Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai čia ne greičio problema. Ir jie ir toliau važiuos šaligatviais, tik dabar 12km/h greičiu. Problemos tai nesprendžia.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPaspirtukai tai važiuoja ne dviračių juostomis o šaligatviais. Jeigu kada apsilankysi gedo prospekte patirsi
Komentuoti:
-
Žemėlapis gal ir ne pats geriausias bet kuo mažiau paspirtukų centre tuo geriau.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai pala pala. Gedo prospekte 12km/h ribojimas, nors ten yra dviračių juostos gatvėje
Parašė abruo Rodyti pranešimąDar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...
Komentuoti:
-
Skroblų ir Žemaitės g. ten aklųjų kvartalas. Daro, kad jiems netrukdytų. Gedo pr. paaiškinimas buvo tas, kad daug kas nesinaudoja dviračių juostomis ir važiuoja šaligatviais trukdant pėstiesiems, todėl lėtina ir prospekte.
Juk nėra tokių KET ženklų kombinacijų, kad taikytų ir privatiems paspirtukams. Nebent būtų labai kvailos ir klaidinančios kombinacijos. Manau, galios tiks nuomuojamiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPatikslinau žemėlapį.
Raudonose zone draudžiama stovėti.
Raudonos zonos patenka į riboto stovėjimo zoną.
Privalomo stovėjimo vietos patenka į draudžiamą stovėjimo zoną.
Kaip visada, mūsiškiai išradinėja dviratį.
Iš esmės, atrodo, šios taisyklės galios visiems el. paspirtukų naudotojams (privatiems ir boltininkams), gatvėse aišku, jokių ženklų nebus, teks su šiuo žemėlapiu važinėt, bet o kam, juk niekas vistiek nekontroliuos
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimąVistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?
Komentuoti:
-
Vistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Žemėlapis - El. paspirtukų eismo organizavimas Vilniuje
https://sisp.maps.arcgis.com/apps/in...84f1a640201abb
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aš visada tik realius pasiūlymus teikiu, toks inžinieriaus profesijos šalutinis efektas. O šiaip - kad ir "alternatyvi transporto priemonė", labai kontraversiška visom prasmėm: saugumo, tvarkos mieste, ir t.t.
Dėl užrakinamų rėmų kainos: verslas visada ieško mažiausių sąnaudų sprendimo, miestas turi žiūrėti miesto reikmių. Šiuo atveju miestas turi nustatyti taisykles, ne verslas. Verslas arba jų laikosi, arba viso gero.
Ir tai nėra tik Lietuvos problema:
https://www.youtube.com/watch?v=QlPoNlJfxkY
Ir pabaigai: www.humoursenseupgrade.com
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
Dėl užrakinamų rėmų kainos: verslas visada ieško mažiausių sąnaudų sprendimo, miestas turi žiūrėti miesto reikmių. Šiuo atveju miestas turi nustatyti taisykles, ne verslas. Verslas arba jų laikosi, arba viso gero.
Ir tai nėra tik Lietuvos problema:
https://www.youtube.com/watch?v=QlPoNlJfxkY
Ir pabaigai: www.humoursenseupgrade.com
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąpaskutinis sakinys yra tikras kraštinumas. Toliau tai nėra šiukšlė, o alternatyvi transporto priemonė, kurią gadina taisyklių nesilaikymas ir kontrolės nebuvimas, juk dalijimosi automobilių neparkuoja vidurį gatvių ir panašiai, nes ten lengvesnis atsekamumas. O tokie stovai turi būti tik su krovikliais...
Komentuoti:
-
paskutinis sakinys yra tikras kraštinumas. Toliau tai nėra šiukšlė, o alternatyvi transporto priemonė, kurią gadina taisyklių nesilaikymas ir kontrolės nebuvimas, juk dalijimosi automobilių neparkuoja vidurį gatvių ir panašiai, nes ten lengvesnis atsekamumas. O tokie stovai turi būti tik su krovikliais...
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: