Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Na su paspirtukininkais ant šaligatvio labai gražiai veikia ėjimas savo trajektorija ir net kai matai kad atvažiuoja ne bandyt trauktis o atkišt petį. Jau porą išsigandę nusijoblino. Kitakart ant pilno žmonių šaligatvio šitie tikrai neskraidys,
    Nelabai išeina, jei atvažiuoja iš nugaros. Juolab, atstumo jie nebijo. Pastebėjau, kad čia toks sportas atsirado, praskrosk kuo arčiau pėsčiojo, nors vietos pilna.

    Comment


      #82
      Parašė PukiS Rodyti pranešimą
      Na su paspirtukininkais ant šaligatvio labai gražiai veikia ėjimas savo trajektorija ir net kai matai kad atvažiuoja ne bandyt trauktis o atkišt petį. Jau porą išsigandę nusijoblino. Kitakart ant pilno žmonių šaligatvio šitie tikrai neskraidys,
      Aš tą patį darau perėjose, kai autmobilis atlekia ir neplanuoja praleisti, o aš vaidinu, kad einu per perėją nieko nematydamas, šoferis peršika juodai.
      Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 10:21.
      Flickr

      Comment


        #83
        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Aš tą patį darau perėjose, kai autmobilis atlekia ir neplanuoja praleisti, o aš vaidinu, kad einu per perėją nieko nematydamas, šoferis peršika juodai.
        Darwino awardui pasiruošęs? Biški gal skirias 1,5 tonos smūgis nuo nuo 80 kg?
        *censored*

        Comment


          #84
          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

          Darwino awardui pasiruošęs? Biški gal skirias 1,5 tonos smūgis nuo nuo 80 kg?
          Aš kontroliuoju situaciją, jei vairuotojas ir nei kiek nestabdo, bet jis to nežino, kad aš jį matau ir įžengęs į perėją sustosiu.
          Atsakant į tiesioginį klausimą, taip, skiriasi labai, todėl paspirtukininkai su savo keliolikos kg transporto priemone turėtų važinėti šaligatviais, o ne kartu su 1,5 tonos automobiliais ar tuo labiau fūromis.
          Flickr

          Comment


            #85
            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Kartojau ir kartosiu, kad pėstieji yra pati nedrausmingiausia (aišku, ir labiausiai pažeidžiama) eismo dalyvių grupė. Ir dėl to pažeidžiamumo juos populiaru ginti ir saugoti, bet nepopuliaru kritikuoti ir mokyti saugaus eismo pagrindų. Daug nelaimių keliuose įvyksta būtent todėl, kad pėstieji šlitinėja tamsoje važiuojamojoje dalyje, kerta greitkelius neleistinose vietose, įžengia į perėjas nesidairę ir t. t. Dar vienas pėsčiųjų testukas yra pažiūrėti, kiek pėsčiųjų pasidairo kirsdami šviesoforo reguliuojamą sankryžą. Užsidega žalia ir eina. Taip, jų pirmumas, bet skaudės tai ne automobilio vairuotojui. Elementari savisauga. Į šviesoforą nėra ko ilgai žiūrėti, šviesoforas dar nė vieno neužmušė .
            Žiūrint su kuo lyginsi. Jei su civilizuotų Vakarų šalių pėsčiaisiais, tai lietuviai pėstieji yra ypatingai, atsargūs, netgi pasakyčiau, patalogiškai bailūs. Iki tiek, kad pėsčiųjų perdėras atsargumas mane ima erzinti kaip vairuotoją.
            Dažna tokia situacija, kai važiuoji gatve, matai prie perėjos tolumoje stovi pėstysis. Sulėtini greitį, kad jis ramiai pereitų gatvę, bet jis vistiek baugščiai stovi, išpūtęs akis. Lieka 20 metrų, sulėtini iki riedėjimo greičio, ir galvoji - nu kamon, žmogau, eik per gatvę. Bet ne, pėstysis sulaukia, kol pririedėjęs prie perėjos visiškai sustosi, dar dvi sekundes patrypčioja, ir tada vos ne ristele skuodžia per gatvę.

            Jei Lietuvoje negaliotų džiunglių įstatymai, ir laukinių mentalitetas, kur naratyvas yra - "Taip, jų pirmumas, bet skaudės tai ne automobilio vairuotojui. Elementari savisauga", tada gal pėstieji galės ramiai tikėtis kad kitas eismo dalyvis laikysis taisyklių, ir netrypčioti prie perėjos.
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              #86
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Aš kontroliuoju situaciją, jei vairuotojas ir nei kiek nestabdo, bet jis to nežino, kad aš jį matau ir įžengęs į perėją sustosiu.
              Atsakant į tiesioginį klausimą, taip, skiriasi labai, todėl paspirtukininkai su savo keliolikos kg transporto priemone turėtų važinėti šaligatviais, o ne kartu su 1,5 tonos automobiliais ar tuo labiau fūromis.
              O tai su keliasdešimt kilogramų motoroleriu galiu važinėti šaligatviais? O keliais šimtais kg sveriančiu motociklu? O su 600kg sveriančiu smartu?

