Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VNS
    replied
    Man tokie visokie "draust automobilius, bo gi tarša ir šunio neturiu vedžiot" labai primena tokia partiją iš Naisių. Jie irgi negirdėdavo jokių argumentų iš kitos pusės. Tiesiog reikia draust ir viską paliest dviračiais.... Juokinga net. Šviečiamės geriau apie ateities transportą.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė vlk Rodyti pranešimą
    Manau kad nera jokiu realiu pozymiu liudijanciu apie galima Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinima pirmojoje 21 amziaus puseje.
    Tokie sake, kad ir SSRS griut neimanoma. Poto pakeite nuomone.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Interest Rodyti pranešimą
    Geras pastebėjimas dėl sklypo)) tik reikia atsidaryti regią ir pastebėti, kad ties tom stalinkėm gatvės sklypą atmatavo iki pat namų, o ties ”centrų verslininkų” sklypais, gatvės sklypas baigiasi sulig šaligatviu. Stebiuosi, kad dar paliko padorų takelį ties tais namais, nors ten buvo įmantresniau anksčiau
    Gal gal aiškiau patikslinti ką tu teigi?
    Kažkas sąlyginai neseniai korupciškai pripaišė sklypų verslo centrams?
    Iki tol tie sklypai kam priklasusė?

    Ar tiesiog konspiraciją niekuo nepagrįsta?

    Komentuoti:


  • vlk
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Nera pats baisiausias dalykas sita aikstele, jei tai laikinas sprendimas 3-5 metam, kai prasides KM siaurinimas.
    Manau kad nera jokiu realiu pozymiu liudijanciu apie galima Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinima pirmojoje 21 amziaus puseje.

    Komentuoti:


  • Interest
    replied
    Geras pastebėjimas dėl sklypo)) tik reikia atsidaryti regią ir pastebėti, kad ties tom stalinkėm gatvės sklypą atmatavo iki pat namų, o ties ”centrų verslininkų” sklypais, gatvės sklypas baigiasi sulig šaligatviu. Stebiuosi, kad dar paliko padorų takelį ties tais namais, nors ten buvo įmantresniau anksčiau

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Keisti žmonės gyvena tose stal8nkėse, kad sutiko su ta aikštele, kuri bus net ne jiems.
    Tikrai tas sklypas tiems namams priklauso?

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Keisti žmonės gyvena tose stal8nkėse, kad sutiko su ta aikštele, kuri bus net ne jiems.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Jūs jau net terminus savo sapnams nusistatę? Stipriai čia.
    Galit begt nusifotkint dabartini KM, liks atsiminimui

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    ...tai laikinas sprendimas 3-5 metam, kai prasides KM siaurinimas.
    Jūs jau net terminus savo sapnams nusistatę? Stipriai čia.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Salia 15 000 vietu arena ir atrodo didesniu parkavimo problemu nekyla, nemanau, kad kazkas keisis del mokslo muziejaus, kur bus kokie 200 (?) lankytoju vienu metu. Cia gal greiciau susije su Akropolio aiksteles ivaziavimo ribojimu.

    Bus kazkas panasaus i tai: https://www.instantstreetview.com/@5...h,10.79p,1.95z (Rytu Berlynas)

    Beje, dar zadama istiklint Akropolio aikstele kaip buvo zadeta projekte? Ar tuometiniai savininkai vokieciai pagalvojo, kad lietuviam tiks ir parkovkes vaizdelis.

    Nera pats baisiausias dalykas sita aikstele, jei tai laikinas sprendimas 3-5 metam, kai prasides KM siaurinimas. Panasiai padaryta ir tam sklype Karo Ligonines g. pries verslo centro statybas.

    Gaila tik kad neisjuda kiti viesieji projektai, pvz., Griunvaldo gatveje esancio kariuomenes pastato kiemo atverimas zmonem. Puiki ideja. Didziuliai zmoniu srautai nuo Akropolio iki stoteles, dabar gatve nyki ir apleista. O ir kariuomene butu arciau zmoniu. Nauja viesoji erdve, apie kuria niekas net nebutu pagalvojes iki tol net kasdien vaiksciodamas pro ta siena. Dabar bus nauja parkavimo aikstele, vietoj, apie kuria niekas iki tol nebuvo pagalvojes.

    Dar yra tokia Siauliu g., labiausiai apleista Kauno centro gatve. Turi buti kazkas daroma.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.25, 09:24.

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    koks skirtumas- dvi ar trys eilės automobilių. Man iš esmės vaizdas ne ką pasikeis. Kelkraštis užpildytas automobiliais, ta vieta nei patraukli nei įdomi. Šalia- visas pėsčiųjų bulvaras, kitoje pusėje-skveras. Iki šiol buvo šunų tupykla.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    ta aikstele tai 100 proc. skirta tiems verslo centrams salia. O kai bus mokslo sala, tai reikes ir pesciuju tilto is Fredos puses. Atvaziavus kaimieciams autobusais is ViaBaltikos, nereikes net keltis per Aleksoto tilta. Pasiparkuos naujame bus parkinge ir tiltu visi graziai uz rankuciu pereis i sala. Po to visi kitu pesciuju tiltu tvarkingai i Karaliaus Mindaugo pr. McDonaldsa.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O Mokso salos lankytojams kur parkuotis dar būtų be šios aikštelės? At siūlome tokio masto muziejų visai be parkingo statyti?
    <sarkazmas>Tai gal sala uzasfaltuojam? Nes nu kaip gi muziejus be parkingo, niekur nesu tokio mates </sarkazmas> Nelabai net prisimenu europoj muzieju miesto centruose su parkingo aikstelem dedikuotom...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O Mokso salos lankytojams kur parkuotis dar būtų be šios aikštelės? At siūlome tokio masto muziejų visai be parkingo statyti?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Apie Kauno reikalus nelabai suprantu, bet stebint kai kuriuos procesus labai keista savivaldybės pozicija. Tarkime, kai kur miestas juda link pėsčiųjų zonų, transporto apribojimo. Atnaujinamos viešos erdvės, tačiau štai tos beprotiškos "autoparkofkės" turbūt tamsioji savivaldybės klerkų pusė. Tarsi viena ranka modernina miestą, o kitą šeria 90-ųjų lygio poreikius.
    Reikėtų įdomumo dėlei rasti miesto raidos koncepcijas, kažkokias gaires, nes kažkoks nesusipratimas.
    Kaune vyksta kova tarp dvieju vidiniu AS: miestietisko, modernistinio Kauno, kur klestejo kultura, mokslas, kur zmones drasiai state, kas tuo metu buvo moderniausia pasaulyje, kur zmones nebijojo naujoviu, Kauno su tvirta saviverte, griezto ir siek tiek 'pasikelusio'.

    Ir tarp kompleksuoto, provincialaus Kauno: mazo, primityviai pragmatisko, su Slabotkes medinukais, su masinu turgum, carinio Kauno 'miesto tvirtoves', su idejom 'visur tik su masina', 'geriausia vieta gyventi laukuose Kauno rajone', bandancio igelti Vilniui, bet nepriimancio tokio, koks yra. Su sukiais 'kaunieti nepasiduok', 'Kaune irgi galima gyventi'.

    Deja, pirmoj kategorijoj esantys zmones daznai vos tik suzibeje patraukia i Vilniu, ten tokius graibsto ir tokie yra vertinami. Todel ir mero komandoj pirmoj kadencijoj idejos liejosi laisvai, buvo draivas, buvo pokyciai. Tie zmones isejo (kas i prezidentura, kas i ministrus, kas i versla), dabar liko primityvusis pragmatiskumas ir tokios vat aiksteles. O didieji projektai visi baiginejami is ankstesnes inercijos.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.24, 13:08.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Labai keista parkavimo aikštelė.
    Man tai absurdiska atrodo tai kad ja daro tiesiai prie pesciuju tilto nuo kurio kaip ir noretusi grazaus vaizdo - nes nu ten tikrai daug zmoniu vaikscios sutvarkius Daukanto g. ir paleidus baseina, arena, mokslo muzieju. Vietoj to vaizdas nuo tilto bus i parkofke. Kaskoks absurdas. Ir visa tai tuo metu kai graziai ir siuolaikiskai tvarko Kestucio g.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Apie Kauno reikalus nelabai suprantu, bet stebint kai kuriuos procesus labai keista savivaldybės pozicija. Tarkime, kai kur miestas juda link pėsčiųjų zonų, transporto apribojimo. Atnaujinamos viešos erdvės, tačiau štai tos beprotiškos "autoparkofkės" turbūt tamsioji savivaldybės klerkų pusė. Tarsi viena ranka modernina miestą, o kitą šeria 90-ųjų lygio poreikius.
    Reikėtų įdomumo dėlei rasti miesto raidos koncepcijas, kažkokias gaires, nes kažkoks nesusipratimas.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Labai keista parkavimo aikštelė.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Viskas gerokai aiškiau

    Karaliaus Mindaugo prospekte - nauja automobilių aikštelė

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...kstele-1003542
    Paskutinis taisė Romas; 2020.12.26, 18:40. Priežastis: Plika nuoroda. pridėtas pavadinimas ir nuotrauka

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Konradas Rodyti pranešimą
    Kaunas nuo seno jau turi pasitvirtinęs susisiekimo sistemos koncepcija. Jos įgyvendinimas kurį laiką buvo apstojęs, šiuo metu vėl išjudėjęs, sakyčiau, gal net ir pakankamai sparčiu žingsniu. Kaip matote nuotraukoje, yra vadinamieji du žiedai. Šiuo metu abu realiai dar nera "pilnai uždaryti". Siūlyčiau pažiūrėti Kaunas2020 prezentaciją, Paulius Keras savo pranešimo metu, kuris prasideda apie 12tą minutę, žymiai daugiau apie tai papasakoja. Nuoroda: https://www.youtube.com/watch?v=ThAG8khkzOI

    Ar žiedų pilnas uždarymas turės įtakos vieną dieną sprendimui dėl KM siaurinimo? Aš esu linkęs tikėti, kad taip. O ar taip įvyks - pamatysime.
    Kaip ir matome nuotraukoje, KM neieina i ziedu sistema. Sistemai pradejus pilnai funkcionuoti argumentas, jog KM 'tipine tranzitinio eismo arterija mieste' taps nevalidziu.

    Vidiniam ziedui pabaigti is esmes truksta Kedainiu tilto finansavimo uztikrinimo (su jo statybom tikiu prasides ir Vilijampoles tilto transporto mazgo irengimas, Minkovskiu gatves tvarkymas speciau prasides anksciau). Dabar piginamas projektas ir bus ieskoma pinigu (koronos milijardas?). Neabejoju, kad KM siaurinimas taipogi yra ir valdininku galvose, tik tam reikia sulaukti tinkamu prielaidu. Todel viskas turetu uzsisukti kazkur ties Rail Balticos atsiradimu 2025-2026.

    Komentuoti:

Working...
X