Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Paspirtukai tai važiuoja ne dviračių juostomis o šaligatviais. Jeigu kada apsilankysi gedo prospekte patirsi
    Tai čia ne greičio problema. Ir jie ir toliau važiuos šaligatviais, tik dabar 12km/h greičiu. Problemos tai nesprendžia.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Žemėlapis gal ir ne pats geriausias bet kuo mažiau paspirtukų centre tuo geriau.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai pala pala. Gedo prospekte 12km/h ribojimas, nors ten yra dviračių juostos gatvėje
    Paspirtukai tai važiuoja ne dviračių juostomis o šaligatviais. Jeigu kada apsilankysi gedo prospekte patirsi
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Dar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...
    Taigi meras sakė nebus fizinių ribojimų nes "negražu".

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Skroblų ir Žemaitės g. ten aklųjų kvartalas. Daro, kad jiems netrukdytų. Gedo pr. paaiškinimas buvo tas, kad daug kas nesinaudoja dviračių juostomis ir važiuoja šaligatviais trukdant pėstiesiems, todėl lėtina ir prospekte.

    Juk nėra tokių KET ženklų kombinacijų, kad taikytų ir privatiems paspirtukams. Nebent būtų labai kvailos ir klaidinančios kombinacijos. Manau, galios tiks nuomuojamiems.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Dar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Patikslinau žemėlapį.

    Click image for larger version

Name:	masinytes.jpg
Views:	476
Size:	774,0 kB
ID:	2070115
    Šiaip dviprasmiškas žemėlapis.
    Raudonose zone draudžiama stovėti.
    Raudonos zonos patenka į riboto stovėjimo zoną.
    Privalomo stovėjimo vietos patenka į draudžiamą stovėjimo zoną.

    Kaip visada, mūsiškiai išradinėja dviratį.
    Iš esmės, atrodo, šios taisyklės galios visiems el. paspirtukų naudotojams (privatiems ir boltininkams), gatvėse aišku, jokių ženklų nebus, teks su šiuo žemėlapiu važinėt, bet o kam, juk niekas vistiek nekontroliuos

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Vistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?
    Tai pala pala. Gedo prospekte 12km/h ribojimas, nors ten yra dviračių juostos gatvėje

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Vistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Patikslinau žemėlapį.

    Click image for larger version

Name:	masinytes.jpg
Views:	476
Size:	774,0 kB
ID:	2070115

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Įdomiai atrodo išskirtinė zona Skroblų ir Žemaitės gatvėse.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Žemėlapis - El. paspirtukų eismo organizavimas Vilniuje


    https://sisp.maps.arcgis.com/apps/in...84f1a640201abb

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
    Pigiau yra pasisamdyti 2-3 bičiukus su VW Caddy ar VW Crafter, kurie naktį važinės ir keis baterijas už 900-1100 eurų į rankas, ką jie ir daro.

    Komentuoti:


  • matucha123
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
    Kad Vilniuje Boltas neveža į bazę, o turi keičiamas baterijas. Važinėja vaikinas su paspirtuku su dėže baterijų ir keičia tiesiog gatvėje.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
    Įvertinant, kad įkrauinamiems stovams reikia atvesti elektrą, suderinti planus, dizainą su miestu, juos prižiūrėti... spėčiau pigesnis variantas surinkinėti ir viską daryti bazėje. Ypač kai neaiški įstatyminė bazė, pvz neaišku koks tų paspirtukų likimas bus, kai įsigalios naujas įstatymas ir pan. Ilgalaikės investicijos šiuo atveju tikrai per daug rizikingas dalykas.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
    Visiškai jokio skirtumo: jei miestas iškeltų sąlygą, kad pastirtukai gatvėse nenaudojami gali būti TIK prirakinti spec. garažuose (dokuose), tai čia jau paslaugos tiekėjo reikalas kaip juos padaryti. Aišku reiktų dizainą derinti su miestu, nes dar atsiras paspirtukininkai, kurie karvės kuolų su pakabinamom spynom prikals šalia šaligatvių, nes "pigiau, o sąlygas atitinkam"...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Aš visada tik realius pasiūlymus teikiu, toks inžinieriaus profesijos šalutinis efektas. O šiaip - kad ir "alternatyvi transporto priemonė", labai kontraversiška visom prasmėm: saugumo, tvarkos mieste, ir t.t.

    Dėl užrakinamų rėmų kainos: verslas visada ieško mažiausių sąnaudų sprendimo, miestas turi žiūrėti miesto reikmių. Šiuo atveju miestas turi nustatyti taisykles, ne verslas. Verslas arba jų laikosi, arba viso gero.

    Ir tai nėra tik Lietuvos problema:

    https://www.youtube.com/watch?v=QlPoNlJfxkY

    Ir pabaigai: www.humoursenseupgrade.com
    Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
    Aš visada tik realius pasiūlymus teikiu, toks inžinieriaus profesijos šalutinis efektas. O šiaip - kad ir "alternatyvi transporto priemonė", labai kontraversiška visom prasmėm: saugumo, tvarkos mieste, ir t.t.

    Dėl užrakinamų rėmų kainos: verslas visada ieško mažiausių sąnaudų sprendimo, miestas turi žiūrėti miesto reikmių. Šiuo atveju miestas turi nustatyti taisykles, ne verslas. Verslas arba jų laikosi, arba viso gero.

    Ir tai nėra tik Lietuvos problema:

    https://www.youtube.com/watch?v=QlPoNlJfxkY

    Ir pabaigai: www.humoursenseupgrade.com

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    paskutinis sakinys yra tikras kraštinumas. Toliau tai nėra šiukšlė, o alternatyvi transporto priemonė, kurią gadina taisyklių nesilaikymas ir kontrolės nebuvimas, juk dalijimosi automobilių neparkuoja vidurį gatvių ir panašiai, nes ten lengvesnis atsekamumas. O tokie stovai turi būti tik su krovikliais...
    Na taip, su dviračiais tuo užsiima ne šiukšliavežės o dviračių vagys. Jeigu tai būtų alternatyvi transporto priemonė, ji nebūtų palikama ant šaligatvio. Šiaip tai motorinė transporto priemonė turėtu būti su numeriais kaip minimum, bet pas mus įstatyminė bazė tam nepasiruošusi.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    paskutinis sakinys yra tikras kraštinumas. Toliau tai nėra šiukšlė, o alternatyvi transporto priemonė, kurią gadina taisyklių nesilaikymas ir kontrolės nebuvimas, juk dalijimosi automobilių neparkuoja vidurį gatvių ir panašiai, nes ten lengvesnis atsekamumas. O tokie stovai turi būti tik su krovikliais...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
    Tokie pasiūlymai nėra kraštutiniai. Dviračių nuoma juk su stovais ir veikia.

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Situacijos visiškai nepakeis jei parkuos bent toliau 2m nuo zonos, reiškiasi jie vėl bus trikdis. Vieta vietai nelygu kai kur manau bus trikdis jei ir pusę metro išsikiš. O tu kalbi apie kilometrus.
    2m nuo zonos palyginus mizeris su tuo, kad dabar belekur. Puikus pirmas žingsnis.

    Komentuoti:

Working...
X