Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • manometras
    replied
    Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

    Architektas V.Biekša svarstė, kad galbūt Karaliaus Mindaugo prospektą iš plačios transporto arterijos būtų galima paversti nedidele miesto gatve, o atlaisvintus žemės plotus išnaudoti gyvenamųjų namų statybai.
    „Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.


    Labai ambicinga, t. y., tai realizuoti Kaune labai ilgai užtruktų.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Vienintelė opcija dėl kurios pritarčiau siaurinimui.
    Įsivaizduoju namų juostą kaip kokioje rivjeroje. Fantastinis vauzdelis galėtų būti.
    bet nebus

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

    Architektas V.Biekša svarstė, kad galbūt Karaliaus Mindaugo prospektą iš plačios transporto arterijos būtų galima paversti nedidele miesto gatve, o atlaisvintus žemės plotus išnaudoti gyvenamųjų namų statybai.
    „Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.


    Vienintelė opcija dėl kurios pritarčiau siaurinimui.
    Įsivaizduoju namų juostą kaip kokioje rivjeroje. Fantastinis vauzdelis galėtų būti.

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Paaiškėjo, kodėl Kėdainių tiltas Kaune atrodys kitaip, negu planuota: tai lėmė svarbi priežastis

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/archite...astis-21011936
    Architektas V.Biekša svarstė, kad galbūt Karaliaus Mindaugo prospektą iš plačios transporto arterijos būtų galima paversti nedidele miesto gatve, o atlaisvintus žemės plotus išnaudoti gyvenamųjų namų statybai.
    „Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.


    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    As manau saugumas yra prioritetas nr1., todel jei pagal tikimybes siauresneje gatveje jis padideja, reikia to siekti.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Būtent. Jei eismo juostos plačios, jų daug, šalia nėra kliūčių (salelių, medžių, stulpelių etc.) psichologiškai atrodo saugiau spausti, nes atrodo kad padarius klaidą erdvės išvairuoti daug. Kol pasidaro nebesaugu ir nuskrendi į upę.

    Susiaurink juostas, įrenk saleles, taip kad atrodytų jog vos padarius menką klaidą ant ko nors užšoksi ir savo BMW sudaužysi, sumažės drąsos ir lėkti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kad didesnė tikimybė, ar kad dažniau tai įvyktų plačioje gatvėje niekas nesiginčija.
    Tavo teiginys buvo, kad tai apskritai nebūtų galėję įvykti siauresnėje gatvėje.
    Aš prieštaravau ir sakiau, kad galėjo ir siauresnėje (tik mažesne tikimybe ar mažesniu dažniu)

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Visu pirma, vairuotoju elgesi itakoja ne vien ju subjektyvus noras lakstyti, lenktyniauti, virsyt greiti, bet ir paciu gatviu dizainas t.y. juostu skaicius, ju plotis, gatves trajektorija, bordiuru, saleliu, atitvaru buvimas ir t.t. Todel ir dragai Kaune vykdavo ne kur kitur, o KM, o ne tarkim kokiam Vytauto prospekte, nes KM tiesiog yra didele asfalto jura puikiai tam tinkama.

    Kaip atrodo, kur didesne tikimybe, kad i nedrausminga vairavima linke vairuotojai lakstys, tokioje gatveje:
    https://www.instantstreetview.com/@5...CKFQJ15_r9rc_g
    ar tokioje:
    https://www.instantstreetview.com/@5...ynkRyONJLTKEGw

    Kuri is siu gatviu atrodo saugesne? T.y. apsaugo aplinkinius nuo debilu?

    Antras dalykas, si avarija ivyko butent toje KM vietoje, kur palei krantine nera medziu, viskas plika. Realiai pro ten pravaziavus visiskai aisku, jog tam ivykti visiskai nesudetinga. Kai kitoje KM dalyje, mazdaug nuo sankryzos su Maironio gatve, medziai auga (ju kokybe ir tankis cia jau atskiras klausimas). Toks naturalus barjeras taip pat mazina sansus, jog masina nuriedes iki krantines ir kabins ten vaiksciojancius zmones.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Pagal Konstitucijos pr. analogija siuo atveju butu ileke i medi. Ir tai daug saugiau pesciuju atzvilgiu.

    Tai kaip ir netiesa, kaip kai kas cia sake, jog prospekto dydis, plotis ir pan. neturi reiksmes tokiem lakstytojam, neva tai vistiek tai butu galeje ivykti. Visiskai ne.
    Argumentuok kodėl nebūtų tai galėję įvykti 2+2 gatvėj su tokiu pat greičio limitu.
    Ta prasme yra situacijų, kur būtent dėl pločio galėjo įvykti, bet yra (daug daugiau) situacijų, kur lygiai taip pat abiem atvejais įvyktų.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Pagal Konstitucijos pr. analogija siuo atveju butu ileke i medi. Ir tai daug saugiau pesciuju atzvilgiu.

    Tai kaip ir netiesa, kaip kai kas cia sake, jog prospekto dydis, plotis ir pan. neturi reiksmes tokiem lakstytojam, neva tai vistiek tai butu galeje ivykti. Visiskai ne.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Karaliaus Mindaugo prospekte – daugiau stovėjimo vietų automobiliams​​​​​​

    Apie tą aikštelę prie salos tilto.
    Tai vis dėlto žmonės iš stalinkių bandė nuo tos aikšelės gelbėtis. Nepavyko.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Dar vienas argumentas prospekto važiuojamosios dalies siaurinimui (jo perdarymui į bulvarą) ir eismo jame lėtinimui – tie durniai, kurie sugeba tai įlėkt į požeminę pėsčiųjų perėją, tai nulėkt nuo stataus pylimo į pėsčiųjų krantinę, o nebūtų tvorelės, tai būtų įskridę ir į Nemuną. O tikėjausi, kad čia mano tuščias nerimas, kad taip gali būt.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    OK, vienas kita palyginimas gal ir nieko.
    Bet prašom nenukrypti nuo Kauno temos, kaip čia buvo jau ne kartą.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Romas
    Prašom neįsisjausti su palyginimais Šioje temoje diskutuojama apie Kaune esančią gatvę.
    Jau ne kartą buvo, kai pradėjus Vilniaus ir Kauno palyginumus prasidėjo Vilniaus gatvių charakteriskų aptarimai, pasiūlumai dėl Šnipiškių vykstymo, kalvarijų gatvės sprendinių ir kiti su Kauno tema nesusiję dalykai.

    Beje, ką su infrastruktūros tema turi skiepai Vilniuje?
    Šiaip neblogas palyginimas ir tinkamas temai. Nes labai dažnai diskutuojant apie Mindaugo prospekto siaurinimą buvo metama "o tai ko jūs savo Konstitucijos prospekto nesiaurinat". Tai va - planuojama tai, o ir Kaune gatvę būtų galima panašiu stiliumi pertvarkyti.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Romas
    Prašom neįsisjausti su palyginimais Šioje temoje diskutuojama apie Kaune esančią gatvę.
    Jau ne kartą buvo, kai pradėjus Vilniau ir Kauno palyginumus prasidėjo Vilniaus gatvių charakteritiskų aptarimai pasiūlumai ir kiti dalykai.

    Beje, ką su infrastruktūros tema turi skiepai Vilniuje?
    Kas vyksta Kaune infrastrukturos prasme tikrai nera atskirta nuo Vilniaus, nes tai turbut pirmas miestas, su kuriuo lyginamasi. Sneketi apie Kauna Vilniaus kontekste yra normalu.

    O del skiepu, tiesiog metafora.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kaunas vel bus antras po Vilniaus drasiuose sprendimuose? Lauksim ar pasiteisins kaip su skiepais?
    Attached Files
    Paskutinis taisė Sklansky; 2021.03.21, 11:06.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Karaliaus Mindaugo prospekte – daugiau stovėjimo vietų automobiliams​​​​​​

    Apie tą aikštelę prie salos tilto.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tik iki to laiko dar daug erelių su BMW įskris į Nemuną ar atmuš sparnelius į tvorelę. O ir tada nenustebčiau jei auksarankiai meistriukai ras kaip sistemas apgauti.

    Dabar esmė su Karaliaus Mindaugo prospektu yra, kad pats gatvės dizainas (su daug plačių juostų, ilgomis atkarpomis be šviesoforų) skatina lakstyti.
    Būtent. Teko internetuose skaityti apie atvejį iš Nyderlandų. Vieno miestelio (ar kaimo) gyventojai, prašė savivaldybės apriboti pro šalį einančiame 2+2 kelyje greitį iki berods 50 ar 40 km/h ir įrengti pėsčiųjų perėją ar pan. Savivaldybė atsisakė, argumentuodama tuo, kad 2+2 kelyje vis vien niekas nesilaikys tokio greičio ribojimo. Norint sumažinti greitį probleminėje vietoje reikia transportą nukreipti kitais keliais, o esamą 2+2 susiaurinti iki 1+1. Kas ir bus padaryt kažkada ateityje, o kol kas - yra kaip yra.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Didesnė tragedija ne pats pakilimo takas, o vairuotojų elgesys ir baudų dydis.
    Na tarkim jei KM butu daugiau pereju su salelem ir sviesoforais (o pereju ten as laaabai noreciau - nes i krantine papulti super nepatogu), tai ir bmw gal kiek mazesni greiti pasiektu

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Manau jau greitai visos auto turės privalomus gps ir duomenis bus siunčiami į policiją, panašiai kaip pvz. dabar citybee žino tiksliai, kada, kiek ir kur viršyji grietį. Pigi ir paprasta technologija, tai ateityje brangių infrastruktūros sprendimų ar vargo su trikojais nebreiks
    Tik iki to laiko dar daug erelių su BMW įskris į Nemuną ar atmuš sparnelius į tvorelę. O ir tada nenustebčiau jei auksarankiai meistriukai ras kaip sistemas apgauti.

    Dabar esmė su Karaliaus Mindaugo prospektu yra, kad pats gatvės dizainas (su daug plačių juostų, ilgomis atkarpomis be šviesoforų) skatina lakstyti.

    Komentuoti:

Working...
X