Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Matyt ir čia bus tokia Matijošaikiška rekonstrukcija, kai liks stulpai su laidais. Pavyzdys Kalpoko g., kai visus gatvės paviršius perdarė iš naujo, bet kabelių nesugebėjo paklot ir liko stulpai
    Ne viskas taip vienareikšmiška. Elektros stulpai ir oro linijos priklause ne savivaldybei, o ESO. ESO yra viena iš valstybių valstybėje ir savo linijas kabeliuoja pagal savo ilgalaikius planus dažnai prasilenkiančius su savivaldybių planais.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Stulpas pirmoj foto tuoj į važiuojamąją dalį išeis.
    Matyt ir čia bus tokia Matijošaikiška rekonstrukcija, kai liks stulpai su laidais. Pavyzdys Kalpoko g., kai visus gatvės paviršius perdarė iš naujo, bet kabelių nesugebėjo paklot ir liko stulpai

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Tomkis Rodyti pranešimą
    Kada darbų pradžia?
    Siais metais tiketina.

    Komentuoti:


  • Tomkis
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Kada darbų pradžia?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Linkuvos g.
    Stulpas pirmoj foto tuoj į važiuojamąją dalį išeis.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Linkuvos g.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Vandziogalos plento rekonstrukcija

    http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...01-VN-PP-1.pdf

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kėstučio g. šaligatvis jau griūna. Panašu, kad Kaunas su savo Krab-quality lygiuojasi į Vilniaus Šimaš-quality

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Radvilenu pl. galas. Galimai bus ir dviraciu takas, tik leidziantis labai susiaureja salikele.

    Click image for larger version

Name:	F710B6EF-9BC7-4BD1-B593-EE53C36A5569.jpeg
Views:	1427
Size:	3,11 MB
ID:	2023553

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Šiandien Linkuvos g. jau visa išasfaltuota, šaligatviai dar nesutvarkyti. Tad tikėtina bent viešąjį transportą paleis greičiau?
    Kaip ir spėjau nuo šiandien paleidžia VT Linkuvos gatve. Padengti du asfalto sluoksniai, pavasarį gal paklos ir trečią?

    Click image for larger version  Name:	linkuvos.jpg Views:	0 Size:	76,2 kB ID:	2020951

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Iš akies tokia truputį "humanizuota" gatvė gavosi.
    taip, pagaliau bus pritaikyta ir pėstiesiems ir dviračiams, pradžioje viena juosta ir nuo Mažvydo g. prasideda dvi juostos automobiliams. Tik tikriausiai dvirtakis ir prasidės iš niekur ir pasibaigs į niekur...

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Šiandien Linkuvos g. jau visa išasfaltuota, šaligatviai dar nesutvarkyti. Tad tikėtina bent viešąjį transportą paleis greičiau?
    Iš akies tokia truputį "humanizuota" gatvė gavosi.
    Paskutinis taisė digital; 2023.01.02, 18:33. Priežastis: ištrinta cituota foto

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Šiandien Linkuvos g. jau visa išasfaltuota, šaligatviai dar nesutvarkyti. Tad tikėtina bent viešąjį transportą paleis greičiau? Click image for larger version

Name:	IMG_20221230_144903.jpg
Views:	2324
Size:	2,28 MB
ID:	2020263

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jei daryt B kategorijos gatvėse skirtingus lygius tai sankryžos tipas turėtų būti deimanto, kaip pvz. Vilniuje A3 Minsko pl.-A15 Liepkalnio g, sankryža,

    Sutinku, kad esamas pasiūlymas greičiau gadins vaizdą nei gerins. Jaučiu bus kokia 200X sankryžų dizainų iškasena. Tikrai nereik statyt. Kai ateis laikas, tikiuosi bus civilizuotos deimantinės sankryžos.

    Tuos planuojamus sankryžos "lapiukus" galėtų tiesiog panaudoti kokiom jungiamoj gatvelėm, o Žemaičių pl. vystyti labiau free flow.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.20, 18:30.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Galbūt geriau pradžiai Taikos ir 6 forto žieduose padaro estakadas, ten poreikis didesnis

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kam ten ta estakada? Pakankamai neblogai susitvarko tas eismas ir dabar. Neįsivaizduoju tokio griozdo šitoj vietoj. Vaizdas būtų tragedija.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Nei ten poreikis viadukui yra, nei pinigų jam atsiras (visa laimė). Nuojauta, kad gali būti tie sklypai panaudoti gražinti žemę buvusiems savininkams. Milikonių kalno platinimas (1+2 juosta kylant į kalną) sena svajonė, kuri leistų įgyvendinti troleibusų linijos pratesimą iki Šilainių, bet kadangi tektų iškirsti daug medžių reiškia yra visiškai nereali.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Tada kartu reiktų sutvarkyti Milikonių įkalnę (nuo Varnių g. iki čia), bent jau padarant 2+1 (tik nežinau į kurią pusę būtų geriau tos 2 juostos, bet tikrai reiktų juostos kariniam posūkiui į Apuolės g.).
    Užtektų 1+1 Milikonių kalnui, platint nebent VT pravažumo naudai (A juostos, gal net bėginis tr., kai subręsim)
    Apuolės gatvei padaryt kairiojo posūkio juostą, o tą įvažą į garažus naikinti, įrengti įvažiavimą iš Pryšmančių gatvės pusės jiems.

    Dar vieną kairiojo posūkio juostą įrengčiau į Milikonių kalno aikštelę (Tverų gatvę), o likusiose gatvėse tam kalne būtų galimybė tik pasukt į dešinę.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Tada kartu reiktų sutvarkyti Milikonių įkalnę (nuo Varnių g. iki čia), bent jau padarant 2+1 (tik nežinau į kurią pusę būtų geriau tos 2 juostos, bet tikrai reiktų juostos kariniam posūkiui į Apuolės g.).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pradžioje skeptiškai vertinau Žemaičių pl.-Baltijos g. sankryžos perdarymą į skirtingų lygių, bet dabar įžvelgiu galimybę B kategorijos gatves tokias kaip Žemaičių pl. paversti dalinai grade separated (dažnu atveju nesusikertančiomis viename lygyje) gatvėmis, miesto 1+1 arba 2+2 greitkeliais.
    Dalis sankryžų skirtingame lygyje, dalis sankryžų vienam lygyje. Tai palengvintų eismo organizavimo sprendinius mieste, padėtų labiau atskirti esmines nuo ne esminių gatvių, kas neretai maišosi, visokios neesminės gatvės naudojamos intensyviam tranzitui ir t.t.

    Tiesa, norėtųsi, kad visas perteklinio pločio Žemaičių pl. būtų sutvarkytas, galbūt būtų ok boulevard tipo gatvės idėja, kur šone eitų aptarnaujančios vienpusės gatvelės, o per vidurį tranzitas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.17, 16:53.

    Komentuoti:

Working...
X