Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rmss
    replied
    Man šiaip toks vaizdas, kad po tų apribojimų, gan ženkliai sumažėjo boltų centrinėje dalyje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nu va prašau. Jei Benkunskas, kad ir koks bukas maušas jis bebūtų, šitą sutvarkys, duosiu jam pliusą nuo savęs. Nes iki tol 8 metus buvo "neįmanoma" ir "nėra galimybių". Pasirodo, įmanoma ir gal net galimybės yra. Ir tam užtenka kelių savaičių.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    PAGALIAU

    Vilniuje įrenginėjamos el. paspirtukams skirtos stovėjimo vietos

    Šiandien Vilniuje pradedamos žymėti specialiai el. paspirtukams skirtos stovėjimo vietos, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai nuo rugsėjo 1 d. privalės palikti nuomojamus paspirtukus. Vietos bus įrengtos Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio, Užupio ir Šnipiškių.
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...vejimo-vietos/

    Click image for larger version

Name:	paskirtukai-1.jpg
Views:	311
Size:	69,9 kB
ID:	2066163

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Reikėjo tiesiog trenkti jam per petį, kad jis nukristų ir sulaužytų sau porą kaulų.
    Šiuo atveju, kaip ne keista, buvo su pilna baikerio ekipuote. Tai neaišku, kaip kam baigtųsi su trenkimais.

    Aš labiau apie kažkokias užmačias realiai apriboti paspirtukų eismą (kas visiškai nesisekė policijai turint milžiniškas pajėgas ever NATO suvažiavimo metu).

    Keista, kad automobiliai be numerių dar nevažinėja šaligatviais. Vis gi yra dar kažkokia savireguliacija.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Šiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
    Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.
    Reikėjo tiesiog trenkti jam per petį, kad jis nukristų ir sulaužytų sau porą kaulų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Šiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
    Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.
    Jeigu viskas bus taip, kaip dabar - niekada. Šiuo atveju kontrolė yra net prastesnė nei automobilių parkavimosi kiemuose, nes tuos bent jau galima priversti atvažiuoti ir surašyt baudas, o čia išvis Wild West.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Šiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
    Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Paspirtukininkų laukia sugriežtintos taisyklės, bet ekspertai pasigenda galimybės identifikuoti vairuotoją
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...oti-vairuotoja
    „Vien praėjusiais metais fiksavome virš 100 įvykių, kuriuose dalyvavo paspirtukininkai. Įpusėjus vasarai jau fiksuota bene pusė tiek įvykių, kiek per visus praėjusius metus. Galima sakyti, kad yra pasiektas tokių nelaimių pikas, tačiau vasara tik įpusėjo, o paspirtukų sezonas paprastai trunka iki pirmojo sniego“, – sako BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

    Lietuvos transporto saugos administracijos atliktas tyrimas parodė, kad Kelių eismo taisyklių nesilaiko net 70 proc. paspirtukininkų. Dažniausiai pažeidimai susiję su šalmų ir šviesą atspindinčių liemenių nedėvėjimu, važiavimu per pėsčiųjų perėjas, važiavimu vienu paspirtuku keliese arba esant neblaiviam.

    Vasaros pradžioje Seimas priėmė KET pokyčius, kurie įsigalios nuo 2024 metų sausio. Elektrinių paspirtukų vairuotojai galės važiuoti šaligatviais, jei savivaldybės nenustatys kitaip. Bus ribojamas paspirtukų greitis, vairuoti šias transporto priemones galės ne jaunesni nei 16 metų amžiaus asmenys.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Matai, tuomet Kita Pusė pradės naudotis greičio privalumu.
    O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?
    ne 12x bet 25x

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kas čia rašė, kad paspirtukai be numerių negali važiuoti greičiau 25 km/h?

    Vairuotojus šokiravo vaizdas Vilniaus vakariniame aplinkkelyje: paspirtukininkas lėkė net 108 km/val. greičiu



    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Spėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.
    Butai į upės pusę buvo projektuojami kaip „ramiam gamtos užkampyje, su vaizdu į Vilnelę", o „ šurmuliuojantis miestietiškas gyvenimas“ buvo skirtas Aukštaičių g.

    Nesigavo (tm).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kokia ten promenada, jei vaikšto po miegamojo balkonu ir įkyriai lenda per virtuvės langą?

    Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.
    Pagal takus šlifuojančios liaudies kiekį - visiška promenada ir turbūt viena iš populiariausių vietų norint pasižmonėti. Bet nesiginčiju, kad išpildymas absoliučiai neatitinka žmonių srautų.

    Spėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Toj vietoj ne edukacijos reikia. Magistralinį dvirtakį iškeltį Aukštaičių gatvę. O dvirtakį su pėsčiųjų taku sujungt ir padaryt normalią promenadą. Kas ten faktiškai ir yra.
    Kokia ten promenada, jei vaikšto po miegamojo balkonu ir įkyriai lenda per virtuvės langą?

    Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Arba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt
    Matai, tuomet Kita Pusė pradės naudotis greičio privalumu.
    O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    D kategorijos gatvės Vilniuje neegzistuoja. Kiek matėte D kategorijos gatvių, kur būtų kelio ženklas sunkiasvoriam transportui eismas draudžiamas? D kategorijai tai vienas iš reikalavimų.
    Pvz. turi: Lūžių g., Rygos g. dviejose vietose turi (vienoj neturi), Šešuolių g.
    Neturi: Viršuliškių g., Taikos g. (nors iš jos kaip tik galima patekti į Lūžių g. iš kitos pusės, kur draudžiama).

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
    Bolto naudotojų noriu paklausti ar ten yra problemų su GPS tikslumu ir todėl ištisai palikinėjami viduryje šaligatvio, ar čia akivaizdi naudodotjų diagnozė?
    žema kultūra. Kiek teko naudotis niekada nenumetinėjau viduryje šaligatvio.

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Bolto naudotojų noriu paklausti ar ten yra problemų su GPS tikslumu ir todėl ištisai palikinėjami viduryje šaligatvio, ar čia akivaizdi naudodotjų diagnozė?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nu jau tik neriekia nusišnekėti. 20 km/h įsirėžus labai puikiai galūnės lūžta.

    30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
    Reikia sutikti. Pas pažįstamus skaudus buvo įvykis - senelis suvažinėjo anūką tiesiog kieme.
    Tas pats su dviračiais. 30 km/h jau būna labai rimtos traumos.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą



    30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
    Turiu omeny gatvėse, tiek dviračiai, tiek paspirtukai ten turi važinėti, bet reikia sudaryti saugias sąlygas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
    O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.

    Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
    Toj vietoj ne edukacijos reikia. Magistralinį dvirtakį iškeltį Aukštaičių gatvę. O dvirtakį su pėsčiųjų taku sujungt ir padaryt normalią promenadą. Kas ten faktiškai ir yra.

    Komentuoti:

Working...
X