Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Tai apibendrintai - yra taisyklės, kurių niekas nesilaiko, nes jų laikymasis yra nekontroliuojamas. Tai problemai spręsti buvo sukurta papildomų taisyklių, kurių laikymosi irgi niekas nekontroliuos.

    Skamba kaip puikus problemos sprendimo būdas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Tai ar kas nors trukdo tai daryti? Juk taisyklės ir dabar yra aiškios. Tik niekas net nebando kontroliuoti jų laikymosi. Nei dėl pačių paspirtukų techninių savybių, nei dėl vartotojų elgesio. Vietoje to - išgalvoja dar naujus ribojimus. Koks to tikslas, jei vis tiek nekontroliuosi? To rezultatas galiausiai bus paspirtukų uždraudimas, nes nu niekas negerėja net ir po papildomų apribojimų įvedimo
    Minimaliai kontroliuojama yra - boltas užmetė tą 12km/h. Kas palies labai didelę dalį paspirtukais nuvažiuojamų kilometrų. Bet taip, daugiau kontrolės reikia.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei nuo motociklo ar mašinos nuimt spidometrą, irgi galima sakyt, kad ne mano bėdos jeigu mano greitis netinka?

    Dviračiuose irgi teoriškai spidometro nėra. Pamenu kažkada darė reidą ir prospekte į nuokalnę matavo greitį. Kažkam ir baudą davė už greičio viršijimą.

    Asmeniškai pritarčiau techniškai netvarkingų paspirtukų draudimui ir privalomai registracijai. Iš vaizdo arklio dalis neboltinių yra daugiau nei 1kw. O boltiniai šiaip ar taip atsekami. Rodos net savadarbius numerius boltas žada kabint.
    Tai ar kas nors trukdo tai daryti? Juk taisyklės ir dabar yra aiškios. Tik niekas net nebando kontroliuoti jų laikymosi. Nei dėl pačių paspirtukų techninių savybių, nei dėl vartotojų elgesio. Vietoje to - išgalvoja dar naujus ribojimus. Koks to tikslas, jei vis tiek nekontroliuosi? To rezultatas galiausiai bus paspirtukų uždraudimas, nes nu niekas negerėja net ir po papildomų apribojimų įvedimo

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Su pakankamai kontrolės ir dabar būtų galima stipriai sureguliuoti tų pačių paspirtukų eismą, neišradinėjant kažkokių papildomų nesąmonių. Visi reikalingi ribojimai jau yra, tik niekas net nebandė jų įgyvendinti realybėje.
    Dabar diskusija apie kažkokius greičių palaikymus, kai dalyje paspirtukų net ekrano su greičiu nėra Aišku, galima uždrausti paspirtukus be ekranų, galima ir apskritai visus uždrausti ir problemos kaip nebūta
    Jei nuo motociklo ar mašinos nuimt spidometrą, irgi galima sakyt, kad ne mano bėdos jeigu mano greitis netinka?

    Dviračiuose irgi teoriškai spidometro nėra. Pamenu kažkada darė reidą ir prospekte į nuokalnę matavo greitį. Kažkam ir baudą davė už greičio viršijimą.

    Asmeniškai pritarčiau techniškai netvarkingų paspirtukų draudimui ir privalomai registracijai. Iš vaizdo arklio dalis neboltinių yra daugiau nei 1kw. O boltiniai šiaip ar taip atsekami. Rodos net savadarbius numerius boltas žada kabint.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kaip ir sakiau, palaiko greitį. Tik tas greitis neatitinka nustatyto taisyklėse. Bet pasirinktą greitį palaikyti moka. Problema išsispręstų įvedus kontrolę, kad norimas ir ant ženklo nupaišytas greitis sutaptų. Tai ir paspirtukai su pakankamai kontrolės sugebėtų užsimatyti palaikyti nurodytą greitį.
    Su pakankamai kontrolės ir dabar būtų galima stipriai sureguliuoti tų pačių paspirtukų eismą, neišradinėjant kažkokių papildomų nesąmonių. Visi reikalingi ribojimai jau yra, tik niekas net nebandė jų įgyvendinti realybėje.
    Dabar diskusija apie kažkokius greičių palaikymus, kai dalyje paspirtukų net ekrano su greičiu nėra Aišku, galima uždrausti paspirtukus be ekranų, galima ir apskritai visus uždrausti ir problemos kaip nebūta

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Na blemba, kam tie kvaili lyginimai su automobiliais? Tu gal nesi važiavęs automobiliu ir paspirtuku kad nesupranti skirtumo valdyme? Ar tu rimtai galvoji, kad tai yra gera mintis važiuoti paspirtuku ir pastoviai žiūrėt į spidometrą? Na jo, tai tikrai nepakels avaringumo N kartų...
    Tiesiog tai žodis į žodį toks pat argumentas kaip aftamabilystai aiškinatys, kodėl įvairūs greičio ribojimai negerai. Negi reiks pastoviai žiūrėt į spidometrą? Kažkaip tiek su mašina, tiek su dviračiu sugebu važiuot pastoviu greičiu nežiūrėdamas nuolat į spidometrą. Aišku tam reikėjo šiek tiek praktikos.

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Be to gal tikrai nesi važiavęs su mašina, jeigu manai, kad kažkas palaiko tą greitį... Ten kur ženklas 50 visi, įskaitant ir policiją, važiuoja 60, gyvenamojoj zonoj NIEKAS nevažiuoja 20, labiau 35-40 ir čia yra tiesiog nerašyta taisyklė.
    Kaip ir sakiau, palaiko greitį. Tik tas greitis neatitinka nustatyto taisyklėse. Bet pasirinktą greitį palaikyti moka. Problema išsispręstų įvedus kontrolę, kad norimas ir ant ženklo nupaišytas greitis sutaptų. Tai ir paspirtukai su pakankamai kontrolės sugebėtų užsimatyti palaikyti nurodytą greitį.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Automobilistai kažkaip palaiko greitį ir nesako, kad negali važiuot lėčiau nei 205 ar kiek ten paprastai ribotuvas stovi. Jei transporto priemonė nesugeba palaikyti saugaus greičio duotai situacijai - gal jai nereiktų dalyvauti eisme? Ar kaip ten skundžiasi vairuotojai dėl sektorinių matuoklių... Negi reiks žiūrėt į spidometrą?
    Na blemba, kam tie kvaili lyginimai su automobiliais? Tu gal nesi važiavęs automobiliu ir paspirtuku kad nesupranti skirtumo valdyme? Ar tu rimtai galvoji, kad tai yra gera mintis važiuoti paspirtuku ir pastoviai žiūrėt į spidometrą? Na jo, tai tikrai nepakels avaringumo N kartų...

    Be to gal tikrai nesi važiavęs su mašina, jeigu manai, kad kažkas palaiko tą greitį... Ten kur ženklas 50 visi, įskaitant ir policiją, važiuoja 60, gyvenamojoj zonoj NIEKAS nevažiuoja 20, labiau 35-40 ir čia yra tiesiog nerašyta taisyklė. Jeigu turi teises pabandyk kada pravažiuot kokia nors ilgesne vienos juostos gatve laikydamasis leistino greičio ir tiesiog skaičiuok tiek kartų tave aplenks pažiūrėdami kaip į debilą, kiek kartų pamirksės tolimom šviesom ir kiek kartų supypsės.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Spėju 12km/h parinktas su idėja, kad tie durniai šiaip ar taip šaligatviais važinės. O 20km/h šaligatviu daugoka.
    Bet tai dabar nemažoje dalyje gatvių automobiliai turės važiuoti paskui paspirtukus 12/kmh greičiu.

    Tiesą pasakius, jei būčiau pasiprtukininkas, jausčiau nemažą schadenfreude važiuodamas 12kmh greičiu ilgos automobilių kolonos priekyje.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dažniausiai palaiko tiksliai prie ribos kai būtų ne tik teorinis įspėjimas.
    Mano stebėjimai sako ką kita. Ypač A ir D kategorijos gatvėse

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Automobilistai realybėje nesugeba palaikyti nurodyto greičio. Didžioji dauguma pastoviai jį viršija. Keistokas argumentas
    Dažniausiai palaiko tiksliai prie ribos kai būtų ne tik teorinis įspėjimas.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Automobilistai kažkaip palaiko greitį ir nesako, kad negali važiuot lėčiau nei 205 ar kiek ten paprastai ribotuvas stovi. Jei transporto priemonė nesugeba palaikyti saugaus greičio duotai situacijai - gal jai nereiktų dalyvauti eisme? Ar kaip ten skundžiasi vairuotojai dėl sektorinių matuoklių... Negi reiks žiūrėt į spidometrą?
    Automobilistai realybėje nesugeba palaikyti nurodyto greičio. Didžioji dauguma pastoviai jį viršija. Keistokas argumentas

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).
    1 km čia skirtumas nuo pėsčiojo greičio, ne bendras greitis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    12km/h yra idiotiškiausias pirmas žingsnis, kurį tik galima buvo sugalvoti. Svarbiausia, kad jo nei paspirtukininkai negalės laikytis (nes na nėra tokio režimo, o manually tu tokio pastovaus greičio neišlaikysi, tad tai paveiks tik Bolt), nei kažkas galės tai kontroliuoti, nes tada iš esmės reikės keisti įstatymus ir greičio paklaidą daryti nuline. Vietoje to, kad uždrausti paspirtukams važiuot šaligatviais (tai yra pagrindinė problema ir tam nereikia jokių GPS, reikia tik draudimo ir kontrolės, lygiai taip pat, kaip ir su automobiliais) ir perkelti juos į dvirtakius ir gatves (kuriuose pradžiai reiktų nupaišyt atskiras juostas, kol nebus padaryta atitinkama infrastruktūra), kas būtų logiška, yra įvedamos kažkokios neadekvačios taisyklės, kurios prieštarauja ir logikai ir KET, kaip apie tai gerai parašė felar
    Automobilistai kažkaip palaiko greitį ir nesako, kad negali važiuot lėčiau nei 205 ar kiek ten paprastai ribotuvas stovi. Jei transporto priemonė nesugeba palaikyti saugaus greičio duotai situacijai - gal jai nereiktų dalyvauti eisme? Ar kaip ten skundžiasi vairuotojai dėl sektorinių matuoklių... Negi reiks žiūrėt į spidometrą?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O tai pala, ne logiškiau būtų tiesiog įprogramuot ribojimą pagal gyvenamosios zonos ribas? Kam tie atskiri sąrašai su išsigalvotais greičiais? Jei pasirodytų, jog gyvenamoji zona per maža, tuomet galime ją praplėsti. Kodėl kažkuriai eismo dalyvių grupei taikom perteklinius griežtinimus, o kitai nuolaidas?
    Spėju 12km/h parinktas su idėja, kad tie durniai šiaip ar taip šaligatviais važinės. O 20km/h šaligatviu daugoka.

    Iki šiol paspirtukininkai gaudavo nuolaidas. Pertekliniai griežtinimai sakyčiau yra pėstiesiems. Kasmet pamatau kokį straipsnį kaip Karoliniškėse ar dar kur darė reidą ir gaudė bobutes ne vietoj einančias per gatvę. Neteko girdėti apie reidą nukreiptą į paspirtukus, apart blaivumo tikrinimą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmh
    O tai pala, ne logiškiau būtų tiesiog įprogramuot ribojimą pagal gyvenamosios zonos ribas? Kam tie atskiri sąrašai su išsigalvotais greičiais? Jei pasirodytų, jog gyvenamoji zona per maža, tuomet galime ją praplėsti. Kodėl kažkuriai eismo dalyvių grupei taikom perteklinius griežtinimus, o kitai nuolaidas?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.06, 06:36.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).
    Teisingai, todėl elspirtukus reikia tiesiog uždrausti.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Čia kaip automobilistų verkimas, kad nu susiaurino vieną gatvę prie namų, bet visą kelionę sugadino.
    Nesąmonės, kurių net nėra prasmės komentuot.

    Jei infrastruktūra bloga, tai leidžiam važinėt bilekaip, atstatant moralinę teisybę? Tai gal ir parkuot ant žolės viskas tvarkoj, nes nu infrastruktūra bloga, gatvės duobėtos
    Nesąmonės, kurių net nėra prasmės komentuot.

    12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmh
    12km/h yra idiotiškiausias pirmas žingsnis, kurį tik galima buvo sugalvoti. Svarbiausia, kad jo nei paspirtukininkai negalės laikytis (nes na nėra tokio režimo, o manually tu tokio pastovaus greičio neišlaikysi, tad tai paveiks tik Bolt), nei kažkas galės tai kontroliuoti, nes tada iš esmės reikės keisti įstatymus ir greičio paklaidą daryti nuline. Vietoje to, kad uždrausti paspirtukams važiuot šaligatviais (tai yra pagrindinė problema ir tam nereikia jokių GPS, reikia tik draudimo ir kontrolės, lygiai taip pat, kaip ir su automobiliais) ir perkelti juos į dvirtakius ir gatves (kuriuose pradžiai reiktų nupaišyt atskiras juostas, kol nebus padaryta atitinkama infrastruktūra), kas būtų logiška, yra įvedamos kažkokios neadekvačios taisyklės, kurios prieštarauja ir logikai ir KET, kaip apie tai gerai parašė felar
    Paskutinis taisė digital; 2023.06.05, 23:20. Priežastis: ištrintas [/QUOTE]

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    5-7 yra kai tu važiuoji dviračiu, o elspirtukininkai privalo važiuoti ne greičiau kaip 0,5-1,0 km/h.
    Aš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Na jo, vienas kilas nepatenka į tą zoną, bet ką tai keičia...
    Gabaliukas po gabaliuko ir visgi ne dvigubai pailgės kelionė. Čia kaip automobilistų verkimas, kad nu susiaurino vieną gatvę prie namų, bet visą kelionę sugadino.

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Ne, nei kiek. Ar gal manai, kad tokiose šalyse kaip Olandija, Danija and so on žmonės tiesiog vat paėmė ir nusprendė, kad nuo šiol visi masiškai važinės dviračiais, gyvendami su tokia pat apgailėtina infrastruktūra kaip Vilniuje? Juk pats supranti, kad tai nesąmonė. Aš asmeniškai matau kaip viskas vyksta Malmėje ir Kopenhagoje ir tai nėra kažkoks rocket science - nebūtų patogios infrastruktūros, nebūtų ir daugumos dviratininkų.
    Jei infrastruktūra bloga, tai leidžiam važinėt bilekaip, atstatant moralinę teisybę? Tai gal ir parkuot ant žolės viskas tvarkoj, nes nu infrastruktūra bloga, gatvės duobėtos

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Jeigu nepastebėjai, aš visada buvau už ribojimus ir svarbiausia už kontrolę, bet ribojimai turi būti adekvatūs, o ne pyst ir "miesto centre, net ten kur yra speciali infrastruktūra, įvedam 12km/h greitį, kuris panaikins prasmę nevažiuot su mašina, na bet jeigu vistiek varysit su paspirtuku, tai galit ir toliau varyt šaligatviais ir kur tik norit, ai, ir dar mes nieko nedarysim, kad užtikrint tų ribojimų veikimą..."
    12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmh

    Nu nepanaikins prasmės nevažiuot su mašina. Tokiu pat maršrutu, atmetus vidury nakties, greitis gausis tikrai mažesnis. Ypač pridėjus įsiparkavimą/išsiparkavimą.

    Pritariu, kad kontrolė turi būti.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei gerai supratau kur bus 12 km/h ribojimas, tai jis lies toli gražu ne visą maršrutą
    Na jo, vienas kilas nepatenka į tą zoną, bet ką tai keičia...

    Neprimena automobilistinių pasiteisinimų kodėl reikia parkuot prie pat laiptinės? Bobutės, invalidai, šaldytuvo persivežimas ir t.t.
    Ne, nei kiek. Ar gal manai, kad tokiose šalyse kaip Olandija, Danija and so on žmonės tiesiog vat paėmė ir nusprendė, kad nuo šiol visi masiškai važinės dviračiais, gyvendami su tokia pat apgailėtina infrastruktūra kaip Vilniuje? Juk pats supranti, kad tai nesąmonė. Aš asmeniškai matau kaip viskas vyksta Malmėje ir Kopenhagoje ir tai nėra kažkoks rocket science - nebūtų patogios infrastruktūros, nebūtų ir daugumos dviratininkų.

    Na tai ribojimai pradeda atsirast. Bet tada liaudis vėl nepatenkinta, kai ribojimai pradeda asmeniškai jaustis
    Jeigu nepastebėjai, aš visada buvau už ribojimus ir svarbiausia už kontrolę, bet ribojimai turi būti adekvatūs, o ne pyst ir "miesto centre, net ten kur yra speciali infrastruktūra, įvedam 12km/h greitį, kuris panaikins prasmę nevažiuot su mašina, na bet jeigu vistiek varysit su paspirtuku, tai galit ir toliau varyt šaligatviais ir kur tik norit, ai, ir dar mes nieko nedarysim, kad užtikrint tų ribojimų veikimą..."

    Komentuoti:

Working...
X