Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Visdarlietus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Daryti vairavimo kursus ir egzaminus ne tik formaliai uždedant varneles, bet realiai išmokant žmones vairuoti, skirti šviesoforo signalus, kelio ženklus ir t.t. Tai reikštų keliskart igesnį vairavimo pamokų kursą ir sudėtingesnį egzaminą. Atitinkamai kainuoti turėtų kur kas brangiau, nei kainuoja dabar.
    Bent jau egzaminai tikrai nėra tik formalus varnelės uždėjimas. Bet taip ir nesupratau, ką tai pakeis vairuotojams kurie vairuotojo pažymėjimą gavo prieš 20-50 metų, kaip tai sustiprins jų žinias apie naujus kelio ženklus ir t.t.?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
    Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi turimoms smegenų ląstelėms ir suvokimui kokį pavojų keli sau. Šitų dalykų gali nesuprasti tik durni, kurie eina visiškoje tamsoje be atšvaito, važiuoja dviračiu per perėją, išbėga į perėją, paknopstom "rauna" per raudoną" ir t.t. Nesisaugosi.. deja Dievas neapsaugos

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.
    Pėstieji sukelia avarines situacijas, kas kelia pavojų ir kitiems.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.
    Visiems dalyvaujantiems eisme reikia turėti KET žinių. Pvz pėstieji turi žinoti, kad negalima vaikščioti dviračiu taku. Akivaizdu, kad nemažai to nežino.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    LRT tam yra.
    Ne tas pačias laidas ir anonsus kartot, bet aktualiomis temomis rengti trumpas laidas - nuo darželinukų reikalų iki gynybos, KET.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pėstiesiems ir nereikia turėti KET žinių. ....
    Nu nu.. vadovavimasis šviesoforo nurodymais, ne KET dalis? Ėjimas per perėją ne KET... Žinoma pėstieji nekelia pavojaus kitiems, jie kelia pavojų tik sau

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kokia dar reforma? Kas 5 metai liepti visiems teorijos egzaminą perlaikyti? Nes tas nežinojimas ne todėl, kad blogai rengiami, o dažniausiai todėl, kad teorija kartu ir KET skaityta prieš 10-50 metų. Tai jeigu dar intelektualesni pasidomi bent jau per žiniasklaidą skelbiamomis KET naujovėmis, tai didesnioji dalis net nežino kokios spalvos KET viršelis nekalbant jau apie patį jų skaitymą.
    Daryti vairavimo kursus ir egzaminus ne tik formaliai uždedant varneles, bet realiai išmokant žmones vairuoti, skirti šviesoforo signalus, kelio ženklus ir t.t. Tai reikštų keliskart igesnį vairavimo pamokų kursą ir sudėtingesnį egzaminą. Atitinkamai kainuoti turėtų kur kas brangiau, nei kainuoja dabar.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.
    Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Namaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.
    Kokia dar reforma? Kas 5 metai liepti visiems teorijos egzaminą perlaikyti? Nes tas nežinojimas ne todėl, kad blogai rengiami, o dažniausiai todėl, kad teorija kartu ir KET skaityta prieš 10-50 metų. Tai jeigu dar intelektualesni pasidomi bent jau per žiniasklaidą skelbiamomis KET naujovėmis, tai didesnioji dalis net nežino kokios spalvos KET viršelis nekalbant jau apie patį jų skaitymą.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą

    Skirtumas tik tas, kad pėstysis nežinodamas KET tavęs nesutraiškys.
    Gatvės yra skirtos visiems. KET irgi numato teises ir pareigas visiems. Jei pėstysis nežino KET, tai rekomendacija būti vedžiojamam už rankos žinančiojo.

    Komentuoti:


  • Myliu miestus
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.
    Skirtumas tik tas, kad pėstysis nežinodamas KET tavęs nesutraiškys.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Priklauso nuo situacijos, bet faktas, kad tiek vienu, tiek kitu atveju dauguma vairuotojų net nesidairo ir nebando nieko pastebėti. Man yra buvę atvejis, kai per raudoną ant manęs vos neužvažiavęs vadyla, dar bandė aiškinti, kad važiuodamas dviračių pervaža, degant žaliam dviračių signalui, turiu vestis dviratį

    Namaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.
    Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Priklauso nuo situacijos, bet faktas, kad tiek vienu, tiek kitu atveju dauguma vairuotojų net nesidairo ir nebando nieko pastebėti. Man yra buvę atvejis, kai per raudoną ant manęs vos neužvažiavęs vadyla, dar bandė aiškinti, kad važiuodamas dviračių pervaža, degant žaliam dviračių signalui, turiu vestis dviratį

    Namaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Net ir kaimuose, praeinančiuose pro krašto kelius, kalnelių nereikia. Jeigu kiekviename kaime kelio plotis būtų kaip realiose gyvenvietėse, ir būtų normalūs šaligatviai, tai važiuoti ant 90 neišeitų psichologiškai. Bet dabar tokie kaimai atrodo kaip iš dokumentikos apie sovietų sąjungą.
    Nes jie ir yra sovietų sąjungos kurinys (dirbtinai kurtas kolūkis) kurie dabar egzistuoja tik todėl kad iš miestų skiriamas finansavimas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Bent jau susidaro toks įspūdis, kad užsienyje kitokie kriterijai. Vienas gyventojas nebus svarbiau už 1000 vairuotojų.
    Teko skaityti apie atvejį Nyderlanduose. Miestelio pašone eina plentas. Greitis 90+, triukšmas ir t.t. Gyventojai kreipėsi į olandišką Kelių direkciją, kad bet jau apribotų greitį ženklais. Gavo atsakymą, kad kelio charakteristikos atitnka 90+ greitį, greičio ribojimas ženklais nebus efektyvus, todėl nedarysime nieko. Ateiyje, rekonstruojant kelio atkarpą bus pritaikytos inžinerinės priemonės greičiui sumažinti, tada atsiras ir ženklai.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Taip, čia yra pats blogiausias variantas, kai kelias visiškai nesikeičia (įmanoma važiuoti 90 km/h be jokių pasekmių), o leistinas greitis dirbtinai sumažintas. Tai daugeliu atvejų arba reikia padaryti kelio iškreivinimą su salele, kad nebūtų įmanoma važiuoti 90 km/h, arba neriboti greičio.<...>
    Bent jau susidaro toks įspūdis, kad užsienyje kitokie kriterijai. Vienas gyventojas nebus svarbiau už 1000 vairuotojų. T.y. dėl jo nedarys nei salelių, nei ribojimų nei gulinčių policininkų. Tas 1 ar net 10 vidury laukų gyvenančių žmonių gali nesunkiai sulaukti kol kelias bus visiškai tuščias ir jį pereiti. Čia turbūt tik mūsų LKAD nesupranta, jog žmogus gali ir be investicijų į kelią savo saugumu pats pasirūpinti.
    Ko gero, kad tik mokykla prie kelio mažintų greitį. Nors ir tai, jei mokykla aptverta, po pamokų pasiima tėvai arba geltonas autobusiukas, tai irgi nėra ko riboti greitį.


    Parašė PoDv
    Kalneliai ar iš vis gulintys policininkai pagr. gatvėse yra sovietinė tradicija.
    Tai kad jie atsirado kaip visiška naujovė po sovietmečio.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kad jau užmotyvavot, nuėjau ta proga užsimest „klemos“. Nuo kovo mėn. stovėjo vietoj. Užsivedžiau iš 4-o tarto. Vaiką tik išgasdinau šalia ėjusį – bandau judėt, gazuoju, kompresorius švilpia, mašina linguoja. Stoviu vietoj dėl prikepusių kaladėlių. Vaikas bevesdamas dviratį pradėjo net bėgt jau ir taip būdamas už 20 m. Atsikabino kaladės, prasukau standartinį ratuką iki ratų pūtyklos. Pakeliui sutikau 1 žymėtą policijos universalą ir 1 grįžtant žymėtą furgoną. Esmė, kad ne tik policijos trūksta, bet jie skirstosi į 3 grupes ir kelių policininkai yra tik viena jų. Kitiems manau išvis neįdomūs automobilininkai.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Trukdo kitiems eismo dalyviams, lakstantys be protektoriaus, stabdžių kitus žmones užmuša, plius dūmija ir teršia orą.
    Savo atveju galėčiau oficialiai išsiimti istorinius numerius. Per TA stabdžiai oficialiai yra visiškai netikrinami, o popierius duodamas 5 metams. Gali paaiškint kuo aš pavojingesnis be istorinių numerių ir TA, kurios metu nebūtų tikrinami stabdžiai visai?

    P. S. Dūmijimas normoje. 3 padangos prieš 2 m. dėtos naujos. Raštas (ir modelis) ketvirtosios toks pats.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.08.30, 17:16. Priežastis: Kaladėlės buvo prikepusios. :)

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    TA apžiūros nebuvimas važiuoti netrukdo.
    Trukdo kitiems eismo dalyviams, lakstantys be protektoriaus, stabdžių kitus žmones užmuša, plius dūmija ir teršia orą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    TA apžiūros nebuvimas važiuoti netrukdo.

    Komentuoti:

Working...
X