Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Man - žalia, jam - raudona. Jis matai nespėjo per žalią pasukti tai reikia važiuoti ant pėsčiųjų.
    Jeigu jau įvažiavęs į sankryžą, tai vairuotojas "savo" signalo jau nebemato. Kita vertus, važiuoti ant pėsčiųjų negalima jokiais atvejais. Net jeigu eina degant raudonam.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Jeigu jau įvažiavęs į sankryžą, tai vairuotojas "savo" signalo jau nebemato. Kita vertus, važiuoti ant pėsčiųjų negalima jokiais atvejais. Net jeigu eina degant raudonam.
      Nebuvo įvažiavęs. Prieš tai jau per raudoną dvi mašinos prasuko, bet pėstieji nespėjo daeiti tai problemos nebuvo. Jis nusprendė kad jam irgi reikia ir pėsčiųjų nėra reikalo praleidinėti.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą

        Gal teko susidurt su kokiu netikša. Aš tokiais atvejais, kai matau, jog naglai stumia pėsčiuosius bamperiu (pabrėžiu šitą vietą, nes tuoj išlįs pasipiktinusių, kad pažeidžiamos vairuotojų teisės) priderinu žingsnį, kad dar pasikankintų budulis.
        Mavašas į sparną irgi padeda.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Klausimas tik ar nebus vėl, kad iki 20 km viršijant buados vistiek negausi?
          Taigi jerunda tas 20km/h viršijimas mieste prie kokios mokyklos kur greitis 30km/h leistinas.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            kad JAV nekazka su keliu saugumu. Europoje zymiai maziau zmoniu zusta auto ivykiuose / tukst. gyventoju nei ten.
            Skaičiuoti reikia ne pagal galvas, o pagal nuvažiuotas ridas (o kad su pačiomis ridomais reikia kovoti - jau kita tema).

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Jeigu sukti į dešinę degant raudonai šviesai būtų nesaugu, tai Amerikoje tokios galimybės seniai nebūtų (arba lentelių priešininkai užmėtytų forumą nuorodomis į milijoninius ieškinius prieš Amerikos valdžią).
              Atsižvelgiant, kad amerikos eismas yra turbūt nesaugiausias iš ekonomiškai išsivysčiusių valstybių, tai nėra siektinas pavizdys.

              Comment


                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                Pfff ? Osle , kuriame gyvena apie 600 tūkst. ,o apylinkėse virš milijono, per 2019 m. nežuvo nė vienas pėstysis ( žuvo vienas vairuotojas ir tas girtas Rusijos diplomatas) . Manote, tai analogiškos Norvegijoje susisiekimo ministerijos nuopelnas, ar miesto politikų ir administracijos ? Lentelės neprivalomos, jų grąžinimas - tai jo ir dar kažkokio Mitalo tiesioginė iniciatyva. Todėl ,tai visų pirma būtų jo atsakomybė.
                Oslas turi metro.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Skaičiuoti reikia ne pagal galvas, o pagal nuvažiuotas ridas (o kad su pačiomis ridomais reikia kovoti - jau kita tema).
                  O prie ko čia ridos? Norite reabilituoti JAV, kad jie ten savo 4+4 juostų magistralėmis kasdien vyniodami šimtus mylių partrenkia mažiau pėsčiųjų, ten kur jų nėra?

                  Comment


                    Dabartinė LT eismo kultūra panaši į JAV, ką mačiau 2012-14 m. Praleidžiami pėstieji, panašus greičio viršijimas geresniuose miestų keliuose ir magistralėse, gal mažiau užkišimų.

                    Comment


                      JAV galėtų būti pavyzdys oportunizme, verslo prasme ir tam tikrų laisvių atžvilgiu, bet ne susisiekimo infrastruktūros vystymo prasme. Manau, mes šiais klausimais jau pasivijom JAV, tik nuorodas prasčiau ženkliname (bent jau autostradose). Tiesa, tam tikrais klausimais JAV eismas vis dar kultūringesnis, juo labiau, kad tai bendrai turtingesnė ir didesnę pridėtinę vertę už mus sukurianti šalis. Pats jų kapitalizmas matyt skatina per daug neišsidirbinėti, nes jie labiau priversti atsakyt už save negu mes Europoje.

                      JAV neturėtų būti pavyzdys kaip vystyti infrastruktūrą ir eismo saugumą prieš Šiaurės Vakarų Europą.
                      Tiesa, JAV daug dėmesio skiria automobilių komfortui, tai darydama kitų transportavimo būdų ir saugumo sąskaita, ką matom iš statistikų. Panašus mąstymas, kad Nr. 1 yra automobilio komfortas dabar yra Lietuvoje. Gelbėja ir gelbės mus faktas, kad priklausom bendrai politinei erdvei kaip Nyderlandai ir Vokietija, kurių transporto išsivystymas žymiai aukštesniam lygy nei JAV, tai turim šansų, juolabiau kažkoks judėjimas teigiama linkme yra su dviračių takais (nors su pėsčiaisiais dar situacija liūdnoka).
                      Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.09, 14:47.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        O prie ko čia ridos? Norite reabilituoti JAV, kad jie ten savo 4+4 juostų magistralėmis kasdien vyniodami šimtus mylių partrenkia mažiau pėsčiųjų, ten kur jų nėra?
                        Aš ne reabilituoju (nes reabilituoti galima tik neteisėtai nuteistą), o tik darau prielaidą (kurią tu savo emociniu atsakymu patvirtinai 100%), kad eismo sauga JAV yra aukštesniame lygyje, nei Europoje. Greičio ribojimai JAV yra "ten kur tikrai reikia".

                        Comment


                          Tai kad JAV žuvusių keliuose per capita gerokai daugiau, nei Lietuvoje ar bet kurioje kitoje civilizuotoje Europos šalyje. Apie eismo saugą JAV nelabai yra daugiau ką kalbėti.

                          Comment


                            O per nuvažiuotas mylias - mažiau. Ir greičio ribojimas prie mokyklų yra tik mokyklų darbo laiku, o ne 24/7 (kaip pas mus).
                            Paskutinis taisė Aleksio; 2020.01.09, 20:50.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              O per nuvažiuotas mylias - mažiau. Ir greičio ribojimas prie mokyklų yra tik mokyklų darbo laiku, o ne 24/7 (kaip pas mus).
                              O per sudeginto kuro litrus būtų dar mažiau. Tik kad keliuose žūna žmonės ar mylios?

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Aš ne reabilituoju (nes reabilituoti galima tik neteisėtai nuteistą), o tik darau prielaidą (kurią tu savo emociniu atsakymu patvirtinai 100%), kad eismo sauga JAV yra aukštesniame lygyje, nei Europoje. Greičio ribojimai JAV yra "ten kur tikrai reikia".
                                Nė velnio ji neaukštesniame lygyje. Reikia ne prielaidas daryti, o pasižiūrėti suvestines ir reitingus, kurie sudaromi reminatis aiškiai apibrėžtais ir pagrįstais kriterijais. Greičio ribojimai ir Europoje yra ten kur reikia. Čia nereikia imti Lietuvoje pridarytų nesąmonių su ribojimais, gatvių/kelių skerspjūviais ir t.t., bei traktuoti to kaip situacijos Europoje atspindžio. Jau ne kartą minėtos šalys (būtent iš Europos), kurios visame pasaulyje laikomos kaip saugaus ir darnaus eismo organizavimo pavyzdžiai. Tose pačiose JAV pritaikoma vis daugiau Europoje išbandytų ir pasiteisinusių priemonių organizuojant eismą ir užtikrinant jo saugą.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  O per sudeginto kuro litrus būtų dar mažiau. Tik kad keliuose žūna žmonės ar mylios?
                                  Gal tada reiktų išvis žiūrėt absoliučius skaičius ir neperskaičiuoti tūkstančiui gyventojų? Ar visgi bandom palyginti kaip skirtinga infrastruktūra dirba su panašiu apkrovimu.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Gal tada reiktų išvis žiūrėt absoliučius skaičius ir neperskaičiuoti tūkstančiui gyventojų? Ar visgi bandom palyginti kaip skirtinga infrastruktūra dirba su panašiu apkrovimu.
                                    Tada reiktų skaičiuot nuvažiuotas mylias tik miestų gatvėse, jei šnekam apie miestų infrastruktūrą, o ne greitkelius dykvietėse, vietoj ko paprasčiau yra žiūrėti per capita.

                                    Comment


                                      Parašė haveimooed Rodyti pranešimą

                                      Tada reiktų skaičiuot nuvažiuotas mylias tik miestų gatvėse, jei šnekam apie miestų infrastruktūrą, o ne greitkelius dykvietėse, vietoj ko paprasčiau yra žiūrėti per capita.
                                      Kas iš to paprasčiau jei statistika tampa pieno riebumo?

                                      Kita problema, kad žiūrint pagal gyventojus neįskaičiuojamas tranzitas. Kas dažnai pamirštama žiūrint į JK, Airijos ar Norvegijos skaičius.

                                      Comment


                                        Nesuprantu kaip šita diskusija dar tęsiasi Net imant parankiausią USA statistiką mano patirtis yra patvirtinama faktais:
                                        Road fatalities per 1 billion vehicle-km
                                        USA 7.3
                                        Denmark 3.9
                                        skirtumas vos ne dvigubas (1.87 karto)

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantu kaip šita diskusija dar tęsiasi Net imant parankiausią USA statistiką mano patirtis yra patvirtinama faktais:
                                          Road fatalities per 1 billion vehicle-km
                                          USA 7.3
                                          Denmark 3.9
                                          skirtumas vos ne dvigubas (1.87 karto)
                                          Bet skiriasi ar vos ne dvigubai ar daugiau nei 3x.

                                          Tuo tarpu lyginant su Čekija - pagal gyventojus Čekija 2x geriau, pagal kilometrus jau JAV 2x geriau. Gaila nedaug valstybių pateikia duomenis dėl kilometrų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X