Savaitgalį išbandžiau marsrtą remontuojamu A14 ruožu tarp Utenos ir Molėtų.
Šeštadienio pavakarę nebuvo poreikio mesti kelio dėl takelio. Nereikėjo sukti iš A14 ir ieškoti apylankų per Kuktiškes, Labanorą ar Ukmergę.
Gryno stovėjimo prie šviesoforinių buvo 14-15 minučių (3 + 2 + 2 + 6 +1 min.). Namo atvažiavome vėliau apie 18-20 minučių, nei rodė navigacija Utenoje. Už Molėtų dar buvo mašinų kolona, o nuo Bijutiškio / Kazokų (52 km) eismas išsiskirstė. Iš priekio eismo beveik nebuvo, tai lenkti buvo saugu ir paprasta.
Pagal www.mapy.cz lyginant su ankstesniu baziniu laiku važiuojant per Ukmergę prisideda +30 km ir 13 minučių, o per Kuktiškes -Vorėnus - +7 km ir 13 minučių. Abiem atvejais teoriškai susitaupytų apie 5-7 minutės nei stovėti prie šviesoforų.
Tačiau sunku pasakyti, kokie kamščiai rekonstruojamame A14 kelyje būna darbo dienomis, kai vyksta darbai ir technika išsuka iš statybvietės.
Dar sunkiau nuspėti, kas ten dėsis ilgąjį Velykų savaitgalį - gal geriau iš karto važiuoti aplink.
Nuotraukos - temoje A14.Vilniis - Utena
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...
Collapse
X
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąPanašu kad iki Nemenčinės labiau apsimokės važiuoti per Molėtų pl.?
Mapy.cz žemėlapis rodo, kad nuo "Rimi" ties Ateities / Jeruzalės g. sankryža važiavimo laikas abiem maršrutais vienodas - apie 24 minutės
Du maršrutai į nemenčinę. Kairėje - nuo Didlaukio / Ateities g. sankryžos, dešinėje - nuo Kareivių / Verkių g. sankryžos.
Komentuoti:
-
Parašė KAROSA Rodyti pranešimąČia kam bus aktualu, galit pasižiūrėt ruožus kur bus ribojimai (pridedu šaltinį https://eismoinfo.lt/#!/ ).A14 Vilnius–Utena
● Kelio kapitalinis remontas. Eismas kryptimi pirmyn draudžiamas ir kreipiamas apylanka krašto keliu Nr. 114 Molėtai–Kaltanėnai–Ignalina ir rajoniniu keliu Nr. 2802 Molėtai–Stacijava–Smėlinka. Kryptimi atgal ribojamas greitis 50 km/val.
64,33 – 68,60 km (dešinėje pusėje) iki 2024-09-01 eismas draudžiamas Apylankos ilgis 6,79 km.
64,33 – 68,60 km (kairėje pusėje) iki 2024-09-01 ribojamas greitis iki 50 km/val. Apylankos ilgis 6,79 km.
Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 68,60 – 79,51 km iki 2024-12-15 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,5 m
Kelio kapitalinis remontas. 79,51 – 83,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 83,00 – 85,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,0 m
Kelio kapitalinis remontas. 85,00 – 87,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 87,00 – 89,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,0 m
Kelio kapitalinis remontas. 89,00 – 91,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 91,00 – 93,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,0 m
Kelio kapitalinis remontas. 93,00 – 93,73 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 93,80 – 94,50 km iki 2024-05-31 ribojamas greitis iki 30 km/val. r plotis iki 3,0 m; 94,70 – 95,40 km iki 2024-06-02 ribojamas greitis iki 30 km/val,.ribojamas plotis iki 3,0 m
https://eismoinfo.lt/#!/
Kiek dabar užtrunka kelionė tarp Molėtų ir Utenos, pasimatys iš keliautojų įspūdžių ir skundų jau per šį ilgąjį savaitgalį.
Matosi, kad kol kas laisvesnis ruožas tarp Suginčių ir Smėlinkos (degaline prie senojo kelio RK2802)
Galima bandyti arba tuso penkis šviesoforinisu ruožus, arba visus apylankų variantus - per Labanorą - Saldutiškį, Verbiškes ir/ar Vorėnus - Kuktiškes.
Komentuoti:
-
Parašė kinderis Rodyti pranešimąBet va tarp Suginčių ir Verbiškių gabalas žvyrkelio ir visas srautas eitų per Suginčius
Ar čia kalbama apie kitą kelią?
Dar vienas apylankos variantas važiuojant nuo Molėtų iki Sugincių: Molėtai - RK2802 - Stacijava - RK2805 - Levaniškiai - Verbiskės RK2811 - Čivyliai - A14 prieš Suginčius.
Žemėlapis iš www.mapy.cz
Komentuoti:
-
Dar yra keli variantai greičiau pasiekti Uteną.
Maršrutas Vilnius - A14 - Molėtai - KK119 - Alanta - Skiemonys - Biržinka -A6 - Utena (111 km, 1:31 val.) žemėlapyje atrodo gražiai.
Vieną kartą jį reikia visiems išbandyti - tam, kad pasimėgautum kalniukais ties Avilčiais, "Bobutės kalneliu", kuriame skrendi jau prie 80 km/val., ir vingiais važiuojant link Skiemonių. Jei ten padidėtų eismas, tai pusės tų malonumų neliktų.
Tiems, kieno vestibiuliarinis aparatas jautrus, variantas per Alantą nerekomenduojamas.
Teoriškai galima trumpinti kelią važiuojant RK4903 nuo Alantos tiesiai į Uteną (103 km, 1:35 val.). Bet iš paskutiniųjų 24 km už Aluntos didesnė pusė šio atstumo yra apie 14 km žvyrkelis iki Pakalnių (kelis kartus teko važiuoti, visada buvo "tarka").
Abiem atvejais galima nuo Kazokų (A14 52 km) važiuoti senuoju Molėtų plentu KK172 - atstumas kiek trumpesnis, o laikas panašus; senajame kelyje daugiau vingių ir kalniukų, mažiau "betonkės ir malimosi per Molėtus.
Kol su rekonstrukcija bus krapštomasi arčiau Utenos, vienas iš variantų būtų už Molėtų pravažiavus Virintų ežerą (2 km už posūkio į observatoriją) pasukti į RK 2813 Gečiai - Vokėnai Kuktiškės ir po to KK 111 į Uteną (98 km, 1:28 val.). Kelias tiesus, tik nuo Vorėnų iki Kuktiškių yra apie 7 km žvyrkelio. Tuo keliu esu važiavęs žiemą, buvo patys geriausi įspūdžiai; vasarą bus daugiau dulkių.
.
Žemėlapiai iš www.mapy.cz
Komentuoti:
-
Kelio A14 rekonstrukcija tarp Molėtų ir Utenos šiandien prasidėjo.
Šalia Molėtų yra dalinė apylanka senuoju Molėtų Utenos plentu RK2802 Molėtai - Stacijava - Smėlinka. Toliau bus šviesoforai ir kokios nors laikinos apylankos.
Yra proga paieškoti geioausių maršrutų variantų, Tų variantų poreikis priklausys nuo to, ar šviesoforai veiks normaliai, ar bus toks pat šviesoforinis balganas, kaip pernai kelyje A10 "Via Baltica ties Pasvaliu.
Variantą Vilnius - A2 - Ukmergė - A6 - Utena daug kas yra siūlę.
Aš šį maršrutą paskutinį kartą esu išbandęs 2021 metais, nenorėdamas iš Utenos grįžti "betonke" - jis visai patiko. Apie 130 km, trukmė 1:28
Parašė vygandazz Rodyti pranešimąDar geras manau variantas - važiuoti link Labanoro ir po to per Saldutiškį į Uteną. Arba per A6 (jei nuo Vilniaus)
Visur asfaltas, jis trumpesnis - 119 km, bet ilgiau užtrunka - 1:46. Be to, iki Molėtų apie 32 km (21-40 km ir 52-63 km) teks kratytis senąja "betonke".
Žemėlapių pagrindas iš www.mapy.cz
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąjo, kažkodėl googlas turi du kartu konkuruojančius produktus. kažkokia nesąmonė.
Komentuoti:
-
Google kartais net visiškai neteisingus adresus rašo. Prirašo kokios nors gatvės mažesniai atšakai adresus adresus namų, kurie iš tikrųjų stovi už 1-2 km. Ne kartą siunčiau jiems pataisymus, bet panašu, kad nusispjaut jiems. Jeigu nereikia gatvės vaizdų, naudokit openstreetmap.org.
Komentuoti:
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
Beje Waze priklauso Guglui
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Puiki proga išbandyti alternatyvas, kaip Osmand, waze...
Komentuoti:
-
GMaps irgi retai naudoju, nebent nežinomam mieste pėstute pasižiūriu. Waze tikrai gan operatyviai atnaujinami gatvių uždarymai. Visados galima pateikti prašymus koregavimams, adresų sutikslinimus. Trūkstama informacija persidengia su Gmaps. O laisvu laiku ir pats karts nuo karto gali klaidas pataisyti, pagal pasiektą redagavimo lygį.
Komentuoti:
-
Lietuvoje važinėjant rekomenduoju išvis nenaudoti Google Maps, o rinktis Waze. Pliusas, kad Waze būdamas to pačio Googlo ima duomenis apie objektus iš GMaps, bet keliai tvarkomi ir prižiūrimi normaliau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Važiavau šiandien iš Kauno ir pakeliuj užsukau į Prienus. Žiedinė sankryža, skirta nusukti nuo kelio į Alytų ir važiuoti tiesiai į Prienų miestą pagal Google navigaciją kažkodėl nebuvo traktuojama kaip žiedinė, o vardino tiesiog posūkius, nors vizualiai paišė tą žiedą, t.y. čia nebuvo "sena info iki žiedo". Klausimas, kaip atnaujinama informacija, kad kartais žiedinės taip traktuojamos
P.S. ir toliau lekiant link Drusknininkų pastebėjau, kad Google navigacija dažnai neteisingai nustatydavo koks leistinas greitis, pvz šalia kelio darbų važiuojant už Birštono - Vilniaus kryptim, ar tiesiog kažkokiais mažesniais keliukais. Toks įspūdis, kad geras atnaujinimas regionuose nevyksta... įdomu kodėl, negi čia nėra automatizuota ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nesuprantama, kodėl LAKD ir rangovai iš anksto neinformuoja apie pasikeisiančias eismo schemas.
Informacija yra tik Utenoje išrinkos Seimo nario FB puslapyje.
Ten rodyklės sudėtos, tartum būtų "angliškas" kairės pusės eismas. Bet svarbiausia, kad kažkas išvis rūpinasi informuoti vairuotojus.
Parašė KAROSA Rodyti pranešimąNuo rytojaus uždaroma atkarpa. Šiaip įdomu jog bene šiai vienintelei atkarpai yra padorus aplinkkelis.Edmundas Pupinis
Uteniškių žiniai – nuo rytojaus keičiasi atkarpos Utena-Molėtai eismo organizavimo tvarka.
Nuo kovo 7 d. 6:00 val. dėl kelyje Utena-Vilnius prasidedančių darbų, keičiasi ir eismo organizavimas:
-Utenos-Vilniaus kryptimi eismas vyks įprasta tvarka.
-Vilniaus-Utenos kryptimi eismas nukreipiamas senuoju Utenos keliu 2802 (Molėtai-Stacijava-Smėlinka).
Pridedu eismo schemą.
https://www.facebook.com/e.pupinis/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius - Pirčiupiai Alternatyvus maršrutas KK 202 - KK176
Važiuojant iš Vilniaus į Pirčiupių - Alytaus pusę kartais norisi paįvairinti maršrutą.
Iki Trakų Vokės rekonstrukcija niekaip neprasideda, ten dažnai būna kamščiai. Trakų Vokės viaduko rekonstrukcija užstrigo ilgam. Maršrutu A4 - KK 128 per Pirčiupius savaigaliais važiuoja kolona, kurios greitis yra pagal lėčiausią mašiną.
Alternatyva yra maršrutas iki Pirčiupių Vilnius -KK202 Pagiriai - Baltoji Vokė - KK176 - Pirčiupiai
Iki Baltosios Vokės tai buvo apynormalis mažo intensyvumo kelias, o KK176 buvo labai siauras, kur prasilenkiant reikia nulipti ant plataus žvyruoto kelkrašio. Savatgaliais krovininių mašinų nebūdavo, tai tas siurumas nekėlė problemų.
Važiuojant nuo Geležinio Vilko tilto iki Pirčiupių visi žemėlapiai vienareikšmiškai rekomenduoja maršrutą keliu A4 Vilnius - Pirčiupiai - Merkinė.
Nuo Vilniaus stoties iki Pirčiupių karčemos rodomas laikas:
Google žemėlapiai: A4 per Trakų Vokę 45 min (43 km), KK 202 - KK176 per Baltąją Voką 54 min (44 km)
Mapy.cz : A4 per Trakų Vokę 38 min (43 km), KK 202 - KK176 per Baltąją Voką 43 min (44 km), dar siūloma silpna altenatyva A15 - KK 176 per Jašiūnus 47 min (55 km)
Apie kelią Nr. 202 Pagiriai - Baltoji Vokė, yra tokie įspūdžiai:
Parašė dondc Rodyti pranešimąKK 202 visai patiko. Ties Papiškėmis draugui buvo "prakolas" (ir iškart dar 2 sekantys netrukus, nes pasirodo stiklų prilindo į minkštą gumą "Continental GP 5000"). (...) Tą KK 176-ą jungia ne ką geresnis RK 3917 gabaliukas, ir grįžtant į Vilnių RK 5203.
Nustebino, kad tuose ruožuose panašu mašinos lekia greičiau nei įprastuose keliuose, bent tiesiosiose. Turbūt tam, kad patiems greičiau dingt nuo tokios dangos. Parašė alga Rodyti pranešimą202 buvo visai geras, tiesiog hidden gem, prieš kokius 5 metus.
Lygus, platus kelias, gera danga, mažai eismo, galima ilgus intervalus daryt ramiai. Per karantiną kai leido judėti žiedinėmis savivaldybėmis, myniau juo iki rajono ribos ir atgal. Bet jau kokie 3 metai, kai per žiemą labai nukenčia, smengantys kraštai vis lopomi, bet dabar ir lopai smenga ir trupa. Toks jausmas, kad remontas nebepaveja dūlėjimo.Parašė Romas Rodyti pranešimąKK202 šį kartą nelabai patiko.
Po žiemos atsivėrė daug mažų duobių, o kelkraščiai gana aštrūs ir nežinai kas laukia po balomis. kadangi eismo buvo nedaug, tai važiuoti viduriu niekas netrukdė.
Kad KK176 bus rekonstruojamas buvau girdėjęs, bet prieš kelionę nepasitikrinau, kad rekonstruojamas būtent ruožas tarp Baltosios Vokės ir Pirčiupių.
Foto 2024.02
Rekonstruojamo ruožo pradžia už 9,590 km
Yra nedidelė atkarpa su nauju asfaltu
Rekonstruojamo ruožo pabaiga 1,450 km
Daugiau rekonstrukcijos eigos nuotraukų - temoje [176] Pirčiupiai - Jašiūnai
Komentuoti:
-
Prieš porą metų, apie 2021 - 2022 metus, visiškai išasfaltuotas kelias RK3512 Raseiniai - Paupys - Eržvilkas
Visas kelias RK3512 nuo A1 iki pat Eržvilko yra tiesut tiesusėlis, beveik nėra gyvenviečių, nėra jokio eismo ir ten galima važiuoti pakankamai greitai.
Atsirado alternatyvus trumpesnis kelias tarp Raseinių ir Tauragės
Atstumas važiuojant į Tauragę per Paupį-Eržvilką trumpesnis 8 km, o laikas ilgesnis tik 4 minutėmis nei per Kryžkalnį.
Jei visas kelias nuo Raseinių (Paupio kryžkelės) per Eržvilką iki Tauragės būtų toks puikus, tai tikrai būtų verta važiuoti nauju maršrutu, nei maršrutu per Kryžkalnį, nes kelyje A12 pridėta daugybė greičio ribojimų, mašinų laužymo kalnelių bei lenkimą apsunkinačių "saugumo salelių".
Tačiau tolesnis maršryte esantis kelias RK4501 (Tauragė) -Stragutė -Eržvilkas yra gana vinguotas ir eina per gyvenvietes.
