Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Bėda, kad jų patogumas neretai tampa aplinkinių nepatogumu.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Suolas Rodyti pranešimą

    Ir vietoje mažų šūdų mėtysis dideli? Aš tikiuosi visi šitie žali amžiams dings ir ateityje bus išplėstas oranžinių dviračių tinklas.
    Alternatyvios judumo priemonės turi būti pakankamai patogios naudotojams. Oranžinius labai riboja prisirišimas prie tik jiems skirtų stovų, todėl jie niekad nebus pakankamai konkurentabilūs.
    Šie žalieji bent turi galimybę surasti kažkokį kompromisą pvz. priparkuojant į standartinius stovus, kaip ir priklauso dviračiams

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kaip tik tikiuosi, kad išpopuliarės ir išstums tuos paspirdukus
    Ir vietoje mažų šūdų mėtysis dideli? Aš tikiuosi visi šitie žali amžiams dings ir ateityje bus išplėstas oranžinių dviračių tinklas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nu ką, žandikaulių bei kaukolių trupinimo ir plastinių veido operacijų sezonas atidaromas?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kaip tik tikiuosi, kad išpopuliarės ir išstums tuos paspirdukus
    Dviratis geriau dėl jais važiuojančių saugumo, bet vietos jie ant šaligatvių užims daugiau, taip pat jie ir sunkesni, tad jei nori patraukti kuris guli ant praėjimo, jau sunkiau padaryti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Jei ir nesibaigė šiti nukonkuruos kai nebebus poreikio naudotis stovais.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O kaip CycloCity dviračiai? Ar jau baigėsi sutartis dėl jų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kaip tik tikiuosi, kad išpopuliarės ir išstums tuos paspirdukus
    Jei bus išmėtyti bilekur ir taip pat debiliškai naudojami - tas pats vėžys, tik kitoj saujoj.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Suolas Rodyti pranešimą
    Buvo maža viltis, kad bent šita nesamonė neateis..
    Kaip tik tikiuosi, kad išpopuliarės ir išstums tuos paspirdukus

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Buvo maža viltis, kad bent šita nesamonė neateis..

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Nu ką, prasideda...
    Vilniuje šiais metais dviračiai taip pat bus išmėtyti

    Click image for larger version

Name:	430333936_1583262885799992_6900641558778234066_n.jpg
Views:	345
Size:	243,2 kB
ID:	2115716

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Įstatymo neskaičiau, bet pagal tekstą, tai visiškai skiriasi. Dviračiams:
    • greitis neribojamas (galioja, kaip mašinoms);
    Greitį riboja kojų galimybės (o el. dviračiai daugiau 25 km/h netraukia)

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    • dvirtakiuose amžiaus cenzo lyg ir nėra (šaligatviuose – tikrai), o važiuojant gatve jis mažesnis, taip pat galima anksčiau išsilaikyti "teises" važiuoti vienam gatve (lyg ir nuo 12 m.);
    Amžiaus cenzas yra, išskyrus gyvenamąsias zonas (ir privačias teritorijas)

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    • neteko girdėti, kad gyvenamoj zonoj privaloma prižiūrėti vaikus dviratininkus;
    Nereikia.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    • važiuojant pro pat pėsčiąjį greitis neribojamas (dviračių takuose su tikru ženklu).
    Ribojamas visur išskyrus tik dviračių take.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    EDIT: KET bijau, kad važiuojamąją kelio dalį laiko tik gatvę, bet išaiškinus kitus teisės aktus, tai ir dvirtakis būtų važiuojamoji dalis. Neredaguojant punktų, pacituoju dėl gyvenamos zonos ir amžiaus "važiuojamojoje dalyje":
    Ką sako saugaus eismo įstatymas?

    Važiuojamoji kelio dalis – kelio dalis važiuoti transporto priemonėms.

    Toks absoliučiai nieko nepasakantis paaiškinimas. Šiaip dažniausiai vartojama jog bendrinis daiktas yra kelias, ir tada yra dviračių takas, kuris yra kelias. O važiuojamoji kelio dalis tai čia toks kur ale visiems skirtas, kai nėra tikslinės infrastruktūros (pvz. šaligatvio). Tai pvz. tiems kas gyvena naujuose priemiesčiuose (t. y. kur jokios infrastruktūros ir nebus), teks dėliotis šalmą. Šiaip labai logiška, nes paspirtukininkų traumos būna didesnės negu dviratininkų.
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2023.12.21, 18:29.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Įstatymo neskaičiau, bet pagal tekstą, tai visiškai skiriasi. Dviračiams:
    • greitis neribojamas (galioja, kaip mašinoms);
    • dvirtakiuose amžiaus cenzo lyg ir nėra (šaligatviuose – tikrai), o važiuojant gatve jis mažesnis, taip pat galima anksčiau išsilaikyti "teises" važiuoti vienam gatve (lyg ir nuo 12 m.);
    • suaugusiems šalmas gatvėje tik rekomendacija (paspirtukams mini važiuojamąją kelio dalį, į ką patenka ir dvirtakis (bet dėl šito galimai ne taip įvardino ir turi omeny gatvę));
    • neteko girdėti, kad gyvenamoj zonoj privaloma prižiūrėti vaikus dviratininkus;
    • važiuojant pro pat pėsčiąjį greitis neribojamas (dviračių takuose su tikru ženklu).
    EDIT: KET bijau, kad važiuojamąją kelio dalį laiko tik gatvę, bet išaiškinus kitus teisės aktus, tai ir dvirtakis būtų važiuojamoji dalis. Neredaguojant punktų, pacituoju dėl gyvenamos zonos ir amžiaus "važiuojamojoje dalyje":

    55. Važiuoti važiuojamąja dalimi dviračiu leidžiama ne jaunesniems kaip 14 metų asmenims, o išklausiusiems Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos nustatytą mokymo kursą ir turintiems mokyklos išduotą pažymėjimą, – ne jaunesniems kaip 12 metų asmenims. Prižiūrint suaugusiajam, važiuoti važiuojamąja dalimi dviračiu leidžiama ne jaunesniems kaip 8 metų asmenims. Gyvenamojoje zonoje dviračių vairuotojų amžius neribojamas.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.12.21, 17:58.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai, kad pakeitimai skamba taip pat, kokios taisyklės yra dviratininkams. Ar klystu?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    Bandymas įteisinti raisykles sveikintinas, bet kaip žinom nesant kontrolės, kurios tikrai nebus, iš esmės nieks nesikeis.
    Būtent. Nei jų greičio kas nors matuos, nei amžiaus tikrins, nei šalmų dėvėjimo prižiūrės. KET vis labiau tolsta nuo realaus gyvenimo. O kuo įstatymas toliau nuo realaus gyvenimo –tuo daugiau žmonių į jį žiūri kaip nesąmonę, kurios nei laikytis, nei kontroliuoti nereikia.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Pakeitimai iš serijos "svarbeuse kaška dariti"

    Komentuoti:


  • MantasMa
    replied
    Gal ir gražūs tie KET pakeitimai, bet visi žinom, kad bus vienas reidas per metus, nubaus bent tris žmones, padarys TV reportažą ir pamirš kaip visada.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Bandymas įteisinti raisykles sveikintinas, bet kaip žinom nesant kontrolės, kurios tikrai nebus, iš esmės nieks nesikeis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    KET pokyčiai paspirtukininkams: ribojamas amžius, važiuoti bus galima tik dviračių takais
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...viraciu-takais
    Nuo kitų metų ribojamas paspirtukų greitis, vairuoti šias transporto priemones galės ne jaunesni nei 16 metų asmenys. Norintieji vairuoti paspirtukus anksčiau – nuo 14 metų – turės išklausyti mokymo kursą, įgyti pažymėjimą.

    Nepilnamečiams šalmas privalomas visuomet, o suaugusiems – važiuojant važiuojamąja kelio dalimi. Judant šia kelio dalimi privaloma dėvėti ryškiaspalvę liemenę ar įjungti šviesas.

    Važinėjant gyvenamojo namo kieme amžius neribojamas, tačiau jaunesnius kaip 10 metų vaikus privalo prižiūrėti suaugęs asmuo. <...>

    važiuoti elektrine mikrojudumo priemone bus leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis.

    Šaligatviu arba važiuojamąja dalimi leidžiama važiuoti tik kai nėra šių kelio elementų. Maksimalus leistinas paspirtuko ar kitos mikrojudumo priemonės važiavimo greitis galės būti 20 km/h, o važiuojant pro pat pėsčiąjį – ne didesnis kaip 7 km/h.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nusispjaut man ant paspirtukų, nes net nesu ant jų stovėjęs. Visgi sudomino viena vieta, dėl refleksų rankomis nesisaugoti būtrent krentant nuo paspirtuko. Suprantu krentant užkliūva kojos. Visgi, kaip forumiečiams sekėsi kristi su dviračiu?
    Per vairą yra tekę kristi tik vieną kartą. Padariau pilną apsisukimą ir nusileidau ant sėdimosios vietos. Kadangi pataikiau nukristi ant žolės šalia kelio, nieko nesusilaužiau. Refleksas užsidengti galvą suveikė.

    Ant šono krentant tai refleksas labiau būdavo ištiesti rankas kad "pagauti žemę". Na išskyrus tą atvejų kai traktoristas nusprendė pervažiuoti mane.

    Komentuoti:

Working...
X