Tai apibendrintai - yra taisyklės, kurių niekas nesilaiko, nes jų laikymasis yra nekontroliuojamas. Tai problemai spręsti buvo sukurta papildomų taisyklių, kurių laikymosi irgi niekas nekontroliuos.
Skamba kaip puikus problemos sprendimo būdas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Tai ar kas nors trukdo tai daryti? Juk taisyklės ir dabar yra aiškios. Tik niekas net nebando kontroliuoti jų laikymosi. Nei dėl pačių paspirtukų techninių savybių, nei dėl vartotojų elgesio. Vietoje to - išgalvoja dar naujus ribojimus. Koks to tikslas, jei vis tiek nekontroliuosi? To rezultatas galiausiai bus paspirtukų uždraudimas, nes nu niekas negerėja net ir po papildomų apribojimų įvedimo
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei nuo motociklo ar mašinos nuimt spidometrą, irgi galima sakyt, kad ne mano bėdos jeigu mano greitis netinka?
Dviračiuose irgi teoriškai spidometro nėra. Pamenu kažkada darė reidą ir prospekte į nuokalnę matavo greitį. Kažkam ir baudą davė už greičio viršijimą.
Asmeniškai pritarčiau techniškai netvarkingų paspirtukų draudimui ir privalomai registracijai. Iš vaizdo arklio dalis neboltinių yra daugiau nei 1kw. O boltiniai šiaip ar taip atsekami. Rodos net savadarbius numerius boltas žada kabint.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Su pakankamai kontrolės ir dabar būtų galima stipriai sureguliuoti tų pačių paspirtukų eismą, neišradinėjant kažkokių papildomų nesąmonių. Visi reikalingi ribojimai jau yra, tik niekas net nebandė jų įgyvendinti realybėje.
Dabar diskusija apie kažkokius greičių palaikymus, kai dalyje paspirtukų net ekrano su greičiu nėra Aišku, galima uždrausti paspirtukus be ekranų, galima ir apskritai visus uždrausti ir problemos kaip nebūta
Dviračiuose irgi teoriškai spidometro nėra. Pamenu kažkada darė reidą ir prospekte į nuokalnę matavo greitį. Kažkam ir baudą davė už greičio viršijimą.
Asmeniškai pritarčiau techniškai netvarkingų paspirtukų draudimui ir privalomai registracijai. Iš vaizdo arklio dalis neboltinių yra daugiau nei 1kw. O boltiniai šiaip ar taip atsekami. Rodos net savadarbius numerius boltas žada kabint.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKaip ir sakiau, palaiko greitį. Tik tas greitis neatitinka nustatyto taisyklėse. Bet pasirinktą greitį palaikyti moka. Problema išsispręstų įvedus kontrolę, kad norimas ir ant ženklo nupaišytas greitis sutaptų. Tai ir paspirtukai su pakankamai kontrolės sugebėtų užsimatyti palaikyti nurodytą greitį.
Dabar diskusija apie kažkokius greičių palaikymus, kai dalyje paspirtukų net ekrano su greičiu nėra Aišku, galima uždrausti paspirtukus be ekranų, galima ir apskritai visus uždrausti ir problemos kaip nebūta
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNa blemba, kam tie kvaili lyginimai su automobiliais? Tu gal nesi važiavęs automobiliu ir paspirtuku kad nesupranti skirtumo valdyme? Ar tu rimtai galvoji, kad tai yra gera mintis važiuoti paspirtuku ir pastoviai žiūrėt į spidometrą? Na jo, tai tikrai nepakels avaringumo N kartų...
Parašė ttttt Rodyti pranešimąBe to gal tikrai nesi važiavęs su mašina, jeigu manai, kad kažkas palaiko tą greitį... Ten kur ženklas 50 visi, įskaitant ir policiją, važiuoja 60, gyvenamojoj zonoj NIEKAS nevažiuoja 20, labiau 35-40 ir čia yra tiesiog nerašyta taisyklė.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Automobilistai kažkaip palaiko greitį ir nesako, kad negali važiuot lėčiau nei 205 ar kiek ten paprastai ribotuvas stovi. Jei transporto priemonė nesugeba palaikyti saugaus greičio duotai situacijai - gal jai nereiktų dalyvauti eisme? Ar kaip ten skundžiasi vairuotojai dėl sektorinių matuoklių... Negi reiks žiūrėt į spidometrą?
Be to gal tikrai nesi važiavęs su mašina, jeigu manai, kad kažkas palaiko tą greitį... Ten kur ženklas 50 visi, įskaitant ir policiją, važiuoja 60, gyvenamojoj zonoj NIEKAS nevažiuoja 20, labiau 35-40 ir čia yra tiesiog nerašyta taisyklė. Jeigu turi teises pabandyk kada pravažiuot kokia nors ilgesne vienos juostos gatve laikydamasis leistino greičio ir tiesiog skaičiuok tiek kartų tave aplenks pažiūrėdami kaip į debilą, kiek kartų pamirksės tolimom šviesom ir kiek kartų supypsės.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Spėju 12km/h parinktas su idėja, kad tie durniai šiaip ar taip šaligatviais važinės. O 20km/h šaligatviu daugoka.
Tiesą pasakius, jei būčiau pasiprtukininkas, jausčiau nemažą schadenfreude važiuodamas 12kmh greičiu ilgos automobilių kolonos priekyje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dažniausiai palaiko tiksliai prie ribos kai būtų ne tik teorinis įspėjimas.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Automobilistai realybėje nesugeba palaikyti nurodyto greičio. Didžioji dauguma pastoviai jį viršija. Keistokas argumentas
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Automobilistai kažkaip palaiko greitį ir nesako, kad negali važiuot lėčiau nei 205 ar kiek ten paprastai ribotuvas stovi. Jei transporto priemonė nesugeba palaikyti saugaus greičio duotai situacijai - gal jai nereiktų dalyvauti eisme? Ar kaip ten skundžiasi vairuotojai dėl sektorinių matuoklių... Negi reiks žiūrėt į spidometrą?
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą12km/h yra idiotiškiausias pirmas žingsnis, kurį tik galima buvo sugalvoti. Svarbiausia, kad jo nei paspirtukininkai negalės laikytis (nes na nėra tokio režimo, o manually tu tokio pastovaus greičio neišlaikysi, tad tai paveiks tik Bolt), nei kažkas galės tai kontroliuoti, nes tada iš esmės reikės keisti įstatymus ir greičio paklaidą daryti nuline. Vietoje to, kad uždrausti paspirtukams važiuot šaligatviais (tai yra pagrindinė problema ir tam nereikia jokių GPS, reikia tik draudimo ir kontrolės, lygiai taip pat, kaip ir su automobiliais) ir perkelti juos į dvirtakius ir gatves (kuriuose pradžiai reiktų nupaišyt atskiras juostas, kol nebus padaryta atitinkama infrastruktūra), kas būtų logiška, yra įvedamos kažkokios neadekvačios taisyklės, kurios prieštarauja ir logikai ir KET, kaip apie tai gerai parašė felar
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O tai pala, ne logiškiau būtų tiesiog įprogramuot ribojimą pagal gyvenamosios zonos ribas? Kam tie atskiri sąrašai su išsigalvotais greičiais? Jei pasirodytų, jog gyvenamoji zona per maža, tuomet galime ją praplėsti. Kodėl kažkuriai eismo dalyvių grupei taikom perteklinius griežtinimus, o kitai nuolaidas?
Iki šiol paspirtukininkai gaudavo nuolaidas. Pertekliniai griežtinimai sakyčiau yra pėstiesiems. Kasmet pamatau kokį straipsnį kaip Karoliniškėse ar dar kur darė reidą ir gaudė bobutes ne vietoj einančias per gatvę. Neteko girdėti apie reidą nukreiptą į paspirtukus, apart blaivumo tikrinimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmhPaskutinis taisė Ginthus; 2023.06.06, 06:36.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Čia kaip automobilistų verkimas, kad nu susiaurino vieną gatvę prie namų, bet visą kelionę sugadino.
Jei infrastruktūra bloga, tai leidžiam važinėt bilekaip, atstatant moralinę teisybę? Tai gal ir parkuot ant žolės viskas tvarkoj, nes nu infrastruktūra bloga, gatvės duobėtos
12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmh
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą5-7 yra kai tu važiuoji dviračiu, o elspirtukininkai privalo važiuoti ne greičiau kaip 0,5-1,0 km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNa jo, vienas kilas nepatenka į tą zoną, bet ką tai keičia...
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNe, nei kiek. Ar gal manai, kad tokiose šalyse kaip Olandija, Danija and so on žmonės tiesiog vat paėmė ir nusprendė, kad nuo šiol visi masiškai važinės dviračiais, gyvendami su tokia pat apgailėtina infrastruktūra kaip Vilniuje? Juk pats supranti, kad tai nesąmonė. Aš asmeniškai matau kaip viskas vyksta Malmėje ir Kopenhagoje ir tai nėra kažkoks rocket science - nebūtų patogios infrastruktūros, nebūtų ir daugumos dviratininkų.
Parašė ttttt Rodyti pranešimąJeigu nepastebėjai, aš visada buvau už ribojimus ir svarbiausia už kontrolę, bet ribojimai turi būti adekvatūs, o ne pyst ir "miesto centre, net ten kur yra speciali infrastruktūra, įvedam 12km/h greitį, kuris panaikins prasmę nevažiuot su mašina, na bet jeigu vistiek varysit su paspirtuku, tai galit ir toliau varyt šaligatviais ir kur tik norit, ai, ir dar mes nieko nedarysim, kad užtikrint tų ribojimų veikimą..."
Nu nepanaikins prasmės nevažiuot su mašina. Tokiu pat maršrutu, atmetus vidury nakties, greitis gausis tikrai mažesnis. Ypač pridėjus įsiparkavimą/išsiparkavimą.
Pritariu, kad kontrolė turi būti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei gerai supratau kur bus 12 km/h ribojimas, tai jis lies toli gražu ne visą maršrutą
Neprimena automobilistinių pasiteisinimų kodėl reikia parkuot prie pat laiptinės? Bobutės, invalidai, šaldytuvo persivežimas ir t.t.
Na tai ribojimai pradeda atsirast. Bet tada liaudis vėl nepatenkinta, kai ribojimai pradeda asmeniškai jaustis
Komentuoti:
Komentuoti: