LRT tam yra.
Ne tas pačias laidas ir anonsus kartot, bet aktualiomis temomis rengti trumpas laidas - nuo darželinukų reikalų iki gynybos, KET.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pėstiesiems ir nereikia turėti KET žinių. ....
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kokia dar reforma? Kas 5 metai liepti visiems teorijos egzaminą perlaikyti? Nes tas nežinojimas ne todėl, kad blogai rengiami, o dažniausiai todėl, kad teorija kartu ir KET skaityta prieš 10-50 metų. Tai jeigu dar intelektualesni pasidomi bent jau per žiniasklaidą skelbiamomis KET naujovėmis, tai didesnioji dalis net nežino kokios spalvos KET viršelis nekalbant jau apie patį jų skaitymą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNamaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
Skirtumas tik tas, kad pėstysis nežinodamas KET tavęs nesutraiškys.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąPriklauso nuo situacijos, bet faktas, kad tiek vienu, tiek kitu atveju dauguma vairuotojų net nesidairo ir nebando nieko pastebėti. Man yra buvę atvejis, kai per raudoną ant manęs vos neužvažiavęs vadyla, dar bandė aiškinti, kad važiuodamas dviračių pervaža, degant žaliam dviračių signalui, turiu vestis dviratį
Namaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Priklauso nuo situacijos, bet faktas, kad tiek vienu, tiek kitu atveju dauguma vairuotojų net nesidairo ir nebando nieko pastebėti. Man yra buvę atvejis, kai per raudoną ant manęs vos neužvažiavęs vadyla, dar bandė aiškinti, kad važiuodamas dviračių pervaža, degant žaliam dviračių signalui, turiu vestis dviratį
Namaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNet ir kaimuose, praeinančiuose pro krašto kelius, kalnelių nereikia. Jeigu kiekviename kaime kelio plotis būtų kaip realiose gyvenvietėse, ir būtų normalūs šaligatviai, tai važiuoti ant 90 neišeitų psichologiškai. Bet dabar tokie kaimai atrodo kaip iš dokumentikos apie sovietų sąjungą.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBent jau susidaro toks įspūdis, kad užsienyje kitokie kriterijai. Vienas gyventojas nebus svarbiau už 1000 vairuotojų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Taip, čia yra pats blogiausias variantas, kai kelias visiškai nesikeičia (įmanoma važiuoti 90 km/h be jokių pasekmių), o leistinas greitis dirbtinai sumažintas. Tai daugeliu atvejų arba reikia padaryti kelio iškreivinimą su salele, kad nebūtų įmanoma važiuoti 90 km/h, arba neriboti greičio.<...>
Ko gero, kad tik mokykla prie kelio mažintų greitį. Nors ir tai, jei mokykla aptverta, po pamokų pasiima tėvai arba geltonas autobusiukas, tai irgi nėra ko riboti greitį.
Parašė PoDvKalneliai ar iš vis gulintys policininkai pagr. gatvėse yra sovietinė tradicija.
Komentuoti:
-
Kad jau užmotyvavot, nuėjau ta proga užsimest „klemos“. Nuo kovo mėn. stovėjo vietoj. Užsivedžiau iš 4-o tarto. Vaiką tik išgasdinau šalia ėjusį – bandau judėt, gazuoju, kompresorius švilpia, mašina linguoja. Stoviu vietoj dėl prikepusių kaladėlių. Vaikas bevesdamas dviratį pradėjo net bėgt jau ir taip būdamas už 20 m. Atsikabino kaladės, prasukau standartinį ratuką iki ratų pūtyklos. Pakeliui sutikau 1 žymėtą policijos universalą ir 1 grįžtant žymėtą furgoną. Esmė, kad ne tik policijos trūksta, bet jie skirstosi į 3 grupes ir kelių policininkai yra tik viena jų. Kitiems manau išvis neįdomūs automobilininkai.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Trukdo kitiems eismo dalyviams, lakstantys be protektoriaus, stabdžių kitus žmones užmuša, plius dūmija ir teršia orą.
P. S. Dūmijimas normoje. 3 padangos prieš 2 m. dėtos naujos. Raštas (ir modelis) ketvirtosios toks pats.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTA apžiūros nebuvimas važiuoti netrukdo.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimątai važinėji per raudonas, su mašina kuri be draudimo, be galiojančios registracijos, be techninės apžiūros, ir be teisių. viskas su galva gerai? ar žuvų chemikalai norvegijoje smegenis išėdė?
Gyvenau ne Norvegijoj, o Londone. Su mašina nepraeinu TA, nes įprasti servisai nepataiso dalykų.Paskutinis taisė dondc; 2023.08.30, 14:14.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš nesuprantu, tu čia giriesi, kad be TA ir be teisių važinėji?
P. S. Teisės vairuoti neturėjimas ir teisių pažymėjimo galiojimo pasibaigimas yra skirtingi dalykai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Labai pergyveno policininkas, kad jau 3,5 m. be TA. Na dar draudimo nebuvo ir jau oficialiai numeriai negaliojantys eisme. Po to dar pateikiau negaliojantį vairuotojo pažymėjimą (data ten kitaip rašėsi, nes užsienietiškas, galvojau iki pensijos galios ).
Šiaip iki šios vasaros buvo galima Vilniuje išvengti tų vos 3 išmanesnių fotoaparatų. Dabar pradėjo strateginėse vietose stayti taip, kad pvz nenuvažiuosi į kitą miesto pusę, nes pastato ant tilto. Dabar galiu tik į pačius artimiausius rajonus nuvažiuot, bet viso miesto nepervažiuosi arba labai pavienėmis kryptimis reiktų pasiplanuoti stipriai per aplinkui smulkiausiomis gatvytėmis.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
tai važinėji per raudonas, su mašina kuri be draudimo, be galiojančios registracijos, be techninės apžiūros, ir be teisių. viskas su galva gerai? ar žuvų chemikalai norvegijoje smegenis išėdė?
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: