Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Draudimas atlygina.
    Tokiais atvejais matyt nemaža tikimybė, kad draudimo išvis nebuvo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kaip tokiais atvejais su žalos atlyginimu? Čia kalba turbūt eina apie minimum kelis šimtus eurų?
    Draudimas atlygina.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O kaip tokiais atvejais su žalos atlyginimu? Čia kalba turbūt eina apie minimum kelis šimtus eurų?

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    10-12 euru bauda???? HAHAHAHAHAHAHAHA wtf
    Na taip, ANK 417 str. 7d.: "Kelių eismo taisyklių pažeidimai, išskyrus šiame kodekse numatytuosius, užtraukia baudą vairuotojams nuo dešimt iki dvylikos eurų." Galima buvo suinterpretuoti ir bausti už pirmą dalį ir būtų nuo 30 iki 90 eurų. O baudų dydis toks, koks yra.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Labai geras pvz. kodel sitas prospektas yra tragedija. 8 juostu pakilimo takas viduri miesto ir salia pasivaiksciojimams skirtos krantines priveda va prie tokiu ivykiu: https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...o-nulekes-bmw/
    Ir 6, ir 4 juostų atveju greitis automobilių ten būtų panašus, tad ne ta priežastis.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    10-12 euru bauda???? HAHAHAHAHAHAHAHA wtf

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Labai geras pvz. kodel sitas prospektas yra tragedija. 8 juostu pakilimo takas viduri miesto ir salia pasivaiksciojimams skirtos krantines priveda va prie tokiu ivykiu: https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...o-nulekes-bmw/
    Tai štai kam tos tvorelės ant krantinės - gaudyt atlekenčius bmw!

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Labai geras pvz. kodel sitas prospektas yra tragedija. 8 juostu pakilimo takas viduri miesto ir salia pasivaiksciojimams skirtos krantines priveda va prie tokiu ivykiu: https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...o-nulekes-bmw/

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Nepritariu krantinės užstatymui pastatais. Juk tai atims visą vaizdą į salą, areną, mokslo centrą.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jei darytų vienintelį protingą dalyką - susiuarinus pastatyti palei upę įspūdingą pastatų linją kaip kokioje Nicoje, tai iš pinigų už sklypus galėtų daryti.

    Bet kai čia paskaitai siūlymus prašvaistyti tą erdvę tiesiog takams ar dvirtakiams, tai liūdna skaitant siūlymus ant tiek potencialo neišnaudojant.
    Kad ir susiaurins, liks plotas tarp prospekto ir upės krantinės tikrai ne toks didelis ir sunku įsivaizduot, kad tie pastata gražiai atrodys. Jei jau yra labai didelis noras apstatyti pastatais tą vietą, tai manyčiau geriau skamba prospekto pakišimas po žeme, tada tikrai labai daug galimybių atsivertų tik to kaina gali būt labai didelė ir sunkiai realizuojama.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Žinoma, įskaitant KMP siaurinimą, platinimą, aukštinimą, žeminimą ir visus kitus su šia gatve susijusius dalykus
    Taip

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Tema ne apie siaurinimą ar platinimą. Tema vadinasi [KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
    Žinoma, įskaitant KMP siaurinimą, platinimą, aukštinimą, žeminimą ir visus kitus su šia gatve susijusius dalykus

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tema ne apie siaurinimą ar platinimą. Tema vadinasi [KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Baikit svaigt apie tuos gatvių siaurinimus, lyg nėra svarbesnių darbų.
    Nebaigsim. Yra visokiu dalyku, cia tema apie siaurinima. Kitiem dalykam vykt tai netrukdo.

    It's not a zero sum game. Kaip anglakalbiai sako. Jeigu kazkas ivyksta cia, tai nereiskia, kad kitur negali irgi ivykti.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Baikit svaigt apie tuos gatvių siaurinimus, lyg nėra svarbesnių darbų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė SuperPants Rodyti pranešimą
    Bet norint protingai siaurint tas gatves ir išnaudot atsiradusias erdves reikia projektu ir rekonstrukcijų o tai kainuotu turbūt didžiąja dali Kedainiu tilto statybų. Matau objektyviu priežasčių kodėl tai užtruks 10 metu ir nemanau kad tai butu protingiausia investicija dabar
    Jei darytų vienintelį protingą dalyką - susiuarinus pastatyti palei upę įspūdingą pastatų linją kaip kokioje Nicoje, tai iš pinigų už sklypus galėtų daryti.

    Bet kai čia paskaitai siūlymus prašvaistyti tą erdvę tiesiog takams ar dvirtakiams, tai liūdna skaitant siūlymus ant tiek potencialo neišnaudojant.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
    10 metų – per daug.
    Svarbu vyraujančios nuotaikos ir santykis tarp konservatyvių ir progresyvių žmonių miesto infrastruktūros vystyme. Stebint Vilniaus tendencijas 5-10 m. laikyčiau realistiškas laiko tarpas, net jei ir tas realizmas su pesimizmo požymiais.

    Normalesniems projektams Centre, Savivaldybėje labai pabrėžiama Kėdainių tilto statyba. Laikoma, kad "kol nėra Kėdainių g. tilto" tol nėra kaip siaurinti (per daug counter-intuitive) Birštono g., Gimnazijos g., K.M. pr., Šv. Gertrūdos g. pažymėti A juostas ir pan. Gimnazijos g. tikrai užsikimšusi ir jai tikrai reikia normalios alternatyvos, nors K.M. pr. manau nenukentėtų jei iš jos atimtume bent 1 juostą, net jei ir kalbam apie renginius Žalgirio arenoje, nes galima visada sugalvoti gudresnius būdus parkavimo organizavimui.

    Dėl manęs jau šiandien dviračių infrastruktūrą pradėčiau pritaikyti tokią, kad reikia kuo mačiau nulipt nuo dviračio, jei laikytis KET, bet stebint Dviračių takų grupes Kaune, tai kartais susidaro įspūdis, kad dviračiai yra ekstremalų užsiėmimas, nes "...čia lietūs lija (dar pridėdamas, čia ne Vilnius ir ne Palanga...)"
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.01.22, 17:48.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
    Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
    10 metų – per daug.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Pinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
    Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.

    Komentuoti:


  • vlk
    replied
    Parašė vital7777
    Kestucio gatves juostu skaicius koks buvo toks ir isliko. Kodel kaskoks srautas turi kaskur persikelt? Ar neitelpa tamstos hammeris dabar i siauresnes juostas? O del dviratininku/pesciuju - tai turetumet melstis kad kuo daugiau zmoniu tokiais taptu, kad maziau masinu gatvese butu ir paciam lengviau vaziuoti butu
    Kam melstis? Reikia tik pasiziureti kas dabar realiai padaryta del dviratininku/pesciuju Kestucio gatveje ir Karaliaus Mindaugo prospekte. Ir KMP ir Kestucio gatveje puikios salygos dviratininkams, manyciau vienos geriausiu Lietuvoje. Nereikia melstis, neverta. Tiesiog sesk ir vaziuok patogiais dviraciu takais ir nereikes kankintis prie klaviaturos.
    Kestucio gatveje liko trys juostos? Taip bet realiam eismui tik viena. Nes kairioji krastine tik masinu stovejimui su salelemis pestesiems, o desinioji - tik visuomeniniam transportui.
    Kestucio gatves rekostrukcijos prasme ir yra pagerinti salygas dviratininkams - atsirado du moderniski dviraciu takai ir antra sumazinti automobiliu srauta sioje gatveje nukreipta auto i KMP.

    Komentuoti:

Working...
X