Parašė Optimistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Vienintelė opcija dėl kurios pritarčiau siaurinimui.
Įsivaizduoju namų juostą kaip kokioje rivjeroje. Fantastinis vauzdelis galėtų būti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Optimistas Rodyti pranešimą
Architektas V.Biekša svarstė, kad galbūt Karaliaus Mindaugo prospektą iš plačios transporto arterijos būtų galima paversti nedidele miesto gatve, o atlaisvintus žemės plotus išnaudoti gyvenamųjų namų statybai.
„Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.
Įsivaizduoju namų juostą kaip kokioje rivjeroje. Fantastinis vauzdelis galėtų būti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąPaaiškėjo, kodėl Kėdainių tiltas Kaune atrodys kitaip, negu planuota: tai lėmė svarbi priežastis
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/archite...astis-21011936
„Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
As manau saugumas yra prioritetas nr1., todel jei pagal tikimybes siauresneje gatveje jis padideja, reikia to siekti.
Komentuoti:
-
Būtent. Jei eismo juostos plačios, jų daug, šalia nėra kliūčių (salelių, medžių, stulpelių etc.) psichologiškai atrodo saugiau spausti, nes atrodo kad padarius klaidą erdvės išvairuoti daug. Kol pasidaro nebesaugu ir nuskrendi į upę.
Susiaurink juostas, įrenk saleles, taip kad atrodytų jog vos padarius menką klaidą ant ko nors užšoksi ir savo BMW sudaužysi, sumažės drąsos ir lėkti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kad didesnė tikimybė, ar kad dažniau tai įvyktų plačioje gatvėje niekas nesiginčija.
Tavo teiginys buvo, kad tai apskritai nebūtų galėję įvykti siauresnėje gatvėje.
Aš prieštaravau ir sakiau, kad galėjo ir siauresnėje (tik mažesne tikimybe ar mažesniu dažniu)
Komentuoti:
-
Visu pirma, vairuotoju elgesi itakoja ne vien ju subjektyvus noras lakstyti, lenktyniauti, virsyt greiti, bet ir paciu gatviu dizainas t.y. juostu skaicius, ju plotis, gatves trajektorija, bordiuru, saleliu, atitvaru buvimas ir t.t. Todel ir dragai Kaune vykdavo ne kur kitur, o KM, o ne tarkim kokiam Vytauto prospekte, nes KM tiesiog yra didele asfalto jura puikiai tam tinkama.
Kaip atrodo, kur didesne tikimybe, kad i nedrausminga vairavima linke vairuotojai lakstys, tokioje gatveje:
https://www.instantstreetview.com/@5...CKFQJ15_r9rc_g
ar tokioje:
https://www.instantstreetview.com/@5...ynkRyONJLTKEGw
Kuri is siu gatviu atrodo saugesne? T.y. apsaugo aplinkinius nuo debilu?
Antras dalykas, si avarija ivyko butent toje KM vietoje, kur palei krantine nera medziu, viskas plika. Realiai pro ten pravaziavus visiskai aisku, jog tam ivykti visiskai nesudetinga. Kai kitoje KM dalyje, mazdaug nuo sankryzos su Maironio gatve, medziai auga (ju kokybe ir tankis cia jau atskiras klausimas). Toks naturalus barjeras taip pat mazina sansus, jog masina nuriedes iki krantines ir kabins ten vaiksciojancius zmones.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąPagal Konstitucijos pr. analogija siuo atveju butu ileke i medi. Ir tai daug saugiau pesciuju atzvilgiu.
Tai kaip ir netiesa, kaip kai kas cia sake, jog prospekto dydis, plotis ir pan. neturi reiksmes tokiem lakstytojam, neva tai vistiek tai butu galeje ivykti. Visiskai ne.
Ta prasme yra situacijų, kur būtent dėl pločio galėjo įvykti, bet yra (daug daugiau) situacijų, kur lygiai taip pat abiem atvejais įvyktų.
Komentuoti:
-
Pagal Konstitucijos pr. analogija siuo atveju butu ileke i medi. Ir tai daug saugiau pesciuju atzvilgiu.
Tai kaip ir netiesa, kaip kai kas cia sake, jog prospekto dydis, plotis ir pan. neturi reiksmes tokiem lakstytojam, neva tai vistiek tai butu galeje ivykti. Visiskai ne.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKaraliaus Mindaugo prospekte – daugiau stovėjimo vietų automobiliams
Apie tą aikštelę prie salos tilto.
Komentuoti:
-
Dar vienas argumentas prospekto važiuojamosios dalies siaurinimui (jo perdarymui į bulvarą) ir eismo jame lėtinimui – tie durniai, kurie sugeba tai įlėkt į požeminę pėsčiųjų perėją, tai nulėkt nuo stataus pylimo į pėsčiųjų krantinę, o nebūtų tvorelės, tai būtų įskridę ir į Nemuną. O tikėjausi, kad čia mano tuščias nerimas, kad taip gali būt.
Komentuoti:
-
OK, vienas kita palyginimas gal ir nieko.
Bet prašom nenukrypti nuo Kauno temos, kaip čia buvo jau ne kartą.
Komentuoti:
-
Parašė RomasPrašom neįsisjausti su palyginimais Šioje temoje diskutuojama apie Kaune esančią gatvę.
Jau ne kartą buvo, kai pradėjus Vilniaus ir Kauno palyginumus prasidėjo Vilniaus gatvių charakteriskų aptarimai, pasiūlumai dėl Šnipiškių vykstymo, kalvarijų gatvės sprendinių ir kiti su Kauno tema nesusiję dalykai.
Beje, ką su infrastruktūros tema turi skiepai Vilniuje?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RomasPrašom neįsisjausti su palyginimais Šioje temoje diskutuojama apie Kaune esančią gatvę.
Jau ne kartą buvo, kai pradėjus Vilniau ir Kauno palyginumus prasidėjo Vilniaus gatvių charakteritiskų aptarimai pasiūlumai ir kiti dalykai.
Beje, ką su infrastruktūros tema turi skiepai Vilniuje?
O del skiepu, tiesiog metafora.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Karaliaus Mindaugo prospekte – daugiau stovėjimo vietų automobiliams
Apie tą aikštelę prie salos tilto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tik iki to laiko dar daug erelių su BMW įskris į Nemuną ar atmuš sparnelius į tvorelę. O ir tada nenustebčiau jei auksarankiai meistriukai ras kaip sistemas apgauti.
Dabar esmė su Karaliaus Mindaugo prospektu yra, kad pats gatvės dizainas (su daug plačių juostų, ilgomis atkarpomis be šviesoforų) skatina lakstyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Didesnė tragedija ne pats pakilimo takas, o vairuotojų elgesys ir baudų dydis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau jau greitai visos auto turės privalomus gps ir duomenis bus siunčiami į policiją, panašiai kaip pvz. dabar citybee žino tiksliai, kada, kiek ir kur viršyji grietį. Pigi ir paprasta technologija, tai ateityje brangių infrastruktūros sprendimų ar vargo su trikojais nebreiks
Dabar esmė su Karaliaus Mindaugo prospektu yra, kad pats gatvės dizainas (su daug plačių juostų, ilgomis atkarpomis be šviesoforų) skatina lakstyti.
Komentuoti:
Komentuoti: