Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su paskutiniu teiginiu ir sutinku ir nesutinku. Tas, kuriam teko vairuoti ir praleidinėti pėsčiuosius, išlipęs iš mašinos visiškai kitaip elgiasi eidamas per perėją, nes puikiai suvokia rizikas. Kita vertus, atsisėdęs už vairo, kažkodėl jau persimaino. Matomai pusantros tonos metalo krūva suveikia kažkaip psichologiškai ir verčia žiūrėti iš aukšto į visus lengvesnės svorio kategorijos eismo dalyvius. Net nebūtinai pėsčiuosius. Motociklininkai bai dviratininkai dažniausiai irgi lieka nepastebimi. Net tokiose rodos civilizuotose šalyse kaip Anglija ar JAV, vairuotojai dažnai net nesusimasto apie dviratininką, kaip lygiavertį eismo dalyvį. Jei pamato tokį priekyje, tai pavojingai lenkia arba pyksta ir pypina, mol ko čia šitas painiojasi.
    P.S. Net pats atkreipiau dėmesį, kaip keičiasi aplinkinių vairuotojų elgesys, man keičiant automoblius, pagal jų dydį. Kuo mažesnis automobilis - tuo mažiau pastebimas. Įdomus fenomenas.

    Comment


      Ne tik kuo mažesnis, bet ir kuo senesnis/pigesnis. Tiesa, nuo tam tikros ribos atvirkščiai - ir nauji bemsai bijo supuvusių grabų, nes mato, kad anam px ir bus negaila įvažiuot

      Gal protingi pėstieji tuo pačiu yra ir protingi vairuotojai? Abiejose pusėse yra tiek atsakingų, tiek psichų. Vargu ar visi psichai už vairo pasidaro atsakingais pėsčiaisiais, o atsakingi pėstieji sėdę už vairo puola naglavot.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Manęs paties kokius 5 kartus vos nepartrenkė mašina vienoje specifinėje perėjoje (einant nuo Siemens arenos į Ozo Parką)
        Spėju apie šitą perėją kalbi:
        https://www.google.com/maps/@54.7173...7i13312!8i6656

        Vieną kartą visai neseniai apie 5 minutes stovėjau laukdamas žmogaus keliasdešimt metrų prieš šitą perėją. Tai per tą laiką pora atlėkę staigiai kirto ant stabdžių einant pėsčiajam, vienam pėsčiųjų (ačiū Dievui) nepasitaikė, tai jis iš vis nestabdydamas per visus kalnelius prasinešė ant kokių 70 km/h +.

        Reikėtų prieš sankryžas susiaurinimo ir priverstinio išvingiavimo - pvz prieš sankryžą parkingas uždraustas ir susiaurėja į dešinę į pirmą juostą ir per sankryžą pravažiavimas antra juosta, kai pirma atitverta pėsčiajam ir jam reikia kirsti tik vieną juostą. Viršuj svarbu kaba kamera, kad būtų aišku kam atimt teises jei nuspręs surengti slalomo pratybas.

        Aišku, ten dar daug kitų problemų visoj toj teritorijoj reikia išspręsti. Pvz, toj pačioj gatvėj paskutiniu metu per renginius parkuojama ne tik pirmoje juostoje dešinėje bet ir vienu ratu and techninio šaligatvio kairėje. Aš suprantu, kad darbuotojų Viešosios tvarkos skyriuje yra x ir jie visų teritorijų fiziškai neaprėpia apeiti subauduoti, o biudžeto taryba nedidina, bet pasiųsti ekipažą per kiekvieną didelį renginį Siemens'e manau būtų tikrai įmanoma.

        Comment


          Vieną kartą visai neseniai apie 5 minutes stovėjau laukdamas žmogaus keliasdešimt metrų prieš šitą perėją. Tai per tą laiką pora atlėkę staigiai kirto ant stabdžių einant pėsčiajam, vienam pėsčiųjų (ačiū Dievui) nepasitaikė, tai jis iš vis nestabdydamas per visus kalnelius prasinešė ant kokių 70 km/h +.
          Ten nuošalesnė vieta, pėsčiųjų nedaug, vairuotojai jų nesitiki ir važiuoja greičiau. Turbūt reikalauti, kad pėstysis įvertintų situaciją ir eitų per perėją tik įsitikinęs, kad jį praleidžia, būtų žiauru ir nežmoniška? Geriau investuoti dar kažin kiek į infrastruktūrą, kad pėstysis galėtų drąsiai eiti nesidairydamas ir nestabčiodamas?

          Comment


            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

            Spėju apie šitą perėją kalbi:
            https://www.google.com/maps/@54.7173...7i13312!8i6656
            4 eismo juostų magistralės sankryžoje gyvenamoji zona

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

              Ten nuošalesnė vieta, pėsčiųjų nedaug, vairuotojai jų nesitiki ir važiuoja greičiau. Turbūt reikalauti, kad pėstysis įvertintų situaciją ir eitų per perėją tik įsitikinęs, kad jį praleidžia, būtų žiauru ir nežmoniška? Geriau investuoti dar kažin kiek į infrastruktūrą, kad pėstysis galėtų drąsiai eiti nesidairydamas ir nestabčiodamas?
              Ten nėra nė kiek nuošali vieta - pagrindinis takas iš Technopolio biurų ir Ozo parko daugiabučių į Ozą ir dalį parkingų, pėsčiųjų judėjimas ten pastovus.

              Comment


                Vieną kartą visai neseniai apie 5 minutes stovėjau laukdamas žmogaus keliasdešimt metrų prieš šitą perėją.

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą
                  Praleidžia labiau už necivilizuotas ir karštakraujų pietiečių šalis (Italiją, Turkiją, Vietnamą etc.),
                  Gal ir kokia Zimbabvė prie tų trijų tiktų??? Irgi pietūs, irgi karštakošiai... Esu tikras tamstai neteko būti visose trijose, juolab gyventi. Palermo, Napolis, Turinas, Milanas, ar Bolzano - visi ten karštakošiai vietnamiečiai su turkais

                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                    Spėju apie šitą perėją kalbi:
                    https://www.google.com/maps/@54.7173...7i13312!8i6656

                    Vieną kartą visai neseniai apie 5 minutes stovėjau laukdamas žmogaus keliasdešimt metrų prieš šitą perėją. Tai per tą laiką pora atlėkę staigiai kirto ant stabdžių einant pėsčiajam, vienam pėsčiųjų (ačiū Dievui) nepasitaikė, tai jis iš vis nestabdydamas per visus kalnelius prasinešė ant kokių 70 km/h +.

                    Reikėtų prieš sankryžas susiaurinimo ir priverstinio išvingiavimo - pvz prieš sankryžą parkingas uždraustas ir susiaurėja į dešinę į pirmą juostą ir per sankryžą pravažiavimas antra juosta, kai pirma atitverta pėsčiajam ir jam reikia kirsti tik vieną juostą. Viršuj svarbu kaba kamera, kad būtų aišku kam atimt teises jei nuspręs surengti slalomo pratybas.

                    Aišku, ten dar daug kitų problemų visoj toj teritorijoj reikia išspręsti. Pvz, toj pačioj gatvėj paskutiniu metu per renginius parkuojama ne tik pirmoje juostoje dešinėje bet ir vienu ratu and techninio šaligatvio kairėje. Aš suprantu, kad darbuotojų Viešosios tvarkos skyriuje yra x ir jie visų teritorijų fiziškai neaprėpia apeiti subauduoti, o biudžeto taryba nedidina, bet pasiųsti ekipažą per kiekvieną didelį renginį Siemens'e manau būtų tikrai įmanoma.
                    Na greičio kalniukai efektą tikrai davė. Video iš tos vietos PO suvarkymo. Iki saugaus greičio sulėtina virš 95% važiuojančių. Iki tol buvo atvirkščiai - kokie 90% nelėtindami važiuodavo 60+ km/h.



                    O šiaip aišku, kaip dieną - geriausia saugumo priemonė yra greičio kalniukai ar kitokie greitį slopinantys kelio atributai. Daugelis perėjų dabar saugesnės, negu prieš kokius 5 metus ir už tai reikia dėti pliusą. Tik norėtųsi, kad tai būtų įrengta visose perėjose. O ten, kur tai neįmanoma ar nepraktiška (pvz., Geležinio Vilko ties Šiaurinės gatvės trasa), reikia įrengti šviesoforus arba kitokius sprendimus, kurie nėra nereguliuojama pėsčiųjų perėja.
                    Paskutinis taisė John; 2019.02.04, 23:14.

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Turbūt reikalauti, kad pėstysis įvertintų situaciją ir eitų per perėją tik įsitikinęs, kad jį praleidžia, būtų žiauru ir nežmoniška? Geriau investuoti dar kažin kiek į infrastruktūrą, kad pėstysis galėtų drąsiai eiti nesidairydamas ir nestabčiodamas?
                      Ne, geriau prieš automobilį liepti eiti su raudoną vėliavėle.

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Geriau investuoti dar kažin kiek į infrastruktūrą, kad pėstysis galėtų drąsiai eiti nesidairydamas ir nestabčiodamas?
                        Taip galvoja ir daro visas civilizuotas pasaulis. Taip, kaip siūlai tu, daro tokios šalys, kaip Venesuela, Rusija ir Zimbabvė. Aš manau, kad Lietuva turėtų bent jau stengtis būti prie tų civilizuotų.

                        Comment


                          Ne, geriau prieš automobilį liepti eiti su raudoną vėliavėle.
                          Atšvaitų/ryškių drabužių rekomendavimas maždaug tai ir atitinka. Bet, aišku, tai yra piliečių teisų pažeidimas ir orumo įžeidimas aiškinti, kaip jie turėtų rengtis.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Taip galvoja ir daro visas civilizuotas pasaulis. Taip, kaip siūlai tu, daro tokios šalys, kaip Venesuela, Rusija ir Zimbabvė. Aš manau, kad Lietuva turėtų bent jau stengtis būti prie tų civilizuotų.
                            Kaune pripaišė rombų ir kvadračiukų, esą suprask, kad artėja kalnelis, tik paskui supranti, kad jo nėra Neblogai naktį atrodo. Iš toli rimtai atrodo, kad bus kalnelis dėl kryptinio apšvietimo, bet privažiavus supranti, kad paprasta perėja. Nebloga priemonė, imho. Nuojauta kužda, kad pradės po truputį įrenginėti jau tikrus kalnelius. Tik jaučiu panašius į tokius, kokius padarė Partizanų gatvėje. Čia kalneliai yra nuožulnūs, vos pakyla nuo važiuojamosios dalies, nėra sudėtų greičio ribojimo ženklų (standartinis 50 km/h greitis), taip pat neapsunkina neįgaliųjų patekimo ant važiuojamosios dalies. Intensyvesnėse gatvėse bus šviesoforai. Įtariu magistralinių gatvių nelies arba padarys kai kurias perėjas reguliuojamos. Apie perėją įspės tik esamos priemonės, o kalneliai vyraus C ir žemesnių kategorijų gatvėse.

                            Taigi Kaunas irgi daro (ar bando daryti) kaip visas civilizuotas pasaulis. Panaudoja net priemones, kurias naudoja Rytų Azijos šalys.

                            Norisi, kad šiaip neliktų plačių nereguliuojamų perėjimo vietų dėl kurių norisi perėją perbėgti, esą tam, kad nenervuoti vairuotojų.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.04, 23:41.

                            Comment


                              Civilizuotos šalies taisyklės pėstiesiems

                              Crossings

                              18 (at all crossings)

                              When using any type of crossing you should:
                              • always check that the traffic has stopped before you start to cross or push a pram onto the crossing
                              • always cross between the studs or over the zebra markings, do not cross at the side of the crossing or on the zigzag lines, as it can be dangerous

                              You must not loiter on any type of crossing.
                              https://www.nidirect.gov.uk/articles...destrians-1-35

                              Tai kai laisvalaikiu stebit perėjas, kartu paskaičiuokit, kiek pėsčiųjų pradeda eiti tik automobiliams sustojus (ar bent jau kaip reikiant pristabdžius). Elementari ir šimtaprocentinė partrenkimo išvengimo taisyklė. Ir dar parašyta perėjoje nestoviniuoti. Johnas, rodos, stebėjosi per perėją skubančiais pėsčiaisiais, kad atseit baikštūs. Tai ne baikštumas, o elementari kultūra - nestabdyti eismo ir kuo mažiau trukdyti kitiems.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Na greičio kalniukai efektą tikrai davė. Video iš tos vietos PO suvarkymo. Iki saugaus greičio sulėtina virš 95% važiuojančių. Iki tol buvo atvirkščiai - kokie 90% nelėtindami važiuodavo 60+ km/h.

                                Ar ten tikrai reikalingos 4 eismo juostos? Sprendžiant iš vaizdo įraše matomo eismo intensyvumo, vieną važiuojamąją dalį drąsiai galima uždaryti (konvertuoti į stovėjimo aikštelę, dviračių taką ar panašiai), kitoje padarius dvipusį eismą. Tai automatiškai sumažintų vairuotojų norą skraidyti.

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Civilizuotos šalies taisyklės pėstiesiems


                                  https://www.nidirect.gov.uk/articles...destrians-1-35

                                  Tai kai laisvalaikiu stebit perėjas, kartu paskaičiuokit, kiek pėsčiųjų pradeda eiti tik automobiliams sustojus (ar bent jau kaip reikiant pristabdžius). Elementari ir šimtaprocentinė partrenkimo išvengimo taisyklė. Ir dar parašyta perėjoje nestoviniuoti. Johnas, rodos, stebėjosi per perėją skubančiais pėsčiaisiais, kad atseit baikštūs. Tai ne baikštumas, o elementari kultūra - nestabdyti eismo ir kuo mažiau trukdyti kitiems.
                                  Senasnamas cituoja UK KET. Gold

                                  Kas būna, kai žmogus yra jau išmokęs gūglinti, bet dar nepribrendęs keliauti.

                                  Šiaip galiu užtikrinti, kad KET pėstieji UK nesilaiko. Niekada. Eina, kaip nori, kur nori, kada nori. Ypač per raudoną šviesoforą. Aišku, neskaitant autostradų ir panašių vietų, kur sveikas protas sako, kad pavojinga. UK pėsčiųjų atžvilgiu KET de facto negalioja, bet galioja tam tikros nerašytos taisyklės, kurios sako, kad pėstieji yra visada, be išimčių, teisūs ir beveik visas burden guli ant vairuotojų. Iš dalies dviratininkų. As a result, vairuotojams nekyla klausimų apie tai, kaip "staigiai" ar "netikėtai" pėstysis išgėgo į gatvę ar į perėją. Nes pėstieji visada į perėją išbėga laiku ir tikėtai. Bent jau reikia visada vadovautis tokia prielaida, vairuojant toje šalyje, jeigu nenori atsidurti kaliūzėje ir susigriauti gyvenimo.
                                  Paskutinis taisė John; 2019.02.04, 23:53.

                                  Comment


                                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                    Gal ir kokia Zimbabvė prie tų trijų tiktų??? Irgi pietūs, irgi karštakošiai... Esu tikras tamstai neteko būti visose trijose, juolab gyventi. Palermo, Napolis, Turinas, Milanas, ar Bolzano - visi ten karštakošiai vietnamiečiai su turkais
                                    Oi pietų Europoje aš gyvenęs ir tikrai nenoriu tokio eismo kaip ten, kur gatvę gali per perėją pereiti tik tada kai gatvė užsikemša ir vairuotojai sustoja, o kitu atveju vairuotojai ne stabdo, o pypina ir tenka šokti atgal, kad gyvas liktum.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Šiaip galiu užtikrinti, kad KET pėstieji UK nesilaiko. Niekada. Eina, kaip nori, kur nori, kada nori. Ypač per raudoną šviesoforą.
                                      Taip, kai lietuvis eina per raudoną ir bet kaip kitaip, tai yra necivilizuotas sovietikas, o kai tą patį daro britas, tai jau yra cool . Pastebėjau, kad Lietuvoje žmonės ima labiau paisyti šviesoforų, pvz., dega raudona, gatvė iki horizonto tuščia, bet žmonės stovi ir neina per gatvę. Degradacija .

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Taip, kai lietuvis eina per raudoną ir bet kaip kitaip, tai yra necivilizuotas sovietikas, o kai tą patį daro britas, tai jau yra cool . Pastebėjau, kad Lietuvoje žmonės ima labiau paisyti šviesoforų, pvz., dega raudona, gatvė iki horizonto tuščia, bet žmonės stovi ir neina per gatvę. Degradacija .
                                        Eiti per raudoną nėra gerai, bet vairuotojas turi būti atsargus, kad nekliudytų pėsčiojo nesvarbu kaip ir kur jis eina. Dėl to, kad tai jis didelis, sunkus, greitas ir pavojingas ir gali kitus nužudyti, o ne pėstysis. Dėl lėtesnio važiavimo dar niekas nenumirė, o dėl per greito žuvusių pilnos kapinės.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Taip, kai lietuvis eina per raudoną ir bet kaip kitaip, tai yra necivilizuotas sovietikas, o kai tą patį daro britas, tai jau yra cool . Pastebėjau, kad Lietuvoje žmonės ima labiau paisyti šviesoforų, pvz., dega raudona, gatvė iki horizonto tuščia, bet žmonės stovi ir neina per gatvę. Degradacija .
                                          Britai (arba švedai) sugeba tai daryti su mažiausiu keliuose žuvusiųjų skaičiumi pasaulyje. Būtent tame šuo ir pakastas.

                                          Aš, beje, Vilniuje visada einu gatvę per raudoną, jei nėra artėjančių mašinų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X