17_15-56-59.jpg Views:	26 Size:	41,2 kB ID:	2018269
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2022.12.17, 17:36. Priežastis: Rašyba

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kas gyvena daugmaž į šiaurę nuo Trijų mergelių tilto tai pajus, kad sudėtingiau pakliūt į šilą.
    Per HES'ą formuosis nemaža apylinka.
    Pats Panemunės šilas virsta uždaru anklavu.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Šilainiai/Vilijampolė pakankamai šiaurinė miesto dalis?
    Visada link Panemunės važiuojam maršrutu iki Neries, pro Kauno pilį ir toliau palei Nemuną. Nėra jokio tikslo grūstis miesto gatvėmis. Kalniečiams/Dainavai HES beveik pakeliui. Tas tiltas svarbesnis tik aplinkiniams gyventojams.
    Aš esu iš Vilijampolės ir man mažai sukels kaip dviratininkui nepatogumų, bet faktas, kad tuo tiltu naudojosi daug pėsčiųjų, tėvų su vežimėliais ir vaikais, tai tikrai tiems žmonėms sukels nepatogumų. Nevyks ir ekstremalios pramogos šuoliai nuo tilto su virvėmis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Šiaip dviračių maršrutas neblogas Dainava-Panemunė-Šančiai-Centras-Dainava. Teks truputį palūkėti.
    Pati Panemunė tampa sunkiau pasiekiama iš šiaurinės miesto dalies pėsčiomis/dviračiais.
    Šilainiai/Vilijampolė pakankamai šiaurinė miesto dalis?
    Visada link Panemunės važiuojam maršrutu iki Neries, pro Kauno pilį ir toliau palei Nemuną. Nėra jokio tikslo grūstis miesto gatvėmis. Kalniečiams/Dainavai HES beveik pakeliui. Tas tiltas svarbesnis tik aplinkiniams gyventojams.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Šiaip dviračių maršrutas neblogas Dainava-Panemunė-Šančiai-Centras-Dainava. Teks truputį palūkėti.
    Pati Panemunė tampa sunkiau pasiekiama iš šiaurinės miesto dalies pėsčiomis/dviračiais.
    Na, pasivaikščiojimams tai taip, sukels sunkumų, bet teko nemažai pastebėti, kad dėl prastos dangos, vasaros pabaigoje, jau daugelis dviratininkų suka per HE, tai manau papildomi keli kilometrai kliūčių nesukels...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kapitaliniam remontui uždaromas aukščiausias Kauno tiltas

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/kapitaliniam-remontui-...-kauno-tiltas/

    Beveik metams visai uždaro Trijų mergelių tiltą.
    Atrodo daug dangos ir turėklų tvarkymui...
    Šiaip dviračių maršrutas neblogas Dainava-Panemunė-Šančiai-Centras-Dainava. Teks truputį palūkėti.
    Pati Panemunė tampa sunkiau pasiekiama iš šiaurinės miesto dalies pėsčiomis/dviračiais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kapitaliniam remontui uždaromas aukščiausias Kauno tiltas

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/kapitaliniam-remontui-...-kauno-tiltas/

    Beveik metams visai uždaro Trijų mergelių tiltą.
    Atrodo daug dangos ir turėklų tvarkymui...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kęstučio g. jau civilizuotai padarė, lyg nemačiau tvorelių.
    Realiai idėja fix būtų priklijuoti kaip nors Kęstučio g. dviračių takus kitoms miesto centro gatvėms.
    Važiuojama dalis sumažėtų, bet nereikėtų tvorelės, gal ir kokią augmeniją būtų galima priderinti šalia parkavimo vietų.

    Donelaičio g. dabar realiai autostrada, ir nelabai tenka matyt daug eismo ta gatve, tai daugiau VT gatvė kur automobilis svečias.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    Na tos grandines sulaiko dalies pesciuju sokinejima i gatve nepageidaujamose zonose o ka tokiu atveju daryt? Ar jums geriau tie atitvarai is vamzdziu baisus? Kokia kita priemone panaudot? O su ta zaluma, na grazu vietoj ir gerai irengta, bet viso miesto ja neapraizgysi, nes ta zalumyna reik priziuret, pjaut, persodint ir t.t. ir cia pinigeliu nemazai susidarytu. Ne tokie dar turtingi.
    Jei pėstieji kažkur nuolatos šokinėja po ratais, reikia užduoti klausimą, kodėl taip yra. Ir kas iš tikrųjų toje vietoje yra nepageidaujamas.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Beprasmiska gincytis, vakaru europoje tokiu dalyku nera, arba augalais arba masinomis (paralelinis parkavimas) atskiriama kad butu jaukiau, daromos infiltracines sistemos isemus plyteles. Sakau padaryta tik tiek kad padaryta, zmoniu gyvenimo kokybe nuo ismetamu duju ir masinu uzesio tik pablogejo.

    Elementariai priestarauja gerai urbanistikai ty kas destoma antram treciam kurse uzsienio universitetuose.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Čia gal skonio reikalas, bet nematau problemos su grandinėm, galkma net diskutuot ar negalima tai traktuoti kaip mažosios architektūros elemento, kai būna gražesnės jos.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    As sneku apie visa miesto centra, kur buvo vykdomos gatviu rekonstrukcijos. Viskas ok, bet vizualiai tas visas reikalas atrodo prastokai o tos grandines tai isvis juokingos.
    Na tos grandines sulaiko dalies pesciuju sokinejima i gatve nepageidaujamose zonose o ka tokiu atveju daryt? Ar jums geriau tie atitvarai is vamzdziu baisus? Kokia kita priemone panaudot? O su ta zaluma, na grazu vietoj ir gerai irengta, bet viso miesto ja neapraizgysi, nes ta zalumyna reik priziuret, pjaut, persodint ir t.t. ir cia pinigeliu nemazai susidarytu. Ne tokie dar turtingi.

    Komentuoti:

Working...
X