Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sklansky
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    Todel, kad KM pas mus atlieka eismo arterija, jei ten Duseldorfe jos niekada nebuvo, tai kodel ne, aisku gerai. O cia uzdaryk KM, ir per renginius i Zalgirio arena, kaip parode patirtis ir Dariaus ir Gireno stadiona, gatve dirba 100%, be jos butu kazkokia tragedija apskritai. Darykit tuos parkus kitame krante ir viskas bus gerai Jus norit Kaune isjungt viena is pagrindiniu eismo gatviu, del kazkokiu zalios vejos isitikinimu Kaip ir sakau, nu galima pasiaurint iki 2+2 ir po 1 parkingui, bet tai nieko nekeicia. Ismest parkinga? Nu absurdas, tiek dirbantiems tiek lankytojams. Padaryt gal 1+1? Net nenoriu apie tai kalbet
    Atsilieki siek tiek nuo diskusijos. Gi sneketa ir miesto planuose yra aiskiai nurodyta, kad Kedainiu tiltas yra skirtas tranzitiniam eismui, kuris butent bus nuimtas nuo KM ir neliks tranzito kertancio Kauno senamiesti (marsrutu Sanciai/Panemune - Silainiai/Vilijampole) t.y. toks platus KM bus nebereikalingas. Koks tada tikslas apskritai tokius pinigus kisti i Kedainiu tilta, jeigu abejuose Nemuno pusese turesim po tokias arterijas? Tam ir statomas toks tiltas, kad kitoje puseje viskas atlaisvetu, kad eismas eitu kita, maziau urbanizuota ir ne centrine miesto dalimi, tam yra skiriami didziuliai pinigai is esmes del gyventoju gyventoju gyvenimo kokybes. O kur dar ivaziavimo i senamiesti apmokestinimas? Yra planavimas, yra vizijos, miestas keiciasi. Sneki lyg kita puse butu kazkokie medeliu, parkeliu fanatikai, norintys ta KM siaurinti siaip tiesiog.

    Apskritai medeliai ir parkelis yra pats pats primityviausias, pirmas i galva saunantis sprendimas. Gali buti visokiu idomiu tarpiniu sprendimu tarp medeliu ir tarp pastatu. Pavyzdziui, kaip Kopenhagoje. Turint toki plota ir pasitelkus gerus urbanistus labai daug visko galima sugalvoti, ir ne su kosminiais biudzetais.

    Taip pat neitikina ir argumentas, kad butent del TOKIO platumo gatves nera kamsciu renginiu arenoje metu. Kaunas puikiai susitvarko su kamsciais po renginiu, ju praktiskai minimaliai ir nemanau, kad esant 2+2 situacija esmingai blogetu, nes:
    1) vaziuojant i Silainiu puse isvaziuojant is arenos bus galima sukti i desine ir rinktis Kedainiu tilta, o potencialus kamstukai ir buna ties Birstono sankryza;
    2) Birstono gatve yra 2+2, tai tas 4+4 dabar esantis KM iskart atsimusa i butelio kakleli, tai man nelabai aisku, ka tos 4+4 KM juostos is esmes gelbeja;

    Kiek validus argumentas yra sneketi apie CO2 kvepuosiancius to parkelio lankytojus? Eismas butu esmingai sumazejes, cia vienas dalykas. Kitas dalykas, neisvengiamai mazes CO2 ismetimas apskritai. Elektromobiliai, zaliasisi kursas, ES direktyvos. Snekam ne is dabartines perspektyvos, o 5-10 metu i prieki. Nematau, kad tam parkely galetu nesirinkti zmones, vaziuoti dviratininkai ar pestieji rinktis ta kelia marsrutu centras - senamiestis. Buvo sneketa ir apie Vienybes aikste, kokia ji mirus, praeina tik vienas kitas zmogus tranzitu. Tai nueikit siokia diena ir pamatysit, kiek vaiku, jaunimo su riedlentem, uz krumeliu ir parukyt susirenka maciau.

    Pats tunelio ideja dar mazai tikiu del tos pacio kastu ir naudos santykio. Tranzitinio eismo ir CO2 problema bus sumenkus, abejoju ar kas rysis tokiam sprendimui.

    O cia tas Diuseldorfo tunelis:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rheinufer_Tunnel
    Paskutinis taisė Sklansky; 2022.11.18, 20:27.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Manau, kad įvažiavimo į centrinę dalį mokestis (sakykim, ne gyventojams kokie 500 Eur/mėn.) bei naujas/patogus VT apsisprendimą palengvintų.

    Nuotrauką suradau bet kokią tik su mintimi, kad miestą reikia traukti prie upės, kitaip sakant, išnaudoti vietovės ypatumus. Nenumas, Neris ir ypač Santaka yra Kauno miesto turtas, kurio miestiečiai nesupranta ir nevertina. Patraukliai sutvarkius kratines Kaunas pritrauktų daugiau verslo, turistų ir t.t.
    kas cia per pasiulymai ))))
    Kaunas cia koks pasaulio centras, kad ivaziavimas tiek kainuotu? Ka tu jame pamatysi padarius tokius mokescius, cia kazkos pseudo pasiulymas is vis )) Kaip tie turistai pateks i Kauno centra? tipo su VT? O kur det masinas persedime i ta VT? Cia centras kazkoks draustinis? ))) Baikit jus juokus tokius ))) atrodo Kaunas cia kazkoks 10 pasaulio stebuklas

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
    Nu absurdas, tiek dirbantiems tiek lankytojams. Padaryt gal 1+1? Net nenoriu apie tai kalbet
    Manau, kad įvažiavimo į centrinę dalį mokestis (sakykim, ne gyventojams kokie 500 Eur/mėn.) bei naujas/patogus VT apsisprendimą palengvintų.

    Nuotrauką suradau bet kokią tik su mintimi, kad miestą reikia traukti prie upės, kitaip sakant, išnaudoti vietovės ypatumus. Nenumas, Neris ir ypač Santaka yra Kauno miesto turtas, kurio miestiečiai nesupranta ir nevertina. Patraukliai sutvarkius kratines Kaunas pritrauktų daugiau verslo, turistų ir t.t.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Idėja gera tik iš tiesų vieta atrodo taip: Su 2 eismo juostom, dviračių taku ir liūdnokais šaligatviais prie apleisto pastato

    Click image for larger version

Name:	aaaa.PNG
Views:	392
Size:	1,38 MB
ID:	2006152 Click image for larger version

Name:	aaaaaaa.PNG
Views:	386
Size:	2,32 MB
ID:	2006153
    Nu ir?
    As matau taip:
    Gatve nuo upes skiria g/b krantine (atramine siena). Apacioje grazu tik paveiksliuke, ir upes lygis vaikscioja aukstyn zemyn, ir tas parkas yra uzliejamas vandens. Aisku foto atrodo graziai, bet praktikoj taip nebutu, ypac Nemune, kurio vandens lygis svyruoja koki 7m aplitudej nuo pavasario potvynio iki vasaros sausros Tokio dydzio pastatu, kurie dabar stovi prie gatves, sutaupius 10m plocio juosta nu neidesi prie geriausiu noru

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Idėja gera tik iš tiesų vieta atrodo taip: Su 2 eismo juostom, dviračių taku ir liūdnokais šaligatviais prie apleisto pastato

    Click image for larger version

Name:	aaaa.PNG
Views:	392
Size:	1,38 MB
ID:	2006152 Click image for larger version

Name:	aaaaaaa.PNG
Views:	386
Size:	2,32 MB
ID:	2006153

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Aš taip pat manau, kad kišti KM po žeme nėra prasmės nei logikos. Pagrindinis motyvas KM siaurinimo – Kaunas yra ypatingas miestas, kuriame suteka dvi didžiausios šalies upės, o prie upių gyvybės nėra. Ką ten gyvybės, net kavos nėra kur išgerti su vaizdu į upę! Vertinti tai kitaip nei visišką nesusipratimą neįmanoma.

    Ką daryti – diskusijų, ieškojimo klausimas. Galbūt vienas iš variantų yra statyti pastatus virš (susiaurinto) KM, kodėl kiuženos bildėti po pastatais negalėtų?
    Ta prasme nera kur kavos igert? Nemuno sala, Santaka, Nemunos salos krantine, prasom, vietos uztenka visiems ))) Ar cia noras turet kavine su vaizdu i Nemuna? gal ne taip supratau

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    O kodel toks parkas su medziais Diuseldorfe yra gerai, o pas mus butu negerai?
    Todel, kad KM pas mus atlieka eismo arterija, jei ten Duseldorfe jos niekada nebuvo, tai kodel ne, aisku gerai. O cia uzdaryk KM, ir per renginius i Zalgirio arena, kaip parode patirtis ir Dariaus ir Gireno stadiona, gatve dirba 100%, be jos butu kazkokia tragedija apskritai. Darykit tuos parkus kitame krante ir viskas bus gerai Jus norit Kaune isjungt viena is pagrindiniu eismo gatviu, del kazkokiu zalios vejos isitikinimu Kaip ir sakau, nu galima pasiaurint iki 2+2 ir po 1 parkingui, bet tai nieko nekeicia. Ismest parkinga? Nu absurdas, tiek dirbantiems tiek lankytojams. Padaryt gal 1+1? Net nenoriu apie tai kalbet

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Aš taip pat manau, kad kišti KM po žeme nėra prasmės nei logikos. Pagrindinis motyvas KM siaurinimo – Kaunas yra ypatingas miestas, kuriame suteka dvi didžiausios šalies upės, o prie upių gyvybės nėra. Ką ten gyvybės, net kavos nėra kur išgerti su vaizdu į upę! Vertinti tai kitaip nei visišką nesusipratimą neįmanoma.

    Ką daryti – diskusijų, ieškojimo klausimas. Galbūt vienas iš variantų yra statyti pastatus virš (susiaurinto) KM, kodėl kiuženos bildėti po pastatais negalėtų?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    Tai as manau panasiai, ten tiek susiaurinus kas is to, nu islosi 10m nu gal 15m zemes juosta, kas is to kazkoks keistas noras be jokios ateities. Nu pasodinsi pora juostu medziu, ir kas is to, masinos vaziuos, dumins, smirdes, niekas ten nei sedes nei vaikscios. Pora kebabu kiosku ar kazkoiu ale pastatu? Nu nesamone mano nuomone O po zeme pakist, cia grand projektai, iskelt visus tinklus reiktu is gatves, dar klausimas del vandenys lygio Nemune, ar tunelyje vandens lygis su Nemunu per polaidi nebus panasus. Ir vardan ko? Investicijos milzinikos del keliu desimciu juostos zoles ar fantazuojamu pastatu? )))
    O kodel toks parkas su medziais Diuseldorfe yra gerai, o pas mus butu negerai?

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    nešlykštu vs šlykštu:

    Click image for larger version

Name:	image_128282.png
Views:	404
Size:	3,06 MB
ID:	2006130
    Aplinkybes ne tokios, foto matos, kad uzstatymas senai susoformaves, ir yra kaip yra, labai aiskiai kairej matos, kiek masinu ir kokie kamsciai, tai ko nesiaurina?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    išties, net ir susiaurinus iki 2 eismo juostų, nebūtų pakankamai platu statyti pastatų (na nebent vieno aukšto kioskus, kotedžiukus), o kažkoks alia parkas ar panašiai, neturintis jokių kitų paslaugų būtų abejotino patrauklumo ir naudos. Gaunasi siaurinimas tik iš esmės. Todėl pradėjau manyti, kad reikia drastiškesnės idėjos ir reikia kišti po žeme, tik tada gali būti nauja juosta pastatų, su verslais, kavinėm/restoranais ir parkeliais/aikštėm, o tai yra naudinga erdve miestui.
    Tai as manau panasiai, ten tiek susiaurinus kas is to, nu islosi 10m nu gal 15m zemes juosta, kas is to kazkoks keistas noras be jokios ateities. Nu pasodinsi pora juostu medziu, ir kas is to, masinos vaziuos, dumins, smirdes, niekas ten nei sedes nei vaikscios. Pora kebabu kiosku ar kazkoiu ale pastatu? Nu nesamone mano nuomone O po zeme pakist, cia grand projektai, iskelt visus tinklus reiktu is gatves, dar klausimas del vandenys lygio Nemune, ar tunelyje vandens lygis su Nemunu per polaidi nebus panasus. Ir vardan ko? Investicijos milzinikos del keliu desimciu juostos zoles ar fantazuojamu pastatu? )))

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    Kas nors man gali paaiskinti, kokia to siaurinimo prasme del tos 10m zemes juostos? )) Ar cia tiesiog kazkokie psichologiniai dalykai
    nešlykštu vs šlykštu:

    Click image for larger version

Name:	image_128282.png
Views:	404
Size:	3,06 MB
ID:	2006130

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    Kas nors man gali paaiskinti, kokia to siaurinimo prasme del tos 10m zemes juostos? )) Ar cia tiesiog kazkokie psichologiniai dalykai
    išties, net ir susiaurinus iki 2 eismo juostų, nebūtų pakankamai platu statyti pastatų (na nebent vieno aukšto kioskus, kotedžiukus), o kažkoks alia parkas ar panašiai, neturintis jokių kitų paslaugų būtų abejotino patrauklumo ir naudos, kai prie pat yra dar viena pusiau išnaudojamas žalias laukas- sala. Gaunasi siaurinimas tik iš esmės. Todėl pradėjau manyti, kad reikia drastiškesnės idėjos ir reikia kišti po žeme, tik tada gali būti nauja juosta pastatų, su verslais, kavinėm/restoranais ir parkeliais/aikštėm, o tai yra naudinga erdve miestui.
    Paskutinis taisė bimbam; 2022.11.18, 19:24.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    Kas nors man gali paaiskinti, kokia to siaurinimo prasme del tos 10m zemes juostos? )) Ar cia tiesiog kazkokie psichologiniai dalykai
    Na, tai galima perskaityti tema nuo pradzios, aiskinta turbut daug kartu ir visokiais kampais. Trumpai tariant, kaip gali buti nevertinga 10m zemes juosta premium lokacijoj mieste salia upes? Toks KM kaip dabar yra (asfalto jura) tikrai yra geriausia, ka Kaunas gali?
    Paskutinis taisė Sklansky; 2022.11.18, 19:05.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Mano nuomone, butu galima siaurinti ir dabar, bet cia mano nuomone. Viskas vyksta is eiles, pirma tiltas, poto ateis ir KM klausimas, neisivaizduoju, kad galetu buti kitaip. Gal taip ir gerai, zmones tam turi pribresti, tvarkymo darbu centre isties buta nemazai, yra sioks toks ir nuovargis. O kai kam ir susiaurinta Kestucio gatve kolkas dar problema.
    Kas nors man gali paaiskinti, kokia to siaurinimo prasme del tos 10m zemes juostos? )) Ar cia tiesiog kazkokie psichologiniai dalykai

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Mano nuomone, butu galima siaurinti ir dabar, bet cia mano nuomone. Viskas vyksta is eiles, pirma tiltas, poto ateis ir KM klausimas, neisivaizduoju, kad galetu buti kitaip. Gal taip ir gerai, zmones tam turi pribresti, tvarkymo darbu centre isties buta nemazai, yra sioks toks ir nuovargis. O kai kam ir susiaurinta Kestucio gatve kolkas dar problema.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    O is norinciu keisti KM veida snekama, kad darom tai rytoj? Turbut visi supranta, kad cia maziausiai 5m projektas, su diskusijom, konceptais, finansavimais ir pan. O Kedainiu tilto konkurso pasiulymai atmesti tik pries menesi, tuoj skelbs nauja.
    Supranta, kad ne rytoj, bet tuo pačiu dayguma kalba būtent apie dabartunę situaciją, kad ir dabar gakėtų būti siauras. Gi kalba pvz "važiavau ir nėra daug mašinų, nereikia juostų" ir panašiai.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O jie ir nesako, kad tada kai Minkovskiai ir tiltas bus, reikės tokio pločio KM.
    Kalba apie dabar, kai nėra Minkovskių ir tilto.
    O is norinciu keisti KM veida snekama, kad darom tai rytoj? Turbut visi supranta, kad cia maziausiai 5m projektas, su diskusijom, konceptais, finansavimais ir pan. O Kedainiu tilto konkurso pasiulymai atmesti tik pries menesi, tuoj skelbs nauja.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Tunelis būtų kiek nesąžininga, nes yra ir kiti projektai kurie galėtų būti įgyvendinti. Geriau vystyti daug projektų didesnėje teritorijoje, tarpusavyje suderinti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    O tai jau stovi Kedainiu tiltas skirtas per KM einanciam tranzitiniam eismui? Minkovskiu gatve atnaujinta?
    O jie ir nesako, kad tada kai Minkovskiai ir tiltas bus, reikės tokio pločio KM.
    Kalba apie dabar, kai nėra Minkovskių ir tilto.

    Komentuoti:

Working...
X