Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Mano stebėjimai sako ką kita. Ypač A ir D kategorijos gatvėse
    D kategorijos gatvės Vilniuje neegzistuoja. Kiek matėte D kategorijos gatvių, kur būtų kelio ženklas sunkiasvoriam transportui eismas draudžiamas? D kategorijai tai vienas iš reikalavimų.
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Jeigu turi teises pabandyk kada pravažiuot kokia nors ilgesne vienos juostos gatve laikydamasis leistino greičio ir tiesiog skaičiuok tiek kartų tave aplenks pažiūrėdami kaip į debilą, kiek kartų pamirksės tolimom šviesom ir kiek kartų supypsės.
    Pašilaičių-Gabijos gatvėse zona 30. Lenkia 1 iš 100. Perkūnkiemio gatvėje zona 40. Lenkia 1 iš 500. Dauguma gražiai važiuoja iš paskos. Ir ne visada aš lėčiausias.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Daugumai turbūt sunku objektyviai įvertinti aplinkinių greitį. 20kmph yra žiauriai mažas greitis, praktiškai antroji pavara jam jau per aukšta. Tokiu greičiu partrenktam pėsčiąjam susižaloti galima nebent neišlaikius lygsvaros kakta į asfaltą.
    Nu jau tik neriekia nusišnekėti. 20 km/h įsirėžus labai puikiai galūnės lūžta.
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Paprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese
    30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Arba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt
    Arba numušti jeigu naudoja. Užpisot su tais skambučiais.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
    O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.

    Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
    Arba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Su tais dviračių takais irgi komplikuota. Pavyzdžiui Paupio dvirtakis, kur faktiškai yra pasižmonėjimo promenada. Didelę dienos dalį 30km/h tikrai nėra gera idėja jame.
    Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
    O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.

    Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Paprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese
    Su tais dviračių takais irgi komplikuota. Pavyzdžiui Paupio dvirtakis, kur faktiškai yra pasižmonėjimo promenada. Didelę dienos dalį 30km/h tikrai nėra gera idėja jame.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Paprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Policija, kuri turėtų būti "ginti, saugoti, padėti", čia irgi yra neįgali. Nes sugeba prisistatyti tik po fakto, kažką ištiria tik tuo atveju, jeigu viskas aišku kaip ant delno, o prevencija vykdoma tik trikojais, kad būtų iš ko naujas bulkas kas porą metų atsinaujint.
    Visiškai pritariu, kartais atrodo, kad policija per pastaruosius 10 metų tapo visiškai neįgali. Jau nepamenu, kada būčiau ant reido pakliuvęs. Kontroliuojamas tik greitis, o visas kitas KET – tik kaltajam nustatyti, jį įvyksta koks nors įvykis.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Man "patinka" lietuviška pusdurnių visuomenė - svarbiausia nesudaryti blogų sąlygų vairuotojams, jiems kelias šventas, o pėstytis yra du**as, jam šaligatvį reikia dalintis su paspirtukininku, dviratininku, riedutininku, skeitininku ir t.t. Pasakyčiau, ką galvoju apie Vilniaus paspirtukininkus, bet baną gausiu, tad supratote.
    Ne blogose salygose vairuotojams esmė.

    Jeigu žiūrint iš vairuotojų pusės, tai dalintis gatve su paspirtukais yra blogai, nes absoliuti dauguma paspirtukininkų yra neadekvatūs, tiesiogine to žodžio prasme jie maišosi, šoka prieš mašinas ir yra sunkiai nuspėjami. Mašina, važiuojanti 50km/h greičiu, jau yra mirtinas daiktas, bet paspirtukų vadeliotojai to visiškai nesupranta. Jeigu vairuotojas ką nors nutrenkia gatvėje, tai kas dažniausiai kaltas? Vairuotojas. Nes vairuotoją yra lengviausia nubausti ir neįgalioji policija dažnai net nesistengia normaliai ištirti ar kelyje pasimaišęs kitas dalyvis nėra kaltas. Vos per kelias sekundes dėl idioto paspirtuko galima vairuotojui sugadintį gyvenimą.

    Jeigu žiūrint iš šaligatvių pusės, tai paspirtukai yra blogai, nes jie maišosi tarp žmonių, skraido pro šoną kaip idiotai, sunkiai prognozuojami. Čia jau paspirtukas yra mirtinas daiktas. O jeigu tiek mašina, tiek paspirtukas yra mirtinas daiktas, tai jiems abiems reikalinga tokia pati kontrolė - teisės, numeriai, draudimas. Kai turės kuo rizikuoti, žinos eismo taisykles, tai gal ir su kitokiu protu pro pėsčiuosius važinės.

    Bet ne, mūsų idiotams valdžioje yra svarbeuse kaška dariti, imituoti darbą idiotiškai paspirtukus nustumiant į gatvę ir apribojant jų greitį. Valdžios darbas baigtas, galima eit toliau siurbt valdiškos kavytės ir apipletkint naują buhalterę.

    Policija, kuri turėtų būti "ginti, saugoti, padėti", čia irgi yra neįgali. Nes sugeba prisistatyti tik po fakto, kažką ištiria tik tuo atveju, jeigu viskas aišku kaip ant delno, o prevencija vykdoma tik trikojais, kad būtų iš ko naujas bulkas kas porą metų atsinaujint.

    Kai šalyje yra institucijos, galinčios ir turinčios suvaldyti paspirtukus, užsideda tik pliusus, kad kaškas buva padarita, tai nereikia ir stebėtis, kad žmonės gatvėse taškosi, o forumuose pjaunasi tarpusavyje.

    * drops mic *

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Vilnius nėra visa Lietuva. Yra dar Kaunas su marozu panetkėm, yra Panevėžys su rajoniais kaimiečiais ir yra kiti likę kaimai, kur kiekvienas galvoja tik apie save ar dar specialiai mažesnius gąsdina. Taip kad, ne, ačiū, į kelią nei su dviračiu, nei su paspirtuku tikrai nelįsiu, kad ir kokios baudos ar draudimai bus. Paspirtukininkų negaudys, kaip ir dabar negaudo visko, kas neturi numerių. Man maniškė sveikata yra brangesnė nei klimaksinės bobulencijos gatvėje aplojami dviratininkai ir paspirtukininkai.
    Na tai Kaune (kuris, tiesą pasakius, sparčiai tvarkosi ir šitoje srityje) ar Panevėžyje lygtais ir nededa ribojimų paspirtukams. Savivaldos grožis tame ir yra, kad kiekvienas kaimas gali spręsti savo problemas jiems tinkamu būdu. Tik atvažiavus į kitą kaimą reiktų prisitaikyti. Tiek paspirtukų vadeliotojams, tiek barankų sukinėtojams.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Man maniškė sveikata yra brangesnė nei klimaksinės bobulencijos gatvėje aplojami dviratininkai ir paspirtukininkai.
    Man "patinka" lietuviška pusdurnių visuomenė - svarbiausia nesudaryti blogų sąlygų vairuotojams, jiems kelias šventas, o pėstytis yra du**as, jam šaligatvį reikia dalintis su paspirtukininku, dviratininku, riedutininku, skeitininku ir t.t. Pasakyčiau, ką galvoju apie Vilniaus paspirtukininkus, bet baną gausiu, tad supratote.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Labiau yra baimė VAJĖZUSMARIJA GATVĖJ BIA MITALINIO ŠARVO dalyvauti eisme. Kaip patys vertina savo vairavimo sugebėjimus, taip ir iš kitų tikisi to pačio kai patys sėda ant dviračio ar paspirtuko. Nu nėra taip. Prieš 15 metų buvo kažkiek blogiau. Bet dabar kultūra labai ryškiai pagerėjus ir arklio dalis vairuotojų elgiasi itin mandagiai ir nesiskiria nuo visokių vokietijų ir t.t. Aišku nereikia daryt nesąmonių, pvz piko metu lėkt savanoriai -> po žiedu -> GV nuo kalno ir per tunelį arba varyt VA pirma juosta. Truputi gėda prisiminus kai kuriuos maršrutus prieš n metų. Bet dabar daugumoje tokių vietų jau irgi yra normalios alternatyvos.
    Vilnius nėra visa Lietuva. Yra dar Kaunas su marozu panetkėm, yra Panevėžys su rajoniais kaimiečiais ir yra kiti likę kaimai, kur kiekvienas galvoja tik apie save ar dar specialiai mažesnius gąsdina. Taip kad, ne, ačiū, į kelią nei su dviračiu, nei su paspirtuku tikrai nelįsiu, kad ir kokios baudos ar draudimai bus. Paspirtukininkų negaudys, kaip ir dabar negaudo visko, kas neturi numerių. Man maniškė sveikata yra brangesnė nei klimaksinės bobulencijos gatvėje aplojami dviratininkai ir paspirtukininkai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Teisingai, todėl elspirtukus reikia tiesiog uždrausti.
    Sekant šia logika, jei mano "kreiserinis" greitis yra ~7 km/h, o bobulencijos prie parduotuvės 3 km/h, tai mane irgi reikia uždrausti?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Daugumai turbūt sunku objektyviai įvertinti aplinkinių greitį. 20kmph yra žiauriai mažas greitis, praktiškai antroji pavara jam jau per aukšta. Tokiu greičiu partrenktam pėsčiąjam susižaloti galima nebent neišlaikius lygsvaros kakta į asfaltą. Tad jei gyvenamojoj zonoj kažkas kažkam "netikėtai" išlekia, tai bent vieno iš jų greitis tikrai buvo didesnis. Užtektų enforcinti gyvenamosios zonos greičio ribojimą, kad visiems pataptų ramiau. Boltai taptų savotiškais greičio etalonais - jei kas juda greičiau už juos, vadinasi viršyja
    Labiau yra baimė VAJĖZUSMARIJA GATVĖJ BIA MITALINIO ŠARVO dalyvauti eisme. Kaip patys vertina savo vairavimo sugebėjimus, taip ir iš kitų tikisi to pačio kai patys sėda ant dviračio ar paspirtuko. Nu nėra taip. Prieš 15 metų buvo kažkiek blogiau. Bet dabar kultūra labai ryškiai pagerėjus ir arklio dalis vairuotojų elgiasi itin mandagiai ir nesiskiria nuo visokių vokietijų ir t.t. Aišku nereikia daryt nesąmonių, pvz piko metu lėkt savanoriai -> po žiedu -> GV nuo kalno ir per tunelį arba varyt VA pirma juosta. Truputi gėda prisiminus kai kuriuos maršrutus prieš n metų. Bet dabar daugumoje tokių vietų jau irgi yra normalios alternatyvos.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Euronymous Rodyti pranešimą

    Tai irgi iki 12km/h kam tas greičių skirtumas?
    Tai paspirtukai apie 20 km/h normalus greitis. Ypač gatvėje.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Reiktų surengti reidą gaudant viršijančius greitį prospekte. Teko prieš kurį laiką su mašina pravažiuot. Labiau baisu su mašina maišytis „paspirtukams“ kurie skrenda 40+. Tikiu, kad su boltiniu paspirtuku nejauku būtų kai pro šalį laksto tokie kolegos. Mašinos šiaip jau sakyčiau +/- 20 ir ridenosi. Nelabai prilakstysi nuo šviesoforo iki šviesoforo.

    Čia kaip iš pasakos apie vištytę ir gaidelį lazdyne ir kas kodėl kam kelnes plėšė Visi kalti, o pradėt taisytis niekas nenori.
    Daugumai turbūt sunku objektyviai įvertinti aplinkinių greitį. 20kmph yra žiauriai mažas greitis, praktiškai antroji pavara jam jau per aukšta. Tokiu greičiu partrenktam pėsčiąjam susižaloti galima nebent neišlaikius lygsvaros kakta į asfaltą. Tad jei gyvenamojoj zonoj kažkas kažkam "netikėtai" išlekia, tai bent vieno iš jų greitis tikrai buvo didesnis. Užtektų enforcinti gyvenamosios zonos greičio ribojimą, kad visiems pataptų ramiau. Boltai taptų savotiškais greičio etalonais - jei kas juda greičiau už juos, vadinasi viršyja
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.06, 14:45.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Tai čia dėl to, kad kaip pats ir rašėte - vairuotojai gerai laiko greitį Todėl baugoka su paspirtuku jiems maišytis.
    Reiktų surengti reidą gaudant viršijančius greitį prospekte. Teko prieš kurį laiką su mašina pravažiuot. Labiau baisu su mašina maišytis „paspirtukams“ kurie skrenda 40+. Tikiu, kad su boltiniu paspirtuku nejauku būtų kai pro šalį laksto tokie kolegos. Mašinos šiaip jau sakyčiau +/- 20 ir ridenosi. Nelabai prilakstysi nuo šviesoforo iki šviesoforo.

    Čia kaip iš pasakos apie vištytę ir gaidelį lazdyne ir kas kodėl kam kelnes plėšė Visi kalti, o pradėt taisytis niekas nenori.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Prospektas ir didelė dalis senamiesčio ir taip yra gyvenamoji zona. Bet kiek matau liaudžiai net ir gyvenamojoj zonoj per baisu važiuoti važiuojamoje dalyje.
    Tai čia dėl to, kad kaip pats ir rašėte - vairuotojai gerai laiko greitį Todėl baugoka su paspirtuku jiems maišytis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Turiu pasiūlymą. Centre apribokim automobilių greitį iki 20 km/h ir tada paspirtukai be problemų galės naudotis gatvėmis.
    Prospektas ir didelė dalis senamiesčio ir taip yra gyvenamoji zona. Bet kiek matau liaudžiai net ir gyvenamojoj zonoj per baisu važiuoti važiuojamoje dalyje.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Turiu pasiūlymą. Centre apribokim automobilių greitį iki 20 km/h ir tada paspirtukai be problemų galės naudotis gatvėmis.
    Tai irgi iki 12km/h kam tas greičių skirtumas?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Turiu pasiūlymą. Centre apribokim automobilių greitį iki 20 km/h ir tada paspirtukai be problemų galės naudotis gatvėmis.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Tai apibendrintai - yra taisyklės, kurių niekas nesilaiko, nes jų laikymasis yra nekontroliuojamas. Tai problemai spręsti buvo sukurta papildomų taisyklių, kurių laikymosi irgi niekas nekontroliuos.

    Skamba kaip puikus problemos sprendimo būdas.
    Svarbeuse kaška dariti

    Komentuoti:

Working...
X