Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Stulpas pirmoj foto tuoj į važiuojamąją dalį išeis.
Komentuoti:
-
-
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąLinkuvos g.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kėstučio g. šaligatvis jau griūna. Panašu, kad Kaunas su savo Krab-quality lygiuojasi į Vilniaus Šimaš-quality
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Radvilenu pl. galas. Galimai bus ir dviraciu takas, tik leidziantis labai susiaureja salikele.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąŠiandien Linkuvos g. jau visa išasfaltuota, šaligatviai dar nesutvarkyti. Tad tikėtina bent viešąjį transportą paleis greičiau?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Iš akies tokia truputį "humanizuota" gatvė gavosi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąŠiandien Linkuvos g. jau visa išasfaltuota, šaligatviai dar nesutvarkyti. Tad tikėtina bent viešąjį transportą paleis greičiau?
Komentuoti:
-
-
Jei daryt B kategorijos gatvėse skirtingus lygius tai sankryžos tipas turėtų būti deimanto, kaip pvz. Vilniuje A3 Minsko pl.-A15 Liepkalnio g, sankryža,
Sutinku, kad esamas pasiūlymas greičiau gadins vaizdą nei gerins. Jaučiu bus kokia 200X sankryžų dizainų iškasena. Tikrai nereik statyt. Kai ateis laikas, tikiuosi bus civilizuotos deimantinės sankryžos.
Tuos planuojamus sankryžos "lapiukus" galėtų tiesiog panaudoti kokiom jungiamoj gatvelėm, o Žemaičių pl. vystyti labiau free flow.Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.20, 18:30.
Komentuoti:
-
Galbūt geriau pradžiai Taikos ir 6 forto žieduose padaro estakadas, ten poreikis didesnis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kam ten ta estakada? Pakankamai neblogai susitvarko tas eismas ir dabar. Neįsivaizduoju tokio griozdo šitoj vietoj. Vaizdas būtų tragedija.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nei ten poreikis viadukui yra, nei pinigų jam atsiras (visa laimė). Nuojauta, kad gali būti tie sklypai panaudoti gražinti žemę buvusiems savininkams. Milikonių kalno platinimas (1+2 juosta kylant į kalną) sena svajonė, kuri leistų įgyvendinti troleibusų linijos pratesimą iki Šilainių, bet kadangi tektų iškirsti daug medžių reiškia yra visiškai nereali.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąTada kartu reiktų sutvarkyti Milikonių įkalnę (nuo Varnių g. iki čia), bent jau padarant 2+1 (tik nežinau į kurią pusę būtų geriau tos 2 juostos, bet tikrai reiktų juostos kariniam posūkiui į Apuolės g.).
Apuolės gatvei padaryt kairiojo posūkio juostą, o tą įvažą į garažus naikinti, įrengti įvažiavimą iš Pryšmančių gatvės pusės jiems.
Dar vieną kairiojo posūkio juostą įrengčiau į Milikonių kalno aikštelę (Tverų gatvę), o likusiose gatvėse tam kalne būtų galimybė tik pasukt į dešinę.
Komentuoti:
-
Tada kartu reiktų sutvarkyti Milikonių įkalnę (nuo Varnių g. iki čia), bent jau padarant 2+1 (tik nežinau į kurią pusę būtų geriau tos 2 juostos, bet tikrai reiktų juostos kariniam posūkiui į Apuolės g.).
Komentuoti:
-
Pradžioje skeptiškai vertinau Žemaičių pl.-Baltijos g. sankryžos perdarymą į skirtingų lygių, bet dabar įžvelgiu galimybę B kategorijos gatves tokias kaip Žemaičių pl. paversti dalinai grade separated (dažnu atveju nesusikertančiomis viename lygyje) gatvėmis, miesto 1+1 arba 2+2 greitkeliais.
Dalis sankryžų skirtingame lygyje, dalis sankryžų vienam lygyje. Tai palengvintų eismo organizavimo sprendinius mieste, padėtų labiau atskirti esmines nuo ne esminių gatvių, kas neretai maišosi, visokios neesminės gatvės naudojamos intensyviam tranzitui ir t.t.
Tiesa, norėtųsi, kad visas perteklinio pločio Žemaičių pl. būtų sutvarkytas, galbūt būtų ok boulevard tipo gatvės idėja, kur šone eitų aptarnaujančios vienpusės gatvelės, o per vidurį tranzitas.Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.17, 16:53.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: