Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Kamštis iš Molėtų gatvės į Molėtų plentą Vilniaus kryptimi yra niekas. Ten paliko pėsčiųjų perėją pagreitėjimo juostoje. Negana to, vairuotojams nesimato kokia šviesoforo šviesa dega pėstiesiems. Pėsčiųjų ten dabar bus daug. Labai pavojinga vieta jiems, nors, turbūt, vsio zakono.
    Paaiškinu: sukantiems į dešinę iš Molėtų gatvės dabar padarė šviesoforą, dėl to vietiniai labai pyksta, nes reikia sustoti. Būtent tas sustojimas dabar ir apsaugos pėsčiuosius. Anksčiau tame posūkyje visą laiką buvo galimas gazas-dugnas, kad greičiau įsilieti į srautą Molėtų plente.

    Comment


      Parašė Kitas Rodyti pranešimą

      Paaiškinu: sukantiems į dešinę iš Molėtų gatvės dabar padarė šviesoforą, dėl to vietiniai labai pyksta, nes reikia sustoti. Būtent tas sustojimas dabar ir apsaugos pėsčiuosius. Anksčiau tame posūkyje visą laiką buvo galimas gazas-dugnas, kad greičiau įsilieti į srautą Molėtų plente.
      Dar kartą sakau, kad tas naujas šviesoforas leidžia važiuoti būtent tada, kai pėstiesiems dega žalia. Ir neleidžia tada, kai Molėtų plente nuo Molėtų važiuojantiems automobiliams dega žalia. Praktiškai padaryta nesąmonė, kuri yra ypač pavojinga pėstiesiems. Psichologiškai vairuotojas važiuodamas per žalią pagreitėjoimo zonoje negali tikėtis pėsčiųjų, juolab, kad nemato, kad jiems dega žalia. Pėstieji, ypač vaikai, irgi užsidegus žaliai eina drąsiai, nes nesitiki, kad ir automobilams degs žalia.

      Comment


        Įspūdingas kelio ženklas, pasijaučiau mažutis prie tokio.
        Šiaip nežinau kas ten psichologiškai veikia, jeigu prikabintas taisyklių priminimas, aišku jis galėjo būti tokio dydžio kaip "šalutinis" o ne kažkokiam skarmale įpakuotas. Tos fazės su pėsčiaisiais metu joks kitas eismas nesikerta, tai vairuotojams lieka žiūrėti tik pėsčiuosius.

        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230524_180226_Gallery.jpg Views:	0 Size:	182,2 kB ID:	2053196

        Vat kodėl nepertvarko šito apgailėtino takelio tai velnias žino. Na kai pabaigs, bent kitoje pusėje normalesnis bus. Bet ir pervažos panašu, kad neįrengs - paliko skirtingo aukščio salelę per vidurį.

        Nežinau ar persiteikia, bet tokio dydžio šitų ženklų neesu matęs.

        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230524_181026_Gallery.jpg
Views:	387
Size:	367,9 kB
ID:	2053197

        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Įspūdingas kelio ženklas, pasijaučiau mažutis prie tokio.

          Nežinau ar persiteikia, bet tokio dydžio šitų ženklų neesu matęs.

          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230524_181026_Gallery.jpg
Views:	387
Size:	367,9 kB
ID:	2053197
          Net suintrigavo ar LAKD patys bent sugeba laikytis kelio ženklų įrengimo taisyklių. 203 trikampis gali būti max. 90cm pločio, o perėjų ženklai 533, 534 -70cm. Didesni jau negali egzistuoti iš principo, nes magistraliniuose keliuose perėjų ir neturi būti, o duoti kelio magistralėje jau nėra kam. Gal galėtumėt išmatuoti?

          Comment


            Pasipiktinimas absurdiškai suprojektuota šviesoforine sankryža Vanaginėje (Riešėje) tęsiasi.
            LAKD piarščikas pramušinėja idiotizmo dugnus, sekdamas pasakas, kad kamščius sukelia ne LAKD suderinta nevykusio sankryžoą, o patys vairuotojai.

            Lrytas.lt 2023.05.24
            Po naujo prekybos centro atidarymo kilo gyventojų nepasitenkinimas
            Šalia Vilniaus atsidarė naujas prekybos centras, dėl kurio statybų buvo pertvarkytas eismas, pastatyti kiti šviesoforai. Didžiosios Riešės gyventojai ėmė piktintis, kad Vilniaus senamiesčio problema atsirito iki jų – prasidėjo spūstys. Po gyventojų nusiskundimų antplūdžio socialiniuose tinkluose sureagavo ir Vilniaus rajono meras Robert Duchnevič. (...)


            Už pastatytą šviesoforą atsakinga LAKD. Jos atstovas Saulius Jansonas patikina, kad įmonė operatyviai kreipėsi į statybas vykdantį privatų investuotoją dėl eismo reguliavimo pagerinimo sprendimų įgyvendinimo. Nepaisant to, pasak S.Jansono, dėl susidariusių spusčių išsukant iš Molėtų gatvės į Molėtų plentą Vilniaus kryptimi, kalti gali būti ir patys vairuotojai.
            „Viena iš pagrindinių spūsčių susidarymo priežasčių įrengus naują šviesoforą yra dėl to, jog vairuotojai degant pagrindiniam šviesoforo žaliam signalui nesuka į dešinę, nors tai leidžiama“, – teikia LAKD atstovas.

            Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...yksta-27075758
            Tačiau situacija su posūkiu iš Molėtų plento į Molėtų gatvę – kiek kitokia, kreiptasi dėl pakeitimų. „Kelių direkcija šiuo klausimu taip pat kreipėsi į privatų investuotoją dėl galimybės pakeisti esamus eismo reguliavimo nustatymus, koordinuojant su Kelių direkcijos eismo saugos specialistais“, – informuoja S.Jansonas. Jo teigimu, rangovui įgyvendinus Kelių direkcijos reikalavimus, turėtų pagerėti situaciją, o maksimalus sankryžos pralaidumas bus užtikrintas įgyvendinus projektą. Statybos darbus planuojama pabaigti 2023 m. birželį.

            https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...yksta-27075758

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Įspūdingas kelio ženklas, pasijaučiau mažutis prie tokio.
              Šiaip nežinau kas ten psichologiškai veikia, jeigu prikabintas taisyklių priminimas, aišku jis galėjo būti tokio dydžio kaip "šalutinis" o ne kažkokiam skarmale įpakuotas. Tos fazės su pėsčiaisiais metu joks kitas eismas nesikerta, tai vairuotojams lieka žiūrėti tik pėsčiuosius.
              Viskas būtų OK, jei vairuotojų šviesoforas nebūtų taip toli nuo pėsčiųjų perėjos.

              Comment

              Working...
              X