Šiemet maršrutas per Eržvilką užtruks ilgiau, nes kelio RK4501 (Tauragė) -Stragutė -Eržvilkas ilgame ruože (nuo Gaurės beveik iki Pašaltuonio) remontuojami kelkraščiai.
Atsirado greitesnis kelias tarp Raseinių ir Jurbarko.
Kelias RK146 Raseiniai-Šilinė-(Jurbarkas) vis labiau degraduoja (jis gal koks trečias-ketvirtas pagal blogumą - po KK169. KK 209 ir KK 118)
Dabar važiavimas RK3512 - KK198 Paupį - Eržvilką - Žindaičius yra greitesnis ir malonesnis nei KK146-KK141 per Šilinę.
Be to, galimai bus sutaupyta pinigų, nes nereikės važiuoti į pakabos servisą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Trečiadienį iki pietų reikės keisti maršrutus ar atidėti važiavimą į kai kuriuos miesto rajonus
atsižvelgiant į NATO viršūnių susitikimui keliamus saugumo reikalavimus koreguojami įvesti eismo ribojimai – trečiadienį jie bus griežtesni nei numatyta, pranešė Vilniaus savivaldybė.
Nuo 6.30 iki 12 val. be kitų suplanuotų ir anksčiau skelbtų ribojimų galios šie: (...)
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/prasideda-sunkiausia-diena-vilniaus-vairuotojams-ivesti-nauji-eismo-apribojimai-787-2081996
Gali iškilti problemų ir įvairiausių aplinkinių, pvz, kaip nuvažiuoti iš kokių Karoliniškių ar Viršuliškių į Naujamiestį - per Gariūnus ar per Žirmūnus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Anksčiau buvę eismo ribojimai dėl nNATO viršūnių susitikimo
https://nato.vilnius.lt/eismo-ribojimai/
Komentuoti:
-
Delfi.lt 2023.04.14
Tauro gatvėje laukia eismo ribojimai
Nuo balandžio 20 d. iki rugpjūčio 27 d. bus apribotas eismas Tauro gatve, informuoja Vilniaus miesto savivaldybė.
Artimiausiu metu prasidės pėsčiųjų viaduko virš Tauro gatvės statybos. Dėl to bus keičiamas eismo organizavimas Tauro gatvėje. (...)
Tauro gatvės viduryje esančią statybų aikštelę kirsti viena eismo juosta galės tik Senamiesčio gyventojų, specialiųjų tarnybų ir aptarnaujantis transportas. Eismas statybvietėje bus reguliuojamas šviesoforo pagalba, užtikrinant pėsčiųjų judėjimą.
Pokyčių bus ir gretimose gatvėse. Važiuodami Pamėnkalnio gatve nuo Senamiesčio, vairuotojai sankryžoje su Tauro gatve galės važiuoti tik tiesiai (link J. Jasinskio gatvės), o važiuojantys Vasario 16-osios gatve, sankryžoje su Tauro gatve privalės sukti į kairę arba į dešinę (į Pamėnkalnio gatvę).
Pamėnkalnio gatvėje nuo J. Jasinskio gatvės bus ribojamas eismas pirmąja eismo juosta, o Vasario 16-osios gatvės atkarpoje nuo Gedimino pr. iki Pamėnkalnio g. ir Pamėnkalnio gatvės atkarpoje nuo Vasario 16-osios g. iki J. Jasinskio g. bus leidžiama važiuoti ne didesniu nei 30 km/h greičiu.
Vilniaus miesto savivaldybė primena, kad nuo kovo 20 d. iki rugpjūčio pabaigos yra draudžiama naudotis stovėjimo aikštelėmis Pamėnkalnio gatvėje.
Tauro gatve važiuojančių miesto viešojo transporto maršrutų nėra, todėl tiesioginės įtakos Tauro kalno rekonstrukcija jiems neturės. Vis dėlto, tikėtina, kad dėl eismo ribojimų piko metu aplinkinėse gatvėse formuosis didesnės nei įprastai spūstys.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...jimai-93077769
https://www.diena.lt/naujienos/vilni...-gatve-1121517
Komentuoti:
-
LAKD dirbantys PiaRščikai jau iš anksto pradėjo švęsti arba mokykloje nesimokė geografijos. Anot jų, tiltas per Kruną yra ne prie Kauno marių, o kažkur ties Ariogala. IX forto (Sargėnų) mazge yra daug viadukų, tačiau nenurodyta, kuria kryptimi yra tvarkomas viadukas.
LAKD / TV3.lt 2023.04.07
Prieš šventes namo ar į svečius kai kur važiuosite kitais keliais ir ilgiau
Šv. Velykoms artėjant, dalis gyventojų patraukė į gimtuosius namus ar poilsio vietas. Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) vairuotojus įspėja, kuriose šalies vietuose kelionė gali užtrukti ilgiau nei įprastai dėl vykdomų kelių remonto darbų. Be to, primenama, kad valstybinės reikšmės keliuose dėl blogos būklės šiuo metu yra uždaryti 4 tiltai. (....)
Dėl kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto, eismas viaduku uždarytas ir yra kreipiamas dviejų lygių sankryžos A16 ir A4 jungiamaisiais keliais. (...) Vykstantiems į Trakus ar iš Trakų į Vilnių, rekomenduojame rinktis alternatyvius maršrutus, pvz., vykstant magistraliniu keliu A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda per Grigiškes arba nusukant ties Rykantais, taip pat galima vykti senuoju keliu link Lentvario nuo Vilniaus pietinio aplinkkelio A19
Magistraliniame kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (144 km) esančiu tiltu per Kruną (šalia Ariogalos) greitis ribojamas iki 70 km/h abejomis kryptinis.
A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, nuo 0 iki 0,2 km, tvarkomas Sargėnų sankryžos viadukas, eismas vyksta viena eismo juosta, greitis ribojamas iki 50 km/h. Kelyje A1, atkarpoje po viaduku, greitis taip pat sumažintas iki 50 km/h.
Įgyvendinant projekto „Via Baltica“ plėtrą, kelyje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, nuo 72 km iki 85 km ribojamas greitis atskirose atkarpose nuo 50 km/h iki 70 km/h.
Magistraliniame kelyje Nr. A 16 Vilnius–Prienai–Marijampolė (96.011 km) Prienuose titu per Nemuną dalinai apribotas eismas viena eismo juosta (...)
Magistraliniame kelyje A 17 (Panevėžio aplinkkelis) vykdomas Nausodės viaduko remontas. Susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis, ribojamas greitis iki 50 km/val.
Uždaryti 4 tiltai
Taip pat atkreipiamas vairuotojų dėmesį, kad šiuo metu dėl blogos būklės yra uždaryti 4 tiltai valstybinės reikšmės keliuose:
- Tiltas per Juodupę (kelias Nr. 4201 Pagėgiai–Gudai–Sartininkai, 9,64 km). Eismas draudžiamas ir kreipiamas apylanka rajoniniais keliais Nr. 4226 Usėnai–Natkiškiai–Griežpelkiai ir Nr. 4224 Gudai–Katyčiai.
- Kėdainių tiltas per Nevėžį (kelias Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai, 44,339 km). Draudžiamas tranzinis transportas ir kreipiamas apylanka magistraliniu keliu A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai bei krašto keliais Nr. 144 Betygala–Ilgižiai–Krakės–Bokštai bei Nr.229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai.
- Tiltas per Dubysą (kelias Nr. 196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis, 13,461 km). Eismas draudžiamas ir kreipiamas apylanka magistraliniu keliu A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda, krašto keliu Nr. 196 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir rajoniniais keliais Nr. 3513 Padubysys–Juodaičiai–Griciai, Nr. 3527 Didžiuliai–Stanioniai, Nr. 1708 Padubysys–Vozbutai–Butkiškė–Putriai.
- Tiltas per Šaltuoną (kelias Nr. 1704 Jurbarkas–Butkaičiai–Paviščionys, 21,301 km). Eismas draudžiamas ir kreipiamas apylanka rajoniniais keliais Nr. 4501 Stragutė–Eržvilkas–Bebirva, Nr. 1703 Eržvilkas–Mosteikiai–Nemakščiai, Nr. 3512 Raseiniai–Paupys–Eržvilkas ir Nr. 1720 Rutkiškiai–Žukaičiai.
https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...lgiau-n1229102
Komentuoti:
Komentuoti: