Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Man šiaip toks vaizdas, kad po tų apribojimų, gan ženkliai sumažėjo boltų centrinėje dalyje.
- 2 patinka
-
Nu va prašau. Jei Benkunskas, kad ir koks bukas maušas jis bebūtų, šitą sutvarkys, duosiu jam pliusą nuo savęs. Nes iki tol 8 metus buvo "neįmanoma" ir "nėra galimybių". Pasirodo, įmanoma ir gal net galimybės yra. Ir tam užtenka kelių savaičių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
PAGALIAU
Vilniuje įrenginėjamos el. paspirtukams skirtos stovėjimo vietos
Šiandien Vilniuje pradedamos žymėti specialiai el. paspirtukams skirtos stovėjimo vietos, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai nuo rugsėjo 1 d. privalės palikti nuomojamus paspirtukus. Vietos bus įrengtos Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio, Užupio ir Šnipiškių.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąReikėjo tiesiog trenkti jam per petį, kad jis nukristų ir sulaužytų sau porą kaulų.
Aš labiau apie kažkokias užmačias realiai apriboti paspirtukų eismą (kas visiškai nesisekė policijai turint milžiniškas pajėgas ever NATO suvažiavimo metu).
Keista, kad automobiliai be numerių dar nevažinėja šaligatviais. Vis gi yra dar kažkokia savireguliacija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Paspirtukininkų laukia sugriežtintos taisyklės, bet ekspertai pasigenda galimybės identifikuoti vairuotoją
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...oti-vairuotoja
„Vien praėjusiais metais fiksavome virš 100 įvykių, kuriuose dalyvavo paspirtukininkai. Įpusėjus vasarai jau fiksuota bene pusė tiek įvykių, kiek per visus praėjusius metus. Galima sakyti, kad yra pasiektas tokių nelaimių pikas, tačiau vasara tik įpusėjo, o paspirtukų sezonas paprastai trunka iki pirmojo sniego“, – sako BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.
Lietuvos transporto saugos administracijos atliktas tyrimas parodė, kad Kelių eismo taisyklių nesilaiko net 70 proc. paspirtukininkų. Dažniausiai pažeidimai susiję su šalmų ir šviesą atspindinčių liemenių nedėvėjimu, važiavimu per pėsčiųjų perėjas, važiavimu vienu paspirtuku keliese arba esant neblaiviam.
Vasaros pradžioje Seimas priėmė KET pokyčius, kurie įsigalios nuo 2024 metų sausio. Elektrinių paspirtukų vairuotojai galės važiuoti šaligatviais, jei savivaldybės nenustatys kitaip. Bus ribojamas paspirtukų greitis, vairuoti šias transporto priemones galės ne jaunesni nei 16 metų amžiaus asmenys.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Matai, tuomet Kita Pusė pradės naudotis greičio privalumu.
O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas čia rašė, kad paspirtukai be numerių negali važiuoti greičiau 25 km/h?
Vairuotojus šokiravo vaizdas Vilniaus vakariniame aplinkkelyje: paspirtukininkas lėkė net 108 km/val. greičiu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSpėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.
Nesigavo (tm).
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kokia ten promenada, jei vaikšto po miegamojo balkonu ir įkyriai lenda per virtuvės langą?
Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.
Spėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Toj vietoj ne edukacijos reikia. Magistralinį dvirtakį iškeltį Aukštaičių gatvę. O dvirtakį su pėsčiųjų taku sujungt ir padaryt normalią promenadą. Kas ten faktiškai ir yra.
Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąArba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt
O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
D kategorijos gatvės Vilniuje neegzistuoja. Kiek matėte D kategorijos gatvių, kur būtų kelio ženklas sunkiasvoriam transportui eismas draudžiamas? D kategorijai tai vienas iš reikalavimų.
Neturi: Viršuliškių g., Taikos g. (nors iš jos kaip tik galima patekti į Lūžių g. iš kitos pusės, kur draudžiama).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąBolto naudotojų noriu paklausti ar ten yra problemų su GPS tikslumu ir todėl ištisai palikinėjami viduryje šaligatvio, ar čia akivaizdi naudodotjų diagnozė?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bolto naudotojų noriu paklausti ar ten yra problemų su GPS tikslumu ir todėl ištisai palikinėjami viduryje šaligatvio, ar čia akivaizdi naudodotjų diagnozė?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nu jau tik neriekia nusišnekėti. 20 km/h įsirėžus labai puikiai galūnės lūžta.
30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
Tas pats su dviračiais. 30 km/h jau būna labai rimtos traumos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.
Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
Komentuoti:
Komentuoti: