Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skrolino FB ir nepastebėjo, kad priekyje esanti mašina pajudėjo

    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Man tai atrodo, kad egzistuoja du kraštutinumai: arba chamiškumas (jau prirašyta), arba perdėtas mandagumas (šito mažiau). Pastarojo pavyzdys: noriu išvažiuoti iš lygiagretaus parkavimosi vietos, kairėje mašinų eilė, nes priekyje šviesoforas. Užvedu mašiną, tačiau posūkio į kairę nerodau, galvoju, praleisiu visą važiuojantį srautą, o tada, kai toliau už nugaros įsijungs raudonas kito šviesoforo signalas, nutraukęs srautą, ramiai vienas išvažiuosiu. Ką jūs galvojat? Kažkas nusprendė stovėti ir nejudėti į priekį, neva mane įleidžia, ir taip stovėjo kokias 8 sekundes. Kam taip daryti, jei aš nerodau posūkio?

    Comment


      Parašė DArnas Rodyti pranešimą
      Man tai atrodo, kad egzistuoja du kraštutinumai: arba chamiškumas (jau prirašyta), arba perdėtas mandagumas (šito mažiau). Pastarojo pavyzdys: noriu išvažiuoti iš lygiagretaus parkavimosi vietos, kairėje mašinų eilė, nes priekyje šviesoforas. Užvedu mašiną, tačiau posūkio į kairę nerodau, galvoju, praleisiu visą važiuojantį srautą, o tada, kai toliau už nugaros įsijungs raudonas kito šviesoforo signalas, nutraukęs srautą, ramiai vienas išvažiuosiu. Ką jūs galvojat? Kažkas nusprendė stovėti ir nejudėti į priekį, neva mane įleidžia, ir taip stovėjo kokias 8 sekundes. Kam taip daryti, jei aš nerodau posūkio?
      Na tai mandagiai įleidžia, nes net ir be posūkio mato, kad planuoji įsilieti į srautą.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Kaip kada pasitaiko. Kaip tik paturėjau situaciją, kai ant Šilo tilto beveik piktybiškai neleidžia persirikiuoti. Tai aš irgi sustojau ir mirksiu "pagal taisykles". Psichozė, pypinimai aplink prasidėjo...
        Vakar mačiau dar vieną variantą kaip persirikiuoti. Atsidaro langą, iškiša ranką, kad trugdytų pravažiuoti kitoje juostoje esančiam ir tada lenda.

        Comment


          Mandagumas įleisti/praleisti yra gerai, bet kartais atsiranda tiek jo daug, kad pagrindinės gatvės srautas juda lėčiau, nei šalutinės.

          Comment


            Užvakar ėjau pėsčias per perėją ties Žirmūnų žiedu. Troleibusas mandagiai sustojo mane praleisti, aš iš lėto ir atsargiai einu. Tik antra juosta už kokių 20cm man nuo nosies vienas vadzycelius pralėkė dideliu greičiu. Galvoju nu ok pasitaiko dar glušių. Bandau eiti toliau. Tada antras vruummmmm. Ir trečias vos ne per kojas man. Tai va tokie reikalai Vilniaus pėsčiųjų perėjose su pėsčiųjų praleidimu, kai pirmoje juostoje jau stovi pėsčiuosius praleisti nusprendusi mašina.

            Comment


              Parašė taspac Rodyti pranešimą
              Mandagumas įleisti/praleisti yra gerai, bet kartais atsiranda tiek jo daug, kad pagrindinės gatvės srautas juda lėčiau, nei šalutinės.
              Tai ir yra kone dėsningumas. Ypač jeigu tas pagrindinis srautas tikrai didesnis.
              Todėl šalutiniams srautams užtrauktuko principas neturėtų būti taikomas, arba bent jau 2/1-4/1 santykiu.

              Comment


                Per autobusą tavęs nemato, o proto suvokti kodėl ten stovi autobusas neužtenka.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Užvakar ėjau pėsčias per perėją ties Žirmūnų žiedu. Troleibusas mandagiai sustojo mane praleisti, aš iš lėto ir atsargiai einu. Tik antra juosta už kokių 20cm man nuo nosies vienas vadzycelius pralėkė dideliu greičiu. Galvoju nu ok pasitaiko dar glušių. Bandau eiti toliau. Tada antras vruummmmm. Ir trečias vos ne per kojas man. Tai va tokie reikalai Vilniaus pėsčiųjų perėjose su pėsčiųjų praleidimu, kai pirmoje juostoje jau stovi pėsčiuosius praleisti nusprendusi mašina.
                  Nieko keisto, kad pėstieji Lietuvoje net sustojus praleisti į auto žiūri kaip į nukreiptą į juos šautuvo vamzdį ir bėga kuo greičiau pasitraukti nuo vaizdo.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Nieko keisto, kad pėstieji Lietuvoje net sustojus praleisti į auto žiūri kaip į nukreiptą į juos šautuvo vamzdį ir bėga kuo greičiau pasitraukti nuo vaizdo.
                    Perėjos plačios per kelias juostas, o ir tos juostos plačios, pravažimas 50-60 km/h, o reikia mažint greitį iki 0 km/h. Visi įvertina, kad tokias perėjas pereiti užtrunka ir nėra jauku laukti 50 km/h gatvėje, tai pėstieji nusprendžia bėgti sprintuką, nes jei nebėgsi, tai vairuotojas turbūt išlips, ir turbūt nuspręs suduot ar pervažiuot ar kaip minimum apšaukt (jei pasiseks).

                    Comment


                      Policija paskelbė verdiktą dėl ištisinę liniją kirtusio nežymėto automobilio: pažeidimo nebuvo

                      K.Janulevičienė teigė, kad patikslinimo metu peržiūrėjus tarnybiniame automobilyje esančios vaizdo kameros įrašus ir apklausus pareigūnus paaiškėjo, kad pareigūnai tarnybiniu automobiliu apvažiavo iš šalutinio kelio išvažiavusį krovininį automobilį, todėl Kelių eismo taisyklių pažeidimas šiuo atveju esą nenustatytas. Taip pat pridūrė, kad pagal teisinį reglamentavimą teigtina, kad policijos pareigūnas, vykdydamas eismo priežiūros funkcijas – eismo reguliavimą ir kontrolę, kelyje yra ne eismo dalyvis, o kelyje dirbantis asmuo.
                      Ar aš tikrai teisingai perskaičiau, tai, ką perskaičiau?

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        Ar aš tikrai teisingai perskaičiau, tai, ką perskaičiau?
                        Dar gali paskaityti "Gyvulių ūkis". Ten apie tai išsamiau parašyta.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Užvakar ėjau pėsčias per perėją ties Žirmūnų žiedu. Troleibusas mandagiai sustojo mane praleisti, aš iš lėto ir atsargiai einu. Tik antra juosta už kokių 20cm man nuo nosies vienas vadzycelius pralėkė dideliu greičiu. Galvoju nu ok pasitaiko dar glušių. Bandau eiti toliau. Tada antras vruummmmm. Ir trečias vos ne per kojas man. Tai va tokie reikalai Vilniaus pėsčiųjų perėjose su pėsčiųjų praleidimu, kai pirmoje juostoje jau stovi pėsčiuosius praleisti nusprendusi mašina.
                          O kir tradicinė išvada kokie Vilniuje pavojingiausi vairuotojai pėsčiųjų perėjose visoje Lietuvoje?
                          Ai, tokios išvados būna tik jei kazkas Kaune atsitinka

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            O kir tradicinė išvada kokie Vilniuje pavojingiausi vairuotojai pėsčiųjų perėjose visoje Lietuvoje?
                            Ai, tokios išvados būna tik jei kazkas Kaune atsitinka
                            Vis tas Kaunas sugeba išlįsti pačiose netikėčiausiose vietose. Netgi Vilniaus Žirmūnų žiede

                            Bent iš mano asmeninės patirties pagal vairuotojų blogumą Vilnius šiaip nėra blogiausia vieta Lietuvoje. Bet kadangi mano nuomonė apie Kauną tau ypač svarbi, tai turiu pasakyti, kad Kaunas yra absoliutus blogo ir necivilizuoto vairavimo čempionas, kur net vietinės reikšmės gatvelėse per perėją einantiems pėstiesiems pypsina arba važiuoja "per kojas". Kitur (Šiauliuose, Panevėžyje, Utenoje ir t.t.) kažkaip nepastebėjau kažko labai blogo ar gero. Gal tiesiog nepakankamai vaikščiojau ar važinėjau, kai yra daug eismo, tai sunku daryti išvadas. Na gal dar Klaipėdoje pastebėjau šiek tiek daugiau, nei įprasta, lopiško vairavimo.

                            Comment


                              Net teoriškai imant, kad Lt yra kelios dešimtys miestų, vienam miestui būti blogiausiu tikimybė 2-3proc.
                              Bet kažkaip tau daugumoje klausimų vis pataiko į tuos 2-3proc būtent Kaunas

                              Elementaru, turi išankstinį nusistatymą ir bet ka pastebėjęs Kaune hiperbolizuoji ar atkreipi didesnį dėmesį nei kur kitur.

                              Prisiminiau vieną pažįstamą, kažkas Kaune neparodė posūkio, iškart - čia pas jus Kaune taip ir taip.
                              Po to Vilniuje važiavom, tokioj pačioj situacijoj net neatkreipė dėmesio, arba atkreipė ir tylejo.

                              Taip ir su tavim, nusistatymas prieš Kauną hioerbolizuoja bet ką pamatyto Kaune. Ir palyginus su tais pačiais nehiperbilizuotais dalykais kitur, jie atrodo didesni.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Net teoriškai imant, kad Lt yra kelios dešimtys miestų, vienam miestui būti blogiausiu tikimybė 2-3proc.
                                Bet kažkaip tau daugumoje klausimų vis pataiko į tuos 2-3proc būtent Kaunas

                                Elementaru, turi išankstinį nusistatymą ir bet ka pastebėjęs Kaune hiperbolizuoji ar atkreipi didesnį dėmesį nei kur kitur.

                                Prisiminiau vieną pažįstamą, kažkas Kaune neparodė posūkio, iškart - čia pas jus Kaune taip ir taip.
                                Po to Vilniuje važiavom, tokioj pačioj situacijoj net neatkreipė dėmesio, arba atkreipė ir tylejo.

                                Taip ir su tavim, nusistatymas prieš Kauną hioerbolizuoja bet ką pamatyto Kaune. Ir palyginus su tais pačiais nehiperbilizuotais dalykais kitur, jie atrodo didesni.
                                Vertinu viską vienodai ir kabinėjuosi prie smulkmenų tiek Vilniuje, tiek Kaune, tiek Taline, tiek Lipojoje pagal tuos pačius kriterijus.

                                Kaune situacija su vairavimo kultūra išties išskirtinai prasta Lietuvos mastu ir tai neigti reikia būti visiškai aklam arba pernelyg patriotiškam, kaip jau kai kuriems nutinka.
                                Aš manau, kad problemas reikia viešinti ir garsinti, kad padėti jas greičiau išspręsti. Problemos neigimas ir atsikalbinėjimai paprastai būdingi visokioms atsilikusioms šalims ir jų miestams, kaip kad Rusija, Indija ar Dramblio Kaulo Krantas, kur dažnam vairuotojui ir vairas blogoje pusėje ar vieno rato nebuvimas nekelia didelių problemų.

                                Comment


                                  Bet tokio siaubo, kaip lekimas sankryzose mirksint zaliai ar degant geltonai Vilniuje niekur kitur nėra ir net as buvau morališkai sokiruotas

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    Bet tokio siaubo, kaip lekimas sankryzose mirksint zaliai ar degant geltonai Vilniuje niekur kitur nėra ir net as buvau morališkai sokiruotas
                                    Čia ir troleibusai lekia per geltonas

                                    Ar tik Vilniuje ne didžiausia problema su kamščiais? Natūralu, kad žmonės mažiau bus linkę šliaužti ir visur bandys spėti. Čia jau bendra pasaulinė tendencija, sakyčiau.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Kaune situacija su vairavimo kultūra išties išskirtinai prasta Lietuvos mastu ir tai neigti reikia būti visiškai aklam arba pernelyg patriotiškam, kaip jau kai kuriems nutinka.
                                      Vakarais rajone tai tendencingai nepraleidžia per perėjas, galvoju, ar dėl to, kad atrodau kaip koksai autistas ar tiesiog šiaip "kultūra"

                                      O dieną sustoja mašina tavęs praleisti stovėdama per 10 m nuo tavęs ir gaila žiūrėti, nes bėgt nesiruošiu

                                      Spėju tai susiję su tuo, kad Kaune eismo juostos vidutiniškai žymimos labai plačiai + situacija su pėsčiųjų infrastruktūra (turint omeny ir miegamuosius rajonus)yra turbūt viena prasčiausių Lietuvoje. Vairuotojai tiesiog nebesuprata, kodėl žmonės apskritai vaikšto pėsčiomis

                                      Nuo sovietinių laikų likęs ne per daug palankus miesto išplanavimas pėsčiąjam + populistinė valdžia per daug nepadeda kol kas Pažiūrėsiu kokį rezultatą įgyvendins Kęstučio g., ir bandysiu atspėti kaip kitur darys. Tokie sprendimai kaip trūkinėjantis Savanorių pr. dviračių takas nedžiugina.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.02, 10:20.

                                      Comment


                                        Iki šiol pamenu kaip gūdžiais '06 (ar '07, galiu maišyti) Kaune prie Molo praleido per perėją Ir dar neblogų metų (tiems laikams) Mersas su tipiškos išvaizdos Kauno gyventoju už vairo. Ryškiausias atsiminimas iš viso apsilankymo.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          O kir tradicinė išvada kokie Vilniuje pavojingiausi vairuotojai pėsčiųjų perėjose visoje Lietuvoje?
                                          Ai, tokios išvados būna tik jei kazkas Kaune atsitinka
                                          Išvada: Vilniuje pavojingiausi vairuotojai pėsčiųjų perėjose visoje Lietuvoje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X