Parašė bakenonas
Rodyti pranešimą
Apskritai medeliai ir parkelis yra pats pats primityviausias, pirmas i galva saunantis sprendimas. Gali buti visokiu idomiu tarpiniu sprendimu tarp medeliu ir tarp pastatu. Pavyzdziui, kaip Kopenhagoje. Turint toki plota ir pasitelkus gerus urbanistus labai daug visko galima sugalvoti, ir ne su kosminiais biudzetais.
Taip pat neitikina ir argumentas, kad butent del TOKIO platumo gatves nera kamsciu renginiu arenoje metu. Kaunas puikiai susitvarko su kamsciais po renginiu, ju praktiskai minimaliai ir nemanau, kad esant 2+2 situacija esmingai blogetu, nes:
1) vaziuojant i Silainiu puse isvaziuojant is arenos bus galima sukti i desine ir rinktis Kedainiu tilta, o potencialus kamstukai ir buna ties Birstono sankryza;
2) Birstono gatve yra 2+2, tai tas 4+4 dabar esantis KM iskart atsimusa i butelio kakleli, tai man nelabai aisku, ka tos 4+4 KM juostos is esmes gelbeja;
Kiek validus argumentas yra sneketi apie CO2 kvepuosiancius to parkelio lankytojus? Eismas butu esmingai sumazejes, cia vienas dalykas. Kitas dalykas, neisvengiamai mazes CO2 ismetimas apskritai. Elektromobiliai, zaliasisi kursas, ES direktyvos. Snekam ne is dabartines perspektyvos, o 5-10 metu i prieki. Nematau, kad tam parkely galetu nesirinkti zmones, vaziuoti dviratininkai ar pestieji rinktis ta kelia marsrutu centras - senamiestis. Buvo sneketa ir apie Vienybes aikste, kokia ji mirus, praeina tik vienas kitas zmogus tranzitu. Tai nueikit siokia diena ir pamatysit, kiek vaiku, jaunimo su riedlentem, uz krumeliu ir parukyt susirenka maciau.
Pats tunelio ideja dar mazai tikiu del tos pacio kastu ir naudos santykio. Tranzitinio eismo ir CO2 problema bus sumenkus, abejoju ar kas rysis tokiam sprendimui.
O cia tas Diuseldorfo tunelis:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rheinufer_Tunnel
Komentuoti: