Parašė bakenonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Jo seni, viska isaiskinai, galim uzdaryti tema. Apie LT biudzeta irgi geras bajeris. Taip, mes ubagai, nieko neturim, gyvenam 2005 metais.
Kas sake, kad ta juosta parkingui butinai turi likti? Kodel negali atsirasti viesas parkingas po pastatais ar viesosiom erdvem, kaip yra Vienybes aikstej? Kam yra statomas parkingas prie Merkurijaus?Paskutinis taisė Sklansky; 2022.11.17, 18:41.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąAuditorija reikalauja tikslumo...
Darau prielaidą, kad „kamštyje“ vienas automobilis užima 6 metrus, bakenono nuotraukoje užfiksuotas srautas išsiskirsto prie sankryžos su Birštono g.
Išeina, kad toje atkarpoje yra apie 550 automobilių, kuriuos nesunkiai pakeičia 5-6 vidutinio dydžio autobusai, kursuojantys KM prospektu iki hubo sankryžoje su Birštono g., nuo ten autobusai išvežioja žmones Aleksoto ir Šilainių/Vilijampolės link (iki kažkur ten savivaldybės parkinge stovinčių mylimų automobilių).
Savivaldybė krantinėje suformuoja sklypus, juos pelningai parduoda/nuomoja, už gautus pinigus stato (nebrangius, bet mokamus) parkingus rajonuose apie centrą.
Taip pažvelgus, net nepanašu į utopiją, Kauno centras yra puiki vieta viešajam transportui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
Galėtu daryti kaip Duseldorfe kišti po žeme.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą17:16 laikas
Tik ir trūksta pasiaurint
Vazineju KM kasdien ir nera ten tu reiksmingu kamsciu, o didieji projektai skirti eismo nuo ten nukrovimui dar net nepradeti.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąK.M. pr. nuo vidurio paimčiau dvi juostas ir padaryčiau žalia zona: pieva, medeliai kokie nors, gal krūmeliai. Atrodys jaukiau, o auto sutilps. Na ir nemanau, kad gera mintis statmeną parkavimą buvo palikti, geriau tik lygiagretus tokioje gatvėje. Vidurinė juosta susiaurėįų, kur dabar išskirtos vietos kairiems posūkiams kurie dabar padaryti.
Rezultate gautųsi toks bulvaras, pusiau parkas, pusiau gatvė. Aš už.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Auditorija reikalauja tikslumo...
Darau prielaidą, kad „kamštyje“ vienas automobilis užima 6 metrus, bakenono nuotraukoje užfiksuotas srautas išsiskirsto prie sankryžos su Birštono g.
Išeina, kad toje atkarpoje yra apie 550 automobilių, kuriuos nesunkiai pakeičia 5-6 vidutinio dydžio autobusai, kursuojantys KM prospektu iki hubo sankryžoje su Birštono g., nuo ten autobusai išvežioja žmones Aleksoto ir Šilainių/Vilijampolės link (iki kažkur ten savivaldybės parkinge stovinčių mylimų automobilių).
Savivaldybė krantinėje suformuoja sklypus, juos pelningai parduoda/nuomoja, už gautus pinigus stato (nebrangius, bet mokamus) parkingus rajonuose apie centrą.
Taip pažvelgus, net nepanašu į utopiją, Kauno centras yra puiki vieta viešajam transportui.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Kiek čia tų mašinų? Koks 1000? Tai kokie 10 vidutinio dydžio autobusų ir išvengiame beprasmio laiko gaišimo, kuro birbinimo bei miesto smardinimo, dar ir žmonės daugiau pabendrautų laisvu nuo baronkės sukiojimo metu. Nemokamas priedas – šansas turėti miestišką, gyvenimo pilną krantinę bei (o keistume!) upę?
Nežinau, kaip jums atrodo, bet aš 100% už.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Auto po zeme, virs viena namu eile. normaliai azeldinta krantine.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
K.M. pr. nuo vidurio paimčiau dvi juostas ir padaryčiau žalia zona: pieva, medeliai kokie nors, gal krūmeliai. Atrodys jaukiau, o auto sutilps. Na ir nemanau, kad gera mintis statmeną parkavimą buvo palikti, geriau tik lygiagretus tokioje gatvėje. Vidurinė juosta susiaurėįų, kur dabar išskirtos vietos kairiems posūkiams kurie dabar padaryti.
Rezultate gautųsi toks bulvaras, pusiau parkas, pusiau gatvė. Aš už.Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.16, 23:59.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą17:16 laikas
Tik ir trūksta pasiaurint
Nežinau, kaip jums atrodo, bet aš 100% už.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
super - gausim daugiau ploto pėstiesiems, o vairuotojams niekas nepasikeis. win-win
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
Uz tilto ir aiksteles uz jo, 1 juosta - parkavimas, uz tai niekas ir nevaziuoja ten Ta ruoza susiaurinus nieko nepasikeis is esmes.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Pirma eilė tuščia - reiškia galima viena tikrai susiaurinti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal svarbu ir tai, kad ne visas KMP yra vienodo platumo ir ne visi lekiantys platesniąja dalimi link Senamiesčio žino, kad jis susiaurės, kiek susiaurės ir kur susiaurės. O prieš susiaurėjimą yra ir miniposūkis.
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą17:16 laikas
Tik ir trūksta pasiaurint
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąAtseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.
Komentuoti:
-
Ne kartą baidare plaukiau nuo Žirmūnų paplūdimio iki Balto tilto arba Vingio parko viaduko. Kad neplauki džiunglėmis Vilniuje paaiškėja daugmaž nuo sporto bazės Olimpiečių g., bet ir šiaip vaizdas nuo vandens meh. Kaune plaukiau Nemunu nuo Jiesios iki Santakos su viltimi, kad miesto pamatysiu daugiau – deja, tas pats, gal dar neįdomiau. Tiesiog neįtikėtikėtina, kaip neišnaudojamos krantinės bei upės miestuose.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąAtseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: