Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokiems mėgstantiems prilipti už poros metrų yra tik vienas vaistas. Sakykim, leidžiama važiuoti 90, tiek ir važiuoju. Jei atsiranda toks mėgėjas išmetimą uostyti, prilimpa iš paskos, tada pradedu važiuoti 80. Susinervina ir aplenkia, prarandu gal porą sekundžių, bet man saugiau važiuoti. Niekada negali žinoti kas kelin iššoks, o jei staigiai stabdysi, gausi galan.

    Comment


      Parašė booraz Rodyti pranešimą
      Dėl to, kad sustojus traukiniui nuostoliai valstybei, o sustojus dviems automobiliams (avarijos atveju) nuostoliai tik dviems automobilių savininkams.
      Labiau dėl to kad dviem mašinoms susidūrus dažniausiai būna tik metalas palankstomas ir tik kartais sužeidžiamas ar žūna žmogus, o susidūrus su traukiniu - dažniausiai metalo krūvoje slepiasi faršo pavidalo lavonėlis

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Supratau. Tai toks įdomus taisyklių interpretavimas gaunasi:
        nėra ženklo paprastoje sankryžoje - nieko nepažeidi;
        yra ženklas paprastoje sankryžoje - bauda 20-40€;
        nėra ženklo prieš pervažą - nieko nepažeidi;
        yra ženklas prieš pervažą - bauda 180-280 + atėmimas 2-6mėn.
        Žmonių makaulėse kaip tai sunkiai siejasi toks skirtumas vien priklausomai, nuo ženklo pastatymo vietos.

        Labai greitai susisiejo, kai sesuo idealaus matomumo į abi puses pervažoje pristabdė iki kokio 1 km/h greičio, bet visiškai nesustojo. Gavo pagal pilną programą. Ėjo į kursus su visais vairuojančiais alkoholikais ir kelių ereliais.

        Comment


          Parašė mskapss Rodyti pranešimą

          Labiau dėl to kad dviem mašinoms susidūrus dažniausiai būna tik metalas palankstomas ir tik kartais sužeidžiamas ar žūna žmogus, o susidūrus su traukiniu - dažniausiai metalo krūvoje slepiasi faršo pavidalo lavonėlis
          Lietuvos geležinkelio saugumo kursuose vis dėlto labiausiai akcentavo nuostolius dėl sustojusio traukinio. Nieko iš tų kursų daugiau neatsimenu tik šimtą kartų pabrėžtą dalyką, kad traukinio sustabdymas bereikalingas - milžiniški nuostoliai valstybei.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė J.U. Rodyti pranešimą
            Tokiems mėgstantiems prilipti už poros metrų yra tik vienas vaistas. Sakykim, leidžiama važiuoti 90, tiek ir važiuoju. Jei atsiranda toks mėgėjas išmetimą uostyti, prilimpa iš paskos, tada pradedu važiuoti 80. Susinervina ir aplenkia, prarandu gal porą sekundžių, bet man saugiau važiuoti. Niekada negali žinoti kas kelin iššoks, o jei staigiai stabdysi, gausi galan.
            Labiausiai mat patinka busai "lenktynininkai" - prilimpa už 2-3 m. ir šviečia tiesiai į galinį langą - va čia tai šikna. Į veidrodžius jau nepasižiūrėsi.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Labiausiai mat patinka busai "lenktynininkai" - prilimpa už 2-3 m. ir šviečia tiesiai į galinį langą - va čia tai šikna. Į veidrodžius jau nepasižiūrėsi.
              Reikia palaukti tokios vietos, kur negalės aplenkti, ir sulėtinti iki 30-40kmh.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                Lietuvos geležinkelio saugumo kursuose vis dėlto labiausiai akcentavo nuostolius dėl sustojusio traukinio. Nieko iš tų kursų daugiau neatsimenu tik šimtą kartų pabrėžtą dalyką, kad traukinio sustabdymas bereikalingas - milžiniški nuostoliai valstybei.
                Avarijos atveju vis tiek gi privalomas draudimas nuostolius turėtų kompensuoti?

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Click image for larger version Name:	Rodiklių duomenų bazė Oficialiosios statistikos portalas.png Views:	1 Size:	17,9 kB ID:	1702807
                  Nepaisant bendro reklamuojamo zuvusiuju skaiciaus mazejimo Vilniaus apskrityje jokio mazejimo nera, o suzeistuju skaicius padidejo net 10% per pastaruosius kelis metus. Apie sita statistika neraso "delfiai" ir "15min", nes ji yra absoliučiai gedinga visomis prasmemis. Ivertinant kiek yra nuimta "nesaugiu" zaliuju rodykliu, kiek padaryta apsaugotu kairiuju posukiu, kiek investuota i sankryzu pertvarkyma, kiek padaryta iskiliuju pereju, kiek ju yra apsviesta, kiek pastatyta per tuos metus nauju saugumo saleliu... man atrodo rezultatas rodo visiska kelininku fail'a. Jie jau issiseme ir nesugeba ivertinti realiu gresmiu ir priezasciu kodel ivyksta nelaimes.
                  Iš šitos lentelės galiu padaryti tik vieną išvadą - kadangi Vilniaus apskrityje ( = sostinės regionas ) važinėja ~ 1/3 LR piliečių, o žuvusių ir sužeistų tik 1/4 - 1/5 ... likusioje LR dalyje vairuotojams dar yra kur tobulėti.
                  O padidėjimą pastaraisiais metais būtų galima susieti su provincijos atstovų pagausėjimu Seime po paskutinių rinkimų
                  O įvertinus šaškių ir teatro mėgėjo verslo partnerių tautybes - yra prielaidos prabilti apie galimas sąsajas su 2idomasonų ir armėnomaskolių sąmokslais ...

                  Comment


                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                    Tiesiog daugiau durnių gauna teises. Paruošimas labai blogas, 2/3 iš jų neturėtų išlaikyti egzamino. Kol lietuviai neišmoks laikytis visų taisyklių,
                    Jei visų taisyklių, laikymasis būtų vienintelė saugaus eismo sąlyga - jau senai važinėtų autonominiai automobiliai.

                    O kol kas sėkmingai robotizuojamas nebent baudų už viršytą greitį išrašymas

                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                    baudas reiktų smarkiai didinti ir tos baudos turėtų būti neišvengiamos.
                    Hmm, visus sučipuoti ir už greičio nurodytoje lokacijoje viršijimą automatiškai nuskaičiuoti pinigus nuo sąskaitos ?

                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                    Kito kelio tiesiog nėra.
                    Yra, GALVOTI ir VADOVAUTIS taisyklėmis.

                    Comment


                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                      Paruošimas yra blogas ta prasme, kad neišmokoma kultūringai važiuoti ir galvoti apie aplinkinius. Kas iš to, kad iškalamos taisyklės, jose ne viską įmanoma surašyti.
                      Ką ir komentavau apie praeitą Tamstos pranešimą - mokinti GALVOTI ir VADOVAUTIS , o ne aklai laikytis iškalto.

                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                      Aš pavyzdžiui irgi neatsimenu visų tų metrų ties pervažomis,
                      Nesijaudinkite už atitinkamą mokestį pareigūnai primins ir pesčiomis vaikščiodamas į papildomus mokymus atstumus ir kitas smukmenas išmoksite kaip "Tėve mūsų". O jei nespėsite iki kursų pabaigos - ne bėda, sumokėjus didelę baudą pinigų kurui dar nebus, ir toliau teks vaikščioti pesčiomis kurį laiką.

                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                      bet niekada nevažiuoju neapsidairęs. Labiau reiktų tikrinti ne taisykles iki smulkmenų, o elgesį kelyje kameromis.
                      Kamera ne alkotesterio čekis ar greičio matuoklio nuotrauka - prie bylos lengvai neprisegsi ...

                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                      Atrodo, jau tas laikas artėja.
                      Aš tai vis dar komunizmo bei termobranduolinės sintezės reaktorių laukiu, irgi kadų kadaise buvo pažadėti.

                      Comment


                        Dabar vis populiariau ginti pėsčiuosius, kad tik jie galėtų saugiai šlitinėti gatvėse kada tik užsimano, o nauji reikalavimai ir apribojimai daugiausia taikomi tik vairuotojams, nes jie greiti ir pavojingi. Geras pavyzdys, kaip ginamai mažumai ima nebegalioti nei taisyklės (kurių jie niekada ir nemokėjo), nei sveikas protas.

                        Per kamščius gyvybių gelbėti skubantiems medikams šoką kelia pėstieji

                        Moteris pasakojo, kad esant intensyvesniam eismui vairuotojai nenoriai užleidžia savo vietą greitosios automobiliui. Jei galiausiai greitosios automobiliui pavyksta prasisprausti, pėstieji, pamatę, kad visas eismas sustojo, nusprendžia būtent tuo metu įžengti į gatvę.
                        „Situaciją su pėsčiaisiais galėčiau prilyginti, kai naktį ant kelio staiga iššoka stirna. Nežinau, kodėl žmonės taip elgiasi, tačiau pėstieji sudaro daugiau kliūčių skubančioms tarnyboms nei vairuotojai“, – sakė VGMPS atstovas.
                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=80546003
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.07, 09:40.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Dabar vis populiariau ginti pėsčiuosius, kad tik jie galėtų saugiai šlitinėti gatvėse kada tik užsimano, o nauji reikalavimai ir apribojimai daugiausia taikomi tik vairuotojams,
                          Pėstieji Lietuvoje yra išskirtinai atsargūs ir baikštūs, lyginant su bet kuria kita Europos šalimi. Man, ilgą laiką pragyvenus civilizuotoje Europos visuomenėje, buvo gana sunku priprasti prie psichopatiško požiūrio į pėsčiuosius perėjose ir gatvėse. Vienoje vietoje neapsikentęs įrengiau greičio kalniukus. Bet tai nekeičia bendros situacijos, kurioje pėstieji yra traktuojami panašiai, kaip Rusijoje ar Zimbabvėje t.y. kaltumo prezumpcija bet kokioje situacijoje.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Pėstieji Lietuvoje yra išskirtinai atsargūs ir baikštūs, lyginant su bet kuria kita Europos šalimi. Man, ilgą laiką pragyvenus civilizuotoje Europos visuomenėje, buvo gana sunku priprasti prie psichopatiško požiūrio į pėsčiuosius perėjose ir gatvėse. Vienoje vietoje neapsikentęs įrengiau greičio kalniukus. Bet tai nekeičia bendros situacijos, kurioje pėstieji yra traktuojami panašiai, kaip Rusijoje ar Zimbabvėje t.y. kaltumo prezumpcija bet kokioje situacijoje.
                            John, žiūriu, darosi panašus į jo mėgiamą Šimašių. Tas visur ir visada sako "aš padariau tą, aš padariau aną", va ir John ėmė ir įrengė greičio kalniukus. Viskas gerai, nori nenori tapatiniesi su savo dievaičiais

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                              John, žiūriu, darosi panašus į jo mėgiamą Šimašių. Tas visur ir visada sako "aš padariau tą, aš padariau aną", va ir John ėmė ir įrengė greičio kalniukus. Viskas gerai, nori nenori tapatiniesi su savo dievaičiais
                              Kuo čia dėtas Šimašas ar dar kas nors? Jei kažką padariau, tai ir sakau, kad padariau. Ar turėčiau sakyti kažkaip kitaip?

                              Comment


                                Šį rytą Vilniuje buvo nemažai sudirgusių vadytelių, matomai nes nelaimėjo jų kumyras autoparkingų žadėtojas. Sustojom prie šviesoforinės sankryžos posūkiui į dešinę su žalia lentele. Tuo tarpu iš priekio užsidegusi žalia sekcija posūkiui į kairę. Natūralu - stovim laukiam, nes nesinori smūgio į šoną. Nors ir yra 2 eismo juostos, bet dažnas renkasi nebūtinai kairę kraštinę, tad ir nebandom žaisti ruletės. Tai kažkoks diorganas (oi rodos pasiskolinaui svetimą firminę frazę) intensyviai pypino, o už sankryžos prisivijęs kurį laiką važiavo lygiagrečiai ir kažką pirštais mojavo, matomai aiškindamas savo KET interpretacijas. Tai vat linkiu jam kaip nors davažiuot iki darbo gyvam ir sveikam ir dar kartą pastudijuoti KET.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Šį rytą Vilniuje buvo nemažai sudirgusių vadytelių, matomai nes nelaimėjo jų kumyras autoparkingų žadėtojas. Sustojom prie šviesoforinės sankryžos posūkiui į dešinę su žalia lentele. Tuo tarpu iš priekio užsidegusi žalia sekcija posūkiui į kairę. Natūralu - stovim laukiam, nes nesinori smūgio į šoną. Nors ir yra 2 eismo juostos, bet dažnas renkasi nebūtinai kairę kraštinę, tad ir nebandom žaisti ruletės. Tai kažkoks diorganas (oi rodos pasiskolinaui svetimą firminę frazę) intensyviai pypino, o už sankryžos prisivijęs kurį laiką važiavo lygiagrečiai ir kažką pirštais mojavo, matomai aiškindamas savo KET interpretacijas. Tai vat linkiu jam kaip nors davažiuot iki darbo gyvam ir sveikam ir dar kartą pastudijuoti KET.
                                  Panašiai tenka matyti Kaune, Žemaičių pl. - Baltijos g. sankryžoje, sukant į dešinę iš Baltijos g. Pasukus yra viena juosta, bet naglesni vis tiek suka per raudoną su lentele, nors iš kairės ir važiuoja automobiliai skersine kryptimi. O jei kas nors nesuka ir laukia, gali sulaukti signalo iš galo... Nuo 2020 m. sausio 1 d. lentelės bus reliktas, tad ir tokių situacijų, ačiū die, nebeliks.

                                  Comment


                                    Kelionė autobusu baigėsi netikėtai – su baudomis rankose lipo vienas paskui kitą
                                    Kai kuriems tarpmiestiniais autobusais važiavusiems keleiviams kelionė pabrango 15 eurų, o dar kito autobuso keleiviai atsipirko įspėjimu. Tokių nuobaudų jie sulaukė už tai, kad važiavo neprisisegę saugos diržo.
                                    Panevėžio autobusų stotyje žmonės stebėjo neįprastą reginį – iš tarpmiestinio autobuso išlipę keleiviai išsirikiavo prie policijos mašinos. Tiek vyresni, tiek jaunesni žmonės po vieną įsėsdavo į vidų, o paskui išlipdavo su popieriaus lapu rankose. Keleiviams buvo skirtos baudos po 15 eurų už tai, kad važiavo neprisisegę saugos diržų...
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Tikiuos numetei linką Citybee?

                                        Comment


                                          Ar bandei kada siųsti į epoliciją savo registratoriaus filmukus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X