Šiaip, netrukdo, ypač ta dalis išsikišusi link pilono. Nenugrius imant kraštinį. Pastatytų irgi į kraštą, bet žinoma ne lygiai.
Visgi, yra KET punktas, kad esant parkavimo kelio ženklnimui transporto priemonė turi tilpti joje, tai norint galit siųsti, kad būtų nubaustas transporto priemonės valdytojas (įmonė). Išvengiant dviprasmiškumų apie šoninius, galima pranešti būtent apie tą ant linijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Keli klausimai (turbūt retoriniai):
1. Kaip pasiimti paspirtuką, kad nenugriūtų kaip domino?
2. Kaip palikti paspirtuką, jei nebėra vietos?
3. Kaip bolto berniukas pastatė paspirtukus už ribos ir daugiau nei 10 vnt.?
4. Ar čia ši įmonė siekia kažkiokio rekordo?
Žalgirio g. prie Broniaus Laurinavičiaus skvero
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galbūt verta nebent sukonkretinti temą, kad eina kalba apie motorines mikrojudumo priemones ir, be elektrinių paspirtukų, įtraukti visą likusį spektrą tokių priemonių: riedžius, segvėjus, elektrines riedlentes, visokius mikromobilius neįgaliesiems ir pan. Arba daryti bendrą mikrojudumo priemonių temą (t. y., apie visas mažo galingumo ar bemotores transporto priemones, kurios nėra paprasti dviračiai).
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNeteko matyti ar girdėti, kad paprasti paspirtukai būtų kėlę pavojų sau ir aplinkiniams.
Jei Pilaitėje į automobilį "rėžėsi" vis dėlto ne elektrinis paspirtukas ("skuteris") ir ne benzininis "mopedas", o paprastas paspirtukas (samokatas), tai verta sukurti atskirą temą paprastiems paspirtukams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Neteko matyti ar girdėti, kad paprasti paspirtukai būtų kėlę pavojų sau ir aplinkiniams.
Jei Pilaitėje į automobilį "rėžėsi" vis dėlto ne elektrinis paspirtukas ("skuteris") ir ne benzininis "mopedas", o paprastas paspirtukas (samokatas), tai verta sukurti atskirą temą paprastiems paspirtukams.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTiesą sakant, ši fantastiška versija nelabai įtikino.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Matyt, labai skirtingose vietose gyvename. Mano mieste, Klaipėdoje, aštuonmečiai važinėja paprastais paspirtukais. Kiek buvau Vilniuje, kažko neįprasto nepastebėjau. Gal jau kažkas pasikeitė nebent per pora metų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimąNa, tai tas tikrasis galėjo būti, su kuriuo dauguma aštuonmečių važinėja. Mechaninis, paspiriamasis paspirtukas, ar kaip jį bepavadinsi.
Komentuoti:
-
Na, tai tas tikrasis galėjo būti, su kuriuo dauguma aštuonmečių važinėja. Mechaninis, paspiriamasis paspirtukas, ar kaip jį bepavadinsi.
Elektriniai paspirtukai net nelabai apskritai paspirtukai. Pagal visą savo charakteristiką jie labiau stovimi mopedai negu paspirtukai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimą2) Ankstesniame straipsnyje apie aštuonmetės paspirtukininkės ir automobilio vairuotojos avariją neminima, kad paspirtukas buvo elektrinis.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kodėl diskutuojant neapsienama be "vėmalų" ir whatabout'ismų apie balkonus?
Apie savo virškinamojo traktą prašom pasakoti savo gydytojui.
Yra siūlomi paspirtukininkų taisyklių pakeitimais, kur numatoma kad vaikai iki 10 metų turi būti su suaugusių priežiūra. Tame kontekste yra argumentų kodėl reikia griežtesnio reguliavimo - ką tik Pilaitėje įvyko konkreti nemaloni situacija su 8 metų vaiku, kuris patamsyje atsitrenkė į mašiną ir susižeidė.
Ką bendro su šia konkrečia situacija turi tamstos skrandžio problemos ir Amsterdamo balkonai?
2) Ankstesniame straipsnyje apie aštuonmetės paspirtukininkės ir automobilio vairuotojos avariją neminima, kad paspirtukas buvo elektrinis.
Neatsimenu, kada paskutinį kartą mačiau vaiką iki 10 metų su elektriniu paspirtuku. Matyt, dauguma tėvų pakankamai atsakingi ir tokių transporto priemonių mažesniems vaikams neduoda.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kodėl diskutuojant neapsienama be "vėmalų" ir whatabout'ismų apie balkonus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
/\ Kodėl diskutuojant neapsienama be "vėmalų" ir whatabout'ismų apie balkonus?
Apie savo virškinamojo traktą prašom pasakoti savo gydytojui.
Parašė digital Rodyti pranešimąGrįžta paspirtukai – laukia šūsnis naujovių
Gyvenamuosiuose kiemuose paspirtukininkų amžiaus cenzas nėra ribojamas. Tačiau jaunesnius nei dešimties metų vaikus turėtų lydėti suaugęs asmuo.
Ką bendro su šia konkrečia situacija turi tamstos skrandžio problemos ir Amsterdamo balkonai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSavo skrandžio turinį prašom pasilaikyti pas save.
Čia sarkazmas.
Nereikia teisinti tėvų ir kaltinti "visuomenės", kai tėvai duoda 8 metų vaikui paspirtuką, kad jis sutemus važinėtų tol, kol atsitrenktų į važiuojančią mašiną.
Net taisyklėse jaunesniems nei 10 metų vaikams pagaliau numatoma įvesti kažkokie apribojimus.
Ar tų taisyklių bus laikomasi, atskiras klausimas, bet vis šioks toks žingsnis sveiko proto link.
Štai jums sarkazmo pavyzdys:
Amsterdamas. 1970-ieji. Drausmingas vairuotojas parkavosi į savo balkoną pro kaimyno balkoną, kur į jį atsitrenkė balkone be priežiūros paliktas vaikas, tuo pažeisdamas komendanto valandą. Neatidi mama tuo metu buvo kitoje lango pusėje. Kada pagaliau baigsis ši savivalė ir pažeidinėjimai? Dar žiūrėk ir dviračių užsimanys.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.15, 06:32.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKartais tikrai sunku atskirti, ar žmogus perdėtai sarkastiškas, ar tiesiog vemia
Čia sarkazmas.
Nereikia teisinti tėvų ir kaltinti "visuomenės", kai tėvai duoda 8 metų vaikui paspirtuką, kad jis sutemus važinėtų tol, kol atsitrenktų į važiuojančią mašiną.
Net taisyklėse jaunesniems nei 10 metų vaikams pagaliau numatoma įvesti kažkokie apribojimus.
Ar tų taisyklių bus laikomasi, atskiras klausimas, bet vis šioks toks žingsnis sveiko proto link.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPanašu, kad pradedamos riboti 8 metų amžiaus paspirtukininkų teisės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGrįžta paspirtukai – laukia šūsnis naujovių
Gyvenamuosiuose kiemuose paspirtukininkų amžiaus cenzas nėra ribojamas. Tačiau jaunesnius nei dešimties metų vaikus turėtų lydėti suaugęs asmuo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGrįžta paspirtukai – laukia šūsnis naujovių
...tai tikrai tai bus draudžiama ir griežtai kontroliuojama....
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
čia iš serijos uždraudžiam mašinas, kol nebus tiek vietų parkingui , kad nestatytų ant žolės. O dėl oranžinių dviračių, kas tinklą turėjo pliesti savivaldybė, verslas? ir kodėl 20 eurų metam, o ne 10 ar 5?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Grįžta paspirtukai – laukia šūsnis naujovių
– Ką turėtų žinoti paspirtukininkai šiais metais?
– Pagrindinis dalykas – buvo pakeista jų sąvoka KET. Dabar – elektrinės mikrojudumo priemonės. Aiškiai įvardinta, kas yra tos visos priemonės, tai: paspirtukai, vienaračiai. Tiesiog yra sąvoka iki kiek jie laikomi elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis, ir kuomet jau jos tampa mopedais. Iki vieno kilovato, ir iki 25 kilometrų per valandą greitį išvystančios priemonės – mikrojudumo priemonės. O tos, kurios viršija šiuos reikalavimus – paskiriamos mopedams. Iš esmės keičiasi tai, kad elektriniam paspirtukams ir dviračiams galiojo vienodos KET. Dabar tai – pakeista. Išskirtas atskiras skirsnis, pakeistas amžiaus cenzas, nurodyta, kuriose vietose draudžiama važiuoti, kuriose galima. Tai tiesiog griežčiau apibrėžti visi reikalavimai.
– Tai ką sako amžiaus cenzas?
– Elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis galima važiuoti nuo šešiolikos metų. Arba nuo keturiolikos metų, jeigu išklausytas specialus Lietuvos kultūros ir švietimo ministerijos paruoštas mokymo kursas. Gyvenamuosiuose kiemuose paspirtukininkų amžiaus cenzas nėra ribojamas. Tačiau jaunesnius nei dešimties metų vaikus turėtų lydėti suaugęs asmuo.
– O jeigu paspirtuku važiuojama su vyresniu?
– Tai – draudžiama. Jokiu būdu negalima ant paspirtuko važiuoti daugiau nei vienam žmogui, tai tikrai tai bus draudžiama ir griežtai kontroliuojama.
– Kur galima jiems važiuoti?
– Iš esmės elektriniai paspirtukai gali važiuoti tik dviračių, dviračių ir pėsčiųjų takais. Jeigu nėra kelkraščio arba dviračių tako, arba dviračių ir pėsčiųjų tako, tai galima važiuoti šaligatviu arba važiuojamąja dalimi, bet laikytis kuo arčiau dešinio krašto. Tačiau šiuo atveju atsiranda griežtas reikalavimas: asmenims iki aštuoniolikos metų – privaloma dėvėti šalmą.
– Kokia yra avaringumo statistika?
– Ji nėra optimistinė, nes praėjusiais metais vienas elektrinio paspirtuko vairuotojas žuvo, 34 Vilniaus mieste – buvo sužeisti.
Komentuoti:
Komentuoti: