Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš manau kad lietuvių nuo girtumo prie vairo normaliomis priemonėmis niekaip neatpratinti. Reikia taisyti įstatymus taip, kad girtas užmušęs žmogų sėstų bent 10 metų be jokių išlygų, visokių ten baudų, prieš laiką paleidimų ir panašių nesąmonių.

    Comment


      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
      Aš manau kad lietuvių nuo girtumo prie vairo normaliomis priemonėmis niekaip neatpratinti. Reikia taisyti įstatymus taip, kad girtas užmušęs žmogų sėstų bent 10 metų be jokių išlygų, visokių ten baudų, prieš laiką paleidimų ir panašių nesąmonių.
      Yra žiniasklaidoje aprašytas bent vienas atvejis, kai žmogus buvo pasodintas nelygtinai bent metams? Kaip suprantu nėra net įstatymo, kuris tokiam ilgam laikui atimtų teises

      Comment


        Parašė tomtom Rodyti pranešimą

        Yra žiniasklaidoje aprašytas bent vienas atvejis, kai žmogus buvo pasodintas nelygtinai bent metams? Kaip suprantu nėra net įstatymo, kuris tokiam ilgam laikui atimtų teises
        Todėl ir reikia taisyti įstatymus, tik kas tą darys kai patys Seimo nariai girti važinėja.

        Comment


          Dabartinis Seimas alkoholio atžvilgiu griežtesnis nei bet kuris ankstesnis.

          Comment


            Parašė tomtom Rodyti pranešimą
            Yra žiniasklaidoje aprašytas bent vienas atvejis, kai žmogus buvo pasodintas nelygtinai bent metams?
            Yra ir ne vienas.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Yra ir ne vienas.
              Pasodinami dažniausiai visokie kaimiečiai, kurie neturi gerų advokatų, kiti išsisuka gana lengvai ir net toliau važinėja:

              https://www.delfi.lt/projektai/archi....d?id=73153918
              https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=76473957
              Flickr

              Comment


                Nu ir kam tas whataboutizmas?

                Comment


                  Prie ko čia whataboutizmas? Štai tokius pavyzdžius visuomenė mato ir pasidaro išvadas, kad nieko čia tokio - galima ir pažeidinėti. Vairavimas be teisės išvis turėtų būti prilygintas ginklo nešiojimuisi be leidimo, o dar sukelta avarija - šaudymui viešoje vietoje, beveik teroristinis išpuolis.

                  Comment


                    Whataboutizmas prie to, kad buvo klausiama, ar buvo realiai pasodintų. Atsakymas - buvo (Paulikas ir kiti). Į tai duodama pavyzdžių, kad nepasodinti vairuotojai, sužeidę žmones (geriau jau būtų duotas pavyzdys su Radzevičium, kuris užmušė žmogų), ir sakoma, kad tokiems padeda geri advokatai. Taip, geri advokatai dažnai padeda ir išsuka, bet taip yra visame pasaulyje.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Whataboutizmas prie to, kad buvo klausiama, ar buvo realiai pasodintų. Atsakymas - buvo (Paulikas ir kiti). Į tai duodama pavyzdžių, kad nepasodinti vairuotojai, sužeidę žmones (geriau jau būtų duotas pavyzdys su Radzevičium, kuris užmušė žmogų), ir sakoma, kad tokiems padeda geri advokatai. Taip, geri advokatai dažnai padeda ir išsuka, bet taip yra visame pasaulyje.
                      Tai tą ir norėjau pasakyti, kad pasodinami tik tie, kurie neturi gerų advokatų, o kurie turi, gali girti daryti ką nori, sužeidinėti žmones, bėgti nuo policijos ir toliau važinėti.
                      Flickr

                      Comment


                        Bet klausimas pradinis buvo ne toks.

                        Comment


                          Žiniasklaidos dėmesys kažkiek daro spaudimą ir teisėjai negali visiškai atsipūtę priiminėti "teisingų" sprendimų.
                          Geras buvo B. Vanago (ir ne tik jo) pastebėjimas, kad ta Toyota pernelyg sugrūsta, palyginti su City Bee automobiliu, kurio vairuotojas net nesusižalojo. Galbūt anksčiau daužta, sulipdyta iš faneros ir neatitinka jokių saugumo reikalavimų. Tai nesuteikia teisės lakstyti girtam, tačiau jei skardos būtų tvirtesnės (ar būtų kito modelio automobilis), aukos gal būtų išvengta. Skirtumas didelis: trenkiesi vienodai, bet vienu atveju tik sužaloji, o kitu atveju jau esi vadinamas žudiku.

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Žiniasklaidos dėmesys kažkiek daro spaudimą ir teisėjai negali visiškai atsipūtę priiminėti "teisingų" sprendimų.
                            Geras buvo B. Vanago (ir ne tik jo) pastebėjimas, kad ta Toyota pernelyg sugrūsta, palyginti su City Bee automobiliu, kurio vairuotojas net nesusižalojo. Galbūt anksčiau daužta, sulipdyta iš faneros ir neatitinka jokių saugumo reikalavimų. Tai nesuteikia teisės lakstyti girtam, tačiau jei skardos būtų tvirtesnės (ar būtų kito modelio automobilis), aukos gal būtų išvengta. Skirtumas didelis: trenkiesi vienodai, bet vienu atveju tik sužaloji, o kitu atveju jau esi vadinamas žudiku.
                            Įdomu, ar apskritai yra kokios baudos numatytos dėl to, jei nesi avarijos kaltinininkas, kai sužalojami žmonės, bet važinėji su bet kaip suklijuotu automobiliu. Automobilis techninę spėju buvo praėjęs.
                            Flickr

                            Comment


                              Nepamirškite, kad Priusas ne pirmos jaunystės, kai Golfas praktiškai naujas. Smūgis nebuvo tiesiai į galą, o labiau į kairę pusę, kaip matosi iš nuotraukų. Pataikė į silpną vietą, negalima iškart imt ir sakyt, kad suklijuota mašina.
                              Kaip ir niekur nemačiau, ar jie buvo diržus prisisegę, aišku, galvos atramos irgi nebuvo susireguliuotos (kitam keleiviui lūžo kaklas), juk su taksi važiavo. Turbūt būvo galima išvengti tokių skaudžių pasekmių.

                              Comment


                                Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                Nepamirškite, kad Priusas ne pirmos jaunystės, kai Golfas praktiškai naujas. Smūgis nebuvo tiesiai į galą, o labiau į kairę pusę, kaip matosi iš nuotraukų. Pataikė į silpną vietą, negalima iškart imt ir sakyt, kad suklijuota mašina.
                                Kaip ir niekur nemačiau, ar jie buvo diržus prisisegę, aišku, galvos atramos irgi nebuvo susireguliuotos (kitam keleiviui lūžo kaklas), juk su taksi važiavo. Turbūt būvo galima išvengti tokių skaudžių pasekmių.
                                Praktiškai naujuose automobiliuose priekis labai lengvai susilanksto/susilaužo dėl pėsčiųjų saugumo, todėl Prius suknežinimas iš tiesų nustebino.

                                Comment



                                  Iš CityBee laiško:
                                  Per 2017 m. Lietuvoje buvo sulaikyti beveik 10 000 neblaivių vairuotojų, 12 iš jų vairavo CityBee automobilius.
                                  Tai labai mažai, palyginus su skandalu, kuris kilo.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                    Tai labai mažai, palyginus su skandalu, kuris kilo.
                                    Būtent, kad mažai. Tačiau žiniasklaida tokius atvejus tik ir rašo. Ai pala, dar jei BMW, tai irgi reikia parašyt. O jei koks Golfas (ne citybee), spauda nerašo..

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Žiniasklaidos dėmesys kažkiek daro spaudimą ir teisėjai negali visiškai atsipūtę priiminėti "teisingų" sprendimų.
                                      Geras buvo B. Vanago (ir ne tik jo) pastebėjimas, kad ta Toyota pernelyg sugrūsta, palyginti su City Bee automobiliu, kurio vairuotojas net nesusižalojo. Galbūt anksčiau daužta, sulipdyta iš faneros ir neatitinka jokių saugumo reikalavimų. Tai nesuteikia teisės lakstyti girtam, tačiau jei skardos būtų tvirtesnės (ar būtų kito modelio automobilis), aukos gal būtų išvengta. Skirtumas didelis: trenkiesi vienodai, bet vienu atveju tik sužaloji, o kitu atveju jau esi vadinamas žudiku.
                                      O jei mopedas? Nu toks su faneriniu atšvaitu ant galinio rato... Beje priekis susilanksto tiek, kiek leidžia variklis, nieko nuostabaus, kad plati tuščia bagažinė yra silpnesnė.

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Iš CityBee laiško:


                                        Tai labai mažai, palyginus su skandalu, kuris kilo.
                                        Kokį proc. Lietuvos automobilių sudaro šitos įmonės mašinos?

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Kokį proc. Lietuvos automobilių sudaro šitos įmonės mašinos?
                                          Tikėtina kad didžioji dalis statistikos surinkta per penktadieninius ir šeštadieninius naktinius reidus, tai bus ne taip ir mažai. Be to reikia žiūrėti ne automobilių, o kelionių skaičių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X