Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Lakstant 140 gyvenimas paprastai sutrumpėja netikėto sustojimo būdu.
    Ne. Paprastai sutrumpėja dėl sveikatos problemų, kurias iššaukia netinkamas gyvenimo būdas. Tų, kurių gyvenimas sutrumpėjo važiuojant automobiliu yra mažiau negu 0,5 % iš visų mirusių. Neturiu statistikos, bet spėju, kad skirtumas tarp žuvusių kurie automagistralėje vasaros rytą važiavo leistinu 130 km/h greičiu ir viršijo iki 10 km/h yra nykstamai mažas.

    Comment


      Parašė Austras Rodyti pranešimą

      Ne. Paprastai sutrumpėja dėl sveikatos problemų, kurias iššaukia netinkamas gyvenimo būdas. Tų, kurių gyvenimas sutrumpėjo važiuojant automobiliu yra mažiau negu 0,5 % iš visų mirusių. Neturiu statistikos, bet spėju, kad skirtumas tarp žuvusių kurie automagistralėje vasaros rytą važiavo leistinu 130 km/h greičiu ir viršijo iki 10 km/h yra nykstamai mažas.
      Lėkimas viršijant greitį nes "reikia suspėti gyventi" tikrai nerodo sveiko gyvenimo būdo. O tas 0,5% reikai dar padidinti atsižvelgiant į tai koks procentas šalies gyventojų vairuoja viršydami greitį. O tie kurie yra įpratę autostradoje važiuoti 140 ir mieste važiuos 90. Greičio viršijimas yra antra pagal kiekį mirčių vairuojant peižastis, po vairavimo girtam.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Lėkimas viršijant greitį nes "reikia suspėti gyventi" tikrai nerodo sveiko gyvenimo būdo. O tas 0,5% reikai dar padidinti atsižvelgiant į tai koks procentas šalies gyventojų vairuoja viršydami greitį. O tie kurie yra įpratę autostradoje važiuoti 140 ir mieste važiuos 90. Greičio viršijimas yra antra pagal kiekį mirčių vairuojant peižastis, po vairavimo girtam.
        autostradoj - 140, mieste - 90, proporciją truputį sumaišei... jei mieste 90, tai magistralėje iki dugno. O dėl greičio, tai reik skirti koks greitis ir kada yra mirties priežastis. Dažniausiai žūstama dėl nesuvaldyto auto "pakilimo metu" arba lenkimo metu. O dabar didžiąją dalį įvykių ant greičio nurašom (nesuvaldyta mašina ne visados greičio pasekmė).

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          autostradoj - 140, mieste - 90, proporciją truputį sumaišei... jei mieste 90, tai magistralėje iki dugno. O dėl greičio, tai reik skirti koks greitis ir kada yra mirties priežastis. Dažniausiai žūstama dėl nesuvaldyto auto "pakilimo metu" arba lenkimo metu. O dabar didžiąją dalį įvykių ant greičio nurašom (nesuvaldyta mašina ne visados greičio pasekmė).
          Įpratęs lėkti greitai visur lėks greitai. Nesuvaldytas auto tai reiškia kad važiavai per greitai. Jeigu būtum važiaves saugiu greičiu tai bū9tum suvaldęs. Ir ne, saugus nevisada reiškia maksimalus leistinas.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            O tas 0,5% reikai dar padidinti atsižvelgiant į tai koks procentas šalies gyventojų vairuoja viršydami greitį.
            Nereikia padidinti. Nuo visų mirčių kiekio, žuvusieji autoavarijose sudaro mažiau negu 0.5%. Čia visos avarijų aukos: ir girti, ir viršijantys greitį, ir nepažeidę KET, ir pėstieji. Anksčiau teigėte, kad viršijančių greitį gyvenimas paprastai sutrumpėja netikėto sustojimo būdu. Aš teigiu priešingai - viršijančių greitį gyvenimas paprastai sutrumpėja dėl onkologinių ir širdies ligų.
            Grįžtant prie elektromobilių - nesirinksiu tokio transporto kelionei per visą Lietuvą, nes su VDV bus greičiau. Tačiau, jeigu bus pigiau, elektromobilį rinksiuosi kasdienei kelionei mieste į darbą, nes mieste su VDV nebus greičiau.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Įpratęs lėkti greitai visur lėks greitai. Nesuvaldytas auto tai reiškia kad važiavai per greitai. Jeigu būtum važiaves saugiu greičiu tai bū9tum suvaldęs. Ir ne, saugus nevisada reiškia maksimalus leistinas.
              Žūna, kas laksto miestuose arba kaimo keliuose. Autostradoje 140 km/h geru oru, matomumu, laikantis atstumų yra saugus greitis.
              Flickr

              Comment


                Parašė Austras Rodyti pranešimą
                Nereikia padidinti. Nuo visų mirčių kiekio, žuvusieji autoavarijose sudaro mažiau negu 0.5%. Čia visos avarijų aukos: ir girti, ir viršijantys greitį, ir nepažeidę KET, ir pėstieji. Anksčiau teigėte, kad viršijančių greitį gyvenimas paprastai sutrumpėja netikėto sustojimo būdu. Aš teigiu priešingai - viršijančių greitį gyvenimas paprastai sutrumpėja dėl onkologinių ir širdies ligų.
                Grįžtant prie elektromobilių - nesirinksiu tokio transporto kelionei per visą Lietuvą, nes su VDV bus greičiau. Tačiau, jeigu bus pigiau, elektromobilį rinksiuosi kasdienei kelionei mieste į darbą, nes mieste su VDV nebus greičiau.
                Reikia, nes reikia skaičiuoti koks procentas nuo greitai lakstančių žūsta, o ne nuo visų gyventojų kurių dalis išvis nevairuoja.

                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Žūna, kas laksto miestuose arba kaimo keliuose. Autostradoje 140 km/h geru oru, matomumu, laikantis atstumų yra saugus greitis.
                Gal būtų jei autostrados kokybė būtų prancūziško lygio o automobilių techninis stovis panašus į vokišką. O Lietuvoje ir 130 daugumai yra nesaugus greitis.



                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Įpratęs lėkti greitai visur lėks greitai. Nesuvaldytas auto tai reiškia kad važiavai per greitai. Jeigu būtum važiaves saugiu greičiu tai bū9tum suvaldęs. Ir ne, saugus nevisada reiškia maksimalus leistinas.
                  Jei būtum važiavęs saugiu... kas yra saugus? Kai kas ir mieste varnas skaičiuodamas sugeba įvažiuoti į barjerus geru oru, policijos suvestinėse bus parašyta - nepasirinko saugaus greičio. Kuo tai susiję su greičiu... nežinau. O pagal Lietuvos kelių ribojančių ženklų džiungles realiai visur saugus yra maksimalus leistinas (na išskyrus kokius tris atvejus -plikledį, liūtį ir rūką.)

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Gal būtų jei autostrados kokybė būtų prancūziško lygio o automobilių techninis stovis panašus į vokišką. O Lietuvoje ir 130 daugumai yra nesaugus greitis
                    Beabejo, dar ir nuo pačios auto priklauso, pamiršau paminėti, su senu grabu tikrai nėra saugu net leistinu maksimaliu greičiu važiuoti.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Jei būtum važiavęs saugiu... kas yra saugus? Kai kas ir mieste varnas skaičiuodamas sugeba įvažiuoti į barjerus geru oru, policijos suvestinėse bus parašyta - nepasirinko saugaus greičio. Kuo tai susiję su greičiu... nežinau. O pagal Lietuvos kelių ribojančių ženklų džiungles realiai visur saugus yra maksimalus leistinas (na išskyrus kokius tris atvejus -plikledį, liūtį ir rūką.)
                      Saugus yra toks kuriuo važiuodamas suvaldysi automobilį. Kas tuo metu yra saugu priklauso nuo daug aplinkybių. Tavo minėtu pavyzdžiu saugus greitis yra 0 nes žmogus skaičiuoja varnas o ne žiūri kur važiuoja.

                      Na kad ne, pvz perėja prie mokyklos yra vieta kur 50 nėra saugus greitis bet daugumoje vietų - leistinas.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Saugus yra toks kuriuo važiuodamas suvaldysi automobilį. Kas tuo metu yra saugu priklauso nuo daug aplinkybių. Tavo minėtu pavyzdžiu saugus greitis yra 0 nes žmogus skaičiuoja varnas o ne žiūri kur važiuoja.

                        Na kad ne, pvz perėja prie mokyklos yra vieta kur 50 nėra saugus greitis bet daugumoje vietų - leistinas.
                        Tuomet turim sutikt, kad tai su greičiu kaip mato vienetu visiškai nesusiję. Viską lemia tarpinė tarp vairo ir sėdynės. Kai kuriems apskritai saugus greitis yra vaikščioti pėstute.
                        Perėjoje 50 yra saugus greitis tik su trimis išpildytomis sąlygomis: ATIDUS vairuotojas, perėjos perimetro, apšvietimo matomumas ir DRAUSMINGAS pėstysis. Jei to nesilaikom, tai galim prieit iki absurdiškų greičio ale mažinimų.
                        O šiaip vėl nukrypom į eismo saugumą

                        Comment


                          Parašė Austras Rodyti pranešimą
                          Nereikia padidinti. Nuo visų mirčių kiekio, žuvusieji autoavarijose sudaro mažiau negu 0.5%. Čia visos avarijų aukos: ir girti, ir viršijantys greitį, ir nepažeidę KET, ir pėstieji. Anksčiau teigėte, kad viršijančių greitį gyvenimas paprastai sutrumpėja netikėto sustojimo būdu. Aš teigiu priešingai - viršijančių greitį gyvenimas paprastai sutrumpėja dėl onkologinių ir širdies ligų.
                          Grįžtant prie elektromobilių - nesirinksiu tokio transporto kelionei per visą Lietuvą, nes su VDV bus greičiau. Tačiau, jeigu bus pigiau, elektromobilį rinksiuosi kasdienei kelionei mieste į darbą, nes mieste su VDV nebus greičiau.
                          labai gera isvada sakyciau. Visi mes kada nors mirsime, tai spauskim iki dugno, YOLO!
                          Sorry, nepazistu jusu, nesinori anksciau laiko deti kazkokiu stampu, tai tiesiog pasistengsiu atsakyti suprantama nepikta kalba:
                          Mirtys del onkologiniu ir sirdies lygu tai šiuolaikinėje visuomenėje ir yra beveik tapatinamos naturaliam senejimui (netiesiogiai), nes siais laikais zmones ne mirsta del nieko, ateina amzius, kuno funkcijos sutrinka ir tie sutrikimai, gyvenimo būdas, paveldimumas ir kt lemia tam tikras ligas. del kuriu mes ir mirštame. Apčiuopiamoje ateityje žmonija nenugales sirdies bei onkologiniu ligu.
                          Tad jusu teiginys lygus "visi zmones mirsta, ir mirtys eismo ivykiuose statistiskai nieko nereiskia". Tai absurdas, nes tuomet ir nuzudymai nieko nereiskia, nes ju dar maziau nei 0.5%. Nieko nereiskia ir mirtys nuo gimdos kaklelio vezio, nes ju dvigubai maziau nei mirciu transporto ivykiuose ir dar galima pritempinet ir vartyt statistika kaip tik norisi.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            labai gera isvada sakyciau. Visi mes kada nors mirsime, tai spauskim iki dugno, YOLO!
                            Nors forumo tema ne apie tai bet.. aš niekur nemačiau pasakymo iš kurio padarėte išvadą, kad spauskim iki dugno. Nereikia oponuojančio nuomonės pritempinėti iki kraštutinumų. O statiskika, tam ir yra, kad pateiktų skaičius, ten emocijų mažai. 0,5 proc. yra reikšmingai mažiau kokių 30 proc. ir tai tiesa, nebent imsime neigti skaičių mokslą.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                              Nors forumo tema ne apie tai bet.. aš niekur nemačiau pasakymo iš kurio padarėte išvadą, kad spauskim iki dugno. Nereikia oponuojančio nuomonės pritempinėti iki kraštutinumų. O statiskika, tam ir yra, kad pateiktų skaičius, ten emocijų mažai. 0,5 proc. yra reikšmingai mažiau kokių 30 proc. ir tai tiesa, nebent imsime neigti skaičių mokslą.
                              Jau buvo paaiškinta kodėl 0,5% yra nesąmoningas skaičius šiame kontekste.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                labai gera isvada sakyciau. Visi mes kada nors mirsime, tai spauskim iki dugno, YOLO!
                                Sorry, nepazistu jusu, nesinori anksciau laiko deti kazkokiu stampu, tai tiesiog pasistengsiu atsakyti suprantama nepikta kalba:
                                Jūsų irgi nepažįstu, šiaip apie senatvę visai teisingai parašėte, bet diskusija užvirė po to, kai parašiau, kad vasaros metu, važiuodamas į pajūrį, vietoje leistinų 130 km/h. važiuoju 140. Nu kamon, ne tie yra lakstūnai, kurie važiuoja viršydami iki 10 km/h., jeigu tuo metu tai yra pakankamai saugu - oro sąlygos geros, automobilis naujas/tvarkingas, eismo intensyvumas nedidelis.

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  o asfaltas kaip buvo baisus 30 metu, taip ir liko beveik visoje atkarpoje Kaunas - Vilnius
                                  Tne kai padarys autostradą su 130 tai gerai turėtu pakilti avarijų skaičius atsižvelgiant į tai kokie ten pojūčiai važiuojant lėčiau.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Tne kai padarys autostradą su 130 tai gerai turėtu pakilti avarijų skaičius atsižvelgiant į tai kokie ten pojūčiai važiuojant lėčiau.
                                    O kas ten važiuoja lėčiau?

                                    Comment


                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                      O kas ten važiuoja lėčiau?
                                      Aš važiuoju 100-105, nes jau prie 110 kuro sąnaudos padidėja iki beveik 4l/100km.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Aš važiuoju 100-105, nes jau prie 110 kuro sąnaudos padidėja iki beveik 4l/100km.
                                        Bet jei važiuotumėte 90 km/h, kuro sąnaudos būtų dar mažesnės.

                                        Comment


                                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                          O kas ten važiuoja lėčiau?
                                          Šiuo metu visi besilaikantys KET. Šiaip važiuodamas 110 kai buvo greitkelis ten daugumą lenkdavau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X