Imkime pavyzdį iš išsivysčiusių Vakarų - štai Anglijoje buvo priimtas „Red Flag Act“, įstatyme rašoma, kad ekipažas be arklių gali važiuoti maksimaliu 4 mylių per valandą (6,4 km/val.) greičiu, o gyvenvietėse 2 myl/val. Prieš pavojingą transporto priemonę turėjo eiti pėsčiasis, nešantis rankoje raudoną vėliavėlę, taip įspėdamas eismo dalyvius apie artėjantį pavojų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąIMHO, 5 kmh yra pėsčiojo greitis. Kai pridedam KET nurodytus 5-7 km/h važiuojant pro pėstįjį ir gaunam 12 km/h.
Bet nebūtinai.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąAukštaičių-Maironio-Šventaragio-Gedimino-Mickevičiaus-Kęstučio ir mano atveju tai yra 4.9km.
Parašė ttttt Rodyti pranešimąTuo pačiu metu yra labai nemaža dalis žmonių, kurie tiesiog negali važiuot kažkur su dviračiu, kad ir į tą patį darbą. Ir dėl fizinių galimybių (net ir kalbant apie sveikus žmones, mažai kam yra lengva numint į pvz tą patį Narbuto kalną, jau nekalbant apie dar statesnius, kurių Vilniuje yra belekiek), ir dėl to, kad nėra kur tą dviratį laikyti, ir dėl to, kad gyvename ne Danijoj ar Švedijoj, kur tu gali laisvai palikti dviratį lauke ir nieks jo nepavogs, ir dėl to, kad kiemuose nėra infrastruktūros dviračių laikymui, tad tektų kiekvieną dieną tampyt jį į 4-5 chruščiovkės aukštą siaurais laiptais, ir banaliai dėl to, kad nuo dviračio sunkiau nulipti sankryžose ir perėjose...
Parašė ttttt Rodyti pranešimąPaspirtukai yra puikus transportas, kuris visuomenėje buvo demonizuotas dėl visiško kontrolės nebuvimo. Čia tas pats kaip dabar pyst ir nustotų kontroliuot automobilių eismą ir vairuot galėtų bet kas, bet kokio amžiaus, bet kokios būsenos ir bet kur, o paskui visi nustebę rėktų "reikia drausti tas mašinas!"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nuo Tymo turgaus Maironio gatve ir brodu iki Žvėryno tilto ar ne 3km? Pusė šito atstumo - Gedimino prospektas. Jei norisi greičiau, galima rinktis kitą kelią, pavyzdžiui Pamėnklanio/Jasinskio.
Spėju pravažiuosi tą patį maršrutą mašina arba VT ir grįši ant dviračio ar praspirduko.
Tuo pačiu metu yra labai nemaža dalis žmonių, kurie tiesiog negali važiuot kažkur su dviračiu, kad ir į tą patį darbą. Ir dėl fizinių galimybių (net ir kalbant apie sveikus žmones, mažai kam yra lengva numint į pvz tą patį Narbuto kalną, jau nekalbant apie dar statesnius, kurių Vilniuje yra belekiek), ir dėl to, kad nėra kur tą dviratį laikyti, ir dėl to, kad gyvename ne Danijoj ar Švedijoj, kur tu gali laisvai palikti dviratį lauke ir nieks jo nepavogs, ir dėl to, kad kiemuose nėra infrastruktūros dviračių laikymui, tad tektų kiekvieną dieną tampyt jį į 4-5 chruščiovkės aukštą siaurais laiptais, ir banaliai dėl to, kad nuo dviračio sunkiau nulipti sankryžose ir perėjose...
Paspirtukai yra puikus transportas, kuris visuomenėje buvo demonizuotas dėl visiško kontrolės nebuvimo. Čia tas pats kaip dabar pyst ir nustotų kontroliuot automobilių eismą ir vairuot galėtų bet kas, bet kokio amžiaus, bet kokios būsenos ir bet kur, o paskui visi nustebę rėktų "reikia drausti tas mašinas!"
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Situacijos absurdiškumą dar labiau pabrėžia tai, kad nurodyta teritorija net ne visa patenka į gyvenamą zoną. Tai reiškia, kad vietoje to, jog automobiliai būtų svečiais ir galėtum drąsiai paspirdžiuoti važiuojama dalimi, dabar reikės dar labiau rizikuoti važiuoti kelis kartus lėčiau už srautą
Taigi summarizinant situacija pablogėja - paspirtukininkams, dviratininkams ir pėstiesiems, pagerėja - automobiliams.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimąVisi šitie ženklų dėliojimai prives tik prie daugiau konfliktų, debiliškų straipsnių šūdlaikraiščiuose kaip kažkas kažko nepraleido, "paspirtukas atsitrenkė į automobili", "dviratininkas taranavo BMW" ir pan. take'us. Vienintielis dalykas, kas veikia yra fiziniai ribojimai (ideally ne kuoliukai kuriuos gali tiesiog apvažiuoti) ir jie reikalingi pagrinde tik automobiliams. Paspirtukai ir dviračiai važiuoja šaligatviais tik dėl to, kad neįmanoma važiuoti gatve - nesaugu, nepatogu, nelygu. Apskritai šis pėsčiųjų ir paspirtukų/dviračių konfliktas dėl 1/4 gatvės pločio pasidalijimo, kai likusius 3/4 užima maža grupelė žmonių norinčių Senamiesčio gatvėmis važiuoti asmeniniu tanku yra tiesiog absurdas.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNa pvz mano atveju dažnas maršrutas yra Paupys-Žvėrynas, kas yra ne 1-2km, o beveik 5km, tai į abi puses gaunasi beveik 10km ir tai užtrunka apie 15min į vieną pusę. Dabar tai užtruks beveik dvigubai daugiau, tad žinoma, kad paspirtukas jau kaip variantas net nebesvartomas, nes jis prarado visus savo pranašumus.
Spėju pravažiuosi tą patį maršrutą mašina arba VT ir grįši ant dviračio ar praspirduko.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dabar paspirtukininkams reikia važinėti 12 km/h greičiu, ir žiūrėti bei mėgautis kaip voditeliai niršta, riedėdami iš paskos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kur tu čia išskaitei, kad aš tai išskaičiau?
Komentuoti:
-
Šitie visi ribojimai neturi jokios prasmės. Jeigu važinėjate savo dviračiu ar paspirtuku galite ramiai ignoruoti:- Jie nebus enforcinami niekaip (išskyrus Bolt'us, kur greičio ribotuvai įsijungia), lygiai taip pat kaip neenforcinamas automobiliams (!) "kilpinis eismas", "gyvenamoji zona", etc. Atsistokite prie Rotušės/Vokiečių g. stulpelių kelioms minutėms - suskaičiuosit tiek pažeidėjų, kad pritrūks rankų pirštų labai greitai.
- Nėra praktinės realybės, kur abu šitie recent pakeitimai suderinami ir enforcinami:
2023.05.01: Vairuotojai negalės lenkti gyvenamosiose zonose, dviratininkams gyvenamojoje zonoje netaikomas reikalavimas važiuoti viena eile ir kuo arčiau eismo juostos dešiniojo krašto.
2023.06.01: 12km/h greičio zona Senamiestyje.
Ar kažkas įsivaizduoja, kad žmonės komfortabiliai važiuos Vokiečių gatve per vidurį juostos 12km/h dviračiu ar paspirtuku ir iš paskos nebus eilė pasipiktinusių šoferių? Tiesiog kuriozinė situacija, kur griežtesni ribojimai (greičio ribotuvai) galioja labiau pažeidžiamai transporto priemonei ir dar viena vieta kur taisyklės yra absoliučiai unenforcable. Kaip išvis tokia nesamonę kažkas galėjo pasiūlyti kai toje pačioje zonoje automobiliams galioja jau dabar totally neenforcinamas 20km/h greitis ir tai realiai važiuojama daug greičiau. - Taisyklės, kad šaligatviais pravažiuoti pro pėsčiuosius galima tik jų ėjimo greičiu (8km/h) galiojo jau daug metų. Ar juos kažkas enforcino kada? Kas pasikeis po šitų naujų "ribojimų"? Dabar pro pėsčiuosius galima bus važiuoti 12km/h?
- Vilniaus g. (link Žalio tilto), Kalinausko g., Naugarduko g., Šv. Stepono g., Raugyklos g., Gedimino pr. ribojimai išvis idiotiški ir galios iki pirmo lavono.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
O kur tu čia išskaitei, kad 12km/h ribojimas taikomas ir dviračiams?
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tikriausiai supranti, kad tokių Lietuvoje legalių beveik nėra kurie galėtų važiuoti daugiau kaip 25 km/h, kurie būtų sertifikuoti, turėtų VIN ir galėtų būtų registruojami, praeinama TA ir galima apdrausti.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąDabar pvz per visą Gedimino prospektą dvirtakiu negalima važiuoti greičiau nei 12km/h, kas yra visiškas absurdas.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąVisa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
Komentuoti:
-
Visa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąArba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas?
Parašė ttttt Rodyti pranešimąMaža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
12 kmh yra „Design manual for bicycle traffic“ nurodytas minimalus dviračio greitis, kuriuo judant įmanoma išlaikyti lygsvarą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.
P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAr tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: