Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nes nu turėti ir išlaikyti (nes reikalauja priežiūros, šiaip jau) AŠTUONIŲ juostų prospektą ten, kur užtektų 4 juostų, yra visiška beprotybė.
    Neužtektų. Tai, kad su savo Golfuku atvažiavai per šventes, kai miestas tuščias, dar nieko nereiškia. Darbo laiku užimtos visos 8 juostos. Ir todėl niekas nieko nesiaurins, nesvaikit.

    Comment


      #42
      Parašė John Rodyti pranešimą
      Kadangi Kalėdas teko praleisti nuostabiausiame Lietuvos mieste Kaune, tai kažkaip kilo klausimas, ar yra kažkokių planų ką nors daryti su šita kraupia 8 juostų gatve miesto centre, dėl kurios Karalius Mindaugas, kurio vardu pavadintas šitas nesusipratimas, vartosi grabe? Juk realiai šitas tūpimo/pakilimo takas visiškai žudo priėjimą prie upės, yra visiškai nereikalingas ir yra tiesiog siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais. Ar bent jau vyksta kažkokios kalbos apie šitos gatvės tvarkymą?
      John, siūlau atvykti į Kauną per Eurolygą, arba bent pasivažinėti ten darbo dieną apie 17:00. Nes taip komentuoti apsilankius vieną kartą per šventes, tai nėra rimta... O šiaip aš visiškai sutinku, kad tuščios plačios gatvės atrodo nekaip, deja jos visada bus tokios per šventes, naktimis, atostogas etc...

      As much power as necessary, as much freedom as possible

      Comment


        #43
        Gal kas galetu parodyti panasaus dydzio miesta lyginant su Kaunu Vakaru Europoje kuris turetu tokius greitkelius kaip Karaliaus Mindaugo Pr ir Savanoriu Pr miesto centre? Man asmeniskai biski juokinga matyti tokias autostradas su 8+ juostom kurios yra nutiestos tokio dyzio mieste kaip Kaunas.

        Comment


          #44
          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

          John, siūlau atvykti į Kauną per Eurolygą, arba bent pasivažinėti ten darbo dieną apie 17:00. Nes taip komentuoti apsilankius vieną kartą per šventes, tai nėra rimta... O šiaip aš visiškai sutinku, kad tuščios plačios gatvės atrodo nekaip, deja jos visada bus tokios per šventes, naktimis, atostogas etc...
          O tai vadovaujantis tokia logika, kokio pločio gatvės turėtų būti, pavyzdžiui, Londone apie Wembley stadioną? Kokių 150 juostų kiekviena kryptim?

          Comment


            #45
            Žmonės nesupranta, kad tokios plačios gatvės, kurios nesijungia su aplinkkeliais, neturi prasmės ir didelio eismo metu tiesiog atlieka stovėjimo aikštelės vaidmenį

            Comment


              #46
              Kaip visad, vilniečiai geriau žino kokio pločio gatvių reikia Kaunui

              Comment


                #47
                Mano manymu pagrindiniai Karaliaus Mindaugo pr. transporto srautai ateityje turėtų būti perkelti į kitą Nemuno upės pusę, t.y. į H. ir O. Minkovskių gatvę. Kiek pamenu, netolimoje ateityje ji bus platinama ir rekonstruojama iš pagrindų.
                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                Comment


                  #48
                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Net jei ir nedarys ten niekas piknikų ar kitų parkams būdingų dalykų, smagu būtų turėti dviračių taką apsuptą žalios erdvės. Tikrai bus tų dviratininkų, dar smagiau ten būtų dviračiais važiuot nei Laisvės al. ir šimtą kartų geriau nei ant 3 m aukščio atbrailos į vandenį ties krantine apačioje.
                  Dabar dviračių takuose galima pamatyti kokius 2 dviratininkus per dieną - tai aišku, tiems sektantams reikėtų dar daugiau tuščių takų, why not. Dėl kelių sektantų tegul kenčia likę šimtai tūkstančių. iš vakarietiškų miestų man labiausiai patiko Valencia - ten turbūt dauguma gatvių yra 8 juostų.
                  “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                  Comment


                    #49
                    Parašė John

                    Argumentų rimtumas ir logika tiesiog veržiasi per kraštus

                    Bet šiaip aišku biški liūdna. Forume ir šioje temoje visgi lankosi protingesni žmonės, nei vidutiniai Kauno gyventojai. Bet leksika ir argumentai vis dar gūdūs 90ieji.
                    Kam čia taip savikritiškai apie save? Suprantu, kad be argumentų nusprendėt jog ta gatvė Kaunui per plati, bet argumentai yra elementarūs - miestas yra miestiečiams (tiems, kas gyvena ar kasdien naudojasi miesto infrastruktūra) ir jie gali objektyviai spręsti kas jiem yra patogu ir nepatogu kasdien ir kas jiems yra svarbiau. Aš asmeniškai išvis ten gatvės nenorėčiau matyti, bet kad šiam momentui tam nėra alternatyvų, kai sekanti lygiagreti gatvė su panašiu pralaidumu (Pramonės pr.) yra jau šalia miesto ribų. O siaurinti ją ir nukreipti eismą per Vytauto pr. ir Kęstučio g. (per tikrąjį centrą) būtų žymiai blogiau. Arba siaurinti ir uždrausti parkavimą automobilių ir skatinti visus verslus kraustytis iš centro? Dabartinė darbovietė jau trečiam ofise ir su kiekvienu kartu keliasi vis toliau nuo centro, nes 99% darbuotojų svarbiausias benefitas po atlyginimo - laisvas parkingas. Aš sutikčiau uždirbti keliais šimtais mažiau ir dirbti ofise centre, net be parkingo, bet aš tarp tų 1%. Tuo tarpu verslas turi taikytis prie daugumos ir suteikti tai ko pageidauja "liaudis".

                    Comment


                      #50
                      Na čia jau geresnis bandymas argumentukti, nei "Kaip visad, vilniečiai geriau žino kokio pločio gatvių reikia Kaunui"

                      Bet 8 juostos? Really? Ar tikrai Kaunas yra unikalus 300K dydžio miestas pasaulio mastu, kad jam vieninteliam reikalingas toks kilimo takas pačiam centre?

                      Comment


                        #51
                        As isivaizduoju Karaliaus Mindaugo prospekta siaurejanti po viena juosta is abieju pusiu ir tampanti bulvaru su per viduri einancia medziu aleja. Kazkas tokio kaip cia:

                        Comment


                          #52
                          Parašė evil Rodyti pranešimą
                          O siaurinti ją ir nukreipti eismą per Vytauto pr. ir Kęstučio g. (per tikrąjį centrą) būtų žymiai blogiau...
                          Tranzitinis transportas centrinę dalį bei senamiestį turi apvažiuoti. Beje, labai teisinga themanual pastaba dėl parkavimo. KM prospektas yra viena didžiausių infrastruktūros nesamonių Kaune, nutikusių sovietmetyje.

                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                          Comment


                            #53
                            Kas toje vietoje buvo prieš sovietinę rekonstrukciją?

                            Comment


                              #54
                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Kas toje vietoje buvo prieš sovietinę rekonstrukciją?
                              Nemažai informacijos yra čia: http://www.autc.lt/lt/architekturos-objektai/55
                              Papildomai gan išsami retrospektyva :





                              Šaltinis: https://ksnelashvili.com/Kaunas-Pedestrian-Bridge
                              Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                              Comment


                                #55
                                Realiai, KM prospektu ar kitaip tuomete Pergalės krantine miestas buvo atkirstas nuo upės.


                                „Vaikai krantinėje“. Kaunas, 1977 m. Romualdo Požerskio fotografija. Šaltinis: http://www.bernardinai.lt/straipsnis...-miestai/63405





                                Romualdo Požerskio fotografijos. Šaltinis: https://www.atmintiesvietos.lt/lt/ma...o-senamiestis/
                                Paskutinis taisė 99; 2019.12.31, 19:03.
                                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Na čia jau geresnis bandymas argumentukti, nei "Kaip visad, vilniečiai geriau žino kokio pločio gatvių reikia Kaunui"

                                  Bet 8 juostos? Really? Ar tikrai Kaunas yra unikalus 300K dydžio miestas pasaulio mastu, kad jam vieninteliam reikalingas toks kilimo takas pačiam centre?
                                  žinoma nereikalingas, pravažiavimui 2+2 pilnai užtektų šiai dienai, pastačius apvažiavimą kita upės puse iki slabotkės per Kėdainių tiltą gal net po vieną juostą parkingui būtų galima užleisti. Dabar ten yra didelis parkingas su pravažiavimu per vidurį. Bet parkingas reikalingas ir ten dirbantiems ir tiem kas per pietus atvažiuoja į miesto kavines papietaut iš offiso kaime.
                                  Ir šiaip ten toks kaip tik gaunasi daugiau centro apvažiavimas, o ne tai, kad pati gatvė būtų miesto centre (centrinėm laikyčiau Kęstučio, Laisvės al. ir Donelaičio), Mindaugo krantinė nukrauna srautą nuo tikrojo centro. Ateityje panaikinus tranzitinį transportą per miesto centrą būtų galima kažką daryt, bet nemanau, kad anksčiau 2030m kas nors įvyktų. O tada pagal situaciją žiūrėt ką daryt - ar bulvėm užsodint ar lunaparką padaryt.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                    As isivaizduoju Karaliaus Mindaugo prospekta siaurejanti po viena juosta is abieju pusiu ir tampanti bulvaru su per viduri einancia medziu aleja. Kazkas tokio kaip cia:

                                    Kadangi gatvė yra krantinė, tai daugiau norėtųsi gamtos krantinės pusėje. Vidury gatvės esančiam take vis tiek esi atskirtas iš abejų pusių transporto srauto.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė evil Rodyti pranešimą
                                      žinoma nereikalingas, pravažiavimui 2+2 pilnai užtektų šiai dienai, pastačius apvažiavimą kita upės puse iki slabotkės per Kėdainių tiltą gal net po vieną juostą parkingui būtų galima užleisti.
                                      Šitą diskusiją apie KM galima drąsiai pavadinti kvailiausia 2019 tema, kurią tęsti 2020 būtų tiesiog nebepadoru ir to tikrai daugiau nebedarysiu.

                                      Ne visi čia supranta, kad 4+4 prospektas buvo padarytas apie 1985, praėjus vos ne 40 metų ir srautams išaugus 10x siūloma rimtai diskutuoti, kad dalį reiktų užarti ir medžiais apsodinti, o kompensacijai pastatyti apvažiavimą. Gal geriau jau metro į Karmėlavą darom?

                                      Ne visi pastebėjo, kad 1+1 yra skirta parkingui, taigi eismui lieka 3+3. Tokių 3+3 gatvių Kaune vežimais vežk, net miesto tiltas yra 3+3. John, gal pasakysi kuris?


                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        #59
                                        Akivaizdu kad dar nepribrendom jei net miestai.net forume tiek daug individų kuriems 8+ juostom užbetonuota upės krantinė miesto centre atrodo visai liuks. Tas Akropolio garažiukas, degalinė, autostrada, avtoparkovkės šalia autostrados, viskas tikrai liuks.

                                        Comment


                                          #60
                                          Susiaurinus KM ir paliekant parkavima isilgai prospekto, kas yra europinis standartas ir graziai atrodo atnaujintose gatvese (pvz.: Donelaicio, Zemaiciu), vistiek butu galima islaikyti 3x3 gatve, bet gerokai jaukesne, modernesne ir nebe autostrada vidury miesto. Liktu vietos ir dviraciu takam, ir medziu alejai.

                                          Juk tas prospektas visai dailus: issilankstes palei Nemuno vingi, aiskiai matomas miesto panoraminese nuotraukose, tik reiketu ji labiau sukulturinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X