Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • themanual
    replied
    Rekonstrukcija Senamiestyje kainuoja ženkliai daugiau nei remontas ir tokiu atveju savivaldybei tektų taip pat prisidėti prie gatvės sutvarkymo.

    Daugiaubučių projektas jau ir taip kontraversiškas, o jeigu būtent dabar, kol dar dažai nenudžiuvo, savivaldybė mestų savo pinigus aplinkai tvarkyti, tai patikėkit būtų prigaminta tikrai ne viena skandalinga antraštė.

    Šaligatviai aišku labai siauri, bet ten gyvenamoji zona - keletas greičio mažinimo priemonių ir galima organizuoti eismą vienoje erdvėje, o šaligatviai lieka kaip techninis elementas.



    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tikrai nieko negalima padaryti, kas per argumentai? Jei daro ne pati savivaldybė, tai kaip tik reiktų įpareigoti gatvę rekonstruoti autentiškai ir pritaikant darniam judėjimui, dabar gaunasi, kad savivaldybė už savo pinigus gatves visokiose šnipiškių gilumose tvarko išsaugant grindinį ir padarant normalius šaligatvius, o senamiestyje privatūs vystytojai šeimininkauja darydami, ką nori?
    Ne taip mane supratai. Aišku, kad blogai padaryta ir jeigu reikalavimus dėtų dabar - tai būtų rekonstrukcija arba nieko.

    Bet sutartys pasirašytos 3-4 metai atgal (ir aš vis tiek neteisinu, tik konstatuoju faktą). Ar dabar, kai jau viskas beveik sudėta, dar galima kažką padaryt - va šito aš ir klausiu. Abejoju, bet pažiūrėsim.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tą gatvę remontuoja, panašu, ne savivaldybė, Misionierių sodų statytojas pagal kartu su leidimu sutartą planą. Tai tas planas matyt ir buvo atnaujint gatvės ir šaligatvių dangą. Tai čia nėra niekaip susiję su kasmetiniais remontais.

    Nežinau ar dar galima kažką padaryt. Savivaldybės atsakingi informuoti, o ar kas pasikeis - sunku pasakyt.
    Tikrai nieko negalima padaryti, kas per argumentai? Jei daro ne pati savivaldybė, tai kaip tik reiktų įpareigoti gatvę rekonstruoti autentiškai ir pritaikant darniam judėjimui, dabar gaunasi, kad savivaldybė už savo pinigus gatves visokiose šnipiškių gilumose tvarko išsaugant grindinį ir padarant normalius šaligatvius, o senamiestyje privatūs vystytojai šeimininkauja darydami, ką nori?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tą gatvę remontuoja, panašu, ne savivaldybė, Misionierių sodų statytojas pagal kartu su leidimu sutartą planą. Tai tas planas matyt ir buvo atnaujint gatvės ir šaligatvių dangą. Tai čia nėra niekaip susiję su kasmetiniais remontais.

    Nežinau ar dar galima kažką padaryt. Savivaldybės atsakingi informuoti, o ar kas pasikeis - sunku pasakyt.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Labai keista matyti taip darkomą senamiestį (tiksliau remontuojant pagal sovietinį supratimą), ypač atsižvelgiant, kad toliau nuo senamiesčio gatvės tvarkomos normaliai, rekonstruojami net grindiniai ir pan.



    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dar kartą.

    Esmė (stebint metai iš metų daromas itin žalingas klaidas) yra sisteminių problemų nesprendimas platesniu (makro) lygiu. Senamiesčio gatvės visų pirma apskritai turėtų būti ne remontuojamas, o rekonstruojamos. Vieša paslaptis – remontui net projekto nereikia, todėl galima daryti betką belekaip.

    Antra, senamiesčio gatvės turėtų būti nerekonstruojamos neparengus viso senamiesčio gatvių atnaujinimo gairių.

    Trečia, senamiesčio gatvių atnaujinimo gairės turėtų būti ruošiamos kartu su senamiesčio eismo keitimo gairėmis, kai užduotis formuojama maždaug taip:
    1. Tranzitinio eismo iškėlimas.
    2. Radikalus senamiesčio gatvių, išskyrus senamiesčio žiediniam apvažiavimui skirtas gatves, išautomobilizavimas.

    Taigi, darbų eiga turėtų būti maždaug tokia:

    1. Suformuluojamos senamiesčio gatvių atnaujinimo gairės turėtų būti ruošiamos kartu su senamiesčio eismo keitimo gairėmis:
    - Tranzitinio eismo iškėlimas.
    - Radikalus senamiesčio gatvių, išskyrus senamiesčio žiediniam apvažiavimui skirtas gatves, išautomobilizavimas.
    - Kuo didesnio kiekio gatvių prioretizavimas pėsčiųjų ir dviračių eismui. Auto eismas vyksta kartu su minėtais dalyviais. Pilies gatvė geras pavyzdys, kuris turėtų būti taikomas beveik visam senamiesčiui.

    2. Parengiama senamiesčio apvažiavimo ir kilpinio eismo schemos.

    3. Gatvės rekonstruojamos:
    - lietvamzdžiai pajungiami į lietaus / buitinės kanalizacijos vamzdynus. Kur reikia, tiesiami vamzdynai.
    - šalinamas asfaltas, vietoje jo klojamos trinkelės ar panaši danga (galima galvoti tiesti virš bruko, taip jį paliekant / išsaugant bei eismo juostų paviršių sulyginant su šaligatvių paviršiumi, kad nebūtų jokių kliuvinių – bortelių ir taip toliau).
    - ten kur eismo juostų asfalto dangą keičiant į trinkeles reikia atlikti šaligatvių koregavimus (pločių keitimas ir taip toliau) - atliekami koregavimai, kad šaligatvių paviršius būtų viename lygyje su eismo juostomis.
    - visi atskiri dviračių takai, atskiri šaligatviai šalinami ir viskas apjungiama į vieną lygį. Visas eismas vyksta kartu.
    - g/b stulpai keičiami į estetiškus, statomi racionaliose vietose. Nuo namų fasadų nuimami troleibusų kontaktiniai laidai (jei tokių yra) ir kabinami ant stulpų.
    - per dideli ženklai keičiami į mažus, nevietoje stovintys stulpai perstatomi arba galvojama apie kitokius kabinimo būdus.

    Jokių pasiteisinimų, kad nėra pinigų. Tol kol jų neužtenka rekonstrukcijai – pinigai kaupiami iki tol kol jų užteks. Jei tai privataus investuotojo lėšos – galioja tos pačios gairės.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Beprotystė tęsiama. Kaip ją sustabdyti?

    Pažiūrėjau numatomų senamiestyje tvarkyti gatvių žemėlapį - gerai bent tai, kad nenusimato didesnių ,,TvArKyMų'':

    https://maps.vilnius.lt/miesto-tvarkymas?zoom=4&x=583176.2371079079&y=6061263.220 318587&vilniausVandenys=999!&miestoTvarkymas=999!1 7!14!16!15!5!0!&allLayers=999!&basemap=base-dark&identify=

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	279
Size:	103,4 kB
ID:	1878802

    Komentuoti:


  • utomnes
    replied
    Tokių siaurų šaligatvių palikti negalima. Na ir grindinys turėtų būti akmeninis iki Subačiaus vartų.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Ar šitą pinigų taškymą galima sustabdyti? Tegul užšaldo esamoj situacijoj, parengia projektą ir tada tęsia. Gėda, kad tokia graži Senamiesčio gatvė šitaip atmestinai prižiūrima. Naujamiesčio gatvės humanizuojamos, o Senamiesčio-ne. Kažkokia kvailystė.
    Paskutinis taisė Blaze; 2021.04.18, 23:56.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Jau tokie dalykai manes nestebina. Cia nors ir tu debilu snukius itrinsi i suda kurie jie pridaro, nepasimoko ir toliau daro.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Subačiaus gatvė (nuo Žiurponių g. iki gynybinės sienos)
    Vėl... Atrastas akmenų grindinys bus užasfaltuotas, paliekama 7-8 m pločio viena eismo juosta, šaligatviai vos 1 m pločio, kliūtys ir lietvamzdžiai ant šaligatvio....

    1.

    2.

    3.

    4.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kaip gali Senamiesčio(!) apsaugos reglamentas neleisti atstatyti to, kas buvo senamiestyje?

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kalbant apie tą vietą, nuotraukoje matome nugriautus namus tiesiant dabartinę Maironio gatvę. Galima būtų atstatyti, dabar ten gatvė ir automobilių aikštelė (nuotrauka iš Fb puslapio, tik nepamenu kokio)
    Labai gražu, bet Maironio g. 15 sudegė 1944 m. liepą, tačiau nugriautas vėliau, per tą didijį valymą 1949-1959 m. Dabartinis namas yra ~1960 m. statybos (tiklsiai nepamenu) ir jis jau sugadina autentišką užstatymą, buvusį jūsų įdėtoje fotografijoje

    Click image for larger version

Name:	namas1.jpg
Views:	636
Size:	27,8 kB
ID:	1874290 Click image for larger version

Name:	namas2.jpg
Views:	580
Size:	131,7 kB
ID:	1874291

    Bokšto g. 6 itin probleminis atvejis. Negaliu atsakyti, kodėl tokie sprendiniai, kaip yra dabar, bet galima pasidomėti, jeigu yra poreikis. Dėl Maironio g. kitų pastatų atstatymo sutinku, tik reikia žiūrėti galimybes (detalusis planas, senamiesčio apsaugos reglamentas), nors žinant dabartin meilę laukams, vėjoms ir kitoms nesąmonėms (medžių gynėjų ir tuščių pievų mylėtojų rėkiavimo galią) tikėtis, kad bus užstatytas istorinis perimetras sunku tikėtis. Be to, sunku gi būtų padaryti tai.


    Click image for larger version

Name:	planas.jpg
Views:	567
Size:	342,9 kB
ID:	1874292
    Click image for larger version

Name:	planas2.jpg
Views:	576
Size:	337,0 kB
ID:	1874293

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kalbant apie tą vietą, nuotraukoje matome nugriautus namus tiesiant dabartinę Maironio gatvę. Galima būtų atstatyti, dabar ten gatvė ir automobilių aikštelė (nuotrauka iš Fb puslapio, tik nepamenu kokio)

    Komentuoti:


  • Eddy
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	867
Size:	70,8 kB
ID:	1873781
    Ir liks dar 20m nesutvarkyta atkarpa iki sankryžos

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    gaisrine?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šioje vietoje ne kartą žadėjo ir dviračių taką privesti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Bepročiai.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1218
Size:	221,0 kB
ID:	1833885
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	867
Size:	70,8 kB
ID:	1873781
    https://maps.vilnius.lt/miesto-tvark...tify=allLayers
    https://vilnius.obliview.com/?d=0&l=...305,0.0000&k=N

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,Senamiesčio dalyje ketinama nužeminti pėsčiųjų takų bortus''

    https://vilnius.lt/lt/2021/03/25/apl...er-2021-metus/

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, kad visai taip neskamba. Viskas gerai. Kokios transporto sistemos? Intelektinės.

    Nu ok, gal žodį intelektinės reik pakeist į išmanias, nes intelekto jos neturės.

    Komentuoti:

Working...
X