              Nemažai žmonių nemėgsta važinėti automobiliu gatvėmis, kur daug fūrų, tai gal irgi nieko tokio jei šaligatviais važinėsis?
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                #87
                Spartus elektros variklių naudojimas ir populiarėjimas kartu atneša ir daug inovacijų jų pritaikyme, tad tolimesnis vystymasis šioje srityje manau yra neišvengiama ateitis.
                Pats naudojuosiu ir elektriniu paspirtuku, ir dviračiu, ir automobiliu, ir labai mėgstu vaiksčioti, tačiau skirtingas transporto priemones, arba keliavimo būdus, renkuosi skirtingiems tikslams. Būtent kalbant apie elektrinius paspirtukus, tai kaip mano intuicija man sufleravo prieš įsigyjant, kad tai nėra pati saugiausia transporto priemonė, taip ir nutiko, teko išmėginti praktikoje savo kailiu - trys dideli randai po atrodytų visai "minkšto" kritimo
                Kaip ir visiems eismo dalyviams būtinos tam tikros taisyklės, taip ir naujai atsirandančioms transporto rūšims. Taip pat svarbu apibrėžti ir atsakomybę už jų nesilaikymą. Tikėtis tarpusavio supratimo iš visų, nenustatant taisyklių ir atsakomybės, manau būtų per daug naivu. Blogai kuomet susikerta skirtingų transportų srautų keliai, jau nekalbant apie pėsčiuosius, bet jeigu jau taip įvyksta ir tenka dalintis bendra infrastruktūra, taisyklė labai paprasta: greistesnis turi prisitaikyti prie lėtesnio. Aš asmeniškai visuomet sumažinu greitį iki pėsčiųjų greičio, ar net nulipu, juolab, kad nuo paspirtuko nulipti labai paprasta ir greita.

                Comment


                  #88
                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  O tai su keliasdešimt kilogramų motoroleriu galiu važinėti šaligatviais? O keliais šimtais kg sveriančiu motociklu? O su 600kg sveriančiu smartu?

                  Nemažai žmonių nemėgsta važinėti automobiliu gatvėmis, kur daug fūrų, tai gal irgi nieko tokio jei šaligatviais važinėsis?
                  Va aš irgi pagalvojau, mano mocas tik 200 kg, reik šaligatviais per kamščius varyt
                  *censored*

                  Comment


                    #89
                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                    O tai su keliasdešimt kilogramų motoroleriu galiu važinėti šaligatviais? O keliais šimtais kg sveriančiu motociklu? O su 600kg sveriančiu smartu?

                    Nemažai žmonių nemėgsta važinėti automobiliu gatvėmis, kur daug fūrų, tai gal irgi nieko tokio jei šaligatviais važinėsis?
                    Su šitais negali, bet su 10 kg sveriančiu paspirtuku gali, nes čia tas pats, kas pėstysis su trupučiu antsvorio ar sunkesne kuprine, jei vaizdas labai nepatinka, gali įsivaizduoti, kad žmonės aplink ne važiuoja paspirtuku, o tiesiog bėgioja.

                    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                    Va aš irgi pagalvojau, mano mocas tik 200 kg, reik šaligatviais per kamščius varyt
                    Tik prieš tai sumažink savo moco svorį iki keliolikos kg ir greitį apribok iki 25 km/h, tada aš irgi su tavim važinėsiu gatvėse, iki tol teks susitaikyti su dalinimuosi šaligatviais.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 13:17.
                    Flickr

                    Comment


                      #90
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Su šitais negali, bet su 10 kg sveriančiu paspirtuku gali, nes čia tas pats, kas pėstysis su trupučiu antsvorio ar sunkesne kuprine, jei vaizdas labai nepatinka, gali įsivaizduoti, kad žmonės aplink ne važiuoja paspirtuku, o tiesiog bėgioja.



                      Tik prieš tai sumažink savo moco svorį iki keliolikos kg ir greitį apribok iki 25 km/h, tada aš irgi su tavim važinėsiu gatvėse, iki tol teks susitaikyti su dalinimuosi šaligatviais.
                      Jei bėga su kuprine 30km/h ir atsitrenkia... Maža nepasirodys. Ne visi nusiteikę lošt regbį

                      Comment


                        #91
                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                        Va aš irgi pagalvojau, mano mocas tik 200 kg, reik šaligatviais per kamščius varyt
                        Manau, kad tikrai nieko tokio, jei tik prilėtini prie pėsčiųjų.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Su šitais negali
                          Kodėl?
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            #93
                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Kodėl?
                            Nes svorio santykis su pėsčiuoju didžiulis. Lietuvoje mocai, automobiliai pastoviai užmušinėja žmones net negalėdami važinėti šaligatviais.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 13:27.
                            Flickr

                            Comment


                              #94
                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Jei bėga su kuprine 30km/h ir atsitrenkia... Maža nepasirodys. Ne visi nusiteikę lošt regbį
                              Nepasirodys, bet mirti tikimybė maža, tuo tarpu, kai automobilis užlekia ant pėsčiojo/dviračio/paspirtuko puikiai žinom kuom dažniausiai baigiasi.
                              Flickr

                              Comment


                                #95
                                Jei su civilizuotų Vakarų šalių pėsčiaisiais, tai lietuviai pėstieji yra ypatingai, atsargūs, netgi pasakyčiau, patalogiškai bailūs.
                                Bailūs pėstieji ilgiau gyvena . Lietuvoje dar nėra kaip reikiant įsigalėjęs tas leftistinis pėsčiojo kaip silpnojo (kuriam viskas leidžiama) aukštinimas, bet link to artėjama. Pvz., jaunimas tai visai nebailus. Jam vienodai rodo, ar dviračių takas, ar geležinkelis. Pagal leftistinį mąstymą reikėtų sugriežtinti mašinistų parengimą ir aplink geležinkelį pristatyti krūvą įspėjamųjų ženklų. O kažko reikalauti iš pėsčiojo nepadoru ir neetiška, jis silpnas ir pažeidžiamas, todėl jį reikia saugoti ir ginti.

                                Tragedija sostinėje – bėgius kirtęs jaunuolis klausė muzikos ir neišgirdo artėjančio traukinio

                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-957442?copied

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Nepasirodys, bet mirti tikimybė maža, tuo tarpu, kai automobilis užlekia ant pėsčiojo/dviračio/paspirtuko puikiai žinom kuom dažniausiai baigiasi.
                                  Užtenka geru kampu krist ir su galva trenkt į kietą kampą. Liūdnų pasekmių tikimybė mažesnė, bet jei paspirtukų daugės ir pačio įvykio tikimybė pataps didesnė už būt nutrenktam auto - bendrai tikimybė gali tapti labai panašia.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Tik prieš tai sumažink savo moco svorį iki keliolikos kg ir greitį apribok iki 25 km/h, tada aš irgi su tavim važinėsiu gatvėse, iki tol teks susitaikyti su dalinimuosi šaligatviais.
                                    O kas sakė, kad paspirtukai nevažinėja gatvėmis - pilna. Gal Vilniuje mažiau, nes eismas visgi intensyvus. Pats esu važiavęs automobiliu paskui paspirtuką, netgi piktybiškai blokuojantį kelią, kad nelenkčiau. Bet kadangi varė apie 35 kmh, tai nieko baisaus.

                                    Comment


                                      #98
                                      Bet kadangi varė apie 35 kmh, tai nieko baisaus.
                                      Tai buvo motoroleris. Ar jo naudotojas sėdi, ar stovi, nėra didelio skirtumo. Tokiam ir galima važiuoti tik gatvėmis.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Tai buvo motoroleris. Ar jo naudotojas sėdi, ar stovi, nėra didelio skirtumo. Tokiam ir galima važiuoti tik gatvėmis.
                                        Bet valstybinių numerių nebuvo. Taip pat kitų atributų (posūkių žibintų ir pan)

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          O kas sakė, kad paspirtukai nevažinėja gatvėmis - pilna. Gal Vilniuje mažiau, nes eismas visgi intensyvus. Pats esu važiavęs automobiliu paskui paspirtuką, netgi piktybiškai blokuojantį kelią, kad nelenkčiau. Bet kadangi varė apie 35 kmh, tai nieko baisaus.
                                          Dviračius, paspirtukus ir visus kitus mažus, lengvus ir lėtus reikia lenkti kaip normalią mašiną. Net pagal KET reikia palikti 1,5 metro atstumą esant didesniam greičiui. Bet joks automobilistas to nesupras, kol neišbandys šio "malonumo" (kai tave lenkia 30 cm atstumu) pats.